Parannuksia WrestlingAlertiin?

Yleistä keskustelua foorumiin ja sivustoon liittyen. Myös kaikenlaiset toivomukset ja parannusehdotukset ovat tervetulleita.
Vastaa Viestiin
Riveni
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Riveni » Pe 29.01.2010 13:55

DeadManWalking kirjoitti:
The Hardy Boy kirjoitti:Eikö tänne voi mitenkään saada noihin viesteihin kunnon päivämäärää? Olisi hauska nostella aiheita, mutta ei tiedä, milloin kyseinen viesti on lähetetty, kun näkyy vain 1.1, eikä siis vuosilukuja (1.1.1111) esim.
Mitähän mahdat sekoilla? Kyllä minulla näkyy ainakin täydellisest päivämäärätiedot.
Joku pelleilee luultavasti skineillä. Tai sitten hapoilla.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Pe 29.01.2010 13:59

Riveni kirjoitti:Joku pelleilee luultavasti skineillä. Tai sitten hapoilla.
Kun on kysymys The Hardy Boysta, niin luulen että kyseessä on tuo jälkimmäinen vaihtoehto. Sen verran fanaattista kyseisen kirjoittajan suhtautuminen idoliinsa on ollut.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

The Hardy Boy

Viesti Kirjoittaja The Hardy Boy » Pe 29.01.2010 14:01

#-o

Tarkoitan siis, kun olen lähettänyt vaikkapa viestin ja kahden päivän päästä katson, milloin viesti on lähetetty, siinä lukee vain 29.1, eikä 29.1.2010.

Tarkoitan siis, että vuosiluvut olisi kiva saada noihin viesteihin.
The Hardy Boy kirjoitti:Joo, eiköhän tämä ollut tässä. En tee yksinkertaisesti mitään 'Alertissa, mikäli ei ole oikeuksia.

Muistakaa Hardly Boy ikuisesti!
R.I.P

Riveni
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Riveni » Pe 29.01.2010 14:07

The Hardy Boy kirjoitti:#-o

Tarkoitan siis, kun olen lähettänyt vaikkapa viestin ja kahden päivän päästä katson, milloin viesti on lähetetty, siinä lukee vain 29.1, eikä 29.1.2010.

Öö, ei? Siinä on tasan tarkkaan vuosiluku perässä. Vaihda skiniä tai vähennä lääkitystä/aineita.

Vaihtoehtoisesti olet rukannut asetuksista tämän piiloon.

Käyttäjä -> Käyttäjätiedot -> Päiväyksen muoto. Oletusmuodon pitäisi olla "D M d, Y g:i a", mutta olet tietenkin mennyt ymmärrystä vailla sörkkimään säätöjä?
Viimeksi muokannut Riveni, Pe 29.01.2010 14:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Pe 29.01.2010 14:10

Jep, ainakin minun käyttämässä subSilver skinissä näkyy tarkalleen päivämääräkin.

Kuva

Please. Don't try this at home!
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

The Hardy Boy

Viesti Kirjoittaja The Hardy Boy » Pe 29.01.2010 14:15

Riveni kirjoitti:
The Hardy Boy kirjoitti:#-o

Öö, ei? Siinä on tasan tarkkaan vuosiluku perässä. Vaihda skiniä tai vähennä lääkitystä/aineita.

Vaihtoehtoisesti olet rukannut asetuksista tämän piiloon.

Käyttäjä -> Käyttäjätiedot -> Päiväyksen muoto. Oletusmuodon pitäisi olla "D M d, Y g:i a", mutta olet tietenkin mennyt ymmärrystä vailla sörkkimään säätöjä?
En ole sörkkinyt, alusta asti olen nähnyt vain 29.1 tapaisen viestin.
The Hardy Boy kirjoitti:Joo, eiköhän tämä ollut tässä. En tee yksinkertaisesti mitään 'Alertissa, mikäli ei ole oikeuksia.

R.I.P

Riveni
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Riveni » Pe 29.01.2010 14:16

The Hardy Boy kirjoitti:En ole sörkkinyt, alusta asti olen nähnyt vain 29.1 tapaisen viestin.
No, löytyykö sieltä kyseinen muoto vai pelkkä "D M"? Kopioit vain tuon (tai rakennat osista omanlaisen jos huvittaa) ja pitäisi näkyä.

