Elikkäs ajattelin rustata tämmöisen topicin koska sellaista en ainakaan huomannut ja mielessäni tuossa saunoessa välähti kiva tulevaisuus tämänhetkisen Smackdownin Tag-divisioonan kannalta.
Elikkä Judgment Dayssa on Paul London & Brian Kendrick vs. MNM
Gunner Scott ja Chris Benoit ovat unelma tiimi, toimivat aika hyvin viime Smackdownissa. Molemmilta löytyy taitoa otella kehässä.
Sitten on vielä Gymini, joista muistaakseni oliko niin että toinen on juuri nyt loukkaantunut, en ole varma. Mutta Tässä meillä olisi neljä tag teamia. Elikkä mitenkäs näille teemme, esimerkiksi vaikka näin: MNM ja London/Kendrick feudaavat vielä ainakin Summerslamiin asti jossa näkisimme kaikkien joukkueiden päätösottelun. Scott/Benoit feudaavat Summerslamiin Gyminin kanssa jos mahdollista. Ja kaikille neljälle joukkueelle voitaisiin laittaa jonkin näköinen stipulaatio matsi WWE Tag-team vöistä Summerslamiin. Mutta voiko tuo kyseinen matsi olla TLC?
Olisiko tässä näyttävä tulevaisuus ainakin hetkeksi Smackdownin WWE Tag-team vöille?
Elikkä Judgment Dayssa on Paul London & Brian Kendrick vs. MNM
Gunner Scott ja Chris Benoit ovat unelma tiimi, toimivat aika hyvin viime Smackdownissa. Molemmilta löytyy taitoa otella kehässä.
Sitten on vielä Gymini, joista muistaakseni oliko niin että toinen on juuri nyt loukkaantunut, en ole varma. Mutta Tässä meillä olisi neljä tag teamia. Elikkä mitenkäs näille teemme, esimerkiksi vaikka näin: MNM ja London/Kendrick feudaavat vielä ainakin Summerslamiin asti jossa näkisimme kaikkien joukkueiden päätösottelun. Scott/Benoit feudaavat Summerslamiin Gyminin kanssa jos mahdollista. Ja kaikille neljälle joukkueelle voitaisiin laittaa jonkin näköinen stipulaatio matsi WWE Tag-team vöistä Summerslamiin. Mutta voiko tuo kyseinen matsi olla TLC?
Olisiko tässä näyttävä tulevaisuus ainakin hetkeksi Smackdownin WWE Tag-team vöille?