Upea suoritus Cesarolta. Huomaa, että häntä arvostetaan firmassa workerina erittäin korkealle. Toivottavasti se alkaisi näkyä ensi vuonna myös isompien kuvioiden merkeissä.vendicta kirjoitti:
Toivottavasti nähdään tämä moonsault myös telkkarissa tulevaisuudessa...
Cody Rhodes
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Re: Cody Rhodes
WE BACK YA'LL?!
Totta. Ei tätä liikettä kenelle tahansa kannata/uskalla tehdä. Kyllä Cesaro osaa pitää huolen vastustajastaan.Jack DiBiase kirjoitti:Upea suoritus Cesarolta. Huomaa, että häntä arvostetaan firmassa workerina erittäin korkealle. Toivottavasti se alkaisi näkyä ensi vuonna myös isompien kuvioiden merkeissä.vendicta kirjoitti:
Toivottavasti nähdään tämä moonsault myös telkkarissa tulevaisuudessa...
Stardust

Goldust-fanina olin saman tien myyty! Äimistyin täysin tästä käänteestä! Tästä ei voi seurata muuta kuin hyvää! Look on hieno, tauntit on hienot, ja noi hanskat! Musiikki on hieno, siinä on juuri sopivassa suhteessa samaa ja erilaisuutta verrattuna Goldustiin. Innolla odotan mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Cody Rhodes hahmona oli jo pitkään rullannut paikallaan, ja mun mielestä mies on ollut todella tylsä jo pitkään. Rhodes Brothersien otteluita on tullut katsottua lähinnä juuri Goldustin vuoksi.
This is going to be great!

Goldust-fanina olin saman tien myyty! Äimistyin täysin tästä käänteestä! Tästä ei voi seurata muuta kuin hyvää! Look on hieno, tauntit on hienot, ja noi hanskat! Musiikki on hieno, siinä on juuri sopivassa suhteessa samaa ja erilaisuutta verrattuna Goldustiin. Innolla odotan mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Cody Rhodes hahmona oli jo pitkään rullannut paikallaan, ja mun mielestä mies on ollut todella tylsä jo pitkään. Rhodes Brothersien otteluita on tullut katsottua lähinnä juuri Goldustin vuoksi.
This is going to be great!
“There’s a thin line between being a hero and being a memory.”
Itse myös ihastuin tähän gimmickiin. Cody osaa mahtavasti vetää näitä erilaisia gimmickejä ja uskon että tästäkin tulee täysosuma. Tulevien viikkojen aikana esitykset tulevat varmasti vielä parantumaan ja hahmoon tulee lisää syvyyttä. Goldust-kopiota tästä tuskin myöskään tehdään, vaan Stardust saa vetää omaa showtaan. Oli selvästi parempi vaihtoehto herran urakehitykselle kuin mielikuvitukseton heel-käännös. Codyssa on ainesta nykypäivän Mick Foleyksi.
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass.![]()
![]()
Cody esittää Stardust-gimmickiään loistavasti, ja olen tykästynyt mieheen paljon. Yksi lempifaceistani koko rosterissa. Cody osaa taitavasti hoitaa hyvinkin erilaisia rooleja, joka tehee hänestä todellisen monitoimimiehen. Toivottavasti jonain päivänä Cody voittaa ihan itsenään päämestaruuden. Tätä Stardustia jaksaa hyvin katsoa loppuvuoden, kunhan hänelle ja Goldustille saadaan jokin mukava kuvio alle. Tällä hetkellä se on vain backstage segmenttejä ja otteluita, vaadin enemmän!
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE