Luettele Steinerin käyttämät "luontaiset lihastenkasvattajat".
Trivia
Joo... en taida tohon Tupsuveitikan triviaan vastata koska löysin sivun mistä Tupsukka oli kysymyksensä kopioinu. Ei olis reiluu vastata 8)
Jomppa kirjoitti:Phenomenon kirjoitti:
Voin pitää trivian maksimissaan neljälle tyypille... Wikipediasta ei ole paljoa apua tässä triviassa. :?
Ja aiheena on? Steineriin pelkästään liittyviä kysymyksiä?
Voin luvata, että maksimissaan yksi kysymys liittyy Steineriin. 8)
Aiheena enemmänkin painijat...
Meikäläinen voisi osallistua Phenomenonin kisaan.
Vielä maksimissaan kolme osallistujaa :)
Lupaan, että pari ensimmäistä kysymystä ovat helpompia kuin loput. 8)
Lupaan, että pari ensimmäistä kysymystä ovat helpompia kuin loput. 8)
No kai määkin osallistun tähän.
No tullaan mukaan tähän visaan sitten jollei tämä olisi netistä kopsattu eikä käskestä luettelemaan Hardyn käyttämiä huumeita (8 kpl riittää).
Ravenwood kirjoitti:
Joo... en taida tohon Tupsuveitikan triviaan vastata koska löysin sivun mistä Tupsukka oli kysymyksensä kopioinu. Ei olis reiluu vastata 8)
Joo oli vaikeaa keksiä, älä kuitenkaan kerro kellekkään kyseistä sivua. :) Sillä kyssät ovat hyviä.
E: Muuten teille valittajille tiedoksi että monet teistä vastasivat hyvin.
E2: Niin ja niille jotka eivät tienneet, Bart Gunn teki Billy Gunnin kanssa veljestiimin Smokin' Guns siinä 1990 luvun keskivaiheilla, yhden tag team mestaruudenkin voittivat.
TupsuVeitikka kirjoitti:Ravenwood kirjoitti:
Joo... en taida tohon Tupsuveitikan triviaan vastata koska löysin sivun mistä Tupsukka oli kysymyksensä kopioinu. Ei olis reiluu vastata 8)
Joo oli vaikeaa keksiä, älä kuitenkaan kerro kellekkään kyseistä sivua. :) Sillä kyssät ovat hyviä.
Muuten teille valittajille tiedoksi että monet teistä vastasivat hyvin.
Juu en kerro. :)
TupsuVeitikan olisi ehkä kannattanut lukea ''vaatimukset'' hiukan tarkemmin. Mikäli Attitude ulottuu aina 90-luvun alkupuolille asti, taidan olla väärässä paikassa ja painun nurkkaan häpeämään.
Eihän tuossa triviassa ollut '00 luvun tällä puolen yhtään kysymystä. :o En vaivautunut vastaamaan, kun odotin Attidute Erasta - nykyaikaan olevaa triviaa.
Tuohon Phenomin triviaan voisin osallistua neljäntenä. En tule kylläkään saamaan yhtään pistettä.. Let's try
No Attitudeahan se 97-99 olikin parhaimmillaan. :|
Wormmaster kirjoitti:
No Attitudeahan se 97-99 olikin parhaimmillaan. :|
Noniin, mutta ilmoitin aihealueen päättyvän nykyaikaan. Eli olisihan siellä joitain nykyaikaankin liittyviä kysymyksiä hyvä olla. Ja jokatapauksessa lähes mikään kysymys ei ollut lähelläkään Attidutea (mm 1990.)
Laitoin nyt vähän monipuolisempaa kun osanottajia tuli vähän enemmän.
Ja itse vastauksiin, kaikki eivät ehtineet vastata, mutta aikaraja oli klo 17.
