WWE Fastlane 22.02.2015

Jos seuraat painitapahtumia reaaliajassa, tämä on oikea paikka sinulle. Mutta älä sitten pillastu jos joku möläyttää seuraavan PPV:n mestaruusottelun voittajan nimen varoittamatta. Täällä se on sallittua.
ViiZei

Re: WWE Fastlane 22.02.2015

Viesti Kirjoittaja ViiZei » Su 22.02.2015 22:54

Ravenwood kirjoitti:
ViiZei kirjoitti:
Ravenwood kirjoitti:Ei. Rumblen takia valvoin ja vieläkin itkettää.
Mua naurattaa vieläkin.
En ole yllättynyt.
Hihi. Johtuuko se siitä, että fanitan Reignsiä, vaikkei INTERNET ole samaa mieltä? Vai johtuuko se siitä, kuinka nautin wannabe-smarkkien itkemisestä Reignsin voitosta johtuen?
Big Show ja Kane

Make wrestlingalert rage again

Merovingi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Su 22.02.2015 22:58

Ilmeisesti kaikkien pitäisi olla sitä mieltä, että KAIKKI ON MAHTAVAA JA IHANAA eikä saisi olla sitä mieltä että asia A on paskaa enkä pidä siitä.

Siirtykäämme siis rinkirunkkaamaan tästä lähtien miten kaikki on ihkua ja fantsua.

Ja joo, huomenna olisi vapaapäivä, mutta näen oman ajankäyttöni kannalta mukavampana nukkua ensi yön ja ehkä katsoa katsottavat osat myöhemmin. Jos sellaisia on. Ja jos minua jaksaa kiinnostaa.
hevosen k**pä

Ravenwood

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » Su 22.02.2015 23:00

ViiZei kirjoitti: Hihi. Johtuuko se siitä, että fanitan Reignsiä, vaikkei INTERNET ole samaa mieltä? Vai johtuuko se siitä, kuinka nautin wannabe-smarkkien itkemisestä Reignsin voitosta johtuen?
Johtuu.

Japeet

Viesti Kirjoittaja Japeet » Su 22.02.2015 23:11

Saatan, katsoa livenä (ainakin jonkinaikaa, äkillinen jos alkaa väsyttää saattaa keskeyttää). Huomenna ei ole aikaisin mitään mitä pitäisi tehdä? Ja tässä on vielä aika paljon kouluhommia, kesken joten nukkumaan en ole ihan heti menossa, ja samaa aikaa tulee Oscarit niin on mahdollista vaikka niitä siinä sivusilmällä vilkuilla. Tänä vuonna ainakin top-tier-palkinnoista kisaavat leffat, jopa yllättävän hyviä esimerkiksi vuodentakaisiin verraten.

ViiZei

Viesti Kirjoittaja ViiZei » Su 22.02.2015 23:26

Merovingi kirjoitti:Ilmeisesti kaikkien pitäisi olla sitä mieltä, että KAIKKI ON MAHTAVAA JA IHANAA eikä saisi olla sitä mieltä että asia A on paskaa enkä pidä siitä.

Siirtykäämme siis rinkirunkkaamaan tästä lähtien miten kaikki on ihkua ja fantsua.

Ja joo, huomenna olisi vapaapäivä, mutta näen oman ajankäyttöni kannalta mukavampana nukkua ensi yön ja ehkä katsoa katsottavat osat myöhemmin. Jos sellaisia on. Ja jos minua jaksaa kiinnostaa.
Jos haukkuu asiaa A ja on ok sen kanssa, niin eikö silloin voi hyväksyä myös eriävän mielipiteen? Teinkö jotenkin väärin siinä, kun kerroin, kuinka Romanin Rumblevoitto naurattaa vieläkin? Onko parempi ihminen, jos kertoo kuinka se enemmänkin itkettää?

Tämä kommentti siis vain sillä olettamuksella, että Merovingin kommentti oli minulle osoitettu. Kukaan ei kuitenkaan ole lytännyt täällä negatiivisesti suhtautuvia, toisin kuin positiivisesti suhtautuvia kohtaan tunnutaan tekevän.
Big Show ja Kane

Make wrestlingalert rage again

Merovingi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Su 22.02.2015 23:53

Jos haukkuu asiaa A ja on ok sen kanssa, niin eikö silloin voi hyväksyä myös eriävän mielipiteen? Teinkö jotenkin väärin siinä, kun kerroin, kuinka Romanin Rumblevoitto naurattaa vieläkin? Onko parempi ihminen, jos kertoo kuinka se enemmänkin itkettää?
Tietysti voi ja mieluusti pitääkin. Et, mutta se voi kuulostaa ylimieliseltä kettuilulta/vittuilulta jollekin - tyyliin "hähä sun suosikki ei voittanut".
Kukaan ei kuitenkaan ole lytännyt täällä negatiivisesti suhtautuvia, toisin kuin positiivisesti suhtautuvia kohtaan tunnutaan tekevän.
Nojaa, sitä kyllä tulee molemmilta. Negatiivisesti suhtautuvilta voi tulla vähän sellaista vastareaktiota positiivisesti suhtautuvia kohtaan, joka minusta näyttäytyy välillä vähän elitistisenä sellaisia henkilöitä kohtaan, jotka ovat olleet pettyneitä nykymenoon. Kait se varmaan ärsyttää, jos paini vaan v***ttaa ja toinen vieressä ylistää miten kaikki on vaan siistiä. Noh, makunsa kullakin.

