Jonkun pitää kai tämäkin alue avata, joten tässä tulee...
Vince ei ole oikein koskaan arvostanut WCWtä. WCW nimeä on jo itsessään pidetty epäonnistumisen tahraamana ja Vince ei ole halunnut sitä käyttää. Useimmat isotkin nimet WCWstä (Goldberg, Booker T, DDP) ovat joutuneet todella huonoon asemaan WWEssä (Goldbergille se oli toki oikein). Oikeastaan ainoat muistot WCWstä ovat olleet Bookerin viisin-, viisin-, viisin-, viisin-, viisinkertainen WCW-mestaruus, mutta silläkään taidolla ei ole ollut asiaa WWEn isoimmille titteleille kuin enintään haastajana. InVasionia käytettiin sekä WCW-, että ECW-nimien tallaamiseen.
Nyt kuitenkin WWE otti Harley Racen Hall of Fameensa ja on kunnioittanut häntä muutenkin. WWE on alkanut käyttää aktiivisesti WCW:n ostossa saamiaan nauhoja. WWE aikoo ottaa myös käyttöön vanhan NWA/WCW-perinteen, joka myös Great American Bashina tunnetaan. En ole löytänyt virallista ilmoitusta asiasta, mutta huhuja on liikkunut.
Tuo Great American Bash olisi SmackDown!'in PPV. Heitän tässä aika villin veikkauksen, että Anglen paluuta venytetään sinne asti. Veikkaus perustuu siihen, että Angle on tuonut amerikkalaisuutta heelimäisellä tavalla paljon esiin viime aikoina.
Ensisijaisesti minua kiinnostaa vanhojen WCW-fanien näkemys asiasta. Onko tämä hyvä vai huono? Tallaako WWE kultaisen muiston päälle vai pitääkö se hengissä arvokasta perinnettä? Sivustonsa perusteella ainakin Wankie piti vuosien -89 ja -90 Basheista... Onko SD!llä mitään mahdollisuuksia päästä samaan? Enkä ole kiinnostunut vain Bashista, vaan myös siitä, että kuvaako WWE mielestänne DVD-julkaisuissaan oikeudenmukaisesti WCWtä? En tunne WCWtä tarpeeksi hyvin sanoakseni asiasta mitään laajalti, mutta Monday Night Wars ainakin näytti olevan hyvin yksipuolinen.
Vince ei ole oikein koskaan arvostanut WCWtä. WCW nimeä on jo itsessään pidetty epäonnistumisen tahraamana ja Vince ei ole halunnut sitä käyttää. Useimmat isotkin nimet WCWstä (Goldberg, Booker T, DDP) ovat joutuneet todella huonoon asemaan WWEssä (Goldbergille se oli toki oikein). Oikeastaan ainoat muistot WCWstä ovat olleet Bookerin viisin-, viisin-, viisin-, viisin-, viisinkertainen WCW-mestaruus, mutta silläkään taidolla ei ole ollut asiaa WWEn isoimmille titteleille kuin enintään haastajana. InVasionia käytettiin sekä WCW-, että ECW-nimien tallaamiseen.
Nyt kuitenkin WWE otti Harley Racen Hall of Fameensa ja on kunnioittanut häntä muutenkin. WWE on alkanut käyttää aktiivisesti WCW:n ostossa saamiaan nauhoja. WWE aikoo ottaa myös käyttöön vanhan NWA/WCW-perinteen, joka myös Great American Bashina tunnetaan. En ole löytänyt virallista ilmoitusta asiasta, mutta huhuja on liikkunut.
Tuo Great American Bash olisi SmackDown!'in PPV. Heitän tässä aika villin veikkauksen, että Anglen paluuta venytetään sinne asti. Veikkaus perustuu siihen, että Angle on tuonut amerikkalaisuutta heelimäisellä tavalla paljon esiin viime aikoina.
Ensisijaisesti minua kiinnostaa vanhojen WCW-fanien näkemys asiasta. Onko tämä hyvä vai huono? Tallaako WWE kultaisen muiston päälle vai pitääkö se hengissä arvokasta perinnettä? Sivustonsa perusteella ainakin Wankie piti vuosien -89 ja -90 Basheista... Onko SD!llä mitään mahdollisuuksia päästä samaan? Enkä ole kiinnostunut vain Bashista, vaan myös siitä, että kuvaako WWE mielestänne DVD-julkaisuissaan oikeudenmukaisesti WCWtä? En tunne WCWtä tarpeeksi hyvin sanoakseni asiasta mitään laajalti, mutta Monday Night Wars ainakin näytti olevan hyvin yksipuolinen.