Hauskasti muokattu Mattitude kuva on paintillä tullut. Sillä ohjelmalla saa kaikkea kivaa aikaiseksi joskus ja yllättyy joskus jopa itsekkin.Natural kirjoitti:Joo, nopsasti Paintilla värkkäsin. Tiedän, isompi A ja sen allaoleva hiukan pienempi A, ovat aivan ... sieltä juuri.
And that's the bottom line, 'cause Stone Cold said so!
R.I.P. Eddie Guererro 1967-2005
R.I.P. Eddie Guererro 1967-2005
Virkistyksekseni päätin vaihtaa Robert Vavran hepokuvan jumalaisen kauniiseen Greta Garboon. Pitänee jatkaa tällä "ihannelinjalla", onhan avatareissa komeillutkin jo Audrey Hepburn ja Tapio Rautavaara. Näissä männäajan näyttelijöissä ja näyttelijättärissä on enemmän tyyliä kuin nykyajan koko kaartissa yhteensä.
Taitaa kyllä olla, että vanha kunnon Audrey täytyy vaihtaa pian takaisin somistamaan tätä foorumia.
Taitaa kyllä olla, että vanha kunnon Audrey täytyy vaihtaa pian takaisin somistamaan tätä foorumia.
...
Nytkö ma kaaduin, kun oli kaikkeni tarpeen?
Jähmetyn jääksi, kun meni haavani arpeen?
Toivoton taisto taivaan valtoja vastaan.
Kaikuvi kannel; lohduta laulu ei lastaan.
Hallatar haastaa, soi sävel sortuvin siivin.
Rotkoni rauhaan kuin peto kuoleva hiivin.
Eino Leino - Elegia
Nytkö ma kaaduin, kun oli kaikkeni tarpeen?
Jähmetyn jääksi, kun meni haavani arpeen?
Toivoton taisto taivaan valtoja vastaan.
Kaikuvi kannel; lohduta laulu ei lastaan.
Hallatar haastaa, soi sävel sortuvin siivin.
Rotkoni rauhaan kuin peto kuoleva hiivin.
Eino Leino - Elegia
- Mahti Ankka
- Viesti:
The eye of Invicible! Loistava peli muuten mistä tuo on, kuten muutkin saman sarjan tuotokset...Natural kirjoitti:Taas piti vaihtaa... Löydän koko ajan niin hienoja kuvia, että on hankala päättää minkä laitan... Tämä saa sentään olla kauan!!
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"
Vasarasta päähän!
Vasarasta päähän!
Hmph. En pelaa pelejä, ja tuo sattui vain kohdalle.Mahti Ankka kirjoitti:The eye of Invicible! Loistava peli muuten mistä tuo on, kuten muutkin saman sarjan tuotokset...Natural kirjoitti:Taas piti vaihtaa... Löydän koko ajan niin hienoja kuvia, että on hankala päättää minkä laitan... Tämä saa sentään olla kauan!!
- Mahti Ankka
- Viesti:
Kumma kaveri, kun ei pelejä pelaa. Nehän ovat oikein mukavia.Natural kirjoitti:Hmph. En pelaa pelejä, ja tuo sattui vain kohdalle.Mahti Ankka kirjoitti:The eye of Invicible! Loistava peli muuten mistä tuo on, kuten muutkin saman sarjan tuotokset...Natural kirjoitti:Taas piti vaihtaa... Löydän koko ajan niin hienoja kuvia, että on hankala päättää minkä laitan... Tämä saa sentään olla kauan!!Hieno silmä kuitenkin
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"
Vasarasta päähän!
Vasarasta päähän!
Nyt tuli sitten muutettua sigiä sekä avataria kertaheitolla. Avataria en sen enempää kommentoi, löysin netistä ja se on vaan niin hieno.
Sigistä sitten taas sen verran, että tuo on tosiaan totta, että olen Vader -mark.
Ja tämä lausahdus siksi, ettei ketään kerkeä siitä kyselemään (harmi vain, että yksi ehti jo..).
Sigistä sitten taas sen verran, että tuo on tosiaan totta, että olen Vader -mark.