EDIT: Oikoluku..
Viimeksi muokannut Merovingi, Ma 23.02.2015 00:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hevosen k**pä

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Su 22.02.2015 23:58

Dedu kirjoitti:Niin Darienilla kuin Offarilla on pointtia. Toisaalta WWE on omien sähläilyjensä seurauksena pudottanut Rumblen arvoa, mutta toisaalta tässä kuviossa tuota voittoa ei ole viivattu yli, vaan toteutettu Romanin suostumuksella. Mielestäni tuo on laskenut Rumblen arvoa, muttei pudottanut sentään ihan nollaan. Itseasiassa tuo korjausliike on tehty oikeastaan niin hyvin kuin vain olisi voinut, toisaalta taas koko tilannetta ei olisi tullus, jos bookkausta oltaisiin hieman mietitty ennen kuin lähdettiin keulimaan Roman-kiimassa.
Puhuinkin siis toki suuremmassa narratiivissa = storylinessa sillä toki on arvoa, mutta ei muutoin.
Uudistunut, entistä parempi Kielisirkus:

http://kielisirkus.blogspot.fi/

Tirkka

Viesti Kirjoittaja Tirkka » Ma 23.02.2015 00:13

Kaikesta on tykättävä. Muuten on kauhea heitteri ja haukutaan siitä että et tykkää ikinä mistään. Kokemusta on. Viilt. :cry:

Itselleni Rumblessa vitutusta aiheutti vaan se että se ite pääottelu oli niin kakkaa. Ei minua haittaa yhtään että Reigns voitti, kunhan buukkaus tästä maniaan osattaisiin tehdä kunnolla. Kyllä ne varmasti ainakin yrittävät tehdä Manian kohdalla asiat paremmin kuin muiden PPV-tapahtumien kohdalla joten en jaksa olla liian huolissani.

Tätä Fastlanea en kyllä katsele suorana kuten en nyt toki Rumbleakaan (enpä tosin sitä ois voinutkaan kun kone oli paskana just sillon). Ei näistä otteluista mikään niin paljoa kiinnosta että valitsisin tämän Oscarien sijasta, kyllä tän ehtii huomenna tai tiistainakin katella ihan hyvin. Toivottavasti otteluiden tulokset menee niinkuin pitää että voi nautiskella Veikkauksenkin osalta. 8)

EDIT: Vuoden rasittavin ilmaus on tällä hetkellä tuo Darienin Narratiivi. Ärsyttävämpi kuin "Viitasusi" tai "isoa kovaa".
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

The Rocker

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Ma 23.02.2015 00:47

Ei kai kukaan niin hullu ole että tämän katsoisi suorana kun Oscar-gaala tulee samaan aikaan. Voisi tämän jopa katsoa ihan huvin vuoksi joskus.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Grabbag

Viesti Kirjoittaja Grabbag » Ma 23.02.2015 10:42

Tirkka kirjoitti:Kaikesta on tykättävä. Muuten on kauhea heitteri ja haukutaan siitä että et tykkää ikinä mistään. Kokemusta on. Viilt. :cry:
Ei nyt kaikesta tarvitse tykätä, mutta monet eivät tunnu oikeasti tykkäävän ikinä mistään, ellei asiat mene oman mielen mukaan. Ihmettelen vain miksi semmoiset edes katsovat WWE:tä.

DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ma 23.02.2015 10:46

Grabbag kirjoitti:Ei nyt kaikesta tarvitse tykätä, mutta monet eivät tunnu oikeasti tykkäävän ikinä mistään, ellei asiat mene oman mielen mukaan.
Miksi sellaisesta pitää tykätä mikä ei miellytä itseä? :-k
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Grabbag

Viesti Kirjoittaja Grabbag » Ma 23.02.2015 11:09

DeadManWalking kirjoitti:
Grabbag kirjoitti:Ei nyt kaikesta tarvitse tykätä, mutta monet eivät tunnu oikeasti tykkäävän ikinä mistään, ellei asiat mene oman mielen mukaan.
Miksi sellaisesta pitää tykätä mikä ei miellytä itseä? :-k
Ei tarvitsekkaan tykätä, mutta miksi jatkaa katsomista kun ei asiat tule koskaan menemään oman mielen mukaan. Tuolla yhdellä toisella foorumilla jotkut jo toivoivat WWE:lle konkurssia kun Reignsin ja Bryanin hyvä matsi ei päättynyt Bryanin voittoon.

Ravenwood

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » Ma 23.02.2015 11:17

Seuraava teksti sisältää spoilereita WWE Fastlane tapahtumasta.

-

Ainut toive mulla tähän tapahtumaan oli se että Roman Reigns voittaa Bryanin puhtaasti ja etenee Maniaan Lesnaria vastaan. Näin kävi ja olen tyytyväinen. Muutenpa ei tosta PPV:stä ole oikein mitään sanomista, aika hmv. Kiddin & Cesaron voitto, Wyattin höpinät ja Sting vs. Tripsu oli ihan kivoja juttuja, mutta muuten koko Fastlane oli aika unettavaa settiä.

Pre-show'n MizTV oli ihan hauska. Se olikin ainut asia minkä pre-show'sta katsoin.

DeadManWalking

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ma 23.02.2015 11:32

Ravenwood kirjoitti:Ainut toive mulla tähän tapahtumaan oli se että Roman Reigns voittaa Bryanin puhtaasti ja etenee Maniaan Lesnaria vastaan. Näin kävi ja olen tyytyväinen. Muutenpa ei tosta PPV:stä ole oikein mitään sanomista, aika hmv. Kiddin & Cesaron voitto, Wyattin höpinät ja Sting vs. Tripsu oli ihan kivoja juttuja, mutta muuten koko Fastlane oli aika unettavaa settiä.
Joo tässä vähän kelailemalla katsonut itsekin tätä nyt aamupäivällä. Ihan ok settiä, mutta olihan tässä sellainen väli-PPV:n leima. Mikä nyt toki aina onkin silloin kun eletään Rumblen ja WrestleManian välistä aikaa.

