Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

Paini ja Huumori

Tuli tos viime perjantain Smackdownissa se Paul Burchilin ja William Regalin angle, jossa myöhemmin Burchill sytyttää pommin (joka ei räjähdäkkään). Tämä kohta oli mielestäni erittäin hauska. Oli hyvä että Smackdown ei ole pelkkää vakavaa painia.

Saako teidän mielestä vapaapainissa (painin aikana tai angleissa) olla mukana huumoria?
Tottakai, kunhan se ei mene liiallisuuksiin. Esim. Eddien matsit olivat aina niin mukavia katsella hienoa painia ja välissä aina todella hauskoja kusetuksia. Eugene huumori oli aluksi todella hauskaa, mutta nyt puuduttaa jo. Ja todellakin noissa backstage jutuissakin joissakin on todella hyvä olla välillä vähän huumoria.
Nauru pidentää ikää!
Joo kyllä saa olla, kunhan ne on hyvin toteutettuja juttuja eikä mitään Eugenen pelleilyä.The Rock on hauskimpia tyyppejä WWE:ssä koskaan, jos olette nähneet: God Spoke to Billy... Jabaroni Jackpot, tuolta The Rock - People`s champ dvd:ltä niin kyllä tajuatte (tai muutenkin jos olette nähneet häntä elementissään) Tulee mieleen myös siloin WWF vs. Alliance aikoihin, kun Shawn Statiak yritti pääsätä allainceihin ja ytitti hyökätä esim The Rock kimppuun useasti ja epäonnistui.
Jonkin verran saa kyllä olla huumoria, varsinkin haastatteluissa ja muissakin segmenteissä. Myös joissakin painiotteluissa huumori on suotavaa ja mukavaa katseltavaa (Colt Cabana, erilaiset chantit jne.) Ei _show_painin pitäisi olla liian vakavaa, mutta ei liian pelleilyä siltikään.
Voihan huumoria kohtuuden rajoissa olla esim. juuri näissa haastatteluissa ja muissa segmenteissä, kunhan se ei ole liian yliampuvaa, kuten nämä Tim Whiten jatkuvat itsemurhat ja Eugenen kaltaiset hörhöt. Kyllä nämäkin toimivat aluksi, mutta eivät kyllä enää uppoa (ainakaan itseeni) Ja kyllä kehässäkin saa olla huumoria olla, mutta painihan se on pääasia (vaikka joskus WWE:ssä se onkin hieman toisinpäin)
Paini ja huumori sopivat loistavasti yhteen. Ja tästä on hyvinä esimerkkeinä ovat Mick Foley ja The Rock.
Ainakin Eric Bischoffin oikeudenkäynti oli todella hauska, varsinkin kun oikeutta käytiin "oikeussalissa"
"Angl3" kirjoitti:
Ainakin Eric Bischoffin oikeudenkäynti oli todella hauska, varsinkin kun oikeutta käytiin "oikeussalissa"


Joo toi oli tosihauska, kun Foley tuli sinne Batman eväslaukun kanssa ja kun Vince kuunteli Ashley Simpsonia ja sano, että oli hirveetä roskaa
Wrestling tarvitsee huumoria, mutta kaikella on rajansa. Jos matsiin sotketaan huumoria, niin siitä en hirveästi pidä. Joskus on tullut hauskoja kohtia kesken ottelun, mutta ei kai se haittaa. Segmentteihin pitää sotkea huumoria ja paljon. Itse rakastan Rockin promoamista, sillä se on täynnä huumoria. Oli se sitten Heel tai Face, aina putoan penkiltä. Parhaita mitä olen Rockin suusta kuullut, ovat laulu Sacramentosta, syntymäpäivä laulu Stephanille ja paljon 2000 vuoden väläytyksiä. Myös Carlito saa minut nauramaan hauskoilla eleillään ja promoillaan. JBL:kin naurattaa aina välillä. En ymmärrä, miten joku voi nauraa Eugenelle. Kerran olen nauranut, kun tämä yritti People's elbownia.
Pointti on selvä, huumoria saa olla (kohtuuden rajoissa), mutta mielummin enemminkin haastatteluissa, ei välttämättä matseissa ettei homma mene täysin pelleilyksi.
Tottakai, kuka sitä nyt pelkkää vääntöä jaksaisi katsoa. Mutta kuten todettua, kohtuuden rajoissa. Esim. tämä Tim White-juttu alkaa mennä jo yli, jos se ei tähän tuuletin-"tapaturmaan" lopu. Mutta juuri Paul Burchillin hahmo on loistava huumorikikka. Ja Cenan räppäämistäkin olisi joskus kiva vielä kuulla, sekin ihan hauskalta kuulostaa. Bottomline: Tämän hetkinen tilanne WWE:ssa huumorin suhteen on loistava.
Sopivat hyvin yhteen, kuten monet ovat jo todenneet esim. Foley ja Rock taitavat myös huumorin
"4 Real" kirjoitti:
Tottakai, kunhan se ei mene liiallisuuksiin. Esim. Eddien matsit olivat aina niin mukavia katsella hienoa painia ja välissä aina todella hauskoja kusetuksia. Eugene huumori oli aluksi todella hauskaa, mutta nyt puuduttaa jo. Ja todellakin noissa backstage jutuissakin joissakin on todella hyvä olla välillä vähän huumoria.
Nauru pidentää ikää!


