"The Champion" kirjoitti: Ross ei ole muuten paininut kuin yhden ainoan matsin
Ei siis paljosta ollut kiinni.
Rowdy2005-01-27 17:57
R
Kiitos vastustajalle ja pitäjälle, oli tiukka kisa. Äläkä sinä stunnerME mollaa Hartin veljeksiä tai muuten, tai muuten mitä, aivan. Ihan hyvinhän sinä pärjäsit Ross ei ole muuten paininut kuin yhden ainoan matsin, dungeonissa otettuja matseja nyt ei lasketa kun niitä ei missään ole ylhäälläkään. Next please.
Rowdy2005-01-27 20:05
R
Mr. Y2J vs stunnerME
Ensimmäinen kysymys:
Mikä on joskus ” Dog Faced Gremlin”:inä tunnetun painijan lopetusliike?
"Mr. Y2J" kirjoitti: Toivottavasti StunnerME ei tiedä...
Väärin.
"stunnerME" kirjoitti: Steiner Driver
Oikein.
Oikea vastaus siis Steiner Driver
1-0 stunner ME:n hyväksi.
Thunderstruck2005-01-27 20:09
T
Kysymys 1#: Kuka voitti IC-mestaruuden Royal Rumble 2002:sessa ja keneltä?
The Champion:
William Regal voitti mestaruuden Edgeltä.
RKO Orton
William Regal voitti Edgen
Molemmilla oikein, tilanne 1-1, kohta tulee uusi kysymys.
Rowdy2005-01-27 20:11
R
Mr. Y2J vs stunnerME
Toinen kysymys:
Miten yksi vanhan DX-factionin sisääntulomusiikin soittaneen bändin jäsen on sukua Triple H:lle?
"Mr. Y2J" kirjoitti: Serkku
Väärin.
"stunnerME" kirjoitti: Veikataan: Serkku
Väärin.
Oikea vastaus: Yksi bändin jäsenistä on Triple H:n veli.
Edelleen 1-0
Lumihiutale2005-01-28 05:40
L
Champion, koska meidän viimeiset kysymykset tulee?
Ja koska julkaiset ne 4:nnet kysymykset?
The Blasterpiece2005-01-28 08:33
T
Olen palannut! Niin enkös pidä mr. Y2J:n ja Scalperin trivian? Ja ei mitään Maine & Kunnia- panoksena, nössöt. Kokoajan noita Maine & Kunnia- kilpailuja, ÄÄH! Ei niissä ole mitään pahaa tai 1 päivän kirjoituskiellolla! Minä olin viikon ja A.K. joskus kaksi viikkoa ja varmaan moni muukin ollut.
Scalper & Mr.Y2J, miten olisi sama kysymykset ja panos vaikka..hmm.. 50 rivin ylistyspostaus Heidenreichista äHeidenreich- topicissa.
Ja aihealue on WWF/E.
Mr. Y2J2005-01-28 09:19
M
"BlasterMaster" kirjoitti: Olen palannut! Niin enkös pidä mr. Y2J:n ja Scalperin trivian? Ja ei mitään Maine & Kunnia- panoksena, nössöt. Kokoajan noita Maine & Kunnia- kilpailuja, ÄÄH! Ei niissä ole mitään pahaa tai 1 päivän kirjoituskiellolla! Minä olin viikon ja A.K. joskus kaksi viikkoa ja varmaan moni muukin ollut.
Scalper & Mr.Y2J, miten olisi sama kysymykset ja panos vaikka..hmm.. 50 rivin ylistyspostaus Heidenreichista äHeidenreich- topicissa.
Ja aihealue on WWF/E.
Ei nyt ihan 50 rivin, joku vähän pienempi panos. Samat kysymykset olisivat hyvät.
The Blasterpiece2005-01-28 09:21
T
Nooh vaikka 30 rivi. Enempää ei saa tinkiä!
A.K.2005-01-28 12:34
A
"BlasterMaster" kirjoitti: Nooh vaikka 30 rivi. Enempää ei saa tinkiä!
Helppoakos
tämä
on...
popozo2005-01-28 13:27
P
Bush vs The Champion. Kysymys 1: Mitä tapahtui RoH:in Wrestlerave 03 tapahtuman lopussa.