Olinko mä nyt ihan väärässä kun luulin aluksi että Sting ja HHH sopivat jo ihan ottelevansa tässä tapahtumassa? Toki h**vetin oudoltahan se olisi kuulostanut, koska nimenomaan WrestleMania on se paikka jossa Stingin kuuluisi eka matsinsa otella. Ja siellähän se lopulta sitten tapahtuukin.

EDIT:

Niin ja juu, olihan tuo Wyattin trollaus ihan vekkulia. Odotukset itse matsia kohtaan eivät kyllä ole erikoiset, ja olisihan se siistimpää jos se lähtötilanne olisi 22-0 eikä suinkaan 21-1.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)

Ravenwood

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » Ma 23.02.2015 11:47

DeadManWalking kirjoitti:Niin ja juu, olihan tuo Wyattin trollaus ihan vekkulia. Odotukset itse matsia kohtaan eivät kyllä ole erikoiset, ja olisihan se siistimpää jos se lähtötilanne olisi 22-0 eikä suinkaan 21-1.
Mun mielestä on jotenkin hupaisaa jos sekä Sting että Undertaker ottelevat samassa tapahtumassa, mutta ei toisiaan vastaan. Kai tää on vaan jotain sairasta negatiivisten asioiden kaivamista kaikesta kivasta, mutta itse olisin mielelläni nähnyt nuo kaksi ikonia toisiaan vastaan.

Tää nyt vaan oli tämmöstä keksimällä keksittyä tarinaa jotta voi vaan valittaa valittamisen ilosta. Ei paasata siitä sen enempää.

DeadManWalking

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ma 23.02.2015 11:54

Ravenwood kirjoitti:Mun mielestä on jotenkin hupaisaa jos sekä Sting että Undertaker ottelevat samassa tapahtumassa, mutta ei toisiaan vastaan. Kai tää on vaan jotain sairasta negatiivisten asioiden kaivamista kaikesta kivasta, mutta itse olisin mielelläni nähnyt nuo kaksi ikonia toisiaan vastaan.
No siis joo, tuota matsiahan on painirunkkareiden keskuudessa odoteltu varmaan 20 vuotta, ja nyt kun se olisi ekaa kertaa ihan oikeasti mahdollista niin sitä ei tapahdu. Tiedä sitten tapahtuisiko jos se Takerin putki olisi vielä olemassa, mene ja tiedä. Mutta voihan se olla että se Sting vs. Taker nähdään sitten vuoden kuluttua Teksasissa Cowboys Stadiumilla maailmanennätysyleisön edessä, ja se on sitten molempien herrojen viimeinen ottelu. Mikäli siis molemmat kestävät elossa ja kasassa sinne asti.

Inkfish

Viesti Kirjoittaja Inkfish » Ma 23.02.2015 12:13

Cena hävis puhtaasti, wow.

DeadManWalking

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ma 23.02.2015 12:24

Inkfish kirjoitti:Cena hävis puhtaasti, wow.
No eikä hävinnyt. Ryssähän potkaisi sitä munille ja sen jälkeen mieheltä taju kankaalle.

Griffin

Viesti Kirjoittaja Griffin » Ma 23.02.2015 12:28

Kirjoitan mietteitä samalla, kun katson showta läpi. Kommentoida saa ja toivottavasti saadaan hyvää keskustelua aikaan.

WWE Fastlane
Ensinnäkin, voi jeesus. Varoittelin silloin Pakilaan menijöitä tuosta WWE Appista. Ja kerroin, miten olin usein spoilaantunut tuon takia. No nyt sitten ajattelin, etten voi, kun heräsin jo neljältä, tulin töihin ja luulin, että mitään ilmoituksia ei tulisi. Tai oikeastaan, että pystyn välttämään ne. Ja mitä vielä.. Alan katsella tapahtumaa ja olen spoilaantunut jo kahdesta eniten odottamastani ottelusta. Ei kai auta, kuin syyttää itseään. No, anyhow...

Ja "edit" vielä; spoilaannuin sitten kolmannesta ottelusta, kun menin ja avasin instagramin, jossa seuraan jostain syystä Natalyaa. Ei s****na.

Pre-Show
Perus hypetystä. Tuo NXT-jätkä on kyllä varsin charmikas kaveri enkä yhtään pistäisi pahakseni mikäli joskus nähtäisiin pääohjelmien puolella. Hypetyksestä parhaiten mieleen jäi Ambrosen loistava haastattelu. Äijä on vaan jotenkin niin maaginen esiintyjä. Lisäksi nähtiin MizTV, jossa vieraana oli itse Paul Heyman. Hyvää settiä promotuksen sekä Mizdowin muodossa. Tykkäsin kovin. Ja näin oltiinkin valmiita itse showhun..

Kane, Big Show & Seth Rollins vs. Ryback, Eric Rowan & Dolph Ziggler
En osannut syttyä tälle ottelulle ennakkoon kahdesta syystä. 1) Tämä oli selvästi "rakennettu" vain siksi, jotta saadaan nämä miehet tapahtumaan esiintymään. Näin se on vaikka tosiasiassa tämä "feudi" starttasi jo silloin kun SurSerin rakentelu alkoi. 2) Oli hyvin ennalta-arvattavaa, että lopputulos tulee mukailemaan Auktoriteettien voittoa ja tutun turvallista beatdownia, jonka keskeyttää Ortonin paluu. Itselleni ainakin tämä oli aivan selvä juttu.