jotkut hyvät "keskustelut" kyllä toimii naurattajana, mutta semmonen "DOINK" tyylinen "hassu hahmo" huumori ei toimi...esim: The Highlanders...vaikka vielä en niitten painia ole nähnyt...

Eugene on siis ihan turha! tunnen suurta myötähäpeää aina kun se tulee lavalle. Ei kukaan tosissaan voi pitää tästä hahmosta!!!!!
jotkut hyvät "keskustelut" kyllä toimii naurattajana, mutta semmonen "DOINK" tyylinen "hassu hahmo" huumori ei toimi...esim: The Highlanders...vaikka vielä en niitten painia ole nähnyt...

Eugene on siis ihan turha! tunnen suurta myötähäpeää aina kun se tulee lavalle. Ei kukaan tosissaan voi pitää tästä hahmosta!!!!!


Joo noi kaikki tuottavat kovasti myötähäpeää, kun katsoo edes heitä. Hahmojen ei tarvitse olla mitenkään outoja, että voisivat olla hauskoja, kuten esim. The Rock.
The Rockin jutut oli kyllä erittäin hauskoja, niin kuin moni on jo ehtinyt sanomaan. Mutta minuun iskee parhaiten kyllä nämä DX:n temput. Aivan loistava oli esimerkiksi kun Triple H esitti Vince McMahonia ja Shawn Michaels esitti Shane McMahonia, myös minuun iski erittäin hyvin DX:n grillijuhlat.

Eli kyllä minun mielestäni D-Generation X tuo paljon, ehkä eniten huumoria ja väriä WWE:hen.
Juu kyllä huumoria saa olla rajoitteisesti. Eugene-huumoria ei saa olla minun mielestä sillä se menee jo yli. Tuli tässä aamulla ladattua se The Rock juttu kun hän imitoi muita henkilöitä ketkä olivat hänen kanssa siinä 6-Man Hell In A Cell-matsissa. (Rikishi, Kurt Angle, Undertaker, Triple H ja Stone Cold.) The Rock-huumori on kyllä loistavaa. Steve Austininkin promoissa olevat huumorit naurattaa kyllä paljon.
Siis ihan tosi, jos tätä hommaa jaksaa katsoa ja on sitä mieltä ettei siihen huumori kuulu niin voi jumalauta... Tietysti huumorissa pitää jokin raja olla (Eugene!), mutta yleensä ainakin WWE on osannut olla hyvinkin hauska. The Rock on tietysti paras esimerkki, Goldust sähköiskun jälkeen oli loistava, DX oli aina hauska(noh.. melkein aina) ja toivottavasti jatkavat samaan tapaan, Austin oli haukkuessan jotakuta jopa aika luova. Tälläiseen lajiin täytyy kuulua huumori, mutta pitää sitä ns. uskottavuuttakin olla. Eli ei kehitysvammaisia voittamassa vastustajiaan vahingossa...
Mielestäni tuo viime Raw:n jakso oli huvittava, jossa HHH & HBK imitoivat Vinceä ja Shanea. Triple H: "I Vincent Kennedy Mcmahon Love Dicks!" Se nauratti kyllä!
"Super-RKO!" kirjoitti:
Mielestäni tuo viime Raw:n jakso oli huvittava, jossa HHH & HBK imitoivat Vinceä ja Shanea. Triple H: "I Vincent Kennedy Mcmahon Love Dicks!" Se nauratti kyllä!


