"Kratos" kirjoitti:"Riveni" kirjoitti:"Kratos" kirjoitti:
Tuossa lukaisin wwe.comista "Life after the crown" kirjoituksen, ja näyttää vähän siltä että tässä "vihjattaisiin" King Bookerin mestaruusvoittoon.
Sinänsä olisi ehkä ihan hyvä jotta saisi vähän mielenkiintoisuutta tuonne SD!:n mestaruuskuvioihin ja Bookerista saataisiin vihdoinkin jotain muuta kuin pelkkä haastaja.
Tästä sitten vaikka Batista voisi viedä mestaruuden eteenpäin.
Five time, five time, five time, five time, five time WCW champion...and WWE champion! Hehhee, ei toimisi enään.
Mutta jos vielä Regal jatkaisi Bookerin kanssa heilumista niin Regalin huutamana tämä voisi toimiakin oikein tauotettuna..
Mutta kuitenkin..
Nyt saattaa olla Bookerin kohdalla voiton mahdollisuus voimakkaimmillaan kuin koskaan.
Jos Booker T ei nyt voita, niin tuskin sitten enään koskaan tulee yhtä hyvää mahdollisuutta.
Tuli tässä muuten mieleen, että Booker T taitaisi olla ensimmäinen tumma ihoinen painija, joka on voittanut WWE:n suurimman mestaruuden. Olenko oikeassa? Ainakaan en muista, että kukaan tumma olisi koskaan voittanut kyseistä mestaruutta.