Ottelusta muodostui ihan kiva opener rämistely, joka tosin tuntui vähän Zigglerin ja Rollinsin showdownilta. Ottelu oli kuitenkin ihan kiva vaikka mukana oli paljon "paskaa" (Show, Kane, Rowan). Arvostettavaa miten Rollins saa vastustajankin näyttämään paremmalta, kun hän mahdollistaa hienolla akrobaattisuudellaan näyttävät liikkeet sekä counterit. Tästä esimerkkinä hänen ja Rybackin hetki. Ortonin paluu oli kaiken ennalta-arvattovuuden jälkeen kuitenkin toimiva ja osittain siksi voikin todeta, että ilta sai kovan startin. Orton otti hienosti yleisön ja Seth Rollinsin pelkuri heel-työskentely oli jälleen omaa luokkaansa. Maininta myös läpi ottelun loistavasti toimineen Rollinsin työskentelyn. Trashtalkin ohessa kaikki ilmeet ja eleet ovat hahmoon toimivia ja syventää loistavasti hahmoa ja ottelua keskenään. Iso peukku Sethille!

Goldust vs. Stardust
Pakko kritisoida ottelun rakentelua. Liian hätäistä, huolimatonta ja malttamatonta toimintaa. Mielestäni tähän olisi pitänyt paneutua paremmin ja viedä oikein syvälle, jolloin itse ottelunkaan ei olisi pitänyt välttämättä olla painillisesti hyvä ollakseen onnistunut. Toki veljesten välirikolla ollaan jo aiemmin kiusoiteltu ja sen myötä tällä ottelulla mutta siitä huolimatta tämä olisi kaivannut parempaa pohjustusta. Suosiolla olisin itse pohjustanut tätä kunnolla WrestleManiaan saakka. Goldustin ura alkaa kuitenkin olla jo ehtoo puolella eikä eläköitymiseen enään ole kauaa aikaa. Miksi ei siis oltaisi rakenettu sitä yhtä oikein isoa ottelua veljesten välille kunnon pohjustuksen kautta? Tässä tulee taas vähän olo, että WWEtä ei kiinnosta, kun kyseessä ei ole John Cena, Auktoriteetit tai päämestaruus.

Negatiivisuus sikseen. Tämä ei ollut huippuottelu mutta itse koin tämä enemmänkin tarinaksi. Toki tämä tarina sisälsi ihan hyvää teknistä osaamista ja muutaman näyttävänkin liikkeen mutta ennen kaikkea tämä oli veljesten välien selvittely. Selvää on, että kuvio tulee jatkumaan ja 'Maniassa Cod.. Stardust tulee saamaan voittonsa. Itse vain olisin rakentanut tämän eri tavalla ja nimenomaan vähän poikkeukselliseenkin tyyliin sen yhden ottelun varaan.

WWE Tag Team Championship Match: The Usos © vs. Cesaro & Tyson Kidd
Usos jakaa mielipiteitä mutta itse tykkään heidän tyylistään otella. Usein Usos esittää näyttäviä liikkeitä ja erityisesti energistä ottelemista. Selvää on kuitenkin se, että tag team divisioona tarvitsee uutta verta, jota Cesaron ja Kiddin tiimi on tarjoillut. Tykkään henkilökohtaisesti ihan sairaasta näiden kahden yhteen lyöttäytymisestä. Ylimielisen niljakkaat toverit tuovat hyvää säpinää ja kaikki varmasti ovat yhtä mieltä siitä, että he ovat kykeneväisiä huippuotteluihin.

Lillian, please... "Winners and still.. The new tag team champions.... Tämä oli juuri sellainen matsi, kuin odotinkin. Tykkäsin todella paljon. Hyvin energinen ja näyttävä ottelu. Mielestäni varsin mallikas esimerkki siitä millainen on hyvä ja ytimekäs joukkueottelu. Ja mikä tärkeintä, Cesaro ja Kidd ovat uusia mestareita! Loistavaa! Odotettavissa on siis paljon kovia matseja, uskoisin. Paljon oli näyttäviä liikkeitä mutta annan vielä erityismaininnan Cesaron one-leg swingille sekä Jeyn (?) suorittama samoan drop aitaa vastan Kiddille.

Triple H & Sting, face-to-face
Huhhuh.. Tätä olen odottanut. Harvoin sitä PPV-tapahtumassa yksi odotetuimmista asioista on segmentti. Meinasin kermata fanipoika housuni, kun Triple H asteli estradille. Solmiot ja tittelit oli jätetty kotiin, kun esiin asteli, The Game. Periaatteessa tässä ei tapahtunut mitään mullistavaa mutta nuo kaksi samassa kehässä aiheuttivat jo pelkällä olemisellaan kylmät väreet. Ja tuo hetki, kun Triple H kaivoi lekan kehän alta.. Ja kun Stinger veti esiin mailan.. Kaunista.

Ei mitään mullistavaa mutta hieno hetki ja totutun varmaa suorittamista. Jotenkin nostalginen olo, joka sai jälleen haikailemaan aktiivisen Hunterin ja hänen kultavuosiensa perään.

Divas Championship Match: Nikki Bella © vs. Paige
Nyt on pakko olla jälleen negatiivinen. Tässä tulee yksi suuri ero päärosterin ja NXT:n välillä. NXT tarjoaa lähes poikkeuksetta kovia, viihdyttäviä ja hyviä naisten matseja, joille voi asettaa jo odotusarvoa. Päärosteri? Ei. Päärosterin puolella naisten bookkaus on ikään kuin kunnianhimotonta. NXT tarjoaa viikottaisissakin hyviä naisten matseja ja erikoistapahtumissa sellaisia, jotka ovat todella kovia. Päärosterin puolella näemme keskimäärin sen yhden viihdyttävän ja kiinnostavan matsin vuodessa. Ja tässä taas mainio esimerkki.

