Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

Trivia

Eli nyt on pohjatyöt on tehty. Ensinmäinen pari on Kumiorava vs Blastermaster. Rangaistus on viikko ei-keskustelijana.
Woohohoo. Eipä tekisi mieli olla kummankaan housuissa, mikäli tuo rangaistus pitää paikkansa.
Eihän tuo rangaistus vielä mitään ole.. toista ne olivat ennen vanhaan..
Niin, kuten minä todistin itseni parhaaksI ja pistin A.K.:n kahden viikon lomalle kesällä.
Huh huh. Nyt huippaa. Ensimmäiseen kysymykseen vastattu. En kyllä mielelläni viikkoa olisi ei-keskustelijana.
Uhkapelit kunniaan, vaikka en ole tuossa edes mukana. Pitäisi varmaan mennä...
Mutta mitä jos molemmat vastaa oikein? Oli meinaan aika helppo kysymys...
"Kameli" kirjoitti:
Niin, kuten minä todistin itseni parhaaksI ja pistin A.K.:n kahden viikon lomalle kesällä.

Ja oli meinaan ihan helevetin epäreilut kysymykset viimeisellä kierroksella...
Pyh, äläpäs nyt... >_> Kameli voisi voittaa sinut milloin vaan uudestaan.
Kysymys: Ketä oli Team Anglessa Survovor Series 2003:sa?
"Kumiorava" kirjoitti:
Kurt Angle, Chris Benoit, Bob Holly, Bradshaw ja John Cena.


Eli oikein.
Kysymys: Ketä oli Team Lesnarissa Survivor Series 2003 -Team Angle vs Team Lesnar?

"Blatermaster" kirjoitti:
Brock Lesnar, Big Show, Nathan Jones, Matt Morgan ja A-Train.


Oikein myös.

EDIT: Tämä on paras viidestä -kilpailu.

EDIT2: Kohta tulee toiset kysymykset.
Kumioravan kysymys:
Mikä on Jesuksen oikea nimi?

"Kumiorava" kirjoitti:
Aaron Aguilera


Oikein.


Blastermasterin kysymys:
Mikä on Tazzin oikea nimi?


"Blastermaster" kirjoitti:
Peter Sereca


Väärin.

Oikea vastaus on Pete Senerca

Joten Kumiorava johtaa yhdellä. Uudet kysymykset tulee kohta, ellei minulla ole mitään estoa, että voisin käydä koneella.
"Valio" kirjoitti:
Kumioravan kysymys:
Mikä on Jeesuksen oikea nimi?


Tarkoitat varmaankin, että mikä on Jesuksen oikea nimi, koska Jeesuksen nimi ei kylläkään ole Aaron Aguilera.
Tuota.. Tuota.. En haluaisi valittaa, mutta minusta hieman epäreilut kysymykset. Toisellekin olisi pitänyt pistää joku semmoinen painija, jonka nimi on täysin keksitty, mutta ei se mitään. Tulen vielä ohi.
Blasteroidin kysymys: Kuka voitti Royal Rumblen vuonna 1991?
"Blastermaster" kirjoitti:
Hulk Hogan


Elikkä oikehin

Kumioravan kysymys: Kuka voitti Royal Rumblen vuonna 1992?
"Kumiorava" kirjoitti:
Ric Flair


Oikeiiiin.

Vielä pari kyssää.
Blastermasterin kysymys: kenet Steve Austin hakkasi ensin toisessa suomenkiertueella olevassa Smackdownissa?
"Blastermaster" kirjoitti:
Kurt Angle


Väärin.

Oikea vastaus olisi ollut Tazz.

Kumioravan kysymys: Kuka tippui ensin Immunity Battle Royalissa?
"Kumiorava" kirjoitti:
Funaki


Väärin.
Jes!

Vittu tämä vielä. Eroanko vai pistääkö ylläpito oikeudet pois?
"BlasterMaster" kirjoitti:
Jes!

v***u tämä vielä. Eroanko vai pistääkö ylläpito oikeudet pois?


OOTA. Nyt sattu erehdys.

Funaki oli väärin. Eli jos seuraava kysymys päättyy niin että Kumiorava vastaa väärin ja Blaster oikein, niin on tasatilanne.
Blastermasterin kysymys: Mainitse viisi jotka kuuluivat nWo:hon.
"Blastermaster" kirjoitti:
Kevin Nash, Hollywood Hulk Hogan, Scott Hall, Big Show, X-Pac.


