Asia joka avautui minulle - painiedition
-
Show_Stopper
Re: Asia joka avautui minulle - painiedition
Mestaruus tänä päivänä ei edes perustu voittamiseen, joten kysynkin, että mikäpä nyt ei olisi kovempi saavutus?
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Devon Storm = Crowbar. Tämän minulle avasi Ken Kenny Kenitys painitapahtuma-arvostelussaan.
Pikachu kirjoitti:Pika Pika.
- Mr.Perfekt
Heath Slater on ilmeisesti entinen Golden Gloves nyrkkeilijä.
Kuulin JBL'n mainitsevan asiasta tämän viikon Main Eventissä ja päätin sitten googlettaa että onko ihan perätön väite, mutta näyttää että totta on, sillä jokin aika sitten Saturday Morning Slamissa mieheltä kysyttiin lempi olympialajia, ja mies vastasi nyrkkeily, koska tosiaan nyrkkeili sellaiset viitisen vuotta.
Kuulin JBL'n mainitsevan asiasta tämän viikon Main Eventissä ja päätin sitten googlettaa että onko ihan perätön väite, mutta näyttää että totta on, sillä jokin aika sitten Saturday Morning Slamissa mieheltä kysyttiin lempi olympialajia, ja mies vastasi nyrkkeily, koska tosiaan nyrkkeili sellaiset viitisen vuotta.
- Mr.Perfekt
Nicki Minaj esitti vuosia ennen kuuluisaksi tuloaan "vokaaliosuuden" Victorian WWE aikaiseen themeen "Don't Mess With."
Tons of funkin Naomilla on kunnon ghettoperse! Muodokas likka muutenkin!
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi
- The Rocker
Jännää että ghetto sanaa voidaan käyttää nykyisin myös positiivisessa yhteydessä.Coca kirjoitti:Tons of funkin Naomilla on kunnon ghettoperse! Muodokas likka muutenkin!
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Kaikki kovat jätkät tulee ghetosta. Eminem ja Funkasaurus näin muutamia mainitakseni!
- The Rocker
...Coca kirjoitti:Kaikki kovat jätkät tulee ghetosta. Eminem ja Funkasaurus näin muutamia mainitakseni!
...
...
...
Joke right?
"The only time success comes before work is in the dictionary."
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Eminem on kyllä maailman kovin ghettoneekeri.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Asun itsekin melko lähellä maankuulua Karhuvuorta, jossa FCF:kin järjesti Kotkan tapahtumansa
Roman Reigns ilmeisesti The Rockin serkku? Enpä ollut moista seikkaa tajunnut/lukenut ennen kuin vahingossa lukaisin Rockin face sivulta, kun onnitteli serkkuuan WWE:stä. Kaikille muille tää nyt varmaan oli jo tiedossa.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Melkein kaikki painimaailmassa olevat samoalaiset ovat sukua toisilleen.takaovi kirjoitti:Roman Reigns ilmeisesti The Rockin serkku? Enpä ollut moista seikkaa tajunnut/lukenut ennen kuin vahingossa lukaisin Rockin face sivulta, kun onnitteli serkkuuan WWE:stä. Kaikille muille tää nyt varmaan oli jo tiedossa.
Roman on esimerkiksi Sikan lapsi ja Roseyn veli. Samasta suvusta löytyy muunmuassa Yokozuna, Rikishi, Usot ja Umaga.
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass.![]()
![]()
- MR.Off Topic
Anoa'i FamilyKratos kirjoitti:Melkein kaikki painimaailmassa olevat samoalaiset ovat sukua toisilleen.takaovi kirjoitti:Roman Reigns ilmeisesti The Rockin serkku? Enpä ollut moista seikkaa tajunnut/lukenut ennen kuin vahingossa lukaisin Rockin face sivulta, kun onnitteli serkkuuan WWE:stä. Kaikille muille tää nyt varmaan oli jo tiedossa.