1. Kenen WWF -painijan ura miltei loppui purjehdusonnettomuudessa 1990?
Hamatti: Brutus Beefcake 1
Ihmine: - 0
Button: Rick Flair 0
ViiZei: Marty Jannetty 0
Jers1: - 0
ECW Original: - 0
V: Brutus "The Barber" Beefcake
2. Kuka oli Randy Savagen vastustaja SummerSlam 1990:ssä?
Hamatti: Dusty Rhodes 1
Ihmine: Hulk Hogan 0
Button: Hulk Hogan 0
ViiZei: Dusty Rhodes 1
Jers1: - 0
ECW Original: Dusty Rhodes 1
V: Dusty Rhodes
3. Mikä tiimi päihitti The Barbarianin ja Hakun Wrestlemania 7:ssä?
Hamatti: The Rockers 1
Ihmine: - 0
Button: Hartit 0
ViiZei: The Rockers 1
Jers1: - 0
ECW Original: The Rockers 1
V: Rockers
4. Kuka nyrkkeilyvalmentaja sanoi eräässä "RAW Magazinessa" että Bart Gunnin pitäisi nyrkkeillä ammatikseen?
Hamatti: Murray Sutherland 0
Ihmine: - 0
Button: Mike Tysonin nyrkkeilyvalmentaja 0
ViiZei: - 0
Jers1: - 0
ECW Original: 0
V: Ray Rinaldi
5. Millaisen stipendin Billy Gunn sai collegesta?
Hamatti: Hyvän ½
Ihmine: - 0
Button: Jenkkifutis 0
ViiZei: Semmosen mistä saa rahaa ½
Jers1: - 0
ECW Original: - 0
V: Rodeo stipendin (joillekkin annettiin pisteitä osittaisesta oikeasta)
6. Kuka sai viimeisen selätyksen 4-tiimin eliminointimatsissa Wrestlemania 13:ssa?
Hamatti: HeadBangers tuon voitti..Trashers 1
Ihmine: - 0
Button: Bret Hart 0
ViiZei: The Headbangersin Mosh 2
Jers1: - 0
ECW Original: The Headbangers 1
V: Headbangersin Mosh.
7. Millaiseen matsiin Kama osallistui SummerSlam 1995:ssä?
Hamatti: Casket Matchiin 1
Ihmine: Arkkumatsi 1
Button: Battle Royal 0
ViiZei: Casket Match 1
Jers1: - 0
ECW Original: Casket Match 1
V: Casket Match
8. Mitä erikoista oli joukkuemestaruusmatsissa Wrestlemania 5:ssä?
Hamatti: Se oli Handicap -matsi 1
Ihmine: - 0
Button: No idea 0
ViiZei: Se oli handicap -matsi? 1
Jers1: - 0
ECW Original: Se oli handicap 1
V: Handicap Match
9. Kuka oli ensimmäinen painija joka selätti Mr.Perfectin?
Hamatti: 80-luku on sen verran hakusessa, ettei kyllä näin tarkkaa tietoa löydy. 0