Bush vastasi:
SON OF A BITCH! MINULLA ON TAMA TAPAHTUMA EIKA MUISTA! Vastataan nyt etta Raven/Christopher Daniels vs Colt Cabana/CM Punk-matsi paattyi ratkaisemattomana hirveaan rahinaan.
Väärin.
The Champion vastasi:
Matsin jälkeen valot sammuivat, musiikki alkoi soimaan ja Special K saapuu.
Hän laittoi Trent Acid:in ja Johnnu Kashmere:n pöydän päälle ja hyppäsi molempien päälle niin, että pöydät hajosivat. Special K tanssi tyttöjen kanssa kehässä ja tuoleilla noin viisitoista minuuttia.
Tilanne: 2-1 Champille.
Kumiorava2005-01-28 13:27
K
CC, mites mun ja Hiutaleen kisa?
Rowdy2005-01-28 13:28
R
Mr. Y2J vs stunnerME
Kolmas kysymys:
Keitä kuului Right to Cencor factioniin?
"Mr. Y2J" kirjoitti: Steven Richards, Bull Buchanan, The Goodfather, Val Venis, Ivory
Väärin.
"stunnerME" kirjoitti: Bull Buchanan, Steven Richards, The Godfather, Ivory, Val Venis
Väärin.
Oikea vastaus: : Steven Richards, The Goodfather, Bull Buchanan,
Val Venis, Ivory, The Kat. Muuten molemmilla oikein, mutta puuttui The Kat, joka kuului factioniin yhden yön.
Rowdy2005-01-28 15:20
R
Mr. Y2J vs stunnerME
Neljäs kysymys:
Miksei Christian Helsingin Live & Loaded tapahtumassa voinut heti kehään tullessaan alkaa keräämään heattia yleisöltä?
"Mr. Y2J" kirjoitti: Mikki ei toiminut
Oikein.
"stunnerME" kirjoitti: En tiedä, en ollut paikalla.
Väärin.
Oikea vastaus siis: Mikki ei toiminut, kun Christian yritti puhua siihen.
1-1 Seuraava on ratkaiseva.
Thunderstruck2005-01-28 19:09
T
Kysymys 2#: Kuka on paininut nimellä Black Tiger?
RKO Orton:
En tiedä
Väärin.
The Champion:
Mark Rocco
Oikein. Toinen oikea vaihtoehto olisi ollut Eddie Guerrero.
Tilanne: 2-1 Championille
Thunderstruck2005-01-28 19:57
T
Kysymys 3#. Kenen avulla Shawn Michaels voitti Royal Rumble 1998:ssa ottelunsa?
RKO Orton:
Kanen avulla
Oikein.
The Champion:
Kanen avulla?
Oikein.
Tilanne: 3-2 Champille
Thunderstruck2005-01-28 20:16
T
4. Kysymys: Kenet The Rock eliminoi Royal Rumble 2000:ssa viimeisenä, voittaessaan Rumblen?
RKO Orton:
Big Shown
Oikein.
The Champion:
Big Show:n
Tilanne on 4-3 Champille, kohta lähtee vika kysymys.
Rowdy2005-01-28 20:31
R
Mr. Y2J vs stunnerME
Viimeinen kysymys:
Minkä stablen jäsen Edgestä tuli heti WWF debyyttinsä jälkeen, ja keitä tähän stableen kuului?
"Mr. Y2J" kirjoitti: Edge liittyi stableen nimeltä The Brood. Stableen kuuluivat Edgen lisäksi Christian ja Gangrel.
Oiken.
"stunnerME" kirjoitti: The Broodin, johon kuului Gangrel, Edge ja Christian.
Oikein.
2-2, tasapeli.
The Blasterpiece2005-01-29 10:12
T
* AC/DC - TnT *
Suoraan Hartwall Areenalta, Helsingistä~!
Mr. Y2J vs Scalper - Trivia
Kuuluttaja: Tervetuloa tänne Helsinkiiiiiiin!
* Saliva - King of the World *
Kuuluttaja: Ensimmäisenä tänne saapuu Lahdesta Mr. Y2J!
* Stay smart, Get Ed *
Kuuluttaja: Ja Järvenpäästä tulee viime vuoden maaliskuun Trash Talk- voittaja, Scalper!
