Yleinen keskustelu
- Painimaailma Vincen poistuttua (TheChosen, 2006-12-13 13:22)
- Paras Rosteri? (JunkDay, 2006-12-06 11:45)
- Vuoden painija (What, 2006-12-05 18:12)
- Ric Flair eläkkeelle (What, 2006-12-04 08:14)
- Kuka heistä? (JunkDay, 2006-11-30 20:05)
- Mitä piirteitä pitäisi olla suosikki-tähdelläsi? (JunkDay, 2006-11-29 17:50)
- Angle loikkasi TNA:han. Hyvä vai huono asia? (What, 2006-11-24 07:33)
- Painitaidoilla vai karismalla WWE:hen (Hky, 2006-11-19 10:24)
- Tapaus Kevin Federline *Spoilers* (TheChosen, 2006-11-03 10:07)
- MOTY [Insert Year], Next! (Kratos, 2006-10-30 15:29)
- Suomi-Wrestling sanakirja (erkko777, 2006-10-29 18:39)
- Mikä feudi uusiksi? (What, 2006-10-26 12:12)
- Vapaapainikirjat (Slap, 2006-10-20 13:16)
- WWE Vs. indyt (hamalainen, 2006-10-15 14:43)
- Painijoiden parhaimpia matseja (Chazzy, 2006-10-15 14:36)
- Kuka painija kanssasi autiolle saarelle? (FinCoder, 2006-10-15 14:21)
- TNA ja WWE vertailussa (erkko777, 2006-10-14 08:52)
- WWE:n rosteriyhdistys (Starchild, 2006-10-08 20:37)
- Mikä tekee matsista hyvän? (Tebacka, 2006-09-24 00:10)
- Tyhmät suomennokset (Trimoon, 2006-09-17 16:31)
- Surkein WWE/World Heavyweight mestari? (kanefan, 2006-09-14 12:09)
- Mitä pidätte WWE:n vuodesta 2006? (kanefan, 2006-09-13 13:18)
- Vapaapainin hienoimmat hetket (Trimoon, 2006-08-31 19:32)
- Mielestäsi paras ''lyöjä''`? (Nithian, 2006-08-31 17:39)
- WWE:n aliarvostetut lahjakkuudet (What, 2006-08-31 17:29)
- Kenen hahmon muuttaisit ja miten? (Tukki, 2006-08-23 17:16)
- Kautta aikojen parhaat WWE feudit (Beamen, 2006-08-14 19:28)
- Vapaapaini aiheiset sarjakuvat tai piirrustukset... (Unscarred__, 2006-08-14 15:53)
- Väkivaltaisimmat / Verisimmät matsit / Veri ja paini (The Knob, 2006-08-14 02:43)
- New World Order (Tuumi, 2006-07-27 16:29)
- Kaikkien aikojen WWE-mestari (What, 2006-07-25 20:21)
- Tummaihoinen WWE-mestari (jatkuu ohjelmakeskustelusta) (Newe, 2006-07-18 18:51)
- Luuloja painista (Trimoon, 2006-07-17 13:37)
- Mikä on hardcoren viehätys? (FinCoder, 2006-06-29 22:05)
- Pitäisikö rosterit yhdistää? (Nevis, 2006-06-29 08:58)
- Paras WWE:n rosteri. (LegendKiller R.K.O, 2006-06-28 20:48)
- Pojasta polvi paranee...vuodesta toiseen WWE paranee? (FinCoder, 2006-06-28 18:41)
- Attituden aikakausi, vai sittenkin nykyajan meno? (DeadManWalking, 2006-06-17 21:09)
- WWE Tag-team vöiden toivottu tulevaisuus. (Baneslayer, 2006-05-20 17:47)
- Mayday- Wrestling & Rock 26.5. (PWF/ Tiedottaja, 2006-05-01 18:39)
- Pieni muutos i quit matcheihin (ehdotus) (FinCoder, 2006-04-23 22:42)
- WWE Survivor Series Tour 2006 (TM, 2006-04-22 09:07)
- HC/UV/CZW/yms-keskustelua (jatkuu top-5 topicista) (Razorman, 2006-04-14 17:17)
- Vyö keskustelua (jatkuen uutis -alueelta) (Jack DiBiase, 2006-03-25 19:59)
- Kaikkien aikojen tag team ? Vielä kerkeää äänestämään !!! (Undertaker_93, 2006-03-23 15:48)
- Paini ja Huumori (TheChosen, 2006-03-19 10:08)
- WWE-painijoiden palkat (TM, 2006-03-16 07:02)
- Painijoiden look, sen vaikutus yms. (One&Only, 2006-03-04 17:14)
- Sinustako painija? (TheChosen, 2006-03-02 11:16)
- Oma sisääntulomusiikkisi? (Boogeyman, 2006-03-02 06:19)