Ihmine: Hulk Hogan? 1
Button: Hogan? 1
ViiZei: Brutus Beefcake 0
Jers1: Hulk Hogan 1
ECW Original: Hulk Hogan 1
V: Hulk Hogan
10. Kuka eliminoi eniten painijoita Royal Rumble 2004:ssä?
Hamatti: Varmaankin Benoit, kun koko ajan kehissä hengaili 1
Ihmine: Benoit joten vastataan Benoit 1
Button: Undertaker? 0
ViiZei: Chris Benoit 1
Jers1: Kane 0
ECW Original: Goldberg 0
V: Chris Benoit
11. Ja kuinka monta?
Hamatti: 5 0
Ihmine: 8 0
Button: 7 0
ViiZei: 6 1
Jers1: 13 0
ECW Original: 9 0
V: 6
12. Kenet Triple H voitti King Of The Ring 1997 finaalissa?
Hamatti: Mankindin 1
Ihmine: Mick Foleyn 1
Button: Shawn Michaels 0
ViiZei: Mankindin 1
Jers1: Undertakerin 0
ECW Original: Ahmed Johnssonin 0
V: Mankind
13. Kuinka monta jäsentä oli Hart Foundatoniossa?
Hamatti: 3 0
Ihmine: 3 0
Button: 4 0
ViiZei: 4 0
Jers1: 2 0
ECW Original: 3 0
V: 5
14. Ketkä siihen kuuluivat?
Hamatti: Bret Hart, Jimmy Neidhart, Jimmy Hart 2
Ihmine: Bret Hart, Jimmy Neidhart, Jimmy Hart 2
Button: Bret, Owen, Jim Neidhart, Jimmy Hart 3
ViiZei: Bret Hart, Jimmy Hart, Jim Neidhart ja Danny Davis 2
Jers1: Bret Hart ja Jimmy Neidhart 2
ECW Original: Bret Hart, Jimmy Neidhart ja Jimmy Hart 2
V: Bret Hart, Owen Hart, Jim Neidhart, British Bulldog ja Brian Pillman
15. Mistä maasta Los Boricuas tuli?
Hamatti: Meksiko 0
Ihmine: - 0
Button: Espana?? 0
ViiZei: Puerto Ricosta 1
Jers1: Meksikosta 0
ECW Original: Puerto Ricosta 1
V: Puerto Rico
16. Ketkä siihen kuuluivat?
Hamatti: - 0
Ihmine: - 0
Button: Que? 0
ViiZei: Savio Vega, Miguel Perez, Jose Estrada, Jesus Castillo 4
Jers1: - 0
ECW Original: Savio Vega, MIguel Perez, Jesus Castillo, Jose Estrada 4
V: Savio Vega, Miguel Perez, Jesus Castillo & Jose Estrada
17. Saturday Night Main Eventissä on vaihtunut vain 1 mestaruus, mikä?
Hamatti: IC-mestaruus 1
Ihmine: Jokin pienempi mestaruus, olisiko IC tai Tag. Sanotaan Tag Team-mestaruudet ½
Button: IC title? 1
ViiZei: WWF Tag Team Championship 0
Jers1: Intercontinental 1
ECW Original: Intercontinental Championship 1
V: Intercontinental Championship
18. Ketkä olivat kyseisessä matsissa ja minä vuonna?
Hamatti: Shawn Michaels ja British Bulldog, 92. 3
Ihmine: No idea 0
Button: ... 0
ViiZei: Arn Anderson & Tully Blanchard vs Ax and Smash, 1989 0
Jers1: - 0
ECW Original: - 0
V: Shawn Michaels ja British Bulldog 1992
19. Keneltä Diesel voitti WWF mestaruuden 1994?
Hamatti: Scott Hall / Razor Ramon 0
Ihmine: Jostain syystä tulee mieleen Michaels 0
Button: Hogan? 0
ViiZei: Bob Backlundilta 1
Jers1: - 0
ECW Original: Bob Backlundilta 1
V: Bob Backlund
20. Missä kaupungissa The Rock heitti Steve Austinin jokeen?
Hamatti: Motor City, Detroit 1
Ihmine: - 0
Button: Boston? 0
ViiZei: Los Angeles 0
Jers1: Long Island, New York 0
ECW Original: Teksasissa? 0
V: Detroit
21. Mikä PPV järjestettiin 6.12.1998 Englannissa?
Hamatti: WWF Capital Carnage 1
Ihmine: Armageddon 0
Button: SummerSlam? 0
ViiZei: Capital Carnage 1
Jers1: Insurexxion 0
ECW Original: - 0
V: Capital Carnage
LOPPUPISTEET:
1. ViiZei 18½
2. Hamatti 16½
3. ECW Original 16
4. Ihmine 6½
5. Button 5
6. Jers1 4
Onnea.
Ja itse vastauksiin, kaikki eivät ehtineet vastata, mutta aikaraja oli klo 17.