J-P. Jalo: Tervetuloa minunkin puolestani tänne Hartwall Areenalle. Koko areena on aivan täynnä jännittämässä Mr. Y2J:n ja Scalperin välistä Triviaa. Aihealueena on WWF ja WWE. Vapaapainisivistyssanakirja, mitä luulet, onko siitä haittaa Mr. Y2J:lle, kun hänellä on toinenkin trivia käynnissä samaa aikaa?
Vapaapainisivistyssanakirja: Mahdollisesti.
J-P.Jalo: Hassu fakta, mutta Scalper pyöri ennen Wrestlingalertin/ WWE Now!:n foorumilla nimellä Y2J. Mutta nyt ensimmäiseen kysymykseen.
Kuuluttaja: Krhm.. Saisinko hiljaisuutta. Ensimmäinen kysymys kuuluu näin: Moninkokertainen WWF/E Tag Team mestari Christian on?
* Valo siirtyy kohti Scalperia ja Mr. Y2J:tä, jotka kirjoittavat lapulle vastauksia *
Scalper paljastaa vastauksensa: 9- kertainen.
Kuuluttaja: Kiitos vastauksesta. Se on oikein!
Perään Mr. Y2J näyttää lappunsa, jossa lukee näin: Veikataan 6.
Kuuluttaja: Ja kiitos myös tuosta vastauksesta. Ikävä kyllä se on väärä vastaus! Oikea vastaus on tuo Scalperin mainitsema 9- kertainen. 7 kertaa Edgen kanssa, kerran Lance Stormin kanssa ja kerran Chris Jerichon kanssa. Tilanne 1-0 Scalperille. Nyt mainostauolle. Sillä aikaa saatte uuden kysymyksen.
*Mainostauko*
Thunderstruck2005-01-29 10:31
T
5. Kysymys: Kuka painija tunnetaan nimellä IRS?
RKO Orton:
Lawrence Michael
Väärin.
The Champion:
Mike Rotundo
Väärin.
Oikea vastaus olisi ollut Mike Rotunda.
Joten Champ voitti 4-3. Onnittelut!
Rowdy2005-01-29 10:48
R
OWW:ssä luki, että Mike Rotundo. No väliäkö sillä, voitto tuli kuitenkin. Kiitokset taas pitäjälle ja vastustajalle.
The Blasterpiece2005-01-29 10:49
T
"The Champion" kirjoitti: OWW:ssä luki, että Mike Rotundo. No väliäkö sillä, voitto tuli kuitenkin. Kiitokset taas pitäjälle ja vastustajalle.
Noh OWW on täynnä kirjoitusvirheitä.
Scalper2005-01-29 10:50
S
"Blaster" kirjoitti: Ed
Off-Topic: Se on ED eli kummatkin isolla.
RKO Orton2005-01-29 11:11
R
KEKKONEN! Ei tuu nyt kyllä kesää. Haluaisin pitää jollekin tämmöisen trivian.. Ja voisin vaikka haastaa jonkun.
popozo2005-01-31 17:05
P
Bush vs The Champion. Kysymys 4: Kuka toimi tuomarina, WrestleMania 1:ssä, matsissa Hulk Hogan & Mr. T vs Rowdy Roddy Piper & Paul Orndorff.
Bush vastasi:
Pah. Earl Hebner.
Väärin.
The Champion vastasi:
Muhammad Ali
Oikein.
Tilanne: 3-1 Champille.
The Blasterpiece2005-01-31 17:18
T
Kuuluttaja: Tervetuloa takaisin! Seuraava kysymys kuuluu näin: Mikä on D-Von Dudleyn oikea nimi?
* Scalper & Mr.Y2J käyvät vastauksia kirjoittelemaan lappusiin *
Kuuluttaja: Scalper, paljasta vastauksesi!
Scalper näyttää lappunsa: Devon Hughes.
Heti perään näyttää myös Mr.Y2J: Devon Hughes.
Kuuluttaja: Ja molemmilla on sama vastaus ja se on.... OIKEIN!
*Yleisö taputtaa, mutta yhtäkkiä areenalta lähtee valot*
Kuuluttaja: Mitä hem...?!?