Sinä elät näköjään vielä noilla SubTV:n antimilla vielä. Niin minäkin elin...joskus 3-4 vuotta sitten. Tuo Raw on suunnilleen 4 viikkoa vanha.
Olihan se kohtaus hauska, mutta ei se voita niitä Attituden ajan vitsejä ja The Rock:ia.
"Super-RKO!" kirjoitti:
Mielestäni tuo viime Raw:n jakso oli huvittava, jossa HHH & HBK imitoivat Vinceä ja Shanea. Triple H: "I Vincent Kennedy Mcmahon Love Dicks!" Se nauratti kyllä!


juu mäkin subin aikaa tsekkaan, mut tuohon jaksoon asti en vielä oo ehtinyt...joten spoileritagi käyttöön. Kaikki ei reaaliajassa pysty seuraamaan.
"The Knob" kirjoitti:
"Super-RKO!" kirjoitti:
Mielestäni tuo viime Raw:n jakso oli huvittava, jossa HHH & HBK imitoivat Vinceä ja Shanea. Triple H: "I Vincent Kennedy Mcmahon Love Dicks!" Se nauratti kyllä!


juu mäkin subin aikaa tsekkaan, mut tuohon jaksoon asti en vielä oo ehtinyt...joten spoileritagi käyttöön. Kaikki ei reaaliajassa pysty seuraamaan.


No tuo tosiaankin oli Sub TV:llä eilen esitetyssä RAW:ssa, eli ei siihen mitään spoiler tageja tarvitse.
"Captain Charisma" kirjoitti:
"The Knob" kirjoitti:
"Super-RKO!" kirjoitti:
Mielestäni tuo viime Raw:n jakso oli huvittava, jossa HHH & HBK imitoivat Vinceä ja Shanea. Triple H: "I Vincent Kennedy Mcmahon Love Dicks!" Se nauratti kyllä!


juu mäkin subin aikaa tsekkaan, mut tuohon jaksoon asti en vielä oo ehtinyt...joten spoileritagi käyttöön. Kaikki ei reaaliajassa pysty seuraamaan.


No tuo tosiaankin oli Sub TV:llä eilen esitetyssä RAW:ssa, eli ei siihen mitään spoiler tageja tarvitse.


no ilmeisesti tämä on sitten muuttunut, koska ainakin joskus taannoin tuollaisissakin jutuissa spoileritageja käytettiin. Olikohan että 2 viikkoa on se raja kun saa alkaa puhumaan. Ainakin näin on muistaakseni Irc kanavalla.

Siis eihän kaikki seuraa Reaaliajassa, ja SIIS EILISESSÄ jaksossa. No mitäs ne jotka on ollut viimeyön reissussa tms. ja jakso on nauhalla?

Eihän tuo nyt mikään iso spoileri ole, koska siis DX:än paluuhan nyt on ollut itsestäänselvä jo pidemmän aikaa. Mutta itse esim seuraan vasta ECW:N jälkeisiä jaksoja ja en vielä ole päässyt Vengeanceen asti...

Empä sitten tiedä, olenko ainut, mutta täältä minä silloin aikoinanikin luin ILMAN SPOILERITAGIA että HHH häviää batistalle mestaruuden...saat arvata oliko siisti katsoa PPV senjälkeen...ei paljoa kinnostanut enää.
"The Knob" kirjoitti:
no ilmeisesti tämä on sitten muuttunut, koska ainakin joskus taannoin tuollaisissakin jutuissa spoileritageja käytettiin. Olikohan että 2 viikkoa on se raja kun saa alkaa puhumaan. Ainakin näin on muistaakseni Irc kanavalla.

Siis eihän kaikki seuraa Reaaliajassa, ja SIIS EILISESSÄ jaksossa. No mitäs ne jotka on ollut viimeyön reissussa tms. ja jakso on nauhalla?

