- forMANKIND
Suosituskoko on 100x100, mutta foorumin layoutia muuttamattomat avatarit sallitaan vaikka olisivat hiukan suurempiakin. Eli käytännössä saa laittaa suuremmankin avatarin kuin 100x100 mikäli tietää mitä on tekemässä...forMANKIND kirjoitti:Onko tähän tullut päivitystä vai...?Trisu @Säännöt&Ohjeet kirjoitti:EI saa olla yli 100x100.
- forMANKIND
- Matti Saari
Onhan noita avatareja ollut pieni, mutta monipuolinen valikoima:

Tosin en kyllä ole ihan varma, että ovatko kaikki noista olleet tällä foorumilla. Tai no tuo kolmas on vain vp.com-käytössä, mutta se nyt sopi tuohon riviin kivasti. Nuo neljä näyttävät tiettyjen skinien kanssa tyhmiltä, joten nyt on kehittyneempi kaikenlaisiin taustoihin sopeutuva malli. Kaikki tietysti tietävät, että mistä poro tulee, joten ei tarvinne selventää.
Joskus oli myös Shane McMahon -avatar, mutta se vaihtui vuosi sitten ja katosi.
EDIT: Yksi vähän aikaa käytössä ollut avatar lisätty.
EDIT: Päivitetty taas.

Tosin en kyllä ole ihan varma, että ovatko kaikki noista olleet tällä foorumilla. Tai no tuo kolmas on vain vp.com-käytössä, mutta se nyt sopi tuohon riviin kivasti. Nuo neljä näyttävät tiettyjen skinien kanssa tyhmiltä, joten nyt on kehittyneempi kaikenlaisiin taustoihin sopeutuva malli. Kaikki tietysti tietävät, että mistä poro tulee, joten ei tarvinne selventää.
Joskus oli myös Shane McMahon -avatar, mutta se vaihtui vuosi sitten ja katosi.
EDIT: Yksi vähän aikaa käytössä ollut avatar lisätty.
EDIT: Päivitetty taas.
Viimeksi muokannut Goner, La 08.04.2006 20:29. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
- Matti Saari
- Hatebreeder
- The Blasterpiece
Noniin. Ready to Rumble tuli ja meni. Nyt taas tämä Blaster-Hitman on saanut tulla takaisin tuohon nimeni alle.
Tässä kaikki (?) avatarit mitkä minulla on 'Alertissa ollut:

- Tuo oli minulla jonkin aikaa. Tosin tuosta minulla oli pienempi versio eikä tosiaan noin iso kuva. Kerpele en löytänyt pienempää.

- Ja tämähän on taas minulla.

- Sitten tuli aah, kaikkien rakastama maksalaatikko- avatar. Tämä tuli erään SoapBoxin keskustelun seurauksena.

- Sitten kun Funakista tuli ykköshaastaja, niin otin tämän käyttöön. Tunnuin olevani ainut, joka uskoisi Funakin mahdollisuuksiin
- Sitten palattiin tähän. Kerrottakoon, että tämän on tehnyt Jeffitude, joka pyöriskelee Vaparin foorumilla.

- Sitten oli tämä "ihQ" Arquette- avatar Ready to Rumblen kunniaksi ja nyt palasin tähän vanhaa tuttuun avatariin.
Tässä kaikki (?) avatarit mitkä minulla on 'Alertissa ollut:

- Tuo oli minulla jonkin aikaa. Tosin tuosta minulla oli pienempi versio eikä tosiaan noin iso kuva. Kerpele en löytänyt pienempää.
- Ja tämähän on taas minulla.

- Sitten tuli aah, kaikkien rakastama maksalaatikko- avatar. Tämä tuli erään SoapBoxin keskustelun seurauksena.
- Sitten kun Funakista tuli ykköshaastaja, niin otin tämän käyttöön. Tunnuin olevani ainut, joka uskoisi Funakin mahdollisuuksiin
- Spoiler: näytä
- Sitten palattiin tähän. Kerrottakoon, että tämän on tehnyt Jeffitude, joka pyöriskelee Vaparin foorumilla.

