Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

Trivia

1. Yleensä painibisneksessä on ollut tapana, että päämestariksi ei nousta ennen kuin on pitänyt hallussaan jotain alempiarvoista mestaruutta. WWE:n rosterissa on kuitenkin tällä hetkellä kaksi painijaa, joiden ainoat mestaruudet WWE:ssä ovat joko WWE Championship tai World Heavyweight Championship. Ketkä kaksi?

The Boss: Oiskohan The Great Khali ja Sheamus?

The Rocker: Sheamus ja The Great Khali.

Molemmat vastasivat aivan oikein.

2-2

2. Missä WWE:n tapahtumassa ruutuun pamahti tällainen ilmoitus ja miksi?

kuva

Th Boss: Eikös Kendrick ottanut osaa Unfrogiven 2008 :ssa siihen championship scrambleen ja selättänyt jonkun näistä osaanottajista, tullen näin ollen hetkellisesti WWE Championiksi..

The Rocker: Unforgiven 2008. Brian Kendrick selätti WWE mestaruudesta käytävässä Scramble ottelussa Jeff Hardyn ja oli täten jonkin aikaa WWE:n mestari.

Molemmat vastasivat oikein. The Rockerin vastaus oli hieman tarkempi, mutta molemmille täydet joka tapauksessa.

4-4

3. Ketkä kolme WCW-painijaa tekivät ensimmäisinä WWE-debyyttinsä Invasionin aikana?

The Boss: Hmm.. Muistelisin, että Booker T, Shane McMahon, sekä Lance Storm. Muita WcW painijoita ei nyt heti tule mieleen.

The Rocker: Mike Awesome, DDP ja Bagwell.

Oikea vastaus oli Lance Storm, Hugh Morrus ja DDP. Boss sai siis kaksi painijaa oikein ja Rocker yhden.

5-4½

4. Kenen naama on alla olevassa kuvassa ja miksi herran naamavärkki näyttää tuolta?

kuva

The Boss: Oiskohan Samoa Joe, mutta tuosta naaman kunnosta en osaa sanoa, mitä herralle on tapahtunut..

The Rocker: Joey Mercury. Hänen nenänsä murtui Armageddon 2006 olleessa tag team ladder matchissä kun hänen naamansa otti hieman liikaa osumaa tikkaista Jeff Hardyn spotin takia.

The Rockerin vastaus oli täydellinen. Mercury kyllä kieltämättä näyttää hieman Samoa Joelta tuossa.

5-6½

5. Jacqueline voitti Cruiserweight-mestaruuden Chavo Guerrerolta toukokuussa 2004. Hyvin vahvojen huhujen mukaan tämä ei kuitenkaan ollut alkuperäinen suunnitelma, vaan Chavon oli tarkoitus hävitä vyö kenelle?

The Boss: Tästä ei ole hajuakaan. Heitetään nyt hatusta, että Matt Hardy.

The Rocker: Ei tietoa.

Last night, Jackie defeated Chavo to win the cruiserweight title. The plans were to bring in Tough Enough 3 winner Matt Cappotelli to face Chavo for the belt, but he suffered a concusion at a house show on 4/24 and was not able to work the match. A last minute decision was made by Stephanie McMahon to make the move of putting the belt on Jackie last night, which alot of people backstage do not like.


Oikea vastaus olisi ollut siis Matt Cappotelli.

5-6½

6. Kuka pitää alla olevassa kuvassa rakkaudentäyteistä kylttiä käsissään ja mikä on tämän kuvan taustatarina?

kuva

The Boss: Tästä olen lukenutkin! Housuista ja käsivarsista päätellen kylttiä pitää Chris Benoit ja eikös tämä liittynyt Eddie Guerreron kuolemaan?

The Rocker: Kylttiä pitää Chris Benoit ja sen toisella puolella lukee We miss Eddie tjvs. Tämä on siis siitä house showsta suomessa joka oli melko pian Eddien kuoleman jälkeen.

The Boss oli aivan oikeilla jäljillä, mutta The Rockerin vastaus oli täydellinen.

6½-8½

7. Mikä PPV on 2000-luvulla saanut parhaimman buyraten? Entä huonoimman?

The Boss: Paras vissiin ainakin WrestleMania ja surkein öö.. mitäs ppv :itä 2000 luvulla oli.. No Mercy, JD, Fully Loaded.. Heitetään Judgement Day.

