Yleinen keskustelu
- Painin ISOT miehet (Ares, 2005-06-01 08:02)
- Oratory tag-turnaus (Silly Cow, 2005-05-20 19:28)
- Ottelu - Arvosana (Silly Cow, 2005-05-20 19:02)
- 'Alertin WWE Fantasy-liiga (Silly Cow, 2005-05-18 19:26)
- Loukkaantumiset painissa... (The Knob, 2005-05-16 13:03)
- Painislangi....eli termit jota et tunnista. (Uusille) (The Knob, 2005-05-16 00:35)
- Apuvälineet (Lekat, piikkilangat yms) (The Knob, 2005-05-16 00:27)
- Ootteko tavanneet painijoita? (The Knob, 2005-05-16 00:14)
- WWE:n voitto/tappio -suhteet (TM, 2005-05-10 20:21)
- The John Report: Top 50 WWE PPV Matches from 2000-04 (Ares, 2005-05-07 08:34)
- WWE Suomeen! (10.6.09!!!) (Trisu, 2005-05-05 08:43)
- Mörssärit, hyppypavut vai heittokoneet? (Raven, 2005-04-19 14:11)
- Alert Fantasy Draft - the game's afoot (Silly Cow, 2005-04-08 17:31)
- Gimmick battle royal @ WM XXX (Silly Cow, 2005-04-07 20:43)
- World Heavyweight Championship (SPOILEREITA PAETKAA) (Stone Cold Steve Allu, 2005-04-04 18:17)
- Smackdown! menossa lapselliseksi? (Jack 'The Party' Ass, 2005-04-03 10:41)
- Kenet painijan haluaisit tavata? (Evolution's Animal, 2005-03-27 07:34)
- Painijoiden nimiteorioita (Hyrkanos, 2005-03-26 17:03)
- Suosikki tag-teaminne (Razorman, 2005-03-22 15:18)
- Anti-American Gimmickit (nWo-Sting, 2005-03-16 13:24)
- Kuinkas painija jää eläkkeelle? (FinCoder, 2005-03-13 23:36)
- Cruiserweight-vyö (Matti Saari, 2005-03-12 10:43)
- John Cena vai Randy Orton? *Spoiler* (Matti Saari, 2005-03-09 13:24)
- WWE:n Raskaansarjan mestaruus (Stone Cold Steve Allu, 2005-03-05 22:21)
- Hurrata vai buuata? (Silly Cow, 2005-03-02 21:57)
- WWE Films - Avain menestykseen vai uusi XFL? (Jack DiBiase, 2005-03-01 15:36)
- Cena & US-mestaruus *SPOILERS ABOUND* (Silly Cow, 2005-02-27 23:45)
- Alert Fantasy Draft Officiale! (Silly Cow, 2005-02-25 14:59)
- Viihdyttävä Matsi? (Newe, 2005-02-25 09:08)
- Ketä painijaa muistutat? (JeffHardy87, 2005-02-24 16:34)
- Erikoismatsien laatu vaatii tietyt painijat (JeffHardy87, 2005-02-24 16:32)
- Gimmickien merkitys wrestlingille. (Jack DiBiase, 2005-02-24 13:41)
- Vuodet vaihtuu, niin myös painijat... (The Blasterpiece, 2005-02-24 12:10)
- Mark-out liikkeitä (Silly Cow, 2005-02-17 20:26)
- Stiffiyden ihannointi (Dryad, 2005-02-16 11:23)
- WWE vai Indyt? (JeffHardy87, 2005-02-16 09:04)
- Vapaapainin Huippuhetket (popozo, 2005-02-05 22:07)
- Kautta aikojen huonoin painija. (Razorman, 2005-01-28 19:57)
- Mikä oli ensimmäinen Wrestling-ottelusi? (The Maniac, 2005-01-27 16:34)
- Wrestling Quiz (Razorman, 2005-01-19 16:03)
- Painijoiden liikkeitä (Raven, 2005-01-17 19:12)
- Mistä syystä aloitit seuraamaan wrestlingiä? (Matti Saari, 2005-01-16 15:02)
- PPV-matsit samoja kuin SD:n ja RAW:in matsit? (Velocity, 2005-01-14 14:45)
- Trivia (Jack 'The Party' Ass, 2005-01-10 18:29)
- Mielipidekysely-Ei enää vastauksia, kiitos. (Sarppi, 2005-01-05 10:53)
- Pitkät feudit (Silly Cow, 2005-01-03 19:03)
- Showpainijat muissa medioissa (The Blasterpiece, 2005-01-03 14:54)
- Vuoden 2004 paras PPV? (Thunderstruck, 2005-01-01 21:29)
- ROTY = Rookie of the Year 2004 (Mostal0, 2004-12-21 09:02)
- Vince Russon kuulumisia (Worst Technical Wrestler, 2004-12-18 09:04)