Yleinen keskustelu
- Wrestlemania 2012 -matka (Darien Fawks, 2011-06-02 10:48)
- Pyhä 3-jako (What, 2011-05-18 21:04)
- Kliseet, toistuvat jutut ja sen sellaiset (Darien Fawks, 2011-05-04 22:17)
- Brändijako ja omat mestaruudet (Saimou, 2011-04-30 09:13)
- Loukkaantumisten uhrit ja hyötyjät (Darien Fawks, 2011-04-24 00:44)
- Hienoa aikaa olla painifani (What, 2011-04-22 21:08)
- The Rock vs John Cena @ WrestleMania 28 *spoilereita* (ViiZei, 2011-04-08 13:19)
- Julkkikset painikehissä (What, 2011-02-26 14:06)
- WWE:n jykevä voitonmarssi (What, 2011-02-20 17:34)
- Maaginen luku 10 (cripler91, 2011-01-26 08:57)
- Parhaat TV-ottelut 2011 (WWE & TNA) (What, 2011-01-13 13:57)
- WrestleMania-stadion - onko suuri kaunista? (SkullCrushingFinale, 2011-01-11 02:59)
- Kirje Korvatunturille (enska, 2010-12-09 11:45)
- Konventionaalista bookkausta (enska, 2010-11-11 19:07)
- Raw's Mystery General Manager - Flashpoints (ViiZei, 2010-10-19 14:17)
- Täydellinen Pay Per View-kalenteri. (SkullCrushingFinale, 2010-09-16 18:00)
- Vapaapainin monet kasvot (Darien Fawks, 2010-08-25 00:02)
- WWE:n nuorennusleikkaus (What, 2010-08-12 19:57)
- Mikä sai sinut lopettamaan painin katsomisen? (What, 2010-08-01 10:12)
- Comebackit (What, 2010-07-31 20:22)
- Impromptu-ottelut ja -segmentit PPV:issä (enska, 2010-06-20 10:27)
- Paini verissä - Toisen sukupolven painijoiden invaasio (MutiM, 2010-05-04 12:57)
- Parhaimmat turnit ikinä koskaan (What, 2010-05-02 01:47)
- Parhaimmat hahmon muutokset (Phenomenon, 2010-04-29 11:58)
- Mitä asioita odotat wrestling-maailmalta? (Darien Fawks, 2010-04-27 18:42)
- Painifanit (harmaakarhu, 2010-04-21 16:29)
- Draft 2010 (harmaakarhu, 2010-04-15 10:55)
- Häpeätkö painifaniuttasi? (Nalle, 2010-03-22 20:11)
- Arvosteluasteikkosi. (The Rocker, 2010-03-03 15:36)
- WWE:n themeistä (Bilyeu, 2010-02-13 21:13)
- Ylianalysointi (What, 2010-01-17 17:43)
- Täydellinen painija (RoadWarrior, 2010-01-15 23:01)
- Vapaapaini lelut (nWo-Sting, 2010-01-08 23:11)
- TNA = WCW (nWo-Sting, 2010-01-07 13:04)
- Oletteko kehittyneet tai muuttuneet painifaneina? (Riveni, 2010-01-07 00:26)
- Käsikirjoittajat (minor impact spoilers) (What, 2010-01-06 11:20)
- Katse kristallipalloon (enska, 2010-01-02 16:30)
- Vuoden 2009 WWE Win/Loss Records (Wormmaster, 2010-01-01 19:48)
- Miksi olen niin ilkeä? (What, 2009-12-19 21:16)
- Keskustelua Wrestling Awardseista '09 (Captain Charisma, 2009-12-17 19:46)
- Kehäpsykologia ja viiden tähden matsi (What, 2009-11-20 21:24)
- AJ Styles VS. Shawn Michaels (What, 2009-11-17 18:15)
- Kun veteraanit putoavat puusta (enska, 2009-11-07 20:12)
- Mikkitaidot (What, 2009-10-09 22:42)
- WWE:n ongelmat (What, 2009-10-06 19:22)
- Top 50- lista. (What, 2009-10-01 17:28)
- Kuinka aktiivisesti katsot showpainia? (erkko777, 2009-09-15 15:34)
- Chris Jericho - Yksi kaikkien aikojen parhaista (What, 2009-07-26 13:00)
- The Miz VS John Morrison (ViiZei, 2009-07-20 12:57)
- Yleinen kuinka sinä olisit asian hoitanut (cripler91, 2009-07-17 16:19)