The Rocker: Parhaan on saanut varmaan Invasion tai Mania X8. Huonoin on varmaan ollut jollain the great american bashillä.

Parhaimman buyraten on saanut Wrestlemania 23 ja huonoimman December to Dismember.

6½-8½

8. Kuka mursi Stevie Richardsin nenän WWE-debyytissään?

The Boss: Ei hajua.

The Rocker: Triple H?

Oikea vastaus olisi ollut Chris Masters.

6½-8½

9. Ketkä kuusi Tough Enoughissa mukana (kilpailijana) ollutta painijaa ovat voittaneet jonkin mestaruuden WWE:ssä?

The Boss: En kyllä tiedä tästä mitään, mutta heitetään nyt pari.. Triple H, Kurt Angle.. Matt Hardy ?

The Rocker: John Morrison ja The Miz. Ei tarkempaa tietoa koko ohjelmasta.

Oikea vastaus:
- Christopher Nowinski (Hardcore)
- Maven (Hardcore)
- John Morrison (ECW, IC, Tag, World Tag)
- Melina (Women's, Divas)
- The Miz (US, Tag, World Tag)
- Mitch (World Tag)

The Rocker sai siis kaksi kipaletta oikein.

6½-9

10. Mistä tapahtumasta tämä on ja mistä ihmeestä on kyse?

kuva

The Boss: En tiedä mistä on kysymys, mutta logosta ja kuvista tuolla seinillä päätellen tämä voisi olla WrestleMania 22 ja Punk tekee sisääntuloaan?

The Rocker: Wrestlemania 22. Punk on kuvassa koska hän oli osallisena John Cenan entrancessa. Esitti mafiosoa tai jotain. Ja olihan kyseessä hänen kotikaupunkinsa joten se selittänee jotain.

The Rockerin vastaus oli aikalailla täydellinen ja The Boss sai myös tapahtuman oikein. Punkkihan tosiaan ei ollut vielä tehnyt WWE-debyyttiään tuolloin ja hän oli vain yksi anonyymi mafiooso muiden joukossa.

7½-11

Ja voittaja on siis THE ROCKER! Onneksi olkoon!

Ei ollut tarkkaa tietoa vastaajien tietämystasosta, joten kysymyksien keksiminen ei ollut hirveän helppoa, kun en halunnut mitään aivan ylihelppoja tai mitään aivan mahdottomia kysymyksiä heittää. Kohtalaisen hyvin taisin kuitenkin onnistua, kun voittaja sai about puolet maksimipisteistä. Hieman kyllä harmittaa, että lopulta unohdin laittaa yhden varsin hyvän kysymyksen mukaan. Noh, seuraavalla kerralla sitten.
Supermac laittoi kyllä mukavia kysymyksiä. Itsekkin olisin osannut vastata kaikkiin. :)
Oikea vastaus oli Lance Storm, Hugh Morrus ja Booker T. Boss sai siis kaksi painijaa oikein, joten yksi piste hänelle.

Tänne on päässyt pieni virhe lipsahtamaan, Rockerin vastauksistakin löytynyt DDP ehti paljastamaan itsensä Saran stalkkaajaksi vajaa viikko ennen Booker T:n debytointia. Muuten oikein päteviä kysymyksiä!
MutiM kirjoitti:
Oikea vastaus oli Lance Storm, Hugh Morrus ja Booker T. Boss sai siis kaksi painijaa oikein, joten yksi piste hänelle.

Tänne on päässyt pieni virhe lipsahtamaan, Rockerin vastauksistakin löytynyt DDP ehti paljastamaan itsensä Saran stalkkaajaksi vajaa viikko ennen Booker T:n debytointia. Muuten oikein päteviä kysymyksiä!

Auts. Noh, nyt on tuo virhe ja The Rockerin pisteet korjattu.
Tapahtui muutamia muistikatkoksia ja virheitä visan kysymyksissä, mutta ihan kohtalaisesti meni. Tulen osallistumaan tulevaisuudessakin. :wink:

Ja tuo parhain / huonoin PPV 2000 luvulla, niin katsoin aluksi, että VUODELTA 2000.. Niin minä sitten hölmönä pohdin niitä yhden vuoden (2000) sisällä olleita PPV :itä.. No mutta, onnittelut Rockerille!
SUPERKUVATRIVIA~! on valmiina. Google/Wikipedia on varmasti hyödytön ja mikä parasta, tämän voittaa vain taidolla... eikun siis tuurilla.

