1. Yleensä painibisneksessä on ollut tapana, että päämestariksi ei nousta ennen kuin on pitänyt hallussaan jotain alempiarvoista mestaruutta. WWE:n rosterissa on kuitenkin tällä hetkellä kaksi painijaa, joiden ainoat mestaruudet WWE:ssä ovat joko WWE Championship tai World Heavyweight Championship. Ketkä kaksi?
The Boss: Oiskohan The Great Khali ja Sheamus?
The Rocker: Sheamus ja The Great Khali.
Molemmat vastasivat aivan oikein.
2-2
2. Missä WWE:n tapahtumassa ruutuun pamahti tällainen ilmoitus ja miksi?

Th Boss: Eikös Kendrick ottanut osaa Unfrogiven 2008 :ssa siihen championship scrambleen ja selättänyt jonkun näistä osaanottajista, tullen näin ollen hetkellisesti WWE Championiksi..
The Rocker: Unforgiven 2008. Brian Kendrick selätti WWE mestaruudesta käytävässä Scramble ottelussa Jeff Hardyn ja oli täten jonkin aikaa WWE:n mestari.
Molemmat vastasivat oikein. The Rockerin vastaus oli hieman tarkempi, mutta molemmille täydet joka tapauksessa.
4-4
3. Ketkä kolme WCW-painijaa tekivät ensimmäisinä WWE-debyyttinsä Invasionin aikana?
The Boss: Hmm.. Muistelisin, että Booker T, Shane McMahon, sekä Lance Storm. Muita WcW painijoita ei nyt heti tule mieleen.
The Rocker: Mike Awesome, DDP ja Bagwell.
Oikea vastaus oli Lance Storm, Hugh Morrus ja DDP. Boss sai siis kaksi painijaa oikein ja Rocker yhden.
5-4½
4. Kenen naama on alla olevassa kuvassa ja miksi herran naamavärkki näyttää tuolta?

The Boss: Oiskohan Samoa Joe, mutta tuosta naaman kunnosta en osaa sanoa, mitä herralle on tapahtunut..
The Rocker: Joey Mercury. Hänen nenänsä murtui Armageddon 2006 olleessa tag team ladder matchissä kun hänen naamansa otti hieman liikaa osumaa tikkaista Jeff Hardyn spotin takia.
The Rockerin vastaus oli täydellinen. Mercury kyllä kieltämättä näyttää hieman Samoa Joelta tuossa.
5-6½
5. Jacqueline voitti Cruiserweight-mestaruuden Chavo Guerrerolta toukokuussa 2004. Hyvin vahvojen huhujen mukaan tämä ei kuitenkaan ollut alkuperäinen suunnitelma, vaan Chavon oli tarkoitus hävitä vyö kenelle?
The Boss: Tästä ei ole hajuakaan. Heitetään nyt hatusta, että Matt Hardy.
The Rocker: Ei tietoa.
Oikea vastaus olisi ollut siis Matt Cappotelli.
5-6½
6. Kuka pitää alla olevassa kuvassa rakkaudentäyteistä kylttiä käsissään ja mikä on tämän kuvan taustatarina?

The Boss: Tästä olen lukenutkin! Housuista ja käsivarsista päätellen kylttiä pitää Chris Benoit ja eikös tämä liittynyt Eddie Guerreron kuolemaan?
The Rocker: Kylttiä pitää Chris Benoit ja sen toisella puolella lukee We miss Eddie tjvs. Tämä on siis siitä house showsta suomessa joka oli melko pian Eddien kuoleman jälkeen.
The Boss oli aivan oikeilla jäljillä, mutta The Rockerin vastaus oli täydellinen.
6½-8½
7. Mikä PPV on 2000-luvulla saanut parhaimman buyraten? Entä huonoimman?
The Boss: Paras vissiin ainakin WrestleMania ja surkein öö.. mitäs ppv :itä 2000 luvulla oli.. No Mercy, JD, Fully Loaded.. Heitetään Judgement Day.
The Rocker: Parhaan on saanut varmaan Invasion tai Mania X8. Huonoin on varmaan ollut jollain the great american bashillä.
Parhaimman buyraten on saanut Wrestlemania 23 ja huonoimman December to Dismember.
6½-8½
8. Kuka mursi Stevie Richardsin nenän WWE-debyytissään?
The Boss: Ei hajua.
The Rocker: Triple H?
Oikea vastaus olisi ollut Chris Masters.
6½-8½
9. Ketkä kuusi Tough Enoughissa mukana (kilpailijana) ollutta painijaa ovat voittaneet jonkin mestaruuden WWE:ssä?
The Boss: En kyllä tiedä tästä mitään, mutta heitetään nyt pari.. Triple H, Kurt Angle.. Matt Hardy ?
The Rocker: John Morrison ja The Miz. Ei tarkempaa tietoa koko ohjelmasta.
Oikea vastaus:
- Christopher Nowinski (Hardcore)
- Maven (Hardcore)
- John Morrison (ECW, IC, Tag, World Tag)
- Melina (Women's, Divas)
- The Miz (US, Tag, World Tag)
- Mitch (World Tag)
The Rocker sai siis kaksi kipaletta oikein.
6½-9
10. Mistä tapahtumasta tämä on ja mistä ihmeestä on kyse?