SubTV:n jaksothan tulevat n. kuukauden myöhässä ensiesityksestä, niin sinä yrität saada meitä spoilaamaan KUUSI viikkoa? Todella hyvä...

Minä pyysin joskus SmackDown!in spoilereita lukevia käyttämään spoilertageja perjantai-yöhön asti enkä saanut pyyntöä läpi, joten oletko nyt ihan varma että kannattaa edes mainita että spoilattaisiin sinua varten puolitoista kuukautta?
Täällä puhutaan tuosta Eugenen gimmickistä ja haukutaan sitä jne. Ihmettelen miksi täällä ei sitten haukuta Marian gimmickiä.. hänellä on myös sellainen tyhmän/jälkeenjääneen gimmick, mutta siitä ei puhuta mitään. Kyllähän hänen ja Carliton segmentin ovat hauskoja, mutta myös Eugenella on ollut ihan hauskoja juttuja (esim. se kun Regal kouluttaa häntä). Ihmettelenpä vain mistä johtuu...
"Super-RKO!" kirjoitti:
Mielestäni tuo viime Raw:n jakso oli huvittava, jossa HHH & HBK imitoivat Vinceä ja Shanea. Triple H: "I Vincent Kennedy Mcmahon Love Dicks!" Se nauratti kyllä!


Jep, ja tekstittäjä oli laittanut siihen Dick Cheney kohtaan Jorma Uotisen, Jorma Ollilan ja Jorma Kaukosen.
"Inkfish" kirjoitti:
"Super-RKO!" kirjoitti:
Mielestäni tuo viime Raw:n jakso oli huvittava, jossa HHH & HBK imitoivat Vinceä ja Shanea. Triple H: "I Vincent Kennedy Mcmahon Love Dicks!" Se nauratti kyllä!


Jep, ja tekstittäjä oli laittanut siihen Dick Cheney kohtaan Jorma Uotisen, Jorma Ollilan ja Jorma Kaukosen.


En ollu vuoteen kahtonu teeveestä rawia nii ny kahtoin nii vähä repesin suomennoksille itekkin
"Edge#1" kirjoitti:
Marian gimmickiä.. ...


Se on paremman näköinen

eikai...siis onhan sekin, ja just semmonen "voivoi puolustakaa minua" ja sitten john cena tms. tulee ja nappaa pisteet kotiin.
Sekin oli viime Raw 'ssa aika hauskaa, kun Jerry 'King' Lawler sanoi jonkun pila-ECW -jutun, niin tekstittäjä oli laittanut siihen Erittäin Curja Weijari.
"Inkfish" kirjoitti:
Sekin oli viime Raw 'ssa aika hauskaa, kun Jerry 'King' Lawler sanoi jonkun pila-ECW -jutun, niin tekstittäjä oli laittanut siihen Erittäin Curja Weijari.


"Extremely Crappy Wrestling". Jotenkin näin se muistaakseni meni.
PWFn foorumilla joku oli laittanut nickikseen Erittäin Curja Weijari.
"Edge#1" kirjoitti:
Täällä puhutaan tuosta Eugenen gimmickistä ja haukutaan sitä jne. Ihmettelen miksi täällä ei sitten haukuta Marian gimmickiä.. hänellä on myös sellainen tyhmän/jälkeenjääneen gimmick, mutta siitä ei puhuta mitään. Kyllähän hänen ja Carliton segmentin ovat hauskoja, mutta myös Eugenella on ollut ihan hauskoja juttuja (esim. se kun Regal kouluttaa häntä). Ihmettelenpä vain mistä johtuu...


