Wrestlemania 2014 -matka
Re: Wrestlemania 2014 -matka
No tuplathan tästä tulee...
Lipunmyynnin alkaminen lähestyy ja vieläkin matkalle lähtö kiinnostaa todella paljon ja näyttää siltä että pystyy jopa paketin maksamaan eli lähteminen on tällä hetkellä todennäköistä, joten nyt kyselisin että oliko niitä muita kiinnostuneita vielä ja miten tämä lippujen ja majoituksien hankkiminen hoituu.
Muutama kysymys:
- Minkälaisella aikataululla suunilleen tämä reissu olisi?
- Ketkä olisivat kiinnostuneet vielä tästä reissusta?
- Maksetaanko rahat yhden henkilön tilille joka hoitaa lippuasiat?
- Paljonko WM Axxesissa suunilleen ovat fanikamojen hinnat?
Lipunmyynnin alkaminen lähestyy ja vieläkin matkalle lähtö kiinnostaa todella paljon ja näyttää siltä että pystyy jopa paketin maksamaan eli lähteminen on tällä hetkellä todennäköistä, joten nyt kyselisin että oliko niitä muita kiinnostuneita vielä ja miten tämä lippujen ja majoituksien hankkiminen hoituu.
Muutama kysymys:
Erittäin sisältörikas ja valaiseva allekirjoitus.
Tällä hetkellä vanhasta porukasta on lähdössä: minä, pyyja, Rico (melko varmasti?), Reno Hex (melko varmasti?). Elikkäs Kenitys ja Darien olis jättämässä tällä kertaa väliincripler91 kirjoitti:No tuplathan tästä tulee...
Muutama kysymys:
Pitäis miettiä nyt porukalla että ostettaisko vanhaan tyyliin wrestlemania package? Meillä oli viimeks silver package johon kuului axxesit, hall of famet, 4 yötä hotellissa, bussiliput areenalle, wrestlemania liput ja raw liput. Tää paketti maksoi 2 vuotta sitten $825 eli vähän päälle 600e/per mies. Yksittäin ostettuna voitais päästä vähän halvemmalla.
Ja kysymyksiin vielä:
Axxesit alkaa torstaina, joten järkevintä olis lentää tiistaina (1.huhtikuuta) tai keskiviikkona (2.huhtikuuta) New Orleansiin. Pois lähtö vois olla siitä viikonpäästä tiistaina (8.huhtikuuta) tai keskiviikkona (9.huhtikuuta).
YP, pyyja, Rico, Reno Hex (?), Japeet (?), Dedu (?), Mr.Perfekt (?), Borga (?)
Jos ostetaan jokin paketti maksetaan summa yhden henkilön paypal tilille, joka maksaa koko paketin.
Mun mielestä tais olla hiukan kalliimpaa kuin wwe shopissa. Paidat tais olla $20-30/kpl.
Good talk - Johnny Curtis
Kiitoksia vastauksista jotka hieman selvensivät tätäkin asiaa.
Pitää vaan nyt olla töissä ahkera ja kerätä rahat reissua varten niin mukaan lähteminen on melko todennäköistä... Onko mitään huhuja ollut milloin liput tulisivat myyntiin?
Pitää vaan nyt olla töissä ahkera ja kerätä rahat reissua varten niin mukaan lähteminen on melko todennäköistä... Onko mitään huhuja ollut milloin liput tulisivat myyntiin?
Jää väliin, kun tälle syksylle suunniteltu Indonesian reissu siirtyi tammi-helmikuulle. Ei millään varaa jenkkilään lähtee.
Koskas noi liput tulee tarkalleen myyntiin? Ja toi package maksaa siis about 600€. Minkähän verran lennot New Orleansiin sitten maksaa siihen päälle? Itse muistan, että maksoin WM25 reissulle 700€ lennot+hotelli Houstoniin (matkatoimistolta), ja sitten 175€ lipusta (jälleenmyyjältä).
