Tämä kolmiodraama on mennyt sen verran monimutkaiseksi, että minä en enää muista miten tämä meni...Wankie kirjoitti:Bullshait, nauti nyt ajastasi Arsen kanssa. Lortto. :(
Jossain vaiheessa 'CUM varasti koirani ja kultakalani, jossain vaiheessa Tee yritti mukaan bileisiin, jossain vaiheessa Wanker yritti leikkiä heteroa ... Tämä menee pahemmaksi kuin X-Files.
- Jack 'The Party' Ass
- Jack 'The Party' Ass
- Genghis Khan
Kauniissa ja Rohkeissa ainakin.Jack 'The Party' Ass kirjoitti:Onko hän ollut jossain leffassa/sarjassa?Natumania kirjoitti:Se on italialainen miesmalli (+ yleinen vitsi), ja kerrassaan loistava laulaja, FABIO.Jack 'The Party' Ass kirjoitti:Natu: Kerro kuka tuo mies avassasi on. Olen varma että olen hänet jossai nähnyt. Vaivaaaa!
Looking California, feeling Minnesota.
Ja ainakin cameo-roolissa "Dude where's my car?"-elokuvassa.Genghis Khan kirjoitti:Kauniissa ja Rohkeissa ainakin.Jack 'The Party' Ass kirjoitti:Onko hän ollut jossain leffassa/sarjassa?Natumania kirjoitti: Se on italialainen miesmalli (+ yleinen vitsi), ja kerrassaan loistava laulaja, FABIO.
- Icon of Flesh... No more, No less
- www.mikseri.net/coven
Ja uusin projekti, Rope Too Tight: www.mikseri.net/rtt
- www.mikseri.net/coven
Ja uusin projekti, Rope Too Tight: www.mikseri.net/rtt
- Jack 'The Party' Ass
esittää itseään.. (kai)
Edit: Olisi taas pitänyt olla vain hiljaa.
http://www.finnkino.fi/faq/default.asp?f=80&
Edit: Olisi taas pitänyt olla vain hiljaa.
http://www.finnkino.fi/faq/default.asp?f=80&
Kosketelkaa toisianne.
- myrkkymara
Taas kerrankin sitä tuli vaihdettua avatar, mutta siinä samassa kirjoitus hävisi sigistä. En ole vielä keksinyt mitään kirjoitettavaa siihen, mutta jossakin vaiheessa kyllä kirjoitan jotain. Avatar on vain väliaikainen (ehkä...), koska en ole vielä löytänyt parempaa. Kuvassa on Maes Hughes Full Metal Alchemistista.
-
WestCoastPop
OMFG, uusi avatar. Löytyi tuollainen kuva koneelta, muokkasin sen 100x100 kokoon ja laitoin avatariksi. Ei mitään hajua mistä tuo on peräisin, mutta siinä se nyt on ja pysyy.
EDIT: Signaturen alkuperää voitte sitten rauhassa miettiä...
[21:15:50] <Hyppynen> latasin just hienon klipin jossa mies panee kanaa
- The Blasterpiece
Minulla näkyy vain punainen rasti.WestCoastPop kirjoitti:OMFG, uusi avatar. Löytyi tuollainen kuva koneelta, muokkasin sen 100x100 kokoon ja laitoin avatariksi. Ei mitään hajua mistä tuo on peräisin, mutta siinä se nyt on ja pysyy.
Jyystä apinareikääni. Olen apina.
-
WestCoastPop
-
WestCoastPop
-
WestCoastPop