Jos pari hassua lautalaista haluaa kokeilla ilman typeriä panoksia, niin voipi ilmoittautua.
Hep! :)
Voisin osallistua :)
No mikäs siinä.. vois kait sitä huvikseen mukaan lähteä =D
Jos tästä tulee 1 v 1 niin ei sitten, mutta jos fatal 4-way käy, niin meitsi on mukana.. Muuten sama. :)
Fatal Four Way siis. Sori vaan, mutta enska ottaa kaikilta turpaan.

EDIT:

Off, tulee sinne sitten kanssa.
Jos five way dance kelepaa niin lähden mukaan tietysti, vaikka tietoa ei löydy nimeksikkään!

EDIT. Myöhästyinkö?
Noh noh? Ei sattuis löytymään Elimination Chamberiin vielä yhdelle tilaa?
Miten olis Royal Rumble. 8)
Enempi väkeä = paremmat bileet.

Selmohan se!
Wormmaster kirjoitti:
Miten olis Royal Rumble. 8)


Ei tästä vielä Royal Rumblea tule, mutta Championship Scramble for WrestlingAlert World Championship!
Mä tuun jobbaamaan kans.
Laitapa vielä tännekin.
Jos viel natsaa, nii vois sitä kokeilla :)
Tännekin voi laittaa. Painitietoutta ei ole nimeksikään mutta aina voi arvaamalla saada pari oikein.
No jos nyt vielä pääsee niin olen mukana!
Okei, mutta sitten riitti. Naulaan tässä jo nyt omaa arkkua.
Mukana, mutten tiedä kyl oikein mitään.
Määkin haluu mukaan. Mitä tääl jaetaan`?
Jack DiBiase kirjoitti:
Määkin haluu mukaan. Mitä tääl jaetaan`?


Käteenvetoja.
Jos vielä kerkeää niin osallistun, vastata voin vasta huomenna.
Tästähän tuli oikea 'Alertilaisten taisto. Kuinka monta meitä on jo mukana jotain 8-10?
MR.Off Topic kirjoitti:
Tästähän tuli oikea 'Alertilaisten taisto. Kuinka monta meitä on jo mukana jotain 8-10?

Aika monta. Aika randomilla kyllä vastailin :lol: Melekosen vaikeeta oli mun mielest... Hyvä jos en viimeseks jää.
Se oli siinä sitten saatana! Nyt lähden baariin ja huomenna (semisti) rapulassa lasken teidän pisteet päin persettä. Okei? Hyvä.

Ps. Jaska, Darra ja Orsku sai kanssa yyveet.

Pss. enska vieläkin liian vahvoilla. :'---(
Ravenwood kirjoitti:
MR.Off Topic kirjoitti:
Tästähän tuli oikea 'Alertilaisten taisto. Kuinka monta meitä on jo mukana jotain 8-10?

Aika monta. Aika randomilla kyllä vastailin :lol: Melekosen vaikeeta oli mun mielest... Hyvä jos en viimeseks jää.


Aikalailla samoin kävi mullakin. Oli nimittäin suhtkoht vaikea visa.
Huhhuh kun oli hankalia. Taidan jäädä viimeiseksi. 8)
Jäi itelläkin pariin kohtaan merkki -

Vaikee oli. :wink:
Olipa hankala, jäi aika monta tyhjäksi. Hyvä jos en jää viimeiseksi.
Se on loppu nyt! Pakko saada tämä pisteläjä pois alta. The Bossman jää pois pelistä (tosin, ei näköjään yyvee koskaan perille saakka edes mennyt).

    SUPERKUVATRIVIA, in color, eikun in form of gamez.

    Tarkoitus on yksinkertaisesti nimetä kuvassa olevat painijat. Alla kolmetoista kohtalon kuvaa ja ihan vain vittuillakseen, ovat vielä muodossa helvetin pieni.