Itse olen erittäin kiinnostunut, mutta rahat on vaan tosi tiukalle; voi olla että pitää jättää väliin
Mutta pitää nyt vielä hiukan katsella mitä tapahtuu.
Itse olen erittäin kiinnostunut, mutta rahat on vaan tosi tiukalle; voi olla että pitää jättää väliin
Myhvatte kirjoitti:pitäisi kai olla iloinen että Cena ei pistänyt sekä Lesnaria että Rollinsia taputtamaan, pukenut molempia mekkoihin ja pannut p*****seen, samalla vitsaillen Summerslamin beatdownista.
Lennoista mitä itse olen katsonut noin 800€ paikkeilla olisi edullisimmat ja siihen päälle WM paketti noin 600-700€ ja majoitus niille päivillä joille WWE sitä ei tarjoa.
Voisin arvioida että 1500-1700 matkoihin ja majoituksiin ehkä.
Olen liki varma, että tuo WrestleMania-paketti tulee olemaan kalliimpi. Jos ei kaupungin takia niin sen takia, että onhan kyseessä XXX. Viime vuonnahan se oli halvimmillaankin 800-900€.cripler91 kirjoitti:Lennoista mitä itse olen katsonut noin 800€ paikkeilla olisi edullisimmat ja siihen päälle WM paketti noin 600-700€ ja majoitus niille päivillä joille WWE sitä ei tarjoa.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Joo niinhän se näyttäisi että 600-700 ei riitä kun jo viime vuonnakin 817€ oli 4 hengen silverin hinta...
No toivotaan että 4 hengen pakettien hinnat pysyvät alle tonnin hinnoissa ja lähtijöitäkin löytyisi ainakin 4.
No toivotaan että 4 hengen pakettien hinnat pysyvät alle tonnin hinnoissa ja lähtijöitäkin löytyisi ainakin 4.
Siis onko tää koko paketin hinta sen 817€ vai 817€/henkilö?cripler91 kirjoitti:Joo niinhän se näyttäisi että 600-700 ei riitä kun jo viime vuonnakin 817€ oli 4 hengen silverin hinta...
Myhvatte kirjoitti:pitäisi kai olla iloinen että Cena ei pistänyt sekä Lesnaria että Rollinsia taputtamaan, pukenut molempia mekkoihin ja pannut p*****seen, samalla vitsaillen Summerslamin beatdownista.
Jälkimmäinen eli 817€ per henkilö, tietenkin. Siihenhän sisältyy tapahtumaliput, hotelli 3-4 yöksi sekä jotain uniikkia, kaupunkikohtaista toisin sanoen.Dedu kirjoitti:Siis onko tää koko paketin hinta sen 817€ vai 817€/henkilö?cripler91 kirjoitti:Joo niinhän se näyttäisi että 600-700 ei riitä kun jo viime vuonnakin 817€ oli 4 hengen silverin hinta...
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
En jaksa katella 2013 ketjua.
Katon just WM jälkeistä Rawia 720p. Heti alussa näky tutunnäkönen Cap-henkilö, jolloin piti twitteristä käydä katsomassa yhen foorumicapipään kuva. Tais olla sama henkilö..
EDIT: Ja oletan että se olit sinä. Jos istuit kameraan näkyvällä puolella ensimmäisillä paikoilla portailta vasemmalle.
Voi olla, että asia tullut aiemmin esille, mutta ei ole tainnut pistää ainakaan mulle silmään aiemmin.
Katon just WM jälkeistä Rawia 720p. Heti alussa näky tutunnäkönen Cap-henkilö, jolloin piti twitteristä käydä katsomassa yhen foorumicapipään kuva. Tais olla sama henkilö..
EDIT: Ja oletan että se olit sinä. Jos istuit kameraan näkyvällä puolella ensimmäisillä paikoilla portailta vasemmalle.
Voi olla, että asia tullut aiemmin esille, mutta ei ole tainnut pistää ainakaan mulle silmään aiemmin.