Bushmeister2005-01-31 20:58
B
Henkka vs stunnerME Special CHIKARA Challenge
Kysymys: Ketka kuuluivat Goldbond Mafia-ryhmittymaan?
Henkka sanoo: CM Punk, Chris Hero & "Classic" Colt Cabana
ja stunnerME vastaa: C.M. Punk, Chris Hero ja Colt Cabana.
Ja oikea vastaus on, tidididdidii... CM Punk, Chris Hero & Colt Cabana. Tilanne tasan 1-1 lammittelykysymyksen jalkeen.
Oikea vastaus: KIRYKOU (vaihtoehtoisesti Kirykou Pro olisi hyvaksytty myos), CHIKARA Wrestle Factory on CHIKARAn painikoulu. Tilanne 2-1 stunnerMEn hyvaksi.
Bushmeister2005-02-02 18:50
B
Kysymys #3: Kuinka monta Hair/Mask-matsia CHIKARAssa on kayty? (eli otteluita joissa panoksena on ollut vah. yhden painijan maski tai tukka)
Henkan mielesta: 12
ja stunnerME: Yksi.
Oikea vastaus: kaksi. Blind Rage vs Ichabod Slayne oli yksi, ja toinen oli 3 vs 3 "Ultimate Jeopardy" Match, jossa panoksena olivat mm. Mike Quackenbushin kahdeksan mestaruusvyota ja The Wild Cards-tiimin hiukset. Wild Cardsit havisivat ja menettivat hiuksensa.
Tilanne: 2-1 stunnerMElle.
RKO Orton2005-02-02 19:07
R
Hei voin olla pitäjänä johonkin triviaan jos joku haluaa..
Kosonen2005-02-02 19:08
K
"RKO Orton" kirjoitti: Hei voin olla pitäjänä johonkin triviaan jos joku haluaa..
Minä ainakin voin olla jotakin vastaan, pidä sinä sitten se trivia.
RKO Orton2005-02-02 19:10
R
Juu pidän vain WWE-WWF:stä sitten. Lähetä privaa, jos joku haastaa sinut Silent..
popozo2005-02-02 19:33
P
Bush vs The Champion. Kysymys 5: Miten B-Boy voitti Super Dragon:in IWA-Mid South feden Revolution Strong Style Tournament 2004:ssa.
Bush vastasi:
Shining Wizardilla.
Väärin.
The Champion vastasi:
Selättämällä.
Väärin.
Oikea vastaus: B-Boy voitti Dragon:in KnockOut:illa, kun hän teki kolme kertaa peräkkäin Back Drop Driver:in.
Voittaja: The Champion, pisteillä 4-1.
Kumiorava2005-02-03 14:18
K
Pöllin tämän idean nyt häikäilemättömästi Blasterilta.
Kumioravan Reslinki-visa™
Aihealue: WWE/F
Kierros: 1
Panos: Voittaja saa päättää häviäjän nickin, avatarin ja sigin
Panoksen voimassaoloaika: 2 viikkoa
Kilpailijat: Jack "The Party" Ass vs Live For The Moment
*Satapäinen yleisö hurraa, kun lavalle astelee valokeilassa housebandin soittaman musiikin säestyksellä lipevän näköisiin vaatteisiin pukeutunut Kumiorava, mikki kädessä*
Lipevän näköisiin vaatteisiin pukeutunut Kumiorava: Ja tervetuloa Kumioravan Reslinki-visan ensimmäiselle kierrokselle! Ensimmäisellä kierroksella kysymyshän kuului: Milloin Nikolai Volkoff debytoi? Vastausaika on loppu, joten nyt on totuuden hetki. The Party, sinä ensin!
*Jack "The Party" Ass nostaa ylös pienen taulun jossa lukee vuosiluku 1987*
Orava: Selvä, entäs sinä, LFTM?
*Live For The Moment nostaa ylös lapun jossa lukee 1979, mutta pyyhkiikin tekstin pois ja vaihtaa numeroiksi 1968.*
Orava: Valitettavasti vastausta ei voi vaihtaa, joten hyväksyn vain alkuperäisen vastauksesi. Oikea vastaus on:
*Oravan taakse ilmestyy suuri valotaulu, johon ilmestyy vuosiluku "1968".*
Orava: Kyllä! Oikea vastaus on 1968! LFTM:n jälkimmäinen vastaus oli oikein, mutta valitettavasti vain alkuperäinen vastaus hyväksytään. Tilanne on siis ensimmäisen kierroksen jälkeen 0-0! Seuraavan kierroksen loppuratkaisu nähdään varmasti piakkoin, sillä seuraavat kysymykset esitetään hetken kuluttua! Siihen asti, näkemiin!