- Sitten oli tämä "ihQ" Arquette- avatar Ready to Rumblen kunniaksi ja nyt palasin tähän vanhaa tuttuun avatariin.
Jyystä apinareikääni. Olen apina.
- Hatebreeder
- The Blasterpiece
Avana aikaisemmalla foorumilla oli Austin & HBK kera joukkuemestaruusvöiden. Austinista pidin attitude-eran aikaan ja HBK:lle (tai HBM:lle kuten wrestlecrap asian esittää) irtoaa kunnioitusta edelleen.
Nykyavatarini on lähinnä läppä, mutta jos jostakin tuollaisen pikku muovi-Tonyn löytäisin halvalla, niin todennäköisesti myös ostaisin sen rumentamaan kämppääni.
IWMPR:ssä ja vaparissa käytössäni on Sailor Venuksen pärstävärkki. Kyseinen sankari seikkailee pikkutytöille suunnatussa anime-sarjassa nimeltä Sailor Moon. En ole suuri animen ystävä, joten suurien animen ystävien kiusaksi käytän tietysti yhtä heikoksi tunnustetun sarjan sankarittarista. Olen aasi.
Sigi taas.. vanhan kunnon vainoharhaisen Isä Aurinkoisen kuolemattomia sanoja ja linkki, jonka takaa löytyy taikinalärvini. Iihahaa.
Nykyavatarini on lähinnä läppä, mutta jos jostakin tuollaisen pikku muovi-Tonyn löytäisin halvalla, niin todennäköisesti myös ostaisin sen rumentamaan kämppääni.
IWMPR:ssä ja vaparissa käytössäni on Sailor Venuksen pärstävärkki. Kyseinen sankari seikkailee pikkutytöille suunnatussa anime-sarjassa nimeltä Sailor Moon. En ole suuri animen ystävä, joten suurien animen ystävien kiusaksi käytän tietysti yhtä heikoksi tunnustetun sarjan sankarittarista. Olen aasi.
Sigi taas.. vanhan kunnon vainoharhaisen Isä Aurinkoisen kuolemattomia sanoja ja linkki, jonka takaa löytyy taikinalärvini. Iihahaa.
You want the best? Here I am.Darien Fawks kirjoitti:Provoatteko JDubille, vai oletteko oikeasti tuota mieltä?

- Matti Saari
Joo vastaan nyt on-topiciin kerrankin. Avatarini on vanha tuttu Murphyn kuva ja jotkut ovat toivottavasti saaneet tästä avatar-käyttäjä yhteyden. Sigiäni vaihdoin äsken ja siinä kohtaus Pulp Fictionissa, jossa Jules tivaa siltä Brettiltä. Kyllähän se tuosta vielä jatkuu, mutta ei mahtunut enää enkä muista.
Kerro huoles pikkupoika.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Kun aloittelin täällä Alertissa 'Ted DiBiase' gimmickilläni niin minulla piti tietenkin olla asiaankuuluva Avatar. Ensiksi minulla oli Kayfabe-memorialsista otettu piirretty Ted DiBiase, kunnes vaihdoin sen valokuvaan. Sen jälkeen minulla oli samasta kuvasta otettu DiBiasen headshot. Kun vaihdoin etunimeni Jackiksi, vaihdoin avatarin "hauskaan" WCW Smackdown-logoon invasion-anglen muistoksi. Sen jälkeen palasin taas painijakuviin ja avatarissani komeilikin yksi WWE:n kirkaimmista tulevaisuuden tähdistä, "The French Phenom" René Duprée. Seuraavana avatarina oli itse Taker, Texas Ranger. Nyt paluun on tehnyt jälleen Ted DiBiase, joka toivottavasti pysyy siinä tällä kertaa vähän kauemmin, koska olen kyllästynyt vaihtamaan koko ajan avataria. Chris Candidon muistoa kunnioittaen, minulla oli viikon verran hänen kuvansa avatarina.

Viimeksi muokannut Jack DiBiase, Ke 11.05.2005 11:42. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
WE BACK YA'LL?!
- Evolution's Animal