Unscarred__
2006-08-14 15:53
U
En tiedä onko aiheesta aiemmin puhuttu, mutta tietääkö kukaan mitään vapaapainiaiheisia sarjakuvia ja miten ne on toteutettu? Kiinnostaisi kovasti, sitten myös tekeekö kukaan itse sarjakuvia vapaapainista tai piirtääkö minkäänlaisia vapaapaini aiheisia kuvia tai mitään! Itse olen kovasti piirtänyt sarjakuvia, mutta ne ovat jo roskissa, enkä taltioinut niitä tietokoneelleni! Myöhemmin tulen uppimaan tänne kuvia töistäni, kunhan saan niitä siihen mallille
Työn alla:
-Chris Jericho
-JBL
+ Jonkin sortin liikkeistä piirrettyjä kuvia.
(((Kun saan ensimmäisen työni esille, voitte halutessanne laittaa toiveita, jos piirtäisin jonkun!)))
Beamen
2006-08-14 18:46
B
No itse joskus pari vuotta sitten näin yhdessä divarissa Undertakeriin liittyvän lehen, mutta ei ihan semmonen painikehään liittyvä lehti ollut, että siinä se jotain piruja vastaan taisteli, tai jotain sine päin kun vähän sitä selaisin.
Natural
2006-08-14 19:01
N
Itse olen piirtänyt bout puoli vihkoa painijoita.. Aika huumoripohjalta kuitenkin. Kehuttu on.
Unscarred__
2006-08-15 10:40
U
Huumorin tajulla kannattaakin piirtää. Mitä itse olen piirtänyt niin huumorilla vedellyt viivoja paperille JBL valmistui eilen, joten varmaan jossain välissä yritän saada sen tänne!
Trimoon
2006-08-15 15:46
T
Kaverini piirsi joskus kauan sitten minulle The Rockin. Vihkoa mihin se piirrettiin ei enään ole.
Unscarred__
2006-08-15 17:40
U
Oliko hyvin piirretty? Koitin kerran karikatyyrejä, niiden teko on hauskaa kun vähän liioittelee esim. Booker T:n huulia
Trimoon
2006-08-15 20:00
T
"Unscarred__" kirjoitti:
Oliko hyvin piirretty?
Hän on luokan paras piirtäjä. Tosi hyvähän se oli, melkein parempaa ei voi saada. Vaikka hänellä ei kauheasti olekkaan painia katsonut eikä tunne The Rock muuta kuin näyttelijänä, kyllä hän nyt tietää jotakin The Rockista painijana.
TheChosen
2006-08-17 08:47
T
Palkilta löytyy RVD ja HBK.
Trimoon
2006-10-14 17:49
T
Nostetaanpa tätäkin topikkia. Tässä on minun piirtämä The Rock. Tein tämän ajankuluksi joten ei ole vältämättä mikään hieno:
The Rock Lyijykynä versio
http://img65.imageshack.us/img65/7830/rockraakala8.jpg
The Rock "Väritetty" versio
http://img273.imageshack.us/img273/7156 ... ty3su2.jpg
Trimoon
2006-11-03 21:36
T
Nostetaanpa taas tätäkin topikkia. Teinpä taas ajankuluksi yhden Rock piirrustuksen:
The Rock Lyijykynä versio
http://img233.imageshack.us/img233/8207 ... 001wt3.jpg
The Rock "Väritetty" versio
http://img233.imageshack.us/img233/7371 ... ty1ka5.jpg
Tästä hutaisin äkkiä tällaisen huumorilla tehdyn ruudun.
http://i88.photobucket.com/albums/k199/ ... do/JEA.jpg
HHH The Game
2006-11-03 23:42
H
Missäs meidän iki-ihana Sean O'Haire piirrustuksemme viipyy??!
Sori SPÄM!
Niin ja Trimoon tokat Rock Kuvat olivat ihan hienot, mutta ekaa ei olisi välttämättä värittää ollenkaan..