*Orava astelee ulos ja lavalle astuu joku muusikko.*
Kumiorava2005-02-03 19:30
K
Joo, nyt tulee tuplapostaus, mutta j00.
Kumioravan Reslinki-visa™
Aihealue: WWE/F
Kierros: 2
Panos: Voittaja saa päättää häviäjän nickin, avatarin ja sigin
Panoksen voimassaoloaika: 2 viikkoa
Kilpailijat: Jack "The Party" Ass vs Live For The Moment
*Orava astelee taas lavalle yleisön hurratessa.*
Orava: Eipä kauaa kestänyt, niin ollaan taas täällä. Toisen kierroksen kysymys kuului siis seuraavasti: Minä vuonna Jimmy "Superfly" Snuka pääsi WWF:n Hall Of Fameen? Tällä kertaa on LFTM:n vuoro vastata ensiksi.
*Live For The Moment nostaa lapun ylös, jossa lukee vuosiluku "1996".*
Orava: Jaahas, että tällaista. The Party, entäs sinä?
*Jack "The Party" Ass näyttää lappua, jossa lukee "1995".*
Orava: Jännitys tiivistyy, kumpi on oikeassa?
*Rummut pärisevät, joka jälkeen valotaululle ilmestyy luku "1996".*
Orava: Live For The Moment on oikeassa! 1996 vuonnahan Snuka sinne HoF:een pääsi. Tämä taisi tapahtua vielä sen vuoden Survivor Seriesissä. Tilanne siis kahden kierroksen jälkeen 1-0 LFTM:n hyväksi. Seuraavat kysymykset tulevat huomenna, joten oli mukava olla seurassanne, huomiseen!
*Valokeilassa paistatteleva Orava astelee pois lavalta*
RKO Orton2005-02-03 19:37
R
Orava is the man!
Live for the Moment2005-02-03 19:38
L
"Kumiorava" kirjoitti:
*Live For The Moment nostaa lapun ylös, jossa lukee vuosiluku "1997".*
Öhöm minä vastasin 1996 niinkuin party asskin joten tilanne on 1-1
Bushmeister2005-02-04 16:17
B
Kysymys #4: Ketka ovat toimineet CHIKARA Wrestle Factoryn kouluttajina?
stunnerMEn vastaus: "Lightning" Mike Quackenbush, Chris Hero, Skayde
ja Henkan rebuttaali: "Lightning" Mike Quackenbush, Chris Hero, Skayde
Oikea vastaus: "Lightning" Mike Quackenbush, Chris Hero, Skayde ja Reckless Youth AKA Tom Carter.
Tilanne 2-1 stunnerMElle. Viimeiset kysymykset tulevat hieman illemmalla.
Kumiorava2005-02-04 19:29
K
Kumioravan Reslinki-visa™
Aihealue: WWE/F
Kierros: 3
Panos: Voittaja saa päättää häviäjän nickin, avatarin ja sigin
Panoksen voimassaoloaika: 2 viikkoa
Kilpailijat: Jack "The Party" Ass vs Live For The Moment
*Orava saapastelee jälleen lipevä virne naamallaan lavalle. Kaikki hurraavat, tyypilliseen tapaansa.*
Orava: Kiitos, kiitos. Kolmas kierros on loppumassa tuota pikaa Reslinki-visassa. Jännitys tiivistyy, miten tässä käy? Kilpailijoidenhan piti mainita kaksi WWF/NJPW Martial Arts Titlen hallitsijaa. The Partyn vuoro vastata ensiksi.
*Jack "The Party" Ass näyttää lappua, jossa lukee nimet Antonio Inoki ja Riki Chosu.*
Orava: Seelvä, entäs sinä, LFTM?
*Live For The Moment näyttää lappua, jossa lukee Antonio Inoki ja Shota Chochoshivili.*
Orava: Näin siis vastaukset. Totuuden hetki koittaa, mitkä ovat oikeat vastaukset?