Itse maksoin Houstonin reissulla viikon hotellista (meitä oli kolme henkilöä) muistaakseni noin 300€, n. 150€ tapahtumalipusta JÄLLEENMYYJÄLTÄ. Eli hintaa tuli noille tuli about 450€ + seuraavan päivän Raw taisi olla jossain 40-60€ välillä. Kiinnostais tietää kuinka arvokkaiksi WWE arvioi Hall of Famen ja Axxessin liput.eCiuj kirjoitti:Jälkimmäinen eli 817€ per henkilö, tietenkin. Siihenhän sisältyy tapahtumaliput, hotelli 3-4 yöksi sekä jotain uniikkia, kaupunkikohtaista toisin sanoen.Dedu kirjoitti:Siis onko tää koko paketin hinta sen 817€ vai 817€/henkilö?cripler91 kirjoitti:Joo niinhän se näyttäisi että 600-700 ei riitä kun jo viime vuonnakin 817€ oli 4 hengen silverin hinta...
Ja kun se noin menee, niin en itse näillä näkymin ole lähdössä, 800€ paketti, päälle muutama lisäyö hotellissa ja lennot. Ei mahdu oikein tämänhetkiseen budjettiin :/
Siihen WrestleMania pakettiin sisälty vieläkin se hotelli joko pe-su tai pe-ma öiksi, ja se hotelli ei ollut mikään pienen pennin hotelli tuolla New Yorkissa. Se oli Sheraton, ja tuollaiset neljä yötä on siellä tonnin joten voit itse miettiä onko tuollainen paketti sittenkään niin ylihintainen vai ei.Dedu kirjoitti:Itse maksoin Houstonin reissulla viikon hotellista (meitä oli kolme henkilöä) muistaakseni noin 300€, n. 150€ tapahtumalipusta JÄLLEENMYYJÄLTÄ. Eli hintaa tuli noille tuli about 450€ + seuraavan päivän Raw taisi olla jossain 40-60€ välillä. Kiinnostais tietää kuinka arvokkaiksi WWE arvioi Hall of Famen ja Axxessin liput.eCiuj kirjoitti:Jälkimmäinen eli 817€ per henkilö, tietenkin. Siihenhän sisältyy tapahtumaliput, hotelli 3-4 yöksi sekä jotain uniikkia, kaupunkikohtaista toisin sanoen.Dedu kirjoitti: Siis onko tää koko paketin hinta sen 817€ vai 817€/henkilö?
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Sanoinko jotain ylihintaisesta? Mietin mistä tuo hinta tarkalleen ottaen tulee, varsinkin kun kyseessä on 3-4 yötä, eikä koko viikko.eCiuj kirjoitti:Siihen WrestleMania pakettiin sisälty vieläkin se hotelli joko pe-su tai pe-ma öiksi, ja se hotelli ei ollut mikään pienen pennin hotelli tuolla New Yorkissa. Se oli Sheraton, ja tuollaiset neljä yötä on siellä tonnin joten voit itse miettiä onko tuollainen paketti sittenkään niin ylihintainen vai ei.
Vaikken matkalle olekaan tulossa, ajattelin teidän (ketkä matkaa suunnittelee) iloksi antaa teille eksklusiivisesti vuoden 2014 WrestleMania Packaget! Ja pääsin näihin käsiksi oman sähköpostini kautta, tuli alle viisi minuuttia sitten.

Kuvalla on kokoa aivan saatanasti, mutta siinä kaikki informaatio. Olkaa hyvä.

Kuvalla on kokoa aivan saatanasti, mutta siinä kaikki informaatio. Olkaa hyvä.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
En ole matkalle lähdössä, mutta tuossa kuvassa pisti silmään R-Truth. Mitä hän muuta nykyisin tekee ollakseen tuossa jobbailuiden lisäksi silloin kuin viikottaisissa edes esiintyy? Eihän näistä koskaan mitään pitkälle meneviä johtopäätöksiä kannata mennä tekemään, mutta ihmetytti vain.