Marian gimmick, tyhmä/jälkeenjäänyt? Kuullostaa kovasti bimbolta, oletko koskaan kuullut termiä? Kaunis nainen joka on tyhmä ja avuton on stereotypia joka hieman eri asia kuin kehitysvammainen. Myönnän kyllä ettei tyttö ole kovin tuttu, johtuu varmaan siitä ettei sitä juuri tv:ssä näy, tai sitten en vain muista. Mutta moniko on Mariaa hauskaksi sanonut?
SurSer05ssä kun Cole luetteli Team SmackDownia, niin sen jälkeen oli hiljaista ja Tazz sanoi "Hey, Cole, Tazz, YO!" Ja Cole sitten jotain perään. Itse muistan revenneeni tuolle niin paljon.
Ehkä hauskin tapahtuma taitaa olla se, kun joskus 2003 Kurt Angle tuli kehään
puhumaan, kuinka päihittää Big Show'n ja Brock Lesnarin, kunnes Cena tuli kehään ja ikään kuin ''räppäsi''. Sitten Angle pyysi jotain tuomaria kehään vääntämään beatboxia ja Angle rupesikin sitten ''räppäämään'' .
Ehkä hauskin kohtaus ikinä:

Christian kohtasi Cenan Rumblessa arvontahuoneessa ja halusi näyttää tälle miten räpätään.

"Tomko, gimme a beat"

"No"
"The Goldberg" kirjoitti:
Marian gimmick, tyhmä/jälkeenjäänyt? Kuullostaa kovasti bimbolta, oletko koskaan kuullut termiä?


Eugenen gimmick, tyhmä/jälkeenjäänyt? Kuulostaa kovasti ammattilaispainijalta, oletko koskaan kuullut termiä?
"Stinger" kirjoitti:
Ehkä hauskin kohtaus ikinä:

Christian kohtasi Cenan Rumblessa arvontahuoneessa ja halusi näyttää tälle miten räpätään.

"Tomko, gimme a beat"

"No"

Tai kun RR 06:n jossain arvontahuoneessa, jossa oli kolme diivaa, Vince, Randy Orton ja Triple H. Triple otti arvontalapukkeen korista ja sanoi Candy Mischelle: Hold my ball. Ei kuulosta tässä ehkä niin hauskalta, video löytyy youtubesta.
"The Goldberg" kirjoitti:
"Edge#1" kirjoitti:
Täällä puhutaan tuosta Eugenen gimmickistä ja haukutaan sitä jne. Ihmettelen miksi täällä ei sitten haukuta Marian gimmickiä.. hänellä on myös sellainen tyhmän/jälkeenjääneen gimmick, mutta siitä ei puhuta mitään. Kyllähän hänen ja Carliton segmentin ovat hauskoja, mutta myös Eugenella on ollut ihan hauskoja juttuja (esim. se kun Regal kouluttaa häntä). Ihmettelenpä vain mistä johtuu...


Marian gimmick, tyhmä/jälkeenjäänyt? Kuullostaa kovasti bimbolta, oletko koskaan kuullut termiä? Kaunis nainen joka on tyhmä ja avuton on stereotypia joka hieman eri asia kuin kehitysvammainen. Myönnän kyllä ettei tyttö ole kovin tuttu, johtuu varmaan siitä ettei sitä juuri tv:ssä näy, tai sitten en vain muista. Mutta moniko on Mariaa hauskaksi sanonut?




Marian gimmick oli vain sellainen ''hölmö''. Tyhmä tai jälkeenjäänyt on jo liioiteltua.
Kaunis hölmö nainen = bimbo.
Kehitysvammainen gimmick = typerää.
Kyllä huumoria on oltava mukana, ainakin osassa matseista/backstage-toiminnasta. Muuten käy turhan tylsäksi ja vakavaksi touhu. Eddie oli todellakin loistava esimerkki, kyllä sen chiittauksille aina repesi.
Se oli aika huvittavaa, kun KORJAAN, CHRIS JERICHO laittoi Christianin pukeutumaan siihen ihmeelliseen vaaleanpunaiseen härpäkeasuun. Tomko tulee edeltä rampille, Christiania ei näy missään ja Tomko joutui sitten hakemaan tämän esiin. Nauroin ihan älyttömästi.

Kyllä huumoria saa ja pitääkin olla, kunhan ei mene liiallisuuksiin.
"FirEndien" kirjoitti:
Se oli aika huvittavaa, kun Edge laittoi Christianin pukeutumaan siihen ihmeelliseen vaaleanpunaiseen härpäkeasuun. Tomko tulee edeltä rampille, Christiania ei näy missään ja Tomko joutui sitten hakemaan tämän esiin. Nauroin ihan älyttömästi.