Oikein

Kumioravan kysymys: Mainitse viisi jotka kuuluivat Team Allianceen.
"Kumiorava" kirjoitti:
Rhyno, Lance Storm, Justin Credible, Booker T ja Taz(z).


Oikein.

Nyt siis Kumiorava on voittanut, koska Blastermasterilla oli yksi vähemmän väärin.

EDIT:Loppu tilanne siis 4-3 Kumioravan hyväksi.
Jes! Hienoa. Nyt meni oikeudet siis viikoksi tosin viimeiset kysymykset ehkä hieman helpot?
I PHUKKIN' R00L!! Ketkäs kisaavat seuraavaksi? Mikäli ei kukaan, niin haasteita otetaan vastaan...
"Kumiorava" kirjoitti:
I PHUKKIN' R00L!! Ketkäs kisaavat seuraavaksi? Mikäli ei kukaan, niin haasteita otetaan vastaan...


The Champion vs Bushmeister on seuraava.

Onnittelut vaan Kumioravalle voitosta
Selevä, no sanotaanko vaikka että mä haastaan voittajan?

Ja kiitti onnitteluista.
Minä voin myös ottaa seuraavaksi vastaani jonkun, vaikka kumioravan
"Lumihiutale" kirjoitti:
Minä voin myös ottaa seuraavaksi vastaani jonkun, vaikka kumioravan


No minä voisin sitten pitää Kumioravan ja Lumihiutaleen välisen taiston jos aiheena ovat esim: WWE,WWF, TNA, WCW, ECW, eli toisin sanottuna jos jätetään indyt pois.
"Captain Charisma" kirjoitti:
"Lumihiutale" kirjoitti:
Minä voin myös ottaa seuraavaksi vastaani jonkun, vaikka kumioravan


No minä voisin sitten pitää Kumioravan ja Lumihiutaleen välisen taiston jos aiheena ovat esim: WWE,WWF, TNA, WCW, ECW, eli toisin sanottuna jos jätetään indyt pois.


Joo, parempi niin, koska en ole ikinä sitä seurannut. Enkä kyllä kauheastti TNA:takaan, mutta sinähän ne kysymykset päätät
Captain Charisman kysymys:
Kuka katkaisi Kurt Anglen ensimmäisen voittoputken?


Vastaus: Tazz

Oikein.

Vegan kysymys:
Mikä aiheutti Smackdown!:in joutumisen PTA:n (tai jonkun) vaarallisempien ohjelmien listalle ensimmäisen kerran?


Vastaus: Main eventer pula.

Väärin. Oikea vastaus Mark Henryn ja Mae Youngin pervoilut.
Hei eikös nämä kysymykset pitänyt olla samat. No, anyway, vaikea kysymys mulle, mutta sama se. Uutta kysymystä nyt vain perään.

Valitus: Kyllä minä tuon CC:n kysymyksen olisin tiennyt. Mutta minkäs sille mahtaa...
Joo Kameli uutta vaan peliin.
Captain Charisman kysymys:
Mikä oli WWF:n viimeinen PPV?


Vastaus: Backlash 2002

Oikein.

Vegan kysymys:
Kuka oli toinen ECW:n "Fuck the world" mestari?


Vastaus: Rhyno

Väärin. Oikea vastaus on Sabu
"Vega" kirjoitti:
Uutta kehiin.


Kerrankin olen kanssasi samaa mieltä
Captain Charisman kysymys:
Kuka sekaantui ensimmäiseksi Armageddon 2002:sen WWE mestaruusmatsiin?


Vastaus: A-Train

Oikein. Jätkä tietää helpot kysymykset, yritetään laittaa jotain kovaa peliin.

Vegan kysymys (helppo tasoitukseksi):
Miten Smackdown!:nin Jesus lausutaan? (Kirjoita oikein)


Vastaus: Heisus

Oikein. Tarkoitin englanniksi, (hay-soos) mutta ei se mitään
Captain Charisman kysymys:
Kuka oli Goldbergin ihka ensimmäinen virallinen vastustaja?