1. Kenen WWF -painijan ura miltei loppui purjehdusonnettomuudessa 1990?
Hamatti: Brutus Beefcake 1
Ihmine: - 0
Button: Rick Flair 0
ViiZei: Marty Jannetty 0
Jers1: - 0
ECW Original: - 0
V: Brutus "The Barber" Beefcake
2. Kuka oli Randy Savagen vastustaja SummerSlam 1990:ssä?
Hamatti: Dusty Rhodes 1
Ihmine: Hulk Hogan 0
Button: Hulk Hogan 0
ViiZei: Dusty Rhodes 1
Jers1: - 0
ECW Original: Dusty Rhodes 1
V: Dusty Rhodes
3. Mikä tiimi päihitti The Barbarianin ja Hakun Wrestlemania 7:ssä?
Hamatti: The Rockers 1
Ihmine: - 0
Button: Hartit 0
ViiZei: The Rockers 1
Jers1: - 0
ECW Original: The Rockers 1
V: Rockers
4. Kuka nyrkkeilyvalmentaja sanoi eräässä "RAW Magazinessa" että Bart Gunnin pitäisi nyrkkeillä ammatikseen?
Hamatti: Murray Sutherland 0
Ihmine: - 0
Button: Mike Tysonin nyrkkeilyvalmentaja 0
ViiZei: - 0
Jers1: - 0
ECW Original: 0
V: Ray Rinaldi
5. Millaisen stipendin Billy Gunn sai collegesta?
Hamatti: Hyvän ½
Ihmine: - 0
Button: Jenkkifutis 0
ViiZei: Semmosen mistä saa rahaa ½
Jers1: - 0
ECW Original: - 0
V: Rodeo stipendin (joillekkin annettiin pisteitä osittaisesta oikeasta)
6. Kuka sai viimeisen selätyksen 4-tiimin eliminointimatsissa Wrestlemania 13:ssa?
Hamatti: HeadBangers tuon voitti..Trashers 1
Ihmine: - 0
Button: Bret Hart 0
ViiZei: The Headbangersin Mosh 2
Jers1: - 0
ECW Original: The Headbangers 1
V: Headbangersin Mosh.
7. Millaiseen matsiin Kama osallistui SummerSlam 1995:ssä?
Hamatti: Casket Matchiin 1
Ihmine: Arkkumatsi 1
Button: Battle Royal 0
ViiZei: Casket Match 1
Jers1: - 0
ECW Original: Casket Match 1
V: Casket Match
8. Mitä erikoista oli joukkuemestaruusmatsissa Wrestlemania 5:ssä?
Hamatti: Se oli Handicap -matsi 1
Ihmine: - 0
Button: No idea 0
ViiZei: Se oli handicap -matsi? 1
Jers1: - 0
ECW Original: Se oli handicap 1
V: Handicap Match
9. Kuka oli ensimmäinen painija joka selätti Mr.Perfectin?
Hamatti: 80-luku on sen verran hakusessa, ettei kyllä näin tarkkaa tietoa löydy. 0