"All publicity is good publicity."
Eli maanantaina tulisi liput myyntiin ja halvimmat silver tason paketit 4 hengen porukalle 599,86 per nuppi, mutta viime vuonnahan halvimpiin paketteihin ei kuulunut Raw liput ollenkaan vaan se oli 4 yötä varaaville joka viime vuonna oli 817 per nuppi...
Olikos matkaa pohtivista kukaan saanut tehtyä jo päätöstä?
Ilmeisesti 3 (Minä, YP, pyyja (Ricohan taisi miettiä vielä?)) suht varmaa lähtijää YP:n viestin mukaan... Olikos muita vielä jokta ovat päättäneet että voisivat lähteä? Varmaan loppuviikosta tulee tarkemmat hintatiedot eri paketeille ja eri lähtijämäärille.
Ilmeisesti 3 (Minä, YP, pyyja (Ricohan taisi miettiä vielä?)) suht varmaa lähtijää YP:n viestin mukaan... Olikos muita vielä jokta ovat päättäneet että voisivat lähteä? Varmaan loppuviikosta tulee tarkemmat hintatiedot eri paketeille ja eri lähtijämäärille.
Pakollinen musta messissä + luo hienon kontrastin kun vieressä on vitivalkoinen Sallimus.The Crash kirjoitti:En ole matkalle lähdössä, mutta tuossa kuvassa pisti silmään R-Truth. Mitä hän muuta nykyisin tekee ollakseen tuossa jobbailuiden lisäksi silloin kuin viikottaisissa edes esiintyy? Eihän näistä koskaan mitään pitkälle meneviä johtopäätöksiä kannata mennä tekemään, mutta ihmetytti vain.
Kiinnostaisi kyllä, mutta kun tässä ei ole rahaa niin ei nyt vain irtoa. Täytynee nyt katella, jos hommia irtois jostain niin sitten vois melkein lähteäkin.
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"
Rico, pyyja ja minä ollaan lähtemässä + ehkä 1 mun irl kaveri. Päädyttiin siihen, että ostetaan tänä vuonna yksittäiset liput maniaan, rawiin ynm, koska rahatilanne on monella tällä hetkellä hyvin heikko. Haluutko cripler ostaa meidän kanssa sit noita lippuja niin päästään samaan ryppääseen istumaan?cripler91 kirjoitti:Eli maanantaina tulisi liput myyntiin ja halvimmat silver tason paketit 4 hengen porukalle 599,86 per nuppi, mutta viime vuonnahan halvimpiin paketteihin ei kuulunut Raw liput ollenkaan vaan se oli 4 yötä varaaville joka viime vuonna oli 817 per nuppi...
No Mania ja Raw siinä on se pääasia
Eikös ne liput sitten tule joskus marraskuussa myyntiin? Varmaan samoihin aikoihin pitää tilata lennotkin...
Kyllähän sitä voi samaan aikaankin ostaa pitää vaan huolehtia että on rahaa käytettävissä vielä silloinkin.
Kyllähän sitä voi samaan aikaankin ostaa pitää vaan huolehtia että on rahaa käytettävissä vielä silloinkin.
Jos itse lähden niin tämä on varmaan se tapa miten itse hankin lippuni. Hommattiin ite WM25 -matkalle 2009 niin lennot, hotelli, kuin tapahtumaliputkin (WrestleMania + Raw), ja toimi silloin erittäin hyvin. En vain itse viitsi nyt lähtä säätämään minkään porukkapakettien kanssa (varsinkin kun saatan lähtä erään frendin kanssa), taikka laittaa tollasia rahoja kiinni siihen pakettiin. Onhan hall of fame ja axxess varmaan ihan siistejä, ei siinä mitään, mutta mulle pääasia ois noi Mania + Raw. Ja saatan päästä näin muutenkin halvemmalla (voi se tulla kyllä kalliimmaksikin, en sitä sano, kuhan spekuloin).YP kirjoitti:Rico, pyyja ja minä ollaan lähtemässä + ehkä 1 mun irl kaveri. Päädyttiin siihen, että ostetaan tänä vuonna yksittäiset liput maniaan, rawiin ynm, koska rahatilanne on monella tällä hetkellä hyvin heikko. Haluutko cripler ostaa meidän kanssa sit noita lippuja niin päästään samaan ryppääseen istumaan?