† R.I.P. Eduardo Gori Guerrero Llanes 1967-2005. †
Noh, ehkä SvR.ää sekä NHL -pelejä...Mahti Ankka kirjoitti:Kumma kaveri, kun ei pelejä pelaa. Nehän ovat oikein mukavia.Natural kirjoitti:Hmph. En pelaa pelejä, ja tuo sattui vain kohdalle.Mahti Ankka kirjoitti: The eye of Invicible! Loistava peli muuten mistä tuo on, kuten muutkin saman sarjan tuotokset...Hieno silmä kuitenkin
Last.Fm ystävällisesti providaa vaikka mitä, mutta jos vielä varmuuden vuoksi kysyn, onko ao. signature "sallittu"? Jos ei, niin nautin siitä silti ainakin siihen saakka, että näin kerrotaan..
Tiedän, tiedän, olen itse huutanut kaikille muille kuvallisista signatureista, I'm the bad guy here.
Tiedän, tiedän, olen itse huutanut kaikille muille kuvallisista signatureista, I'm the bad guy here.
Sillä, joka ei ota kantaa ei ole varaa valittaa
Mutta joka suunsa avaa heti tyhmyytensä tunnustaa
--
Voit korkeintaan lainata klassikkoja, jos tavoitat totuutta parasta
Sillä sekin vain halvasti mukailee joka näennäisesti ei varasta
Kitkerät Neitsyet - Maailma on huono (2001)
--
Tuo on kyllä sen verran pieni kuva, ettei se ainakaan minulla sivun aukaisua hidastanut. Tosin jos kaikilla olisi tuollainen olisi sivuston selaaminen hitaampaa. Nyt pieni kysely. Pistänkö avakseni:
a)Keksimonsterin
b)Hellboyn
c)Pidän Eddien
d)Elmon (lastenohjelmasta siis)
e)Oman kissani
f)Knucklesin
vai g)Ennen Eddien kuolemaa olleen goomban?
a)Keksimonsterin
b)Hellboyn
c)Pidän Eddien
d)Elmon (lastenohjelmasta siis)
e)Oman kissani
f)Knucklesin
vai g)Ennen Eddien kuolemaa olleen goomban?
R.I.P. Eddie Guerrero 1967-2005
-
HHH The Game
Sääntöjen mukaan mennään, eli kuvat pois, kiitos.Sarppi kirjoitti:Last.Fm ystävällisesti providaa vaikka mitä, mutta jos vielä varmuuden vuoksi kysyn, onko ao. signature "sallittu"? Jos ei, niin nautin siitä silti ainakin siihen saakka, että näin kerrotaan..
Jopas...
TM-avatar katosi jossain profiilin päivityksen yhteydessä enkä jaksanut etsiä sen sijaintia uudelleen, joten laitoin tuon entisen jonka URLin muistin suoraan. Enkä muista mistä tuon alun perin löysin, jostain internetin random-avatargalleriasta. Joten ihan hyvin saattaa olla jollain muullakin käytössä.
TM-avatar katosi jossain profiilin päivityksen yhteydessä enkä jaksanut etsiä sen sijaintia uudelleen, joten laitoin tuon entisen jonka URLin muistin suoraan. Enkä muista mistä tuon alun perin löysin, jostain internetin random-avatargalleriasta. Joten ihan hyvin saattaa olla jollain muullakin käytössä.
It's . You know what that means.
Ja tuossakin jotain hienoaTM kirjoitti:Jopas...
Minusta se on aika jännä. Tietenkin tuota katelisi vähän isompana (eli kunnollisena photoshoppaustaideteoksena), mutta ihan hauska tuo kuitenkin on.
http://www.istuntosali.net
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
...Selvä. Minun silmääni se näyttää ihan tarpeeksi tyylikkäältä ja neutraalilta. Nähdäkseni meidän käsityksemme "hienosta" eroaa melko lailla, joten lienee turhaa selittää sinulle siitä tarkemmin. En minäkään ymmärrä sinun avatarisi hienoutta, mutta jokainen tallaa tyylillään.Natural kirjoitti:Aww, miksi en pyyhkinyt puolia quotesta pois??? Niin, siis mitä hienoa nykyisessä avassa on?? Sinusta se voi olla hieno, mutta en käsitä tuota ja se on hiukan ... outo?
It's . You know what that means.
Awwkey, I had my moment, it was grand and all. Kuva katoaa.TM kirjoitti:Sääntöjen mukaan mennään, eli kuvat pois, kiitos.Sarppi kirjoitti:Last.Fm ystävällisesti providaa vaikka mitä, mutta jos vielä varmuuden vuoksi kysyn, onko ao. signature "sallittu"? Jos ei, niin nautin siitä silti ainakin siihen saakka, että näin kerrotaan..
Sillä, joka ei ota kantaa ei ole varaa valittaa
--
--