- forMANKIND
Noniin, nyt tuli uusi avatar hankittua.
Ne ketkä tajuavat congratulations, ja ne jotka eivät tajua, ei ole välttämättä tarkoituskaan tajuta.
Ne ketkä tajuavat congratulations, ja ne jotka eivät tajua, ei ole välttämättä tarkoituskaan tajuta.
Viimeksi muokannut forMANKIND, Ke 03.11.2004 14:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
WestCoastPop
Ja sitten, tuolla omalla pääkalloavalla ei ole mitään eritystä juttua. Löysin sen googlella vuonna kalja ja tuoppi, ja päätin ottaa sen käyttöön. Ja signaturesta, no siinä nyt ei ole mitään ihmeellistä... 
Tattis/////forMANKIND
No oleppa hyvä, on itekkin pakko kokeilla tätä minitextiä. //WCP
Tattis/////forMANKIND
No oleppa hyvä, on itekkin pakko kokeilla tätä minitextiä. //WCP
Viimeksi muokannut WestCoastPop, Ke 03.11.2004 18:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
[21:15:50] <Hyppynen> latasin just hienon klipin jossa mies panee kanaa
Juu, minäkin muistan sen, ja täällä 'Alertissahan se oli.BlasterMaster kirjoitti:Ja eikös forMANKINDILLA ollut semmoinen pieni vihreä kännykkälogon kokoinen missä luki: forMANKIND?
Sitten On-topic: Uusi avatarini on tuossa nimeni alla. Mitään erityistä syytä tai tarinaa tähän avatariin ei ole, Kenny McCormick on vain Ihq'n näköinen, ja sillä siisti.
EDIT: Hey, poistitte mahtavan anteeksipyyntöni, senkin mulkut.
Viimeksi muokannut Justice, To 04.11.2004 14:45. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
"I can't jump high, so I jump from high places" -Mick Foley
Foorumin suurin Metallica- mark
Entinen Bradshaw
Foorumin suurin Metallica- mark
Entinen Bradshaw
Ah, topic jota en vielä tänään nokkaunimorkkiksessani ole onnistunut spämmäämään!
Uusi avatar siis on viimenkin löytänyt tiensä tuonne.. En oikeastaan tiedä tajuaako kukaan mihin se viittaa. Jos kukaan on lukenut edes puolikkaan rantini jostain aiheeseen etäisesti liittyvästä, niin pitäisi kyllä arvata. Toisaalta en tiedä, en minä sitä varmaan arvaisi jos olisi jonkun muun avatar. Ihan sama. You tell me.
Uusi avatar siis on viimenkin löytänyt tiensä tuonne.. En oikeastaan tiedä tajuaako kukaan mihin se viittaa. Jos kukaan on lukenut edes puolikkaan rantini jostain aiheeseen etäisesti liittyvästä, niin pitäisi kyllä arvata. Toisaalta en tiedä, en minä sitä varmaan arvaisi jos olisi jonkun muun avatar. Ihan sama. You tell me.
- The Blasterpiece
Pistetään tämmöinen kysymys liikkeelle, että mistä avatarista muistat jonkun käyttäjän. Minä pistän pari:
Wankie: Siitä ihme sirkuskuvasta. En tarkalleen muista, että mitä se esitti.
Ares: Sähkötuoli - avatarista.
M.H.Girl: Nyh, Matt Hardyn kuvasta.
J.H.Girl: Nyh, Jeff Hardyn kuvasta.
Kameli: Juuri tuosta Ressu - kuvasta.
Justice: Mick Foley - avataristaan.
Tirkka: Siitä eräästä Stone Cold - avatarista, missä hänen takanaan on jokin seinä aivan vieressä.
Live for the Moment: Muistan siitä missä luki juuri hänen avatarinsa.
Raven: Siitä Raven - hymiöstä.
-HHH- : Siitä Triple H - hymiöstä.
Trisu: Se joku Agentti - avatar.
Natumania: Chiquita- avatarista. Pistä se takaisin!
JeffHardy87: Gallerian Batista - kuvasta.
Popozo: Triple H:n aunt.
Hyppynen: Se perinteikäs, mutta näkyykö siinä nykyään vain rasti?
Wankie: Siitä ihme sirkuskuvasta. En tarkalleen muista, että mitä se esitti.
Ares: Sähkötuoli - avatarista.
M.H.Girl: Nyh, Matt Hardyn kuvasta.
J.H.Girl: Nyh, Jeff Hardyn kuvasta.
Kameli: Juuri tuosta Ressu - kuvasta.
Justice: Mick Foley - avataristaan.
Tirkka: Siitä eräästä Stone Cold - avatarista, missä hänen takanaan on jokin seinä aivan vieressä.
Live for the Moment: Muistan siitä missä luki juuri hänen avatarinsa.
Raven: Siitä Raven - hymiöstä.
-HHH- : Siitä Triple H - hymiöstä.
Trisu: Se joku Agentti - avatar.