Roman on esimerkiksi Sikan lapsi ja Roseyn veli. Samasta suvusta löytyy muunmuassa Yokozuna, Rikishi, Usot ja Umaga.
Wikipedia artikkelia koko suvusta. Oikeastihan Roman Reigns ei ole The Rockin serkku, jos aletaan tieteellisesti asiaa katsomaan. Amituanai Anoa'i näki Peter Maivian hänen "blood brotherina" ja Anoa'i perhe täten näkee Maivian suvun heidän omansa jatkeena. Ilmeisesti mitään biologista yhdistystä ei löydy mistään. Koko Anoa'i sukupuu on sinänsä ihan mielenkiintoinen.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Brodus Clay oli Snoop Doggin henkivartija. Mikä on Snoopin oikea nimi?
WE BACK YA'LL?!
- MR.Off Topic
Lion.Jack DiBiase kirjoitti:Brodus Clay oli Snoop Doggin henkivartija. Mikä on Snoopin oikea nimi?
JBL on innokas valioliigan seuraaja. Muutenkin vaikuttaa äärimmäisen älykkäältä kaverilta.
Miten nämä muka korreloivat keskenään?What kirjoitti:JBL on innokas valioliigan seuraaja. Muutenkin vaikuttaa äärimmäisen älykkäältä kaverilta.
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
Kehnosti ilmaistu minulta. Tarkoitin siis sitä, että yleisesti ottaen JBL:stä jää fiksu vaikutelma. Laaja yleissivistys (johon myös tuo valioliigan tuntemus kuuluu) ja onhan JBL myös FOXNewsin ohjelmissa mukana sekä yritysjohtaja. Että ammattipainijaksi jopa turhankin fiksu kaveri.Dorian kirjoitti:Miten nämä muka korreloivat keskenään?What kirjoitti:JBL on innokas valioliigan seuraaja. Muutenkin vaikuttaa äärimmäisen älykkäältä kaverilta.
Mike Knox ei olekaan Knox vaan Knux...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
John Cena on animefani.
Gradon entrance on helposti viihdyttävin asia jota paini on meikäläiselle tarjonnut vuosikausiin. Siis ei herranjumala, kevyesti paras ja mukaansatempaavin sisääntulo aikalailla ikinä. En nyt löytänyt teille mitään parasta näyttöä sanoilleni, mutta tämä antanee jotain osviitta siitä mitä se meno on.
Tuostakin puuttuu vielä ne vyölaukun korostamiset sunmuut.
\____0___/
Natalya on laihtunut hurjasti sitten viime näkemän 
Luulin aina, että Vince bleidasi Zach Gowenia vastaan Vengeance 2003'ssa, mutta nyt kun katoin tarkemmin kaikkien näitten vuosien jälkeen (vihdoinkin laadulla joka ei ollut p**ka) niin huomasin, että Vincen veri olikin legit:

Giffit eivät tietenkään tee tarpeeksi kunniaa, mutta tosiaan herralla ei ole ollut kummassakaan kädessä mitään ennen spottia (paitsi tietenkin tuoli) ja heti sen jälkeen ovat myös tyhjät joten ei ole mitenkään mahdollista, että olisi bleidannut.

Giffit eivät tietenkään tee tarpeeksi kunniaa, mutta tosiaan herralla ei ole ollut kummassakaan kädessä mitään ennen spottia (paitsi tietenkin tuoli) ja heti sen jälkeen ovat myös tyhjät joten ei ole mitenkään mahdollista, että olisi bleidannut.
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
WWE:n pitäisi palkata Juhani Tamminen. Tamille vaan painitermistö haltuun ja hieman perustietoa lajista, ja sen jälkeen Tami Corner pystyyn. Mies ei edes tarvitsisi mitään tekemällä tehtyä gimmickiä, kunhan vaan olisi Don Tamina remmissä mukana.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
WWE 2K14 -peliä saa myös Daniel Bryan kansilla.. Damn ja vieläpä ale-laarista...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.