Ottelu oli lyhyt ja mitään sanomaton. Juuri sellainen ottelu, jonka aikana haetaan sitä kaljaa tai käydään vessassa. Voiko tosin enempää odottaa mikäli aikaa annetaan se kolme minuuttia, josta yksi minuutti on vielä ylitylsää kuraa? Aivan, ei voi. Mikäli haluat katsoa naisten painia, valitse NXT. Ja mikäli niin et ole tehnyt vaan nähnyt vain päärosterin tarjontaa niin voin antaa sanani, että tulet yllättymään enemmän, kuin positiivisesti.

IC-Championship Match: Dean Ambrose vs. Bad News Barrett ©
Kuten olen jo todennut niin tämä feudi ei ole sytyttänyt vaikka Ambrosea rakastakin, kuin talonmies lapiota. En vain koe, että Barrett on sopiva mies feudaamaan Deanin kanssa. Toki kyllä haluaisin, että Ambrose nousisi jälleen mestariksi mutta toivoisin jotain tulikuumaa kuviota, joka sopisi paremmin hänen hahmolleen. Itse ottelua kohtaan en ladannut juuri mitään odotuksia.

Odotuksia tai ei, niin olihan tämä pieni pettymys. Jotenkin taas tuli sellainen hölmö bookkaus esiin eikä matsi juuri painillisesti mitään tarjonnut. Ikävää kritisoida mutta tämä oli juuri niin välipala, kuin välipala voi olla. Matsiin ei saatu aikaan minkäänlaista latausta eikä kunnon momentum tilaa, johon olisi voinut lähteä mukaan ja nauttia matkasta. "Tylsä perusvääntö" on kategoria, johon tämän asetan ja lopetus oli vielä melkoisen tökerö. Tosin, vähän mielenkiintoa syntyi, kun Ambrose varasti mestaruusvyön.

New Face of Fear
Tämä oli silkkaa kusetusta. Meinasin kusta housuuni jälleen, kun täysin puskista kuvittelin itse Deadmanin saapuvan. Arkun saapuessa rampille ymmärsin, että tämä on Bray Wyatt. Saatiinpahan ainakin varmuus nyt, että Wyatt sekä Taker tulevat kohtaamaan. Kuulostaa hassulta, että Taker ja Sting ovat vihdoin 'Maniassa mutta eri otteluissa. Ehkä sitten ensi vuonna Texasissa saadaan vihdoin Sting-Undertaker, joka luultavasti olisi sitten se Takerin viimeinen kohtaaminen.

Palatakseni aiheeseen; Wyatt veti ihan hyvää promotusta ja kyllähän tämä kiinnostaa kuviona. Tuleva ottelu ei kyllä painillisesti osaa sytyttää mutta tämä voikin olla tapaus, jossa se matka on todellinen määränpää. Anyhow, kiva segmentti vaikka tulinkin kusetetuksi. Onko tämä nyt sitä workataan smarkkeja ja markkeja suuremassa narratiivissa only 9,99$ for free month in best for the bisnes?

US-Championship Match: Rusev © vs. John Cena
En kuulu suurimpiin Rusevin faneihin mutta en sano olevani mikään heitterikään. Tykkään silti tästä, RTWM ja John Cena ottelee pienemmästä vyöstä? Vuonna 2015? Yes please! En toivo, että tässä nyt haudataan Rusevia mutta koen positiiviseksi, että nyt vihdoin pienemmätkin vyöt ovat esillä. Siitä on kuitenkin jokunen vuosi, kun John Cena on kyseisestä vyöstä taistellut ja aika paljon on tapahtunut välissä.

Ei puhuta viidestä tähdestä mutta hyvä, aggressiivinen koitos. Varmasti yksi ellei paras Rusevin ottelu. Ottelu meni kyllä niin kaavojen mukaan, että oikein puistattaa. Ensinnäkin, Rusev korjaa voiton joka tarkoittaa sitä, että 'Maniassa Cena voittaa. Toiseksi, voittoon tarvitaan jälleen epäpuhtaat keinot eli tässä tapauksessa täytyy tuomarin selän takana potkia vyön alle. Ja vielä lisäksi se, ettei ketää taida olla irtautunut Rusevin lukotuksesta mutta kas kummaa.. Tuo liike, joka on järjestään kaikki pakottanut taputtamaan ja osan vetänyt tajuttomaksi on se liike, josta supermies pumppaa itsensä kolme kertaa pois. Kuitenkin mukava aggressiivinen koitos, kuten todettua.

Winner goes WrestleMania to face Brock Lesnar: Daniel Bryan vs. Roman Reings
Paljon on kuviota kritisoitu ja sitä, että raiskaako se Royal Rumblen arvoa. Tästä voi toki olla kahta mieltä ja kumpikin on varmasti yhtä hyviä. Itse koen, että tässä on haettu Roman Reingsille lisäbuustia ja pientä momentumia 'Maniaa varten. Toisaalta, joku voisi sanoa, että miksi tuollaista varten pitää vastaan asettaa Daniel Bryan, joka omaa heittämällä suurimman fanikannan? Se on hyvä kysymys ja aiheellinen pohdinta. Uskon kuitenkin, että nyt ei olla ajateltu fanikantoja vaan puhtaasti esiintymistä. Bryan on kuitenkin juuri se, jonka kanssa Reings voi tehdä vaikutuksen ennen Maniaa vaikka Romanin tilille ei olekkaan juuri hyviä singles otteluja kertynyt. Kolikon kääntöpuolena taas se, että Bryanin hahmo perustuu vastoinkäymisiin. Eikö olekkin aika paha vastoinkäyminen mikäli olet hyvin lähellä päästä ottelemaan Manian pääotteluun vyöstä, joka sinulta riistettiin mutta sitten jälleen matto vedetäänkin alta? Tietynlainen win-win situation. Molemmista tykkään ja haluan nähdä, kun Roman saa once in a lifetime-mahdollisuutensa mutta siltikin olisin ehkä enemmän halunnut nähdä, kun firman kovin tuhoaja saa vastaan firman pahimman underdogin, joka sattuu olemaan vielä yleisön suurin suosikki. Ja Reings-Lesnar kuulostaa hyvin riskilliseltä ottelulta, kun taas Bryan-Lesnar potentiaaliselta viideltä tähdeltä.

