- The Blasterpiece
Avatar on SummerSlamin logo (jota kukaan ei varmaan huomannut), kun Wrestlemanian logoa ei täällä ollut (olihan siellä se WMXX logo, mutta tarkoitan nyt yleistä logoa) niin otin SummerSlamin logon itselleni, joka on minusta toiseksi paras PPV aina vuodessa, heti WM 'n jälkeen.
Sigi tuli vastaan ircissä.
Sigi tuli vastaan ircissä.
- myrkkymara
Eipä tainnut pysyä.BlasterMaster kirjoitti: Ja tämä avatar tulee pysymään.
Beyond the horizon of the place we lived when we were young
In a world of magnets and miracles
Our thoughts strayed constantly and without boundary
The ringing of the division bell had begun
Real's Prison
In a world of magnets and miracles
Our thoughts strayed constantly and without boundary
The ringing of the division bell had begun
Real's Prison
- The Blasterpiece
Ei pysyny ei. Teki niin mieli laittaa aikoinaan tekemäni Visse Army-ava. Vanha kunnon komea Hart Blaster-ava palaa joskus.. En tiedä milloin.4 Real kirjoitti:Eipä tainnut pysyä.BlasterMaster kirjoitti: Ja tämä avatar tulee pysymään.Noh...eihän tuolla nyt niin väliä tuolla sinun avatarillasi ole, mutta kun olen niin tottunut tunnistamaan sinut (omasta mielestäni) hienoimmastasi avasta.
Jyystä apinareikääni. Olen apina.
Sitä kun tuo Lahden kaupunki täyttää myöhemmin tänä vuonna 100 vuotta, niin päätinpä vaihtaa sigiin kotikaupungin ylpeyden, jo 20 vuotta sitten perustetun ja Tehosekoittimen hajoamisen jälkeen Lahden selvästi parhaimmaksi bändiksi nousseen Turo's Hevi Geen Mä oon roku! -biisistä pätkän. No joo, eipä täältä muuta hyvää musiikkia taida Flylow'n lisäksi enää tullakaan
. Mutta varsin hieno biisi on kyseessä.
- The Blasterpiece
Visse Army™ sigistä muuttui Amma Appa Atta- sanoiksi. Mistä tuo siis tulee? Ensin minä kysyin jotain vanhaa SOAD:n biisiä. Sitten WildT_ing kysyy myös jotain SOAD:n biisiä, jonka hän kuuli bileissä (jossa hän oli juonut "mehua"). Häneltä kysyttiin muistaako hän biisistä mitään, näin kuului vastaus:
<WildT_ing> se laulaja laulaa sellasessa nopeessa kohtaa jotai mongerrusta mistä en saanu selvää. Jotain tyyliin "amma appa atta"
. Tai siltä se ainakin kuulosti.
Tuohon Rep vastaa, että kaikkihan SOAD:n biisit kuulostavat tuolta.

<WildT_ing> se laulaja laulaa sellasessa nopeessa kohtaa jotai mongerrusta mistä en saanu selvää. Jotain tyyliin "amma appa atta"
Tuohon Rep vastaa, että kaikkihan SOAD:n biisit kuulostavat tuolta.
Nyt avatar vaihtui Rushin legendaariseksi Starman-logoksi. Jaa miksi? Koska Rush on maailman paras bändi.
http://www.istuntosali.net
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
Mitä helvettiä, Blassu! 
- Icon of Flesh... No more, No less
- www.mikseri.net/coven
Ja uusin projekti, Rope Too Tight: www.mikseri.net/rtt
- www.mikseri.net/coven
Ja uusin projekti, Rope Too Tight: www.mikseri.net/rtt
- Hatebreeder
Saattaapi vaikka ollakin.myrkkymara kirjoitti:Ettei vaan olisi irc-galleria.
Itse "asiaan", tällä kertaa Captain Charisma himself pääsi avatariini. Jospa tätä avataria katselisi vähän pitempään, ettei hämätä kaikkia käyttäjiä vaihtamalla kokoajan avataria..
"Your arms are just too short to box with God!"
- The Blasterpiece
OMG! Natu rikkoo sääntöjä! Tökitään sitä kepillä. No okei, ei ole kamalla rikkominen joku pikkupikkukuva sigissä.
Kuten varmasti olette huomanneet minun über-coolin Visse Army-avan, jonka tein joskus aikoinaan. Komeilee siis nykyään 'Alertissa. Älkää pelätkö. Suomen reissu kruunaa kaiken. Sen jälkeen vanha palaa, koska Suomen reissussa pyörin omatekoisella Visse Army-paidalla. Cool.
P.S. Myrkkymara, ei pahalla, mutta olet v***n ärsyttävä.
Kuten varmasti olette huomanneet minun über-coolin Visse Army-avan, jonka tein joskus aikoinaan. Komeilee siis nykyään 'Alertissa. Älkää pelätkö. Suomen reissu kruunaa kaiken. Sen jälkeen vanha palaa, koska Suomen reissussa pyörin omatekoisella Visse Army-paidalla. Cool.
P.S. Myrkkymara, ei pahalla, mutta olet v***n ärsyttävä.
- Genghis Khan
- Captain Charisma
- Hatebreeder