The Boss: En tiedä mistä on kysymys, mutta logosta ja kuvista tuolla seinillä päätellen tämä voisi olla WrestleMania 22 ja Punk tekee sisääntuloaan?
The Rocker: Wrestlemania 22. Punk on kuvassa koska hän oli osallisena John Cenan entrancessa. Esitti mafiosoa tai jotain. Ja olihan kyseessä hänen kotikaupunkinsa joten se selittänee jotain.
The Rockerin vastaus oli aikalailla täydellinen ja The Boss sai myös tapahtuman oikein. Punkkihan tosiaan ei ollut vielä tehnyt WWE-debyyttiään tuolloin ja hän oli vain yksi anonyymi mafiooso muiden joukossa.
7½-11
Ja voittaja on siis THE ROCKER! Onneksi olkoon!
Ei ollut tarkkaa tietoa vastaajien tietämystasosta, joten kysymyksien keksiminen ei ollut hirveän helppoa, kun en halunnut mitään aivan ylihelppoja tai mitään aivan mahdottomia kysymyksiä heittää. Kohtalaisen hyvin taisin kuitenkin onnistua, kun voittaja sai about puolet maksimipisteistä. Hieman kyllä harmittaa, että lopulta unohdin laittaa yhden varsin hyvän kysymyksen mukaan. Noh, seuraavalla kerralla sitten.
The Boss: Oiskohan The Great Khali ja Sheamus?
The Rocker: Sheamus ja The Great Khali.
Molemmat vastasivat aivan oikein.
2-2
2. Missä WWE:n tapahtumassa ruutuun pamahti tällainen ilmoitus ja miksi?

Th Boss: Eikös Kendrick ottanut osaa Unfrogiven 2008 :ssa siihen championship scrambleen ja selättänyt jonkun näistä osaanottajista, tullen näin ollen hetkellisesti WWE Championiksi..
The Rocker: Unforgiven 2008. Brian Kendrick selätti WWE mestaruudesta käytävässä Scramble ottelussa Jeff Hardyn ja oli täten jonkin aikaa WWE:n mestari.
Molemmat vastasivat oikein. The Rockerin vastaus oli hieman tarkempi, mutta molemmille täydet joka tapauksessa.
4-4
3. Ketkä kolme WCW-painijaa tekivät ensimmäisinä WWE-debyyttinsä Invasionin aikana?
The Boss: Hmm.. Muistelisin, että Booker T, Shane McMahon, sekä Lance Storm. Muita WcW painijoita ei nyt heti tule mieleen.
The Rocker: Mike Awesome, DDP ja Bagwell.
Oikea vastaus oli Lance Storm, Hugh Morrus ja DDP. Boss sai siis kaksi painijaa oikein ja Rocker yhden.
5-4½
4. Kenen naama on alla olevassa kuvassa ja miksi herran naamavärkki näyttää tuolta?