Aloitetaan "ulkopuolisista" tekijöistä. Ensinnäkin, Jerry Lawler väitti, ettei kukaan ole noussut ennen Bryanin juoksevan polven jäljiltä. Onko tämä todellisuutta vai voinko väittää vastaan? Toiseksi, katsomossa ollut "Punch Hippy"-kyltti nauratti, heh.

Ottelu itsessään oli aivan s****nan hyvä. Roman Reingsin paras singles ottelu minun papereissani ja kirkkaasti. Ortonia vastaan käyty SummerSlam matsi jäi "reippaasti" taakse. Daniel Bryan sanoi, että "You bigger and stronger but i am better wrestler". Mielestäni tämä ottelu ikään kuin eli tuota lausetta. Ihmisten mieliin kun tuntuu olevan iskostunut kaksi asiaa näistä supertähdistä, se että Daniel Bryan on jumalainen painikone ja että Roman Reings on tylsä ja suppealla liikearsenaalilla varustettu. Tällä hetkellä minusta tuntuu, että Bryan todisti juuri ensimmäisen väitteen todeksi ja Roman Reinga puolestaan toisen väitteen vääräksi.

Mainitsin tuosta Bryanin lauseesta, jota mielestäni ottelu eli. Bryan oli läpi ottelun aivan huikea. Erittäin loistavaa teknistä osaamista, vikkelää liikkumista, hienoja lukotuksia sekä upeitä potkuja. Roman Reings puolestaan ei teknisesti ole samalla tasolla mutta hän käytti upeasti vahvuuksiaan. Roman otteli ehkä aggressiivisemmin, kuin kertaakaan ennen. Erittäin brutaaleja nyrkin iskuja, rajuja heittoja, komeita powerliikkeitä. Olen erittäin positiivisesti yllättänyt siitä miten hyvä ottelu tästä muodostui.

Tiivistettynä olen erittäin tyytyväinen. Todella vähän oli mitään huonoa tarjolla eikä kyllä pahemmin päässyt pettymään. Sen sijaan tag team ottelu oli juuri niin hyvä, kun uskalsin odottaa. Cena-Rusev ylitti jollain tasolla odotukset ja pääottelu ylitti kunnolla odotukset. Näiden lisäksi vielä muutama hyytävän hyvä segmentti sekä Randy Ortonin paluu niin voin todeta, että itse ainakin olen hyvin hyvin tyytyväinen!

Inkfish

Viesti Kirjoittaja Inkfish » Ma 23.02.2015 13:37

DeadManWalking kirjoitti:
Inkfish kirjoitti:Cena hävis puhtaasti, wow.
No eikä hävinnyt. Ryssähän potkaisi sitä munille ja sen jälkeen mieheltä taju kankaalle.
Aijaa, katsoin vaan tuon lopetuksen kun Rusev oli jo kuristamassa Cenaa, niin luulin että voitti luovutuksella ilman mitään kepulikonsteja. :D No eipä tietenkään sitten Cena taaskaan voinut puhtaasti hävitä.

ToNy-MaN

Viesti Kirjoittaja ToNy-MaN » Ma 23.02.2015 16:18

Wrestlemaniassa alkaa Stingin 20 vuoden tappioton putki.
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.

Jäbä

Viesti Kirjoittaja Jäbä » Ma 23.02.2015 16:29

Ihan asiansa ajava PPV oli. Isommat segmentit ja kaksi viimeistä ottelua tuli katsottua tarkemmin mutta muuten meni vähän sivusilmällä. Matsien osalta Cena-Ruseviin saakka aika tasapaksua settiä, ei vaikuttanut olevan mitenkään huonoa mutta eipä mitään muistettavaa. Kaikki sellaisia menetteleviä matseja ilman hohtoa, mutta ilman juurikaan isompia pettymyksiä. Ortonin paluu oli kiva hetki, Rollins-feudissa on ainesta ihan hyväksi ja eiköhän matsikin ole aika hyvä. Nikki-Paige matsi tosin meni vähän ohi ja lyhyt matsi olikin.

Kaksi viimeistä matsia sitten toivatkin kovan lopun tapahtumalle. Cena-Rusev oli hyvä matsi, kummaltakin asiallista meininkiä ja hyvä maku jäi. Reigns-Bryan oli sitten vieläkin kovempi ottelu, erittäin hieno sellainen. Reignsistä olen pitänyt koko ajan ja vastassa oli vieläpä Bryan joten kyllä tälle odotuksiakin oli mutta ne taisivat ihan ylittyäkin. Nyt on sitten Reignsiltä nähty se pitkä 1vs1 ottelu PPV:ssä ja vakuuttavaa menoahan se oli. Onneksi Reigns voitti, kyllä ainakin itseäni Reigns-Lesnar kiinnostaa myöskin ja olisihan se oudolta tuntunut jos ei mies olisi Rumble-voiton jälkeen sinne mestaruusmatsiin päätynyt. Triple Threatikin olisi toki kuulostanut ihan hyvältä. Muttajoo isot peukut Romanille ja Bryanille, huippuottelu. Ihan sinne neljään tähteen yllettiin jos nyt äkkiseltään arvioimaan lähtisi tarkemmin.