EDIT; Niin, siis "D M d, Y g:i a" ilman hakasulkuja. :wink:

The Hardy Boy

Viesti Kirjoittaja The Hardy Boy » Pe 29.01.2010 14:20

Riveni kirjoitti:
The Hardy Boy kirjoitti:En ole sörkkinyt, alusta asti olen nähnyt vain 29.1 tapaisen viestin.
No, löytyykö sieltä kyseinen muoto vai pelkkä "D M"? Kopioit vain tuon (tai rakennat osista omanlaisen jos huvittaa) ja pitäisi näkyä.

EDIT; Niin, siis "D M d, Y g:i a" ilman hakasulkuja. :wink:
Nyt se näyttää, kiitos 8)

R.I.P

Riveni
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Riveni » Pe 29.01.2010 14:22

The Hardy Boy kirjoitti:Nyt se näyttää, kiitos 8)
Ole hyvä. Noista voi sitten muotoilla ihan oman sössön jos huvittaa, esimerkiksi pelkkä d m Y näyttää muodossa 29.1.2010 ilman kaikkea oheishärpätintä.

The Hardy Boy

Viesti Kirjoittaja The Hardy Boy » Pe 29.01.2010 14:28

Riveni kirjoitti:
Ole hyvä. Noista voi sitten muotoilla ihan oman sössön jos huvittaa, esimerkiksi pelkkä d m Y näyttää muodossa 29.1.2010 ilman kaikkea oheishärpätintä.
...paitsi nyt se ei näytä kellonaikaa :?

R.I.P

Riveni
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Riveni » Pe 29.01.2010 14:35

The Hardy Boy kirjoitti:
Riveni kirjoitti:
...paitsi nyt se ei näytä kellonaikaa :?
http://fi.php.net/manual/en/function.date.php

Enjoy.

Itselläni se on säädetty muotoon "D M d, Y H:i", mutta eiköhän tämä nyt riitä tästä aiheesta.

ViiZei

Viesti Kirjoittaja ViiZei » Su 07.02.2010 16:31

Tuli tuossa mieleen, että miksei omalta koneelta voi suoraan ladata avataria?
Big Show ja Kane

Make wrestlingalert rage again

Trisu
Queen of the World
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Trisu » Su 07.02.2010 21:42

ViiZei kirjoitti:Tuli tuossa mieleen, että miksei omalta koneelta voi suoraan ladata avataria?
Koska meitä ei kiinnosta hostata teidän avatareja.

TupsuVeitikka

Viesti Kirjoittaja TupsuVeitikka » Su 28.02.2010 17:10

Kysyin tätä jo Jackilta mutta pistetään nyt tännekkin; MTV3 MAXin ajassa WWE:tä seuraaville oma keskustelu aihe? Ei kehtaa mennä tuonne reaaliaikaisiin aiheisiin mennä pätemään kuukauden vanhoista asioista sekä spoilaantua tulevasta.
..Stranger.

Wormmaster

Viesti Kirjoittaja Wormmaster » Su 28.02.2010 17:21

En sitten tiedä toimisiko se kovin hyvin koska koko muu foorumi pyörii silti reaaliajassa... Niin no tietysti jos haluaa vain kommentoida jaksoja niin sittenhän se toimii varmaan vallan mainiosti.
Last.fm | Xfire | Steam
TAISTELE LUKKO!

TupsuVeitikka

Viesti Kirjoittaja TupsuVeitikka » Su 28.02.2010 17:42

Eikö se riittäisi jos aiheen tekisi tuonne Ohjelmat ja PPV:t osioon. Tuskin yhdestä aiheesta niin kauheasti vaivaa olisi.
..Stranger.

Memory

Viesti Kirjoittaja Memory » Su 28.02.2010 17:57

TupsuVeitikka kirjoitti:Eikö se riittäisi jos aiheen tekisi tuonne Ohjelmat ja PPV:t osioon. Tuskin yhdestä aiheesta niin kauheasti vaivaa olisi.
Koska aiheiden tekemiseen on lupaa tarvittu? Ehka se sitten menee lukkoon jos siita ei pideta tjsp. mutta mielestani sellaisen voisi tehda ainakin kokeiltavaksi ja nahda sitten miten se topic kulkisi, jos ei toimisi niin lukkoon vaan.

