Olen ymmärtänyt, että Hoganin paikalla olisi aina eri henkilö, eli The Miz oli tuomaristossa vain yhdessä jaksossa.frebix kirjoitti:Nyt hajoaa pää. Jostain kumman syystä paras osa tätä formaattia oli Tough Talk with the Miz. Nyt Miz korvattu Byron Saxtonilla. Yrittääkö WWE tehdä tästä mahdollisimman paskaa tarkoituksella?
Tough Enough
- The Blasterpiece
Re: Tough Enough
Jyystä apinareikääni. Olen apina.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Joo. Menipäs aika kuraksi Patrickin ja Madan putoamisen jälkeen. ZZ:n aika olisi pitänyt jo tulla päätökseen. Ja sitten vielä Miz poistetaan Tough Talkista, mikä oli ainoa huippuhetki jäljellä. No joo, tytöissä on vielä silmänruokaa jäljellä. Uskon, että GiGi tulee loppujen lopuksi olemaan tämän kauden menestynein kilpailija kaikista. Hänellä tuntuu olevan kokonaispaketti parhaiten kasassa.
WE BACK YA'LL?!
- The Blasterpiece
http://www.wrestlinginc.com/wi/news/201 ... tor-to-be/
Uusin Tough Enough on kyllä kamalaa wrestlecrapia. Eiköhän tän lopulta voita se valkoinen Roman Reigns.
Uusin Tough Enough on kyllä kamalaa wrestlecrapia. Eiköhän tän lopulta voita se valkoinen Roman Reigns.
Jyystä apinareikääni. Olen apina.
VMP.
Fiksu ratkaisu ois ehkä ollut laittaa Jericho tuomaripaneeliin ja tehdä Mizistä paitsi Tough Talkin, myös koko Tough Enoughin juontajaksi. Nykyinen systeemi ei vaan toimi.
No joo, ei siitä sen enempää. Yks kysymys vain. En ymmärrä miksi Amandan ulkonäköä hehkutetaan niin paljon. Onko vika sen ulkonäössä vai mun maussa?
Fiksu ratkaisu ois ehkä ollut laittaa Jericho tuomaripaneeliin ja tehdä Mizistä paitsi Tough Talkin, myös koko Tough Enoughin juontajaksi. Nykyinen systeemi ei vaan toimi.
No joo, ei siitä sen enempää. Yks kysymys vain. En ymmärrä miksi Amandan ulkonäköä hehkutetaan niin paljon. Onko vika sen ulkonäössä vai mun maussa?
Pikachu kirjoitti:Pika Pika.
Onko sitä hehkuttanu muut ku Miz ja Amanda ite?Yks kysymys vain. En ymmärrä miksi Amandan ulkonäköä hehkutetaan niin paljon. Onko vika sen ulkonäössä vai mun maussa?
Mutta joo, en ymmärrä minäkään. Sara jep! Amanda ei.
-
Viimeksi muokannut Kratos, Ke 12.08.2015 15:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass.![]()
![]()
Täh, tämän viikon jakso keskittyi oikeasti painimiseen? Nähtiin vihdoinkin pieni vilaus siitä mitä nämä tyypit voisivat oikeasti osata kehässä ja ihan hyvältä nuo lyhyet pätkät saatiinkin näyttämään. Josh tulee kyllä joku päivä olemaan vähintään NXT:ssä ja veikkaampa että ZZ:kin saa jonkinlaisen mahdollisuuden aikanaan vaikkei voittaisikaan tätä.
![]()
Yllätti kyllä, ihanhan noi osas melkein jopa painia. Ehkä vähän kyllä oli liikearsenaali keskittynyt liikaa tähän hip toss/bodyslam linjalle, tais melkein jokainen toistaa nämä liikkeet matsissaan. ZZ oli positiivinen yllätys ja samoin ehkä hieman Tannerkin. Vielä kun Tanner osaisi enemmän tehdä niitä pieniä asioita, niin häntä olisi kiva inhota. Sopii heeliksi. Mut joo, ihme jos Josh ei joku päivä paini WWE:ssä, koska on sitä kokoa, näköä ja karismaa.
Niin ja jotenkin aika läppää, että naisten finaalissa on Amanda ja Sara Lee. hmmm kumpikohan voittaa, kumpaako ne äänestää..
Niin ja jotenkin aika läppää, että naisten finaalissa on Amanda ja Sara Lee. hmmm kumpikohan voittaa, kumpaako ne äänestää..
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
Tough Enoughin loppu studiohetket ja sen jälkeinen Tough Talk, kultaa! Iso kiitos siitä ZZlle. On se mies niin kultaa mikissä ja sen jutut mahtavia! 
Jotenkin tuli mieleen, että ZZ on vähän kuin Leslie Nielsen. Sen jätkän ei tarvinnut kun ottaa tietty ilme, niin se oli hauskinta ikinä. ZZ:ssä on myös sellaista koomista karismaa, että mitä tahansa sieltä suusta tulee, niin se jollain tavoin naurattaa/viihdyttää.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
ZZ on outo yhdistelmä tahatonta ja hyvin tahallista huumoria. Nytkin oli hauskaa mm. kun mies sekoili ja sössötti kukatiesmitä mikkiinsä ja Paigekin jo huuteli randomisti väliin whattia kun ei alligaattorimiehen puheesta selvää saanut. Mies kuitenkin osaa myös heittää sitä läppää melko tehokkaasti, vaikkakin kiusallisen outoja on monet läpät, mutta sitä parempia
Siltikin on omalla tavallaan vitsi, että mies on vielä mukana ja Mada sekä Patrick painivat kotonaan.
Big Things Poppin, Little Things Stoppin
Tiukka finaali tulee olemaan ainakin miesten välillä, mutta veikkaan Yetin vievän tämän. Ensi viikolla näemme kuitenkin ensimmäiset kokonaiset painimatsit finalisteilta sisääntuloineen kaikkineen, joten se vähintään kannattaa katsoa jos tätä ei muuten ole seurannut.
![]()
Meni ihan oikeisiin osoitteisiin voitot. Amanda oli Saraa talentimpi, mutta ei millään tuollaisella bitchy kieroilulla ja vanhalla kunnon bullyingilla olisi voittoa ansainnut. Josh taas oikeasti jo näytti jopa tässä vaiheessa kisaa WWE-tähdeltä kun taas ZZ on vain komediahahmo, jolla ei tahtoa riitä. Repeilin niille "ennen ja jälkeen" kuville. Muutosta ei paljoa ollut näkyvissä. Toivottavasti ei nyt molemmille voittajille käy Andyt. Toisaalta eipä kummastakaan mitään isoa tekijää varmaan ole saatavissa.
Big Things Poppin, Little Things Stoppin