Silver Package — 3-Night Hotel Accommodations
1 Person - $1,525
2 People - $1,000 per person
3 People - $865 per person
4 People - $795 per person
Silver Package — 4-Night Hotel Accommodations - Includes Raw Ticket - 100 Level
1 Person - $1,930
2 People - $1,235 per person
3 People - $1,055 per person
4 People - $960 per person
Juuri äsken tulivat paketit myyntiin ja tuollaisia hintoja WWE niille on keksinyt.
1 Person - $1,525
2 People - $1,000 per person
3 People - $865 per person
4 People - $795 per person
Silver Package — 4-Night Hotel Accommodations - Includes Raw Ticket - 100 Level
1 Person - $1,930
2 People - $1,235 per person
3 People - $1,055 per person
4 People - $960 per person
Juuri äsken tulivat paketit myyntiin ja tuollaisia hintoja WWE niille on keksinyt.
Lyhyesti ja ytimekkäästi:
- Wrestlemania liput ringsidella rivillä 13. check!
- Raw liput hankittu yläkatsomosta alakatsomosta seuraavan päivän RAW:iin. check!
- Lennot & hotellit hankittu P-Amerikkaan. check!
Vielä siis puuttuu Hall of fame liput + Axxess liput.
Meitä on siis 4 hengen porukka lähdössä
- Raw liput hankittu yläkatsomosta alakatsomosta seuraavan päivän RAW:iin. check!
Viimeksi muokannut YP, Su 22.12.2013 13:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Darien Fawks
Kukas se neljäs on?YP kirjoitti:Lyhyesti ja ytimekkäästi:
- Raw liput hankittu yläkatsomosta seuraavan päivän RAW:iin. check!
Sanottakoon sen verran, että itsekin hankin kolme noita saman rivin lippuja, kun olin ensin kuullut YP:ltä niiden olemassaolosta ja saatavuudesta. Ajattelin pikkasen noilla tehdä rahaa, kun on niin kallista tämä elämä ollut viime aikoina. Hieman hotsittaisi itseäkin lähteä tuonne, mutta kyllä nuo lennot + majoitukset + eläminen tulisivat sen verran kalliiksi, että taidan pyrkiä kääntämään katsettani Kaliforniaa kohti...
Miami porukasta minä, pyyja ja rico. Uutena kaverina tulee mukaan Teemu, jota ei niin pelleipaini kiinnosta(tulee RAW:iin ja axxesiin), mutta lähtee mukaan kaupunkien takia. Teemu on meille jokaiselle WM30 lähtijälle tuttu jo entuudestaan muilta reissuilta.Darien Fawks kirjoitti:Kukas se neljäs on?YP kirjoitti:Lyhyesti ja ytimekkäästi:
- Raw liput hankittu yläkatsomosta seuraavan päivän RAW:iin. check!
Sanottakoon sen verran, että itsekin hankin kolme noita saman rivin lippuja, kun olin ensin kuullut YP:ltä niiden olemassaolosta ja saatavuudesta. Ajattelin pikkasen noilla tehdä rahaa, kun on niin kallista tämä elämä ollut viime aikoina. Hieman hotsittaisi itseäkin lähteä tuonne, mutta kyllä nuo lennot + majoitukset + eläminen tulisivat sen verran kalliiksi, että taidan pyrkiä kääntämään katsettani Kaliforniaa kohti...