    1. ( max. 2p)
    kuva
    Unscarred__: Ööö.. Sting ja joku. (1p)
    MR.Off Topic: Sting ja ööööööö... (1p)
    Markka: Sting, Scott Steiner (1p)
    enska: Vasemmanpuoleinen lienee Sting, oikeanpuolimmaisesta ei ole mitään hajua. Arvataan vaikkapa Ricky Steamboat... (1p)
    Wormmaster: Sting ja... (1p)
    Bilyeu: Sting ja Ricky Steamboat (1p)
    Japeet: Hawk ja joku? (0)
    Ravenwood: Lex Luger & Konnan (0p)
    TupsuVeitikka: Hmm.. olisiko Legion Of Doom? (0p)
    Jack DiBiase: Sting ja Ron Simmoms (1p)
    Smash!: Sting ja viiksi-vallu (1p)
    Darien Fawks: En tiedä. (0p)
    Supermac: Sting ja Ricky Steamboat (1p)
    ECW Original: -

    Suurin piirtein kaikilla meni tuo ensimmäinen eli Sting oikein. Mitä taas tuohon oikeanpuoliseen kaveriin tulee, niin paras tai lähin vaihtoehto oli enskalla, Billyllä ja Macillä. Oikea vastaus on painimaailman Tom Selleck eli Rick Rude.

    2. (max. 5p)
    kuva
    Unscarred__: Ainakin Hogan, Earthquake, Sgt. Slaughter... Ja muita en tunnista. (3p)
    MR.Off Topic: Ei taas hajuakaan, mutta sanotaan että Jim Duggan, Hulk Hogan. (1p)
    Markka: Earthquake, Hulk Hogan, Sgt. Slaughter, Mr. Perfect, Randy Savage (4p)
    enska: John "Earthquake" Tenta, Hulk Hogan, Mr. Perfect ja Sgt. Slaughter. (4p)
    Wormmaster: Earthquake, Sgt. Slaughter, Hulk Hogan, Mr. Perfect (4p)
    Bilyeu: Hulk Hogan, Curt Hennig, John Tenta, Owen Hart ja Sgt. Slaughter (4p)
    Japeet: Hogan, Andre, Mr.Perfect ainakin (2p)
    Ravenwood: Earthquake, Hulk Hogan, Mr. Perfect, Sgt. Slaughter ja Mr. Perfect (4p)
    TupsuVeitikka: Earthquake, Hulk Hogan, Mr.Perfect & Sgt. Slaughter (4p)
    Jack DiBiase: Hogan, Tenta, Hennig, Slaughter, Santana (4p)
    Smash!: Earthquake, Hulk Hogan, Mr. perfect ja kaksi laiskaa. (3p)
    Darien Fawks: Oisko yks Anvil? (0p)
    Supermac: Earthquake, Hulk Hogan, Mr. Perfect ja Sgt. Slaughter (4p)
    ECW Original: Hulk Hogan (1p)

    Hyvin paljon neljän pojon miehiä. Earthquake, Hogan, Perfect ja Slaughter ovat aika selviä tapauksia. Tuo viides painija joka luuraa Tentan alla kumminkin on Jake "The Snake" Roberts.

    3. (max. 2p)
    kuva
    Unscarred__: Varmaan Sable ja Nidia. (0p)
    MR.Off Topic: Peli on joskus löytyny, mutta eihä nuita muista.. (0p)
    Markka: Sable ja Torrie Wilson (0p)
    enska: Ööh... Trish Stratus ja The Kat? (1p)
    Wormmaster: Trish Stratus ja Victoria (1p)
    Bilyeu: Trish Stratus ja Torrie Wilson (1p)
    Japeet: Sable jaaaa Stacy? (0p)
    Ravenwood: Sable & Tori (0p)
    TupsuVeitikka: Tästä kuvasta en saa selvää. Olisiko toinen Sable? (0p)
    Jack DiBiase: Trish, Chyna (1p)
    Smash!: nainen ja nainen (0p)
    Darien Fawks: Sable ja Trish. (1p)
    Supermac: Trish Stratus ja Ivory (1p)
    ECW Original: -

    Trish ja Debra ovat nämä kaksi kaunista pikselipimua.