Vastaus: Stevie Ray

Väärin. Oikea vastaus Buddy Landel

Vegan kysymys:
Minkä takia Matt Capotelli ei voittanutkaan keväällä Cruiserweight- mestaruutta?


Vastaus: Loukkantuminen esti.

Oikein.
Captain Charisman kysymys:
Miksi Austinilla oli Judgment Day 2002:sessa matsi Big Show:ta ja Ric Flairia vastaan?


Vastaus: Austin tuli takaisin WWE:hen ja se oli keähhä Vincen ja Flairin kanssa pähkäilemässä menisikö SmackDown!:iin vai RAW:iin. Sitten se teki eka Stunnerin Vincelle ja Flair luuli, että se tulee RAW:n, mutta Flair sai maistaa Stunneria itse. Austin kirjoittu sopimuksen RAW:n kanssa. Ja sitten Flair ja Austin alkoi Feudaamaan tuon tapahtuman seurauksena ja Flair päätti sen tuohon otteluun.

Öh, joo, oikein.

Vegan kysymys:
Miten Terri voitti Hardcore-mestaruuden?


Vastaus: Low Blow Steven Richardsille ja perään Roll Up.

Väärin. Kyllä Terri selätti mutta Bubba Dudley hoiteli hommat.

CC voittaa 4-2!
ok, eli seuraavaksi minä vastaan kumiorava
"Lumihiutale" kirjoitti:
ok, eli seuraavaksi minä vastaan kumiorava


Lähetänkö tänään ensimmäiset kysymykset?? Ja pistänkö molemmille samat?
Sinänsä edellinen Trivia oli tyhmä, koska nyt kun BHK on poissa, Anti-kytillä ei ole mitään virkaa.
"Captain Charisma" kirjoitti:
"Lumihiutale" kirjoitti:
ok, eli seuraavaksi minä vastaan kumiorava


Lähetänkö tänään ensimmäiset kysymykset?? Ja pistänkö molemmille samat?

Ihan sama, mutta mikä on panoksena? Joku hauska panos, muuten en oo mukana!

Ja kysymyksillä ei ole väliä, kunhan nyt ei mitään Scorpio Skyn keskimääräistä varpaan kynnen pituutta kysytä.
"Kumiorava" kirjoitti:
"Captain Charisma" kirjoitti:
"Lumihiutale" kirjoitti:
ok, eli seuraavaksi minä vastaan kumiorava


Lähetänkö tänään ensimmäiset kysymykset?? Ja pistänkö molemmille samat?

Ihan sama, mutta mikä on panoksena? Joku hauska panos, muuten en oo mukana!

Ja kysymyksillä ei ole väliä, kunhan nyt ei mitään Scorpio Skyn keskimääräistä varpaan kynnen pituutta kysytä.


Sopikaa Lumihiutaleen kanssa panos niin lähetän ensimmäiset kysymykset kun se on sovittu.
"Kameli" kirjoitti:
Sinänsä edellinen Trivia oli tyhmä, koska nyt kun BHK on poissa, Anti-kytillä ei ole mitään virkaa.


Panoksena ei ollut mitään, vain maine ja kunnia.
Aijaa. Ihan kuin olisin kuullut jossain Kyttien hajoamis-juttua..
Voittaja saa päättää häviäjälle avatarin ja sigin ja häviäjän pitää pitää sitä viikon.

Siinä on meidän panos. Kumioravan keksimä, ja täytyy myöntää, ettei ole hassumpi
"Lumihiutale" kirjoitti:
Voittaja saa päättää häviäjälle avatarin ja sigin ja häviäjän pitää pitää sitä viikon.

Siinä on meidän panos. Kumioravan keksimä, ja täytyy myöntää, ettei ole hassumpi


Ok, lähetän tänään ensimmäiset kysymykset jotka ovat molemmille samat.
Laitettaan nyt tännekin. Onko vapaaehtoista pitäjää The Champion vs. Jack 'The Party' Ass taistolle?
Mä voisin olla pitäjä!
Sopii minulle. Jack 'The Party' Ass:in mielipidettä kaivataan vielä.
Joo, kysymyksiä vaan peliin. Otetaanko samat kysymykset vai erit kysymykset?
Samat vai eri?
Samat.
Mitkä helvetin samat vai eri??