The Boss: Oiskohan Samoa Joe, mutta tuosta naaman kunnosta en osaa sanoa, mitä herralle on tapahtunut..
The Rocker: Joey Mercury. Hänen nenänsä murtui Armageddon 2006 olleessa tag team ladder matchissä kun hänen naamansa otti hieman liikaa osumaa tikkaista Jeff Hardyn spotin takia.
The Rockerin vastaus oli täydellinen. Mercury kyllä kieltämättä näyttää hieman Samoa Joelta tuossa.
5-6½
5. Jacqueline voitti Cruiserweight-mestaruuden Chavo Guerrerolta toukokuussa 2004. Hyvin vahvojen huhujen mukaan tämä ei kuitenkaan ollut alkuperäinen suunnitelma, vaan Chavon oli tarkoitus hävitä vyö kenelle?
The Boss: Tästä ei ole hajuakaan. Heitetään nyt hatusta, että Matt Hardy.
The Rocker: Ei tietoa.
Last night, Jackie defeated Chavo to win the cruiserweight title. The plans were to bring in Tough Enough 3 winner Matt Cappotelli to face Chavo for the belt, but he suffered a concusion at a house show on 4/24 and was not able to work the match. A last minute decision was made by Stephanie McMahon to make the move of putting the belt on Jackie last night, which alot of people backstage do not like.
Oikea vastaus olisi ollut siis Matt Cappotelli.
5-6½
6. Kuka pitää alla olevassa kuvassa rakkaudentäyteistä kylttiä käsissään ja mikä on tämän kuvan taustatarina?

The Boss: Tästä olen lukenutkin! Housuista ja käsivarsista päätellen kylttiä pitää Chris Benoit ja eikös tämä liittynyt Eddie Guerreron kuolemaan?
The Rocker: Kylttiä pitää Chris Benoit ja sen toisella puolella lukee We miss Eddie tjvs. Tämä on siis siitä house showsta suomessa joka oli melko pian Eddien kuoleman jälkeen.
The Boss oli aivan oikeilla jäljillä, mutta The Rockerin vastaus oli täydellinen.
6½-8½
7. Mikä PPV on 2000-luvulla saanut parhaimman buyraten? Entä huonoimman?
The Boss: Paras vissiin ainakin WrestleMania ja surkein öö.. mitäs ppv :itä 2000 luvulla oli.. No Mercy, JD, Fully Loaded.. Heitetään Judgement Day.
The Rocker: Parhaan on saanut varmaan Invasion tai Mania X8. Huonoin on varmaan ollut jollain the great american bashillä.
Parhaimman buyraten on saanut Wrestlemania 23 ja huonoimman December to Dismember.
6½-8½
8. Kuka mursi Stevie Richardsin nenän WWE-debyytissään?
The Boss: Ei hajua.
The Rocker: Triple H?
Oikea vastaus olisi ollut Chris Masters.
6½-8½
9. Ketkä kuusi Tough Enoughissa mukana (kilpailijana) ollutta painijaa ovat voittaneet jonkin mestaruuden WWE:ssä?
The Boss: En kyllä tiedä tästä mitään, mutta heitetään nyt pari.. Triple H, Kurt Angle.. Matt Hardy ?
The Rocker: John Morrison ja The Miz. Ei tarkempaa tietoa koko ohjelmasta.
Oikea vastaus:
- Christopher Nowinski (Hardcore)
- Maven (Hardcore)
- John Morrison (ECW, IC, Tag, World Tag)
- Melina (Women's, Divas)
- The Miz (US, Tag, World Tag)
- Mitch (World Tag)
The Rocker sai siis kaksi kipaletta oikein.
6½-9
10. Mistä tapahtumasta tämä on ja mistä ihmeestä on kyse?

The Boss: En tiedä mistä on kysymys, mutta logosta ja kuvista tuolla seinillä päätellen tämä voisi olla WrestleMania 22 ja Punk tekee sisääntuloaan?
The Rocker: Wrestlemania 22. Punk on kuvassa koska hän oli osallisena John Cenan entrancessa. Esitti mafiosoa tai jotain. Ja olihan kyseessä hänen kotikaupunkinsa joten se selittänee jotain.
The Rockerin vastaus oli aikalailla täydellinen ja The Boss sai myös tapahtuman oikein. Punkkihan tosiaan ei ollut vielä tehnyt WWE-debyyttiään tuolloin ja hän oli vain yksi anonyymi mafiooso muiden joukossa.
7½-11
Ja voittaja on siis THE ROCKER! Onneksi olkoon!
Ei ollut tarkkaa tietoa vastaajien tietämystasosta, joten kysymyksien keksiminen ei ollut hirveän helppoa, kun en halunnut mitään aivan ylihelppoja tai mitään aivan mahdottomia kysymyksiä heittää. Kohtalaisen hyvin taisin kuitenkin onnistua, kun voittaja sai about puolet maksimipisteistä. Hieman kyllä harmittaa, että lopulta unohdin laittaa yhden varsin hyvän kysymyksen mukaan. Noh, seuraavalla kerralla sitten.