*Valotaulle ilmestyy lista nimiä:
Antonio Inoki
Shota Chochoshivili
Riki Choshu
Great Muta*
Orava: Molemmat ovat oikeassa! Nimittäin: 18.12.1978 Antonio Inoki sai vyötärölleen kyseisen vyön, jota ovat pitäneet hänen lisäkseen nuo herrat tuossa listalla. Inoki voitti sen vielä toistamiseen 1989. Vyöstä kisaaminen lopettettiin 23.9.1992. Tilanne on siis tällä hetkellä 2-1 Live For The Momentin hyväksi. Seuraavat kysymykset lähetetään piakkoin, joten seuraavat vastaukset kuulemme varmasti kohta. Siihen asti, näkemiin!
*Taas Orava poistuu.*
The Blasterpiece2005-02-05 07:53
T
*Valot tulevat takaisin*
Kuuluttaja: Ja seuraava kysymys kuuluu näin: Kane (Glen Jacobs) teki painidebyytin WWF:ssä vuonna 1993, mutta millä nimellä?
*Mr. Y2J kirjoittelee ainoastaan vastausta*
Mr.Y2J näyttää vastauksensa: Black Knight.
Kuuluttaja: Ja se on... OIKEIN! Ja Scalper? Scalper? APUA! Scalper on hävinnyt! Menemme nyt mainostauolle tilanteessa 2-2 ja sinä aikana etsimme Scalperia!
*Mainostauko*
Kumiorava2005-02-05 09:37
K
Kumioravan Reslinki-visa™
Aihealue: WWE/F
Kierros: 4
Panos: Voittaja saa päättää häviäjän nickin, avatarin ja sigin
Panoksen voimassaoloaika: 2 viikkoa
Kilpailijat: Jack "The Party" Ass vs Live For The Moment
*Orava saapastelee jälleen lavalle.*
Orava: Toiseksi viimeistä kierrosta viedään! Neljännen kierroksen kysmyshän oli että ketkä kaksi olivat vuoden 1985 King Of The Ringin finaalissa? LFTM vastaa ensiksi.
*Live For The Moment nostaa lappua, jossa lukee Tito Santana vs Don Muraco.*
Orava: Kyllä, kyllä, entäs sinä, The Party?
*Jack "The Party" Ass näyttää lappua, jossa lukee myös Don Muraco ja Tito Santana.
Orava: Aivan, aivan, entäs oikea vastaus?
*Valotaululle ilmestyy nimi Don Muraco ja....
IRON SHEIK!!!*
Orava: Aijai, nyt taisitte molemmat mokata. Muracon ja Santanan ottelu käytiin myös kyseisessä tapahtumassa, mutta semifinaaleissa. Tilanne on siis edelleen 2-1 Life For The Momentin hyväksi. Seuraavat kysymykset hetken kuluttua, mutta nyt on kaupallisten tiedotteiden aika. Sitten, VIIMEINEN KIERROS~!
Mielenkiintoista. Pikaisen googlauksen jälkeen tilanne näyttäisi olevan aika pitkälti 50-50 Sheikin ja Santanan välillä. Eli bileperse esittää hyvin mielenkiintoisen kysymyksen: Mihin luottaa?
Jack 'The Party' Ass2005-02-07 14:32
J
OOH...! Silly Cow sanoi nimeni (tai no, miten se otetaan).
Mutta tosiaan. Joku saisi antaa varmistuksen, että kuka se oikea on. Vaikka eihän sillä ole väliä, että menikö minulla ja LftM oikein, sillä olen joka tapauksessa yhden häviöllä.
Niin tuollakin sanotaan että Don Muraco
voitti The Iron Sheikkin joten meni meilla kummallakin väärin.
Bushmeister2005-02-07 20:10
B
Ja CHIKARA-haastesetin viimeinen kysymys.
Kysymys: Jos mukaan lasketaan KAIKKI painijat jotka ovat painineet CHIKARAssa edes yhden ottelun, KUKA on debytoinut ensimmäisenä? Vastaukseksi vaadin sekä painijan nimen että debytointivuoden.