Ihmine: Hulk Hogan? 1
Button: Hogan? 1
ViiZei: Brutus Beefcake 0
Jers1: Hulk Hogan 1
ECW Original: Hulk Hogan 1
V: Hulk Hogan
10. Kuka eliminoi eniten painijoita Royal Rumble 2004:ssä?
Hamatti: Varmaankin Benoit, kun koko ajan kehissä hengaili 1
Ihmine: Benoit joten vastataan Benoit 1
Button: Undertaker? 0
ViiZei: Chris Benoit 1
Jers1: Kane 0
ECW Original: Goldberg 0
V: Chris Benoit
11. Ja kuinka monta?
Hamatti: 5 0
Ihmine: 8 0
Button: 7 0
ViiZei: 6 1
Jers1: 13 0
ECW Original: 9 0
V: 6
12. Kenet Triple H voitti King Of The Ring 1997 finaalissa?
Hamatti: Mankindin 1
Ihmine: Mick Foleyn 1
Button: Shawn Michaels 0
ViiZei: Mankindin 1
Jers1: Undertakerin 0
ECW Original: Ahmed Johnssonin 0
V: Mankind
13. Kuinka monta jäsentä oli Hart Foundatoniossa?
Hamatti: 3 0
Ihmine: 3 0
Button: 4 0
ViiZei: 4 0
Jers1: 2 0
ECW Original: 3 0
V: 5
14. Ketkä siihen kuuluivat?
Hamatti: Bret Hart, Jimmy Neidhart, Jimmy Hart 2
Ihmine: Bret Hart, Jimmy Neidhart, Jimmy Hart 2
Button: Bret, Owen, Jim Neidhart, Jimmy Hart 3
ViiZei: Bret Hart, Jimmy Hart, Jim Neidhart ja Danny Davis 2
Jers1: Bret Hart ja Jimmy Neidhart 2
ECW Original: Bret Hart, Jimmy Neidhart ja Jimmy Hart 2
V: Bret Hart, Owen Hart, Jim Neidhart, British Bulldog ja Brian Pillman
15. Mistä maasta Los Boricuas tuli?
Hamatti: Meksiko 0
Ihmine: - 0
Button: Espana?? 0
ViiZei: Puerto Ricosta 1
Jers1: Meksikosta 0
ECW Original: Puerto Ricosta 1
V: Puerto Rico
16. Ketkä siihen kuuluivat?
Hamatti: - 0
Ihmine: - 0
Button: Que? 0
ViiZei: Savio Vega, Miguel Perez, Jose Estrada, Jesus Castillo 4
Jers1: - 0
ECW Original: Savio Vega, MIguel Perez, Jesus Castillo, Jose Estrada 4
V: Savio Vega, Miguel Perez, Jesus Castillo & Jose Estrada
17. Saturday Night Main Eventissä on vaihtunut vain 1 mestaruus, mikä?
Hamatti: IC-mestaruus 1
Ihmine: Jokin pienempi mestaruus, olisiko IC tai Tag. Sanotaan Tag Team-mestaruudet ½
Button: IC title? 1
ViiZei: WWF Tag Team Championship 0
Jers1: Intercontinental 1
ECW Original: Intercontinental Championship 1
V: Intercontinental Championship
18. Ketkä olivat kyseisessä matsissa ja minä vuonna?
Hamatti: Shawn Michaels ja British Bulldog, 92. 3
Ihmine: No idea 0
Button: ... 0
ViiZei: Arn Anderson & Tully Blanchard vs Ax and Smash, 1989 0
Jers1: - 0
ECW Original: - 0
V: Shawn Michaels ja British Bulldog 1992
19. Keneltä Diesel voitti WWF mestaruuden 1994?
Hamatti: Scott Hall / Razor Ramon 0
Ihmine: Jostain syystä tulee mieleen Michaels 0
Button: Hogan? 0
ViiZei: Bob Backlundilta 1
Jers1: - 0
ECW Original: Bob Backlundilta 1
V: Bob Backlund
20. Missä kaupungissa The Rock heitti Steve Austinin jokeen?
Hamatti: Motor City, Detroit 1
Ihmine: - 0
Button: Boston? 0
ViiZei: Los Angeles 0
Jers1: Long Island, New York 0
ECW Original: Teksasissa? 0
V: Detroit
21. Mikä PPV järjestettiin 6.12.1998 Englannissa?
Hamatti: WWF Capital Carnage 1
Ihmine: Armageddon 0
Button: SummerSlam? 0
ViiZei: Capital Carnage 1
Jers1: Insurexxion 0
ECW Original: - 0
V: Capital Carnage
LOPPUPISTEET:
1. ViiZei 18½
2. Hamatti 16½
3. ECW Original 16
4. Ihmine 6½
5. Button 5
6. Jers1 4
Onnea.
Voin osallistua tuohon Phenon Triviaan.
Tuon vitoskysymyksen vastaus oli kyllä aika läppä mutta mikäs siinä :mrgreen:
Olihan tuo toisaalta totta ni kyllä sä mun silmissä pisteitä ansaitsit. :D
Aika rautaista tietoa tietyillä henkilöillä tässä oli jos ei wikipediaa käytetty..
Ihmine kirjoitti:
Aika rautaista tietoa tietyillä henkilöillä tässä oli jos ei wikipediaa käytetty..
Ne on käyttäny kato OWW:tä.
20€ tulee heti kaikkien osallistujien tilille jollei kukaan wikiä käyttänyt.. joopajoo
En ole väittänytkään etten Wikipediaa olisi käyttänyt. Eikä se kiellettyä olekkaan.
ViiZei kirjoitti:
En ole väittänytkään etten Wikipediaa olisi käyttänyt. Eikä se kiellettyä olekkaan.
Tietokilpailusta tulee googletuskilpailu. Erikoisjännää.
Rocky kirjoitti:ViiZei kirjoitti:
En ole väittänytkään etten Wikipediaa olisi käyttänyt. Eikä se kiellettyä olekkaan.
Tietokilpailusta tulee googletuskilpailu. Erikoisjännää.
Silti, kuka googlettaa nopeiten tiukassa ajassa. ;P Olihan tälläinen tietokilpailukin joskus suomessa missä etittiin netistä vastaukset.
Okei, eli viimeistään aamulla lähtee kysymykset seuraaville osallistujille:
The Rocker
The Boss
frebix
Jomppa
Triple K
Osa kysymyksistä on helppoja, osa vähän vaikeampia mutta periaatteenani on että en laita sellasia kysymyksiä mihin en itse tiedä vastauksia.
The Rocker
The Boss
frebix
Jomppa
Triple K
Osa kysymyksistä on helppoja, osa vähän vaikeampia mutta periaatteenani on että en laita sellasia kysymyksiä mihin en itse tiedä vastauksia.
Rocky kirjoitti:ViiZei kirjoitti:
En ole väittänytkään etten Wikipediaa olisi käyttänyt. Eikä se kiellettyä olekkaan.
Tietokilpailusta tulee googletuskilpailu. Erikoisjännää.