Natumania: Chiquita- avatarista. Pistä se takaisin!
JeffHardy87: Gallerian Batista - kuvasta.
Popozo: Triple H:n aunt.
Hyppynen: Se perinteikäs, mutta näkyykö siinä nykyään vain rasti?
Jyystä apinareikääni. Olen apina.
- The Blasterpiece
Juuh, vaihdoin maksalaatikkokuvan pois ja otin tilalle Sho Funakin. Syy on tässä:
- Spoiler: näytä
Jyystä apinareikääni. Olen apina.
Peliplaneetta.net:ssä ei saa käyttää muualta linkitettyjä avoja.Ihastuin ja käytin täällä jonkin aikaa, tosin
pienuus alkoi häiritä. Sisältää pienen inside vitsin IRC:n puolelta.
Pelasin FFVIII:n almost läpi viime kesänä ja tätä tuli käytettyä muutamilla foorumeila.Niin ja siinä on verta, sisäinen
teinigootti herää. :kadotus: Vois potosopata jouluavan. Tonttulakki vaan tuohon.
EDIT: Pienemmäksi säädin.

Viimeksi muokannut Tillu, Ke 08.12.2004 21:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sais ylläpito poistaa tänkin tunnuksen 8(
Laitoin itselleni muuten vain Brood Christianin (yksi parhaimmista Christianin kuvista). Muuten siinä hilluisi (
) Edge.
Oikeastaan, mulla oli ongelmana se kummanko kahdesta hyvästä avatarista laittaisin. Pienen "arvonnan" ja pähkälyn tuloksena valitsin Crissun.
(Edge joutui Mesen puolelle... mutta se kuva vähän vaihtelee jos olen toisella koneella, enkä omalla).
Allekirjoitus oli aivan pakko vaihtaa. En saa Alter Bridgen Metalingusta pois mun päästä. (Tosin omistan CD ja kuuntelen sitä...) Kuitenkin, lukiossa aina joka hypäri se soi päässä (kylläkin hiukan tunnillakin, mutta se unohtuu työn lomassa). Joten sen takia laitoin tuon.
(Se etten pidä Jeffin kuvaa tuossa avatarissa, johtuu siitä etten ole löytänyt mitään hienoa ja erillaista).
Oikeastaan, mulla oli ongelmana se kummanko kahdesta hyvästä avatarista laittaisin. Pienen "arvonnan" ja pähkälyn tuloksena valitsin Crissun.
(Edge joutui Mesen puolelle... mutta se kuva vähän vaihtelee jos olen toisella koneella, enkä omalla).
Allekirjoitus oli aivan pakko vaihtaa. En saa Alter Bridgen Metalingusta pois mun päästä. (Tosin omistan CD ja kuuntelen sitä...) Kuitenkin, lukiossa aina joka hypäri se soi päässä (kylläkin hiukan tunnillakin, mutta se unohtuu työn lomassa). Joten sen takia laitoin tuon.
(Se etten pidä Jeffin kuvaa tuossa avatarissa, johtuu siitä etten ole löytänyt mitään hienoa ja erillaista).
Loppujen lopuksi... Edge is BACK!
Allekirjoitukseen oli pakko laitta yksi pikku kömmähdys mitä Adam oli tehnyt tullessaan kehään. Hän oli laittanut todella hyvät housut, jotka sopi mainiosti hänen hahmolleen (eli Edgelle) päälle. Ne olivat aivan uudet ja ei niin... venyvät (taikka kestävät...). (Sitten siinä oli vielä yksi juttu...).
Tuolle sain hiukka nauraa, kun luin sen kirjasta.
Allekirjoitukseen oli pakko laitta yksi pikku kömmähdys mitä Adam oli tehnyt tullessaan kehään. Hän oli laittanut todella hyvät housut, jotka sopi mainiosti hänen hahmolleen (eli Edgelle) päälle. Ne olivat aivan uudet ja ei niin... venyvät (taikka kestävät...). (Sitten siinä oli vielä yksi juttu...).
Tuolle sain hiukka nauraa, kun luin sen kirjasta.
Testataanpas tässä nyt sitä avataria, jonka vihdoin ja viimein eestyin pistämään. Käsitelty ja silvottu isommasta kuvasta, jonka näin jossain.
Sig nyt taas on milloin mitäkin, mikä sillä hetkellä tuntuu hassulta. Koska muuttumattomuus edustaa rappiota pysähtyneisyyttä, sigiä pitää vaihtaa aina kun siltä tunnustaa.
Sig nyt taas on milloin mitäkin, mikä sillä hetkellä tuntuu hassulta. Koska muuttumattomuus edustaa rappiota pysähtyneisyyttä, sigiä pitää vaihtaa aina kun siltä tunnustaa.
Kuuletteko te sen
Mitä minä kuulen?
Mitä minä kuulen?
- Matti Saari
- Matti Saari
- Matti Saari
- Matti Saari