Henkka sanoo: Ei laisinkaan tietoa, enkä kuumeisena oikeastaan edes ymmärtänyt koko kysymystä. Vastataan Chris Hero, 1992.
ja stunnerME:n rebuttaali: Darkness Crabtree, 1942
Oikea vastaus: Heh-heh, unohdin kokonaan kayfaben Eli jos CHIKARAn kayfaben mukaan lasketaan, Darkness Crabtree on oikea vastaus. Kayfaben ulkopuolella vastaukseksi etsittiin La Parkaa, joka on debytoinut vuonna 1982. stunnerME:n vastaus on siis näissä puitteissa samoin hyväksyttävä vastaus.
Eli koko haastetrivia päättyy 3-1 stunnerME:n voitoksi. Kiitoksia molemmille osaanottajille, ja mahdollisesti haastetrivia saa jatkoa tulevaisuudessa.
Kumiorava2005-02-08 14:16
K
Kumioravan Reslinki-visa™
Aihealue: WWE/F
Kierros: 5 (TEH VIIMEINEN KIERROS~~~!!!!!)
Panos: Voittaja saa päättää häviäjän nickin, avatarin ja sigin
Panoksen voimassaoloaika: 2 viikkoa
Kilpailijat: Jack "The Party" Ass vs Live For The Moment
*Orava astelee jälleen lavalle aina yhtä lipevän näköisenä*
Orava: Jännitys tiivistyy... Loppuuko kisa tähän vai otetaanko vielä ylimääräinen kuudes erä? Pitemmittä puheittä, mennäänpä asiaan. Viimeisellä kierroksellahan kysyttiin millä toisella nimellä King Tonga tunnetaan. Sen voin tässä alussa paljastaa, että kyseisellä painijalla on monta muuta nimeä tämän lisäksi, mutta tämä haettu on ylivoimaisesti tunnetuin. Bileperse, näytä vastauksesi!
*Jack "The Party" Ass näyttää lappua jossa lukee Rikishi.*
Orava: Selvä, entäs sinä, LFTM?
*Live For The Moment nostaa lapun jossa lukee Haku.*
*Fanfaarit ja pyrot kajahtavat ja valokeila siirtyy Live For The Momentiin.*
Orava: Live For The Moment on ensimmäisen Kumioravan Reslinki-visan voittaja!!! Palkintonahan on tämä loistava mahdollisuus vaihtaa häviäjän nick avatar ja sig. The Party saa lohdutuspalkinnoksi uuden nickin, sigin ja avatarin. Lopettelemmekin tästä sitten Life For The Momentin kommentteihin. Miltä nyt tuntuu? (Oletan siis, että LFTM vastaa tähän jollain tavalla. Aivansama miten. )
Silly Cow2005-02-08 14:30
S
Ihan mielenkiinnosta, kuinka perusteltua on vaihtaa sekä nicki, avatari että signature? Eihän tuon jälkeen tunnista koko postaajaa.
Avatarissa ja sigissä olisi mielestäni nöyryytystä riittävästi.
Live for the Moment2005-02-08 15:10
L
No kiitos kiitos. Kiitos Oravalle hienosta trivian pitämisetä ja tietenkin hyvälle vastustajalle Jack "The Party" Ass:sille
Noniin Juhlaperseen upouusi awatar jossa komeilee tämän foorumin legenda
Sitten persoonallinen sigi: Nash puhuu täyttä totta joka viestissään.
Nash Rulettaa ihan sikana, se on paras.
Sitten kaikkein nöyryyttävin muutos juhlaperseen elämässä...
Naiset ja herrat saanen esitellä juhlaperseen uuden nimen Jack "the Party"Ass
Niin ei minulla ole mikään hirveän hyvä mielikuvitus
Silly Cow2005-02-08 15:14
S
"Live for the Moment" kirjoitti: Noniin Juhlaperseen upouusi awatar jossa komeilee tämän foorumin legenda
Ja luonnollisesti ennen kuin moista avataria ruvetaan laittamaan yhtään kenellekään niin siihen kysytään kohteliaasti lupa Arekselta.
Eipä sinänsä että hän olisi koskaan kuvaansa hävennyt mutta itse en ainakaan kovin arvostaisi mikäli joku yhtäkkiä päättäisi laittaa kuvani avatarikseen. Oikeus yksityisyyteen on kiva asia eikä ole kuulia loukata sitä.