    4. (max. 2 p)
    kuva
    Unscarred__: Razor Ramon ja Shawn Michaels (2p)
    MR.Off Topic: Rob Van Dam, Scott Hall (1p)
    Markka: Razor Ramon ja Shawn Michaels (2p)
    enska: Razor Ramon ja Shawn Michaels. (2p)
    Wormmaster: Razor Ramon ja Shawn Michaels (2p)
    Bilyeu: Razor Ramon ja Shawn Michaels (2p)
    Japeet: Toinen voisi olla HBK (1p)
    Ravenwood: Scott Hall & Shawn Michaels (2p)
    TupsuVeitikka: Razor Ramon & Shawn Michaels (2p)
    Jack DiBiase: Razor Ramon, HBK (2p)
    Smash!: Razor Ramon & Shawn Michaels (2p)
    Darien Fawks: Shawn Michaels oikealla. (1p)
    Supermac: Razor Ramon ja Shawn Michaels (2p)
    ECW Original: Razor Ramon, HBK (2p)

    Ehkä helpoin kuva, vaikka se toisille aiheuttikin vaikeuksia. Kuvassa on Razor/Hall ja HBK.

    5. (max. 3p)
    kuva
    Unscarred__: Tajiri, Kid Kash ja vaikka Shark Boy (1p)
    MR.Off Topic: Tajiri, Nova, Raven (1p)
    Markka: Tajiri, Jerry Lynn, Little Guido? (2p)
    enska: Tajiri ja Super Crazy nyt ainakin, mutta mutta... onkohan tuo kolmas nyt sitten Jerry Lynn vai Kid Kash? Vastaan Kid Kash. (2p)
    Wormmaster: Jerry Lynn, Tajiri ja ... eh (2p)
    Bilyeu: Tajiri, Kid Kash ja Mike Bucci (1p)
    Japeet: Ei mitään hajua, sanotaan Tajiri ja Super Crazy kolmatta en edes arvaa (2p)
    Ravenwood: Tajiri, Psicosis & Super Crazy (2p)
    TupsuVeitikka: Tajiri, Psicocis ja Juventud (2p)
    Jack DiBiase: Tajiri, Hollywood Nova, Kid Kash (1p)
    Smash!: Tajiri, Rey Mysterio ja Harri-Piisami (1p)
    Darien Fawks: RVD, Tajiri ja... en tunne kolmatta. (1p)
    Supermac: Jerry Lynn ja Tajiri (2p)
    ECW Original: Tajiri, Jerry Lynn, Super Grazy (3p)

    Oi voi enska raukkaa, meni arvaamaan tämän oikein, mutta loppujen lopulta vaihtoi vastausta. Oikea vastaus siis on Tajiri, Lynn ja Super Crazy

    6. (max. 4p)
    kuva
    Unscarred__: Oliskohan ainakin Farooq ja vaikka Triple H, muista en sitten osaa ainakaan sanoa yhtään mitään. (1p)
    MR.Off Topic: Eddie Guerrero, Matt Hardy.. eihä noista ota erkilläkään selvää (1p)
    Markka: Kurt Angle, William Regal, Eddie Guererro, Tatanka. (1p)
    enska: ...Bradshaw, Faarooq, Malenko ja Michinoku. (3p)
    Wormmaster: Faarooq, Bradshaw... (2p)
    Bilyeu: Bradshaw, Ron Simmons, Dean Malenko ja Eddie Guerrero (4p)
    Japeet: - (0p)
    Ravenwood: Faarooq, Bradshaw, Eddie Guerrero & Dean Malenko (4p)
    TupsuVeitikka: - (0p)
    Jack DiBiase: Faarooq, Bradshaw, Malenko, Saturn (3p)
    Smash!: Huhhuuu (0p)
    Darien Fawks: Paul London ja Al Snow ainakin. Charlie Haas ylhäällä. (0p)
    Supermac: Bradshaw, Rikishi, Kurt Angle ja Steven Richards (1p)
    ECW Original: Chris Benoit, Scott Hall, Dean Malenko, (1p)

    Radicalz (Malenko/Guererro) ja APA (Bradshaw/Simmons) tässä tosiaan kohtaavat toisensa. Muutamille suurena yllätyksenä täydet pojot.