Wankie
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » Su 28.02.2010 18:30

Ennenkin on ollut jenkki- ja suomiajassa meneville ohjelmille oma viestiketju. Tästä toki on aikaa... puhutaan siis SubTV -ajoista.

Ei siis mikään uusi juttu - ja ei - ei siitä myöskään haittaa ole.

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Su 28.02.2010 18:33

TupsuVeitikka kirjoitti:Kysyin tätä jo Jackilta mutta pistetään nyt tännekkin; MTV3 MAXin ajassa WWE:tä seuraaville oma keskustelu aihe? Ei kehtaa mennä tuonne reaaliaikaisiin aiheisiin mennä pätemään kuukauden vanhoista asioista sekä spoilaantua tulevasta.
Kuten olen ennenkin sanonut, "turhien" topikkien tekemisestä ei rangaista. Joskus ne poistetaan, lukotetaan tai yhdistetään, mutta aina niitä voi rauhassa availla uusia. Siitä vain kokeilemaan onnea. :thumleft:

Wankie kirjoitti:Ennenkin on ollut jenkki- ja suomiajassa meneville ohjelmille oma viestiketju. Tästä toki on aikaa... puhutaan siis SubTV -ajoista.

Ei siis mikään uusi juttu - ja ei - ei siitä myöskään haittaa ole.
Eikös Now -aikana ollut kokonainen aluekin Subin ajassa seuraaville. Siellä itsekin lurkkailin, kun seurasin vain subbia.
WE BACK YA'LL?!

ToNy-MaN

Viesti Kirjoittaja ToNy-MaN » Ma 22.03.2010 00:49

Toimiiko avatarien lisäys lainkaan koska itse en ainakaan ole url:n kautta sitä enään onnistunut tekemään?
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ma 22.03.2010 00:54

ToNy-MaN kirjoitti:Toimiiko avatarien lisäys lainkaan koska itse en ainakaan ole url:n kautta sitä enään onnistunut tekemään?
Paskat urlit?
WE BACK YA'LL?!

ToNy-MaN

Viesti Kirjoittaja ToNy-MaN » Ma 22.03.2010 01:10

Jack DiBiase kirjoitti:
ToNy-MaN kirjoitti:Toimiiko avatarien lisäys lainkaan koska itse en ainakaan ole url:n kautta sitä enään onnistunut tekemään?
Paskat urlit?
No tuskin koska olen jo kolmella eri kuvapalvelimella koittanut saada tuota aikaiseksi...

EDIT: viides kuvapalvelin toden sanoi. Outoa sinänsä että tuo mitä käytän aina on toiminut aina ennenkin...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.

punkkiz

Viesti Kirjoittaja punkkiz » Ma 22.03.2010 12:12

Taisi ihan silloin kesällä 2004 vielä olla kokonainen oma alue Suomen ajassa seuraaville. Muistan vain, että se sitten katosi yhtäkkiä... Itse henk koht en usko että tuollainen alue tänä päivänä enää toimisi yhtä hyvin kun reaaliajassa seuraaminen on niin yleistä.

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Ma 22.03.2010 12:23

punkkiz kirjoitti:Taisi ihan silloin kesällä 2004 vielä olla kokonainen oma alue Suomen ajassa seuraaville. Muistan vain, että se sitten katosi yhtäkkiä... Itse henk koht en usko että tuollainen alue tänä päivänä enää toimisi yhtä hyvin kun reaaliajassa seuraaminen on niin yleistä.
Minä henkilökohtaisesti uskon, että sellainen alue tänä päivänä toimisi yhtä hyvin.
Uudistunut, entistä parempi Kielisirkus:

http://kielisirkus.blogspot.fi/

Ravenwood

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » Ma 22.03.2010 13:22

Darien Fawks kirjoitti:
punkkiz kirjoitti:Taisi ihan silloin kesällä 2004 vielä olla kokonainen oma alue Suomen ajassa seuraaville. Muistan vain, että se sitten katosi yhtäkkiä... Itse henk koht en usko että tuollainen alue tänä päivänä enää toimisi yhtä hyvin kun reaaliajassa seuraaminen on niin yleistä.
Minä henkilökohtaisesti uskon, että sellainen alue tänä päivänä toimisi yhtä hyvin.
Kyllä mulle ainakin semmonen alue maistuis. :)

Vastaa Viestiin