Hyvä Raw, jälleen.. Alan kuulostamaan hajonneelta levyltä, mutta tämän vuoden Raw-jaksojen taso on kyllä ollut todella positiivinen. Huonoja/heikkoja jaksoja ollut vain muutama, ja vuotta menty jo yli viiden kuukauden verran.
-Reigns on nyt elementissään. Nyt on löydetty se THE Reigns. Tuo miehen promottelu jakson alussa oli aivan mahtavaa ja häntä on ilo seurata. Ei siis Ambrosen sidekickinä, vaan ihan yksinäänkin. Hän ei ole enään sellainen Looney Tunes Reigns, muttei myöskään Dead Serious Reigns. Nyt hahmosta löytyy huumoria, siis sellaista sopivaa huumoria, mutta sopivasti totisuutta. Nyt älkää WWE kusko tätä.
-Ryback on myös onnistunut saamaan itsestään viihdyttävän paketin. IC-titteli sopii hänelle hyvin ja toivottavasti menestys jatkuu. Yleisökin on selvästi syttynyt hänelle.
-Kevin Owens on aivan mahtava. En mä voi oikein muuta sanoa.
-Belat kääntyivät takaisin heeleiksi, kun ei face-turn idealla "mainostetaan Bellojen miesystäviä" toiminut? En tiedä onko asia näin, mutta sellainen fiilis tästä tulee. Juuri tämän takia Total Divasin ja muun vastaavan tuomista showpainiin kannattaisi miettiä useampaan otteeseen. On niitä asioita joilla saadaan lisämakua ja tunnetta ohjelmaan, näistä esimerkkeinä Paul Bearerin kuolema, mutta niillä ei kannata lähteä tekemään koko kuviota.
-Jakson päättänyt kuvio oli hieno, mutta ottelun lopetus oli hiukan tyhmä. Miettikää nyt: Bray Wyattia on suojeltu ja viety eteenpäin oikein kunnolla, mutta nyt hän häviää kolmatta otteluaan vetävälle Reignsille vaikka Authority auttaa häntä. Tässä olisi kannattanut tuoda Ambrose apuihin jo itse ottelun aikana, jolloin oltaisiin saatu suojeltua Wyattia ilman, että Reigns näyttäisi heikolta. Pieni detaili toki, johon en nyt halua liikaa takertua, mutta koin kuitenkin sen verran isoksi, että oli pakko mainita.
kossi5 kirjoitti:Juuri kun Cena alkoi US mestaruuskautensa alkaessa näyttämään vähän erilaista puolta, sellaista asenne Cenaa. Mutta nyt taas ollaan menty tähän "hankitaan poppeja syöpälapsella" yli-imeliin promoihin.
Itse en näe tuota tämän viikon promoa huonona. Ihan mukavaa, että antoi kyseiselle lapselle tietynlaisen "elämänsä hetken", kunhan ei vaan tee samaa jatkuvasti.