    7. (max. 2p)
    kuva
    Unscarred__: Jaa'a (0p)
    MR.Off Topic: no ei nuo näytä yhtää keltään (0p)
    Markka: Rick Rude, Brutus Beefcake? (0p)
    enska: ...arvataan nyt sitten rohkeasti vaikkapa Owen Hart ja Stone Cold. (0p)
    Wormmaster: ei mitään käsitystä (0p)
    Bilyeu: Owen Hart ja Steve Austin (0p)
    Japeet: Austin ja Bret Hart? (0p)
    Ravenwood: Jerry Lawler & Tazz (0p)
    TupsuVeitikka: Taker ja Big Boss Man (En saa mieleeni mitään muuta, arvalla mennään sillä Tombstone on tuossa kuvassa Piledriver..) (0p)
    Jack DiBiase: Triple H, Stone Cold (0p)
    Smash!: Jimmy Snuka ja Roddy Piper (0p)
    Darien Fawks: Diamond Dallas Page. (0p)
    Supermac: Bret Hart ja Ric Flair (0p)
    ECW Original: Billy Gunn, The Rock (1p)

    Mitä vittua? Maailman selvin juttu. Val Venis ja The Rock? Yksi pojo meni sentään ECW Originaalille. Tosin, enskan ja Billyn vastauksille pieni hymy ja peukku ylös.

    8. (max. 2p)
    kuva
    Unscarred__: Olisko vaikka Hulk Hogan ja... en tiedä (1p)
    MR.Off Topic: Hulk Hogan (1p)
    Markka: The Undertaker ja Hulk Hogan (2p)
    enska: Hulk Hogan ja... King Kong Bundy? (1p)
    Wormmaster: Hulk Hogan ja Undertaker (2p)
    Bilyeu: Ric Flair ja Vader (0p)
    Japeet: Hogan ainakin. (1p)
    Ravenwood: Hulk Hogan & Undertaker (2p)
    TupsuVeitikka: Toinen on Hogan. (1p)
    Jack DiBiase: Hogan, Taker (2p)
    Smash!: Ric Flair (0p)
    Darien Fawks: Hulk Hogan. (1p)
    Supermac: Hulk Hogan ja The Warlord (1p)
    ECW Original: Undertaker, Hulk Hogan (2p)

    Hogan kyllä ja erittäin secksikäs BlonderTaker.

    9. (max. 2p)
    kuva
    Unscarred__: Ric Flair ja Rick Steiner (2p)
    MR.Off Topic: Ultimate Warrior (0p)
    Markka: Ric Flair ja Rick Steiner (2p)
    enska: Ric Flair ja Rick Steiner. (2p)
    Wormmaster: Ric Flair ja Rick Steiner (2p)
    Bilyeu: Ric Flair ja Rick Steiner (2p)
    Japeet: Ric Flair ja Macho Man (1p)
    Ravenwood: Rick Steiner & Scott Steiner (1p)
    TupsuVeitikka: Toinen on Flair. (1p)
    Jack DiBiase: Flair, Rick Steiner (2p)
    Smash!: Ric Flair (1p)
    Darien Fawks: Nature Boy. (1p)
    Supermac: Ric Flair ja Rick Steiner (2p)
    ECW Original: Ric Flair, Rick Steiner (2p)

    Tämä myös kuuluu niihin helpoimpiin kuviin, vaikka joidenkin vastaukset olivat aika kaukaa haettuja. Kuvassa siis Ric(k)it.

    10. (max. 2p)
    kuva
    Unscarred__: En tiedä. (0p)
    MR.Off Topic: Hulk Hogan nyt vakio veikkauksena ja Jim Duggan (0p)
    Markka: Ted DiBiase ja ööö.. Hulk Hogan? =D (1p)
    enska: Öyh, ei mitään hajua. Heitetään nyt vaikkapa Hulk Hogan ja Million Dollar Man. (1p)
    Wormmaster: Mr. Perfect ja Ted DiBiase (2p)
    Bilyeu: Ric Flair ja Ted DiBiase (1p)
    Japeet: Mr. Perfect ja Ric Flair (1p)
    Ravenwood: Ted DiBiase & Dusty Rhodes (1p)
    TupsuVeitikka: Mr.Perfect ja Iron Sheik.. ;D (1p)
    Jack DiBiase: Hennig, Flair (1p)
    Smash!: harmaaihoisia... (0p)
    Darien Fawks: Iron Sheik ja Al Snow. (0p)
    Supermac: Jim Duggan ja Randy Savage (0p)
    ECW Original: -

    Oikea pari on Mr. Perfect ja Ted DiBiase. Itse asiassa, kun noita hyvin-hyvin tarkkaan katsoo... hieman jopa heiltä näyttävät.

