Heittäkää pois, jos ei ole sopiva teksti täne, mutta tästä lähtee.
Eli olemme kokeneet muutamia fiaskoja viime vuosina erikoisottelumuotojen osalta, jotka ovat syystä tai toisesta olleet aivan kamalaa katsottavaa. Ja usein niissä on syypäänä ollut joku/jotkut painijat:
Triple H vs Kevin Nash, Hell in a Cell, Armageddon 2003
Voi kun oli kamalan tylsä ja harvinaisen surkea matsi. Ottelussa ei kertaakaan poistuttu edes häkistä, saati tehty mitään muuta hienoa. Tietysti muutama hieno spotti ottelussa oli, mutta muuten ottelu oli minusta täysi katastrofi. Kevin Nash ei sovellu tälläiseen otteluun, vaikka otti jotain liikkeitä mukavasti vastaan, mutta silti.
Elimination Chamber 2
Eikös tämä ollut se, jossa Goldberg oli mukana? Goldberg pilasi tämän ottelun tyypillisellä tavalla. Mies tuli viimeisenä kehään. Minusta ottelu meni alussa ihan hyvin. Mutta kun Goldberg tuli mukaan otteluun, kävi täsmälleen niinkuin odotin. Goldberg aloitti jyräävän tuhoamisen, jonka jälkeen Triple H otti taas tylsällä tavalla voiton. Oikeasti, kamalin EC niistä kolmesta minun mielestäni. Goldberg pois, Flair, Batista ja Orton pois, jotkut muut, tälläiseen otteluun paremmin soveltuvat tilalle, niin saisi jotain aikaankin.
Barbed Wire Steel Cage match, JBL vs Big Show
Herrajumala sentään. Ottelumuoto perfect, mutta ottelijat väärät. Ottelu oli pelkkää p**kanjauhamista, se oli juuri sitä, mistä minunlainen painifani ei voi innostua. Odotin tämän menevän edes hiukan vanhan CZW:n puolelle ottelutyylinsä perusteella, mutta kun ei niin ei. JBL ei todellakaan sovellu tälläisiin matseihin.
Pyydän anteeksi, jos tuossa korostin kovasti hardcoreutta, mutta noissa otteluissa, varsinkin noin kovan hehkutuksen jälkeen, sitä todella odottaisi jotain raakaa. Mutta ei, onhan sitä hyvääkin tarjottu:
TLC match, Wrestlemania XVII
Ahh, bumppia bumppia ja bumppia. Pöytiä hajosi, tikapuita kaatui ja miehiä tippui taivaan täydeltä. Juuri sitä tämä matsi tarjosikin, mitä sen pitikin. Minun mielestäni paras TLC-matsi kautta aikojen. Ja ottelijat olivat juuri niitä, mitä pitikin: Dudley Boyz, Hardy Boyz, Edge, Christian.. Onneksi tuo ottelu on tallennettuna tietokoneeseeni.
Cactus Jack vs Randy Orton, No Holds barred match, Backlash 2003
Kun latasin ottelua ensimmäisen kerra, odotin näkeväni, miten Ortonin kaltainen onnistuu tälläisessä ottelussa. ja hyvin näytti onnistuvan. Ainakin minut Orton vakuutti siinä, että hän pystyy painimaan näinkin raa'assa ottelussa. Tietenkin Cactus Jack ansaitsee myös kunnianosoituksia, koska niiden kaikkien vuosien jälkeen hän vielä kykeni vetämään yhden näinkin hienon ottelun.
Sitten on vielä useita, useita indymatseja, mutta pidän tässä viestissä WWE-linjan, jotta ei tule liian pitkää viestiä.. Kuitenkin voin mainita yhden Ladder-ottelun IWS:stä, mutta en muista varmasti ottelijoita enkä tapahtumaa. Nyt toivon vastauksia ja kaikkea muuta.
Eli olemme kokeneet muutamia fiaskoja viime vuosina erikoisottelumuotojen osalta, jotka ovat syystä tai toisesta olleet aivan kamalaa katsottavaa. Ja usein niissä on syypäänä ollut joku/jotkut painijat:
Triple H vs Kevin Nash, Hell in a Cell, Armageddon 2003
Voi kun oli kamalan tylsä ja harvinaisen surkea matsi. Ottelussa ei kertaakaan poistuttu edes häkistä, saati tehty mitään muuta hienoa. Tietysti muutama hieno spotti ottelussa oli, mutta muuten ottelu oli minusta täysi katastrofi. Kevin Nash ei sovellu tälläiseen otteluun, vaikka otti jotain liikkeitä mukavasti vastaan, mutta silti.
Elimination Chamber 2
Eikös tämä ollut se, jossa Goldberg oli mukana? Goldberg pilasi tämän ottelun tyypillisellä tavalla. Mies tuli viimeisenä kehään. Minusta ottelu meni alussa ihan hyvin. Mutta kun Goldberg tuli mukaan otteluun, kävi täsmälleen niinkuin odotin. Goldberg aloitti jyräävän tuhoamisen, jonka jälkeen Triple H otti taas tylsällä tavalla voiton. Oikeasti, kamalin EC niistä kolmesta minun mielestäni. Goldberg pois, Flair, Batista ja Orton pois, jotkut muut, tälläiseen otteluun paremmin soveltuvat tilalle, niin saisi jotain aikaankin.
Barbed Wire Steel Cage match, JBL vs Big Show
Herrajumala sentään. Ottelumuoto perfect, mutta ottelijat väärät. Ottelu oli pelkkää p**kanjauhamista, se oli juuri sitä, mistä minunlainen painifani ei voi innostua. Odotin tämän menevän edes hiukan vanhan CZW:n puolelle ottelutyylinsä perusteella, mutta kun ei niin ei. JBL ei todellakaan sovellu tälläisiin matseihin.
Pyydän anteeksi, jos tuossa korostin kovasti hardcoreutta, mutta noissa otteluissa, varsinkin noin kovan hehkutuksen jälkeen, sitä todella odottaisi jotain raakaa. Mutta ei, onhan sitä hyvääkin tarjottu:
TLC match, Wrestlemania XVII
Ahh, bumppia bumppia ja bumppia. Pöytiä hajosi, tikapuita kaatui ja miehiä tippui taivaan täydeltä. Juuri sitä tämä matsi tarjosikin, mitä sen pitikin. Minun mielestäni paras TLC-matsi kautta aikojen. Ja ottelijat olivat juuri niitä, mitä pitikin: Dudley Boyz, Hardy Boyz, Edge, Christian.. Onneksi tuo ottelu on tallennettuna tietokoneeseeni.
Cactus Jack vs Randy Orton, No Holds barred match, Backlash 2003
Kun latasin ottelua ensimmäisen kerra, odotin näkeväni, miten Ortonin kaltainen onnistuu tälläisessä ottelussa. ja hyvin näytti onnistuvan. Ainakin minut Orton vakuutti siinä, että hän pystyy painimaan näinkin raa'assa ottelussa. Tietenkin Cactus Jack ansaitsee myös kunnianosoituksia, koska niiden kaikkien vuosien jälkeen hän vielä kykeni vetämään yhden näinkin hienon ottelun.
Sitten on vielä useita, useita indymatseja, mutta pidän tässä viestissä WWE-linjan, jotta ei tule liian pitkää viestiä.. Kuitenkin voin mainita yhden Ladder-ottelun IWS:stä, mutta en muista varmasti ottelijoita enkä tapahtumaa. Nyt toivon vastauksia ja kaikkea muuta.