Sting-HHH ja Wyattin segmentit olivat hyviä, etenkin Sting-HHH oli upea segmentti. Kuten jo aiemmin WrestleMania-topicissa kirjoittelin ja kuten täälläkin on nostettu esiin niin vähän on kyllä pettynyt maku siitä että Taker-Stingiä ei nyt buukata Maniaan vaikka se olisi viimein mahdollista. Ihmetyttää tämä touhu vähäsen. Mutta jottei väärä käsitys jää niin toki olen iloinen että Sting ylipäätään on viimein WWE:ssä ja HHH-feudi ja ottelu kiinnostaa kyllä kovastikin. Se kuuluisa Taker-matsi olisi maistunut vaan vielä enemmän.

Perushyvän väli-PPV:n maku tästä jäi, pääottelu oli se joka tästä jää mieleen parhaiten Stingin ja Hunterin segmentin ohella. Sitten vaan Maniaa odottelemaan, toivottavasti tulee hyvä tapahtuma.

Dedu

Viesti Kirjoittaja Dedu » Ma 23.02.2015 23:48

Ei ole tarkoitus negailla, mutta jotenkin tuli niin monesta asiasta niin väli-PPV-fiilis. En tarkoita niinkään ottelun sisäisiä tapahtumia vaan tätä yhdistelmää, että bookataan matsit todella hätäisesti, lyödään tapahtuma päälekkäin Oscareiden kanssa jne.

Kane, Big Show, Seth Rollins vs. Dolph Ziggler, Ryback, Eric Rowan
Meni todella sivusilmällä enkä oikein jaksanut keskittyä. Nimenomaan tuo Griffinin mainitsema "rakentely", että saadaan vaan kaverit PPV:hen, lienee suurin syy tähän.

Randyn paluu olisi mielestäni voitu toteuttaa hiukan eritavalla, mutta ihan mukava momentti tästäkin saatiin.

Stardust vs. Goldust
Ei ehkä otteluna tai rakentelultaan mitään kultaa, mutta nosti todella paljon odotuksia 'Maniaa ajatellen. Niin ottelu kuin tähän kuvioon liittyvät Fastlane-segmentit tekivät mielestäni 'Dustien välirikosta todella mielenkiintoisen. Toivottavasti tämä vaan osataan bookata oikein.

The Usos vs. Cesaro, Tyson Kidd
Hyvä matsi ja mielestäni myös hyvä lopputulos. Natalyalle muuten sopii tuo uusi asuste! Hetken pelkäsin Usojen vievän tämän. En niinkään siksi, että en pitäisi heistä, mutta mielestäni jälleen tässäkin matsissa kavereilla tuntui olevan yhtä leveä liikearsenaali kuin heidän serkullaan; veljekset tarvitsisivat jotain uutta repertuaariinsa superkickin ja kehästä uloshyppimisen lisäksi. Tämä alkaa olemaan pikkuhiljaa nähty.

Triple H & Sting
Sting saa kyllä aina kiinnostumaan, ei voi muuta sanoa. Koko segmentti oli onnistunut ja nyt sitten vaan odotetaan 'Maniaa. Ei mulla tässä oikein muuta sanottavaa ole.

Nikki Bella vs. Paige
Njaa-a. Sellainen fiilis, että matsi meni kokonaan ohi, kun se oli niin lyhyt. Ei tästä oikein saanut mitään irti.

Bad News Barrett vs. Dean Ambrose
Ottelusta oli jotenkin vaikea saada minkäänlaista otetta, muttei se kyllä huonokaan matsi ollut. Tältä kaksikolta vaan olisi odottanut jotain paljon parempaa. Sen sijaan IC-vyön varastaminen toi tälle kuviolle jotain mitä odottaa jatkossa. Ehkä tästä saadaankin vielä jotain irti?

Bray Wyatt
Juuri tämä on se syy miksi on hyvä asia tuoda 'Taker 'Maniaan. Ne vilunväreet ja jännitys mitä tuo kongin kolahdus tuo, ovat vaan jotain niin upeaa. Arvasin kuitenkin hyvin pian Wyattin vain leikkivän, kun arkkua roudattiin kehälle. Brayltä hyvää promoa, ja nyt vaan odotetaan Undertakerin oikeaa paluuta!

Rusev vs. John Cena
Hyvä matsi mutta, kuten Griffinkin ehti jo todeta, liikaa tätä samaa kaavaa jota nähdään kaikissa Cenan matseissa. On kovin kyrpiinnyttävää nähdä jälleen kusetusvoitto, koska Cena ei vaan voi hävitä puhtaasti. Rusevin pitäisi olla matkalla huipulle, mutta pakko kusettaa, koska Cena. Luulisi, että nimenomaan John Cena on se vihoviimeinen hahmo koko rosterissa joka tarvitsee jatkuvaa suojelua. Myös tuo, että kaveri nousee liikkeestää, josta tyyliin kukaan muu ei ole päässyt irti, ties kuinka monta kertaa saman matsin aikana... Oikeasti? Mitä v***n järkeä tässä on?

