Tämähän on vähän niinku kirjoittais että huomenna tulee Raw ja Smackdown. Niissä on muutamia tähtiäEilen tuli Hogan Knows Best, jossa oli aika paljonkin tähtiä
Showpainijat muissa medioissa
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Hyvä vierailu oli.. Weinberg 7 pisti Foleyn themenkin ja vapaapainistakin puhuttiin paljon.Jack DiBiase kirjoitti:Mick Foley Conanissa nyt!
EDIT: Huomenna uusintana. (Tosin uusintahan se oli muutenkin)
Muuten, Foley sanoi noloimmakseen tapahtumakseen WrestleMania 20, jossa otteli Foley, The Rock, Triple-H ja Big Show ja tuo 20 olisi pitänyt olla 16. Hämmensi hiukan illalla..
Kyseisen virheen muistin siitä ensiesityksestä. Olen ajatellut että se (ja Foleyn puheissa moni muu vastaava virhe, joita tulee paljon) johtuu siitä että Foleylla on pää sekaisin kaikkien iskujen vuoksi, kuten (muistaakseni Off The Recordissa) itse sanoi. Erityisesti numerot tuottaa vaikeuksia.
No, sadasta syystä olla rupeamatta vapaapainijaksi, ainakin 90 on Foley :-)
No, sadasta syystä olla rupeamatta vapaapainijaksi, ainakin 90 on Foley :-)
Palannut kuolleista 2015
- hamalainen
Onko hän sanonut oikeasti noinHyrkanos kirjoitti:Kyseisen virheen muistin siitä ensiesityksestä. Olen ajatellut että se (ja Foleyn puheissa moni muu vastaava virhe, joita tulee paljon) johtuu siitä että Foleylla on pää sekaisin kaikkien iskujen vuoksi, kuten (muistaakseni Off The Recordissa) itse sanoi. Erityisesti numerot tuottaa vaikeuksia.
No, sadasta syystä olla rupeamatta vapaapainijaksi, ainakin 90 on Foley
...
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Kyseinen Maniahan on virallisesti 2000, eikä 16. Onhan Foley noita iskujakin päähän ottanut, mutta ei se nyt mikään ihme ole, että tuollaisessa tilanteessa menee 2000 ja 20 sekaisin. Toisaalta on tuossa Hyrkanoksen kommentissa joka tapauksessa aika paljon perää.Natural kirjoitti:Muuten, Foley sanoi noloimmakseen tapahtumakseen WrestleMania 20, jossa otteli Foley, The Rock, Triple-H ja Big Show ja tuo 20 olisi pitänyt olla 16. Hämmensi hiukan illalla..
WE BACK YA'LL?!
Veikkaanpa, että SubTv näyttää sen uudelleen, sillä Sub uusii noita jaksoja melko lyhyeen tahtiin, mutta ei kaikkia. Joitakin vain. Kerrankin eräs kaunis maanantaipäivä katsoin Conanin ja sama jakso näkyi taas keskiviikkona. Kumpikin siis päivällä.TheChosen kirjoitti:Ei hitto! Minulta jäi kyseinen jakso näkemättä!
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Ja taisi muuten olla jo kolmas kerta kun tuo kyseinen jakso näytetään.Hyrkanos kirjoitti:Noin voi käydä, mutta melko harvoin. Toihan oli uusinta muutenkin
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
- The_Animal
Stacy Keibler oli amerikkalaisessa Tanssii Tähtien Kanssa niinkuin Natural sanoi
Sitten Hogan Knows sarjassa esiintyy Hulk Hogan
katsoin nuo jaksot MTV Music Televisonilta. Ei virallisesti painija mutta Sillä Silmällä jaksoissa (Amer. Versio) on ollut paljon WWE DVD:tä ja ne homot sanoivat Wrestlemaniaa Wrestlingmaniaksi. Sekä olen nähnyt samassa sarjassa WHC vyön. Olen myös huomannut E! Entertaimissa jossain The Greatest Stars Ever jotenki tolleen ni Hogan oli siellä vaihteeksi (Eri jakso kuin Naturalin kirjoittama tämä oli vanhempi) ja Voicelta tuli Walk Idiot Walk kun esiteltiin jotain pop-pelleä. Alankin etsimään WWE:tä televuukkelista 
But here i'm in prison, here i'm with ball and chain.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Maanantain Eurosportin K-1 Las Vegas tapahtumassa oli pari entistä ja nykyistä painijaa. Lasileuka-O'Haire kävi ottamassa lukua muutamassakymmenessä sekunnissa turnauksen lopulta voittanutta saksalais-iskijää vastaan. Häntä paremmin pärjäsi WWE:n juuri signeeraama Sylvester "The Predator" Terkay, joka melkein kaatoi Korean 220 senttisen ihmishirviö Hong Man Choin. Harmi vain, että matsi oli vain kolme eräinen, sillä luulen, että Predator olisi saanut hänet tyrmättyä. Choi voitti ottelun pisteillä.
WE BACK YA'LL?!