    11. (max. 2p)
    kuva
    Unscarred__: Mankind ja X-Pac? (2p)
    MR.Off Topic: Vader, Owen Hart (0p)
    Markka: Bret Hart ainakin ja vissiinkin "Nasty Boy" Brian Knobbs? (0p)
    enska: Vihreäkinttuinen heppu taitaa olla X-Pac, ja maskipää vaikuttaa Mankindilta, joka painii jostain syystä ilman paitaa. (2p)
    Wormmaster: X-Pac ja Mankind (2p)
    Bilyeu: Bret Hart ja Mr. Pogo (0p)
    Japeet: X-Pac (1p)
    Ravenwood: Mankind & X-Pac (2p)
    TupsuVeitikka: Bret Hart ja Yokozuna..;D (0p)
    Jack DiBiase: X-pac, Foley (2p)
    Smash!: Emt (0p)
    Darien Fawks: Undertaker. (0p)
    Supermac: X-Pac ja Mankind (2p)
    ECW Original: Mankind ja X-Pac (2p)

    Jeps, elikkäs X-Pac ja Man(boob)kind.

    12. (max. 2p)
    kuva
    Unscarred__: Funaki ja joku ? (1p)
    MR.Off Topic: Rob Van Dam, HBK (0p)
    Markka: Kurt Angle.. ja oliskos Stevie Richards (0p)
    enska: Funakin tunnistaa tuosta vain... Ääh, heitetään vaikka Dean Malenko, vaikkei sekään se ole. (1p)
    Wormmaster: Al Snow? (0p)
    Bilyeu: - (0p)
    Japeet: - (0p)
    Ravenwood: Funaki & Taka Michinoku (1p)
    TupsuVeitikka: Van Dam ja Lance Storm (0p)
    Jack DiBiase: Funaki, Malenko (1p)
    Smash!: Emt (0p)
    Darien Fawks: Zach Gowen ja Kidman. (0p)
    Supermac: Al Snow ja Steve Blackman (0p)
    ECW Original: Eddie Guerrero (0p)

    Ensimmäinen kaverí on suht.koht. selvä tapaus eli Funaki. Tuo jälkimmäinen on nilkkalukon todellinen ekspertti eli Ken Shamrock.


    SUPERGRANDEPOJOFINALE~!


    13. (max. 4p)
    kuva
    Unscarred__: Olisko siinä Atsushi Onita ja joku Tarzan Gedo vai mikä nyt olikaan... (2p)
    MR.Off Topic: En lähde edes veikkaamaan ku en noista japskeista tiiä (0p)
    Markka: DAMN! =D Tää on vaikea... ööö.. Ultimate Warrior siellä taitaa olla.. ja onko tuossa Mitsuhiro Momota kenties? =P (0p)
    enska: jää ikävä kyllä väliin: en osaa nimetä ketään kuvan painijoista. (0p)
    Wormmaster: Olisikohan tuo yksi Tarzan Goto ja toinen Masahiro Chono? Muista en kyllä osaa yhtään sanoa... (1p)
    Bilyeu: - (0p)
    Japeet: - (0p)
    Ravenwood: King Haku, Ultimate Warrior, Jimmy Snuka & Fatu (0p)
    TupsuVeitikka: - (0p)
    Jack DiBiase: Onita, Goto, Singh, Pillman (2p)
    Smash!: Japania jee jee (0p)
    Darien Fawks: Alavasemmalla ainakin Big Show. (0p)
    Supermac: Tarzan Goto, Atsushi Onita, Giant Baba ja Kintaro Kanemura (2p)
    ECW Original: -

    Kuvassa luuraa Atsushi Onita, Tarzan Goto, Hisakatsu Oya sekä Ricky "Wannabe HBK" Fuji.