Roman Reigns vs. Daniel Bryan
Itse en syttynyt niin paljon tälle matsille. Ottelu oli kyllä hyvä, mutten kyllä neljää tähteä tälle antaisi. Reignsin paras singles-matsihan tämä oli, mutta kyllähän tämä meni täysin Bryanin johdolla. On hienoa nähdä Reigns käyttämässä vahvuuksiaan, mutten vieläkään ole vakuuttunut Romanin kehätaidoista. Odotin tästä nimenomaan sellaista Reignsin näytöstä "katsokaa mitä osaan", kun vastaankin sai painitaituri Bryanin. Ehkä latasin sitten liikaa odotuksia, koska omaan silmääni tämä koitos meni Bryanin käsikirjoittamana ja Reigns sitten pisti väliin aina jonkun heiton tai lyönnin. Eli tavallaan kaikki se, millä Roman olisi voinut vakuuttaa minut, jäi puuttumaan Myös toi selostajien hehkuttama "spear out of nowhere" oli kyllä jälleen niin ennalta-arvattava "out of nowhere" että meinasin pudota tuolilta.

Ihan hyvä tapahtuma, mutta kyllähän väli-PPV-leima tätä jäi varjostamaan. Ilmeisesti Elimination Chamber haluttiin siirtää jollekin muulle ajankohdalle, jotta laiska bookkaustiimi voi vain heitellä hatusta matseja näin Road To WrestleManian aikaan. Jännä vaan ettei tästä muutoksesta huolimatta olla vielä toistaiseksi saatu mitään suurta, saatika jättiläismäistä, feudia ja/tai storylinea rakennettua 'Maniaa varten. Bryan/Reigns vs. Lesnaria ehkä jonkinverran.

EDIT:
Onko kukaan muuten kiinnittänyt huomiota noihin PPV-stageihin? Onko WWE päättänyt säästää nyt oikein kunolla kasaamalla PPV-staget Raw- ja SmackDown-seteillä? Vertaa johonkin vanhempiin PPV-tapahtumiin, niin staget sun muut oli todella uniikkeja. Toki ihan ymmärrettävää säästää näissä enkä nyt pidä tuota mitenkään kauheana asiana, mutta olisi vaan ihan mielenkiintoista tietää syy miksi tähän suuntaan on menty.
Myhvatte kirjoitti:pitäisi kai olla iloinen että Cena ei pistänyt sekä Lesnaria että Rollinsia taputtamaan, pukenut molempia mekkoihin ja pannut p*****seen, samalla vitsaillen Summerslamin beatdownista.

enska

Viesti Kirjoittaja enska » Ti 24.02.2015 00:57

:tu::

– Cena vs. Rusev, fanitin. Joko pian Whattikin rakastuu Ruseviin? :cry: Kusetuslopetus oli mieluisa ja vain kasvatti ryssän syntisyyttä. WrestleManiassa sitten Yhdysvaltain lippu salkoon ja omenapiiras hymyssä suin suusta alas – ja Extreme Rulesissa on taas Rusevin vuoro voittaa.

– Bryan vs. Reigns oli kuuma ja simppeli matsi, ei valittamista. Face/heel-vastakkainasettelu on eilispäivää, mark/smark sen sijaan se nykyajan juttu. Jos minä olisin Vince, Reigns kääntyisi oikein kunnolla nörttikansaa vastaan mutta voitelisi suurta yleisöä limanuljaskan lailla. (Tämän Roman on mm. haastatteluissaan jo tehnytkin, mutta vielä entistä selvemmin.)

– Wyatt vs. Undertaker tuntuu todella hyvältä. Varsinainen matsi voi olla workraten näkökulmasta heikko, mutta hällä väliä: feudi ja spektaakkeli ne tässä kiinnostavat. Toiveeni on, että Bray kuumottelee Takeria tällä kauhuleffameiningillä parin viikon verran, kunnes järkyttyy, kun Kuollut mies palaakin kylmäverisenä prätkä-äijänä kuvioihin. Iho valahtaa varmasti kananlihalle, jos tämä hiton tunnari katkaisee Wyattin sekopäisen saarnan.

– Orton vs. Rollins on kaikin puolin kova WrestleMania-ottelu ja ehdottomasti oikea ratkaisu. Taitaa muutoin Tumblr-tytöt olla tästä matsista tohkeissaan. :mrgreen:

– Goldust vs. Stardust kiinnosti ja kiinnostaa myös (mahdollisesti) WrestleManiassa, vaikka osa ottelusta menikin sivu suun siksi, että yritimme Saimoun kanssa muistella Black Reignin rotan nimeä – tuloksetta.

:td::

– Lainsuojaton mies, jota he kutsuvat Stingiksi, olisi saanut sanoa jotain, vaikka toisaalta tämä mysteerinen mykkäkoulu lienee herkkua nuoremmille katsojille. Kuvio kyllä kiinnostaa tällaisena täysin omalaatuisena keissinä.

– Ambrose vs. Barrett ei oikein maistu WrestleMania-matsilta. Ennemmin olisin tässä suonut Deanille voiton ja buukannut Levi's Stadiumille vaikkapa Ambrose vs. Harperin IC-vyöstä.

– Nikki Bella on hyvä mestari, mutta Naomi tahi Natalya olisi vielä parempi mestari. Jos vyö olisi Naomilla tai Natalyalla, WrestleManiassa voitaisiin nähdä iso ottelu, jossa olisivat sekä Divas-mestaruus että joukkuevyöt pelissä (Usos & Naomi vs. Cesaro, Tyson & Natalya). Nikki vs. Paige oli mitäänsanomaton matsi.

Kokonaisuudessaan passeli show, joka ei ylittänyt muttei myöskään alittanut odotuksiani. Kelpo välipysäkki WrestleMania-reissulla, kuin se mukava viimeinen kahvitauko pitkän ajomatkan loppupuolella.

Japeet

Viesti Kirjoittaja Japeet » Ti 24.02.2015 01:33

enska kirjoitti:yritimme Saimoun kanssa muistella Black Reignin rotan nimeä – tuloksetta.
Misty.

Vastaa Viestiin