Yhdyn tähän.. Mikä idea on osallistua, jos googlesta hikisesti ettii vastaukset? Mun mielestä ainakin jos ite osallistuisin, niin ihan rehdisti muistista niitä yrittäisin hakea tai sit ihan puhtaalla veikkauksella. Sit kun tulokset tulis vois kattoo kuinka metsään on mennyt.
YP kirjoitti:Rocky kirjoitti:ViiZei kirjoitti:
En ole väittänytkään etten Wikipediaa olisi käyttänyt. Eikä se kiellettyä olekkaan.
Tietokilpailusta tulee googletuskilpailu. Erikoisjännää.
Yhdyn tähän.. Mikä idea on osallistua, jos googlesta hikisesti ettii vastaukset? Mun mielestä ainakin jos ite osallistuisin, niin ihan rehdisti muistista niitä yrittäisin hakea tai sit ihan puhtaalla veikkauksella. Sit kun tulokset tulis vois kattoo kuinka metsään on mennyt.
Nimenomaan. Eivät nämä leppoisat tietokilpailut kuitenkaan ole mitään verenmaku suussa vedettäviä elintärkeitä kokeita, vaan pikemminkin silkan hauskanpidon vuoksi järjestettäviä kisailuja. Jos tällaisetkin on pakko voittaa käyttämällä Wikipediaa tai muuta vastaavaa tietosivustoa, niin en kyllä voi ymmärtää: eihän voittajille ole luvassa minkään sortin palkintojakaan. Lukuun ottamatta tietysti mainetta ja kunniaa, jotka nekin vedetään vessanpöntöstä alas voittajan paljastaessa käyttäneensä apunaan Wikipediaa.
Kysymykset
1. Tämän hetken kuumimpia supertähtiä oleva Batista halusi 90-luvulla kouluttautua showpainijaksi. Batista lähti harjoitusleirille, mutta sai erittäin arvostetulta valmentajalta kuulla ettei tulisi ikinä menestymään bisneksessä. Kuka oli tämä valmentaja? 1 pistettä
Oikea vastaus: The Sarge
2. Koko alan tunnetuimpia catchphraseja on Goldbergin "Who's next!?"-lausahdus. Minkä alan työntekijä auttoi WCW:n managementtia keksimään tämän catchphrasen? 1 pistettä
Oikea vastaus: Ravintola alan, eli tarjoilija olisi riittänyt. Minkä muun alan työntekijät kysyvät jatkuvasti Who's next?
3. Jeff Jarrettin elämän tärkeimpiä ihmisiä tuntuu ihmeellisesti kuolevan samana päivänä vuodesta. Jeff Jarrettin vaimo kuoli 23 toukokuuta 2007. Kuka Jeff Jarretille läheinen ihminen kuoli vuosia ennen Jill Jarrettia, mutta myös tuona kirottuna päivänä? 1 pistettä
Oikea vastaus: Owen Hart, Jeff Jarrettin paras kaveri.
4. Scott Steiner melkein menehtyi Puerto Ricossa vuonna 2007, kun Apolo-nimellä painiva kävelevä katastrooffi potkaisi tätä kurkkuun. Scott Steinerille annettiin vain 5 tuntia elinaikaa, mutta ihmeen kaupalla Puerto Ricolaiset lääkärit onnistuivat pelastamaan Steinerin hengen. Eräs TNA:n työntekijä jäi Steinerin seuraksi Puerto Ricoon ja matkusti laivalla loukkaantuneen supertähden kanssa takaisin kotia kohti. Kuka oli tämä työntekijä? 1 pistettä
Oikea vastaus: JB, Jeremy Borash.
5. WCW:n mentyä nurin järjesti Marcus "Buff" Bagwell eräälle ystävälleen buukkauksia eri indypromootiosta. Tämä ystävä kuitenkin jätti ilmestymästä tapahtumiin kerta toisensa jälkeen, kenestä on kyse? 1 pistettä
Oikea vastaus: Lex Luger
6. Sting kertoi aikoinaan, että yksi syy miksi hän ei hypännyt WWF:n bandwagooniin WCW:n lopetettua oli, että WCW painijat jotka jatkoivat WWF:ään eivät olleet ns. todellisia WCW tähtiä. Stingin mukaan WCW:n johtohahmot puuttuivat. Nimeä ainakin neljä painijaa, jotka olivat Stingerin mukaan WCW:n henki ja veri. 4 pistettä
Oikeat vastaukset: Hall, Nash, Hogan, Savage