Noniin, se on sitten siinä ja tässä tulokset:

    Jack DiBiase: 22p
    Wormmaster: 21p
    enska: 20p


    Ravenwood: 19p
    Supermac: 18p
    Unscarred__: 16p
    Bilyeu: 16p
    Markka: 15p
    ECW Original: 15p
    TupsuVeitikka: 11p
    Japeet: 9p
    Smash!: 8p
    MR.Off Topic: 6p
    Darien Fawks: 5p

Tiukkaa teki kolmen parhaan kesken. Jaska hoiti homman kotiin, Wormmaster yllätti ja enska... noh, tahkeet riitti voittoon/tasuriin, mutta annoit kolikko-onnen päättää. :nono:
Itselle ei ehkä se kaikkein sopivin aikakausi paininsaralla, mutta en jäänyt sentäs viimeiseksi! Olisihan tuon kuva nelosen toinen hyypiö täytynyt arvata HBK:ksi, mutta kun painiasu näytti tällaiselta kokovartalouikkareilta. Viimeisessä Ken Shamrockin hiustyyli näytti niin paljon siltä, mikä se on ollut näissä uudemmissa peleissä. Funakia en ole ikinä nähnyt kuin Kung Funakina :D
Aikakausi... :roll:
Coca kirjoitti:
Aikakausi... :roll:


No hei, en oo kattonu WWE:tä kuin vuodesta 2005 ja aiempaan matskuun en ole kuin tiettyjen henkilöitten kohdalta tutustunut. -90-luvun matskusta en tiedä kuin ECW:stä.
Aika noloa etten tuntenut DiBiasea :oops:
No Lynnhän se sitten tietysti oli. "Michinokunkin" nimesin ensiksi Guerreroksi, joten jos olisin pysynyt tosiaan niissä alkuperäisissä valinnoissa niin olisi tullut jaettu ykkössija Jackin kanssa. Enkä huomannut, että tuossa kakkoskuvassa oli viisi painijaa. :( No, selitykset sikseen, ensi kerralla lupaan viedä!
Hmph. Parissa kuvassa jäi kokonaan huomaamatta yhdet painijat, Ruden vaihdoin viime hetkellä Steamboatiin ja muutama muukin helpohko virhe tuli tehtyä. :/
Voi että kun oli vaikeita. Ja vaikkei tätä pitäisi tunnustaa niin minulle annettiin vahingossa piste tuosta Hogan-UT kuvasta vaikka vastasin Ric Flair. Tosin sitä ei olla laskettukkaan kokonaistuloksiin, joten ihan sama...
No perhana! =D Ne olikin X-Pac ja Foley tuossa 11. kuvassa :P Ja Mitsuhiro Momotan sekoitin Hisakatsuun =D No, seuraavalla kerralla tarkemmin sitten ; )

Onnea Jackylle ykkössijasta ja Wormille tokasta! :)
8)

Oli kyllä loistava kuvavisa, propsit Wankielle. Tämmöisiä lisää ja paljon Alerttilaisia mukaan.
Voidaan vielä ottaa jonkin sortin kuvavisa toistamiseen. Koko viikko menee lomautettuna eli aikaa on ehkä liikaakin.

Toki tämä alkaa olla enempi "Guess Who?" -trivia kuin jonkin sortin painitietokilplailu, mutta samapa tuo ellei se muita haittaa. On ainakin paremmat tsänssit enskoja, supermäkkejä sun muita vastaan. kuva
Ei juma olin 4.!!! Mitä helv...??? :lol:
Öhöm, kohdassa kahdeksan minulla oli Hogan mutta en siitä pistettä saanut. :wink:

Mutta joo, olin 5. viimeinen, hieno suoritus ja ylitti toiveeni. :)
Ihan hyvinhän se meni :)
Seuraava kuvatrivia valmistuu pikapuolin.

Jos kiinnostaa, niin voi jo nyt ilmoittautua. Tehdään vaikka niin, että osallistuminen päättyy TÄNÄÄN klo. 00:00.
Wankie kirjoitti:
Seuraava kuvatrivia valmistuu pikapuolin.

Jos kiinnostaa, niin voi jo nyt ilmoittautua. Tehdään vaikka niin, että osallistuminen päättyy TÄNÄÄN klo. 00:00.


I'm in.
Huono trivia oli. =)