Pieni korjaus: se oli Chis Jericho.
Vaikka toisinaan ei aiheeseen kuulu, vaikka huumori mielessä on. Sanokaapa vain teidän mielestänne hauskin promottaja. Itse ehkä mainitsen Stone Coldin, koska mies tosiaan pystyykin hauskaan, ilman vihreää mönjää, tai kakkaa.
Unohdit yhden erittäin hyvän promottajan, The Rockin. Mick Foleyn kanssa heille sai revetä monesti, kuten se kohtaus, missä Rockin laskit tippuivat (vahinko) ja Foley antoi lasit tälle takaisin. Sitten Rock sanoi tyynesti, että "Rock thanks." ja promo jatkui. :D
Tuli juuri muuten mieleen että minuakin nauratti se Angle räppäys Cenan edessä minkä Tebacka kertoikin jo.

Minua nauratti myös nämä Bookerin spin-a-roonien "kopiot". Esimerkiksi olisiko ollut vuonna 2002? Kun Kane meni heittämään kehässä "Kane-o-roonien". Ja joskus vuonna 2003 Christian heitti "Peep-o-roonien! Nuo olivat hauskoja kun he pyörivät tyhmästi maassa.
"Maiden" kirjoitti:
Tuli juuri muuten mieleen että minuakin nauratti se Angle räppäys Cenan edessä minkä Tebacka kertoikin jo.

Minua nauratti myös nämä Bookerin spin-a-roonien "kopiot". Esimerkiksi olisiko ollut vuonna 2002? Kun Kane meni heittämään kehässä "Kane-o-roonien". Ja joskus vuonna 2003 Christian heitti "Peep-o-roonien! Nuo olivat hauskoja kun he pyörivät tyhmästi maassa.


Lisäänpä tuohon vielä mukaan Rock-a-roonien.
Sarjassamme dissataan Cenaa:
Tuli tuosta Booker T:stä mieleen että joskus SD! Cena heitti "hauskaa" juttua Bookerista. Esimerkiksi siitä että kun Booker tekee kädellä sen 5 time jutun, niin Cena selitti että Boker on paskonut housuunsa ja piti kättä vain että saisi siihen paperia jolla pyyhkiä.

Johtopäätös: Painissa saa ja pitää olla huumoria, mutta jos se menee tuollaiseksi pissa kakka jutuksi niin...
Taisi olla joskus 2002 RAW'ssa, kun Booker ja Goldust olivat kavereita, niin muistan heidän välisen joulukohtauksen:

Booker T ottaa vettä koneesta, kun Goldust tulee joulupukin asussa ja sanoo Bookerille: ''Would you like to touch my SACK''. Tuosta kyllä repesin
Bookerista ja Goldust-jutusta vielä niin en muista mikä vuosi olisi ollut kun Book ja Goldust olivat osallisina Lumberjack-matsissa Lumberjackeinä. Ennen ottelua Goldust pukee Bookille oikeat tukkimiehen varusteet. Ja tästä Book alkaa valittamaan. Tuo video löytyy mimnun koneeltanikin.
"Slfex" kirjoitti:
"FirEndien" kirjoitti:
Se oli aika huvittavaa, kun Edge laittoi Christianin pukeutumaan siihen ihmeelliseen vaaleanpunaiseen härpäkeasuun. Tomko tulee edeltä rampille, Christiania ei näy missään ja Tomko joutui sitten hakemaan tämän esiin. Nauroin ihan älyttömästi.


Pieni korjaus: se oli Chis Jericho.


Juuaivanniin.
"hamalainen" kirjoitti:
"Maiden" kirjoitti:
Tuli juuri muuten mieleen että minuakin nauratti se Angle räppäys Cenan edessä minkä Tebacka kertoikin jo.

Minua nauratti myös nämä Bookerin spin-a-roonien "kopiot". Esimerkiksi olisiko ollut vuonna 2002? Kun Kane meni heittämään kehässä "Kane-o-roonien". Ja joskus vuonna 2003 Christian heitti "Peep-o-roonien! Nuo olivat hauskoja kun he pyörivät tyhmästi maassa.


Lisäänpä tuohon vielä mukaan Rock-a-roonien.


Ja tietenkin Edge-o-roonie ja King-a-roonie