Pakko myöntää, että olihan tuo nyt tarkemmin katsottuna huono skenaario Brayn hahmolle. Toisaalta Bray luo minusta silti hyvän esimerkin asialleni ja esitämpä toisenlaisen kuvion pohjan tälle Jerichon ja Wyattin feudille. Kun Bray Royal Rumblessa shokeeraavasti voitti Daniel Bryanin mies tuntui lähes voittamattomalta. Erittäin vaaralliselta kehässä, koska olihan DB selvästi jo tuohon aikaan kayfabessakin yksi kovimmista painijoista koko WWE:ssä. Sitten tuli John Cena feudi, mikä ei loppunut Braylle parhaalla mahdollisella tavalla. Toisaalta ei se kyllä tuhonnutkaan Brayn uraa vaan saihan mies jopa lisää suosiota tänä aikana. Kuitenkin miehen otettua turpaan John Cenalta sai minussa aikaan reaktion, että hän ei enää vaikuta niin vaaralliselta. Hänet on nyt merkattu merkillä "huonompi kuin John Cena".enska kirjoitti:Minusta tällainen emoilu ei sopisi missään nimessä Brayn kryptiselle hahmolle. Miehen mielenkiinto on nimenomaan siinä, ettei kukaan tiedä, mitä hän ajattelee tai tuntee. Olisi haaskausta, jos hän yhtäkkiä avautuisi tuolla tavalla ja muuttuisi siten tavalliseksi kuolevaiseksi.MR.Off Topic kirjoitti:Esimerkiksi otan Bray Wyattin. En toki ole katsonut kaikkia jaksoja nyt ja, jos jotain oleellista on jäänyt välistä niin korjatkaa toki. Minulle on kuitenkin jäänyt kuva, että Bray Wyatt ei oikeastaan ollut moksiskaan siitä, että otti John Cenalta turpaan heidän feudissaan. Tämä ei käy minun järkeeni. Brayn pitäisi olla musertunut siitä, että ei ollutkaan niin hyvä kuin luuli. Jericho feudi oltaisiin voitu rakentaa tämän pohjalle. Brayllä olisi todisteltavaa, että hän on juuri niin hyvä kuin hän sanoo. Että hän on vaarallinen tekijä kehässä, ilman viittäsataa muuta tyyppiä. Mutta ei mies siirtyy kylmänrauhallisesti seuraavaan uhriin ja testaa, että kaatuisko tämä. Unohdetaan koko John Cena seikkailu. Ei osu minun kaaliin.
Siinä olet oikeassa, että Braylle tällainen emoilu ei sopisi. Se sen sijaan sopisi, että Jericho tarkoituksella ottaisi asian puheeksi. Jericho voisi jopa naljailla asiasta ja ennen miesten matsia kyseenalaistaa Brayn kovuuden kehässä. Toki tämä kuvio palvelee ainoastaan sitä kuinka kovasti haluaisin, että voitot ja häviöt merkkaisivat jälleen kerran WWE:n nuoratussa neliössä jotain. Eikä vain voitot ja häviöt vaan se tapa, jolla voitetaan tai hävitään. Cenakin voisi tehdä useista debytanteista kättelyssä kovia nimiä, vaikka ei edes häviäisi heille.
--
Enskan teksti strategiasta ja heikkouksien ja vahvuuksien huomioimisesta on hyvä. Noinhan se pitäisi mennä, vaikka sen ei tarvitsisi edes olla noin konkreettista. Edes suunnanotto tuohon suuntaan olisi hyvin positiivista. Itse olen kuitenkin aikalailla menettänyt toivon. WWE:ssä tullaan näkemään valonpilkahduksia aina silloin tällöin, mutta suurella mittakaavalla asiat tuskin tulevat muuttumaan. Ehkä muutoksia tapahtuu sitten, kun viime vuosikymmenen puolenvälin isot tähdet lopettavat ja jos WWE:n rosteri alkaa täyttymään princedeviteillä, samizayneilla, ynnä muilla. Tällä hetkellä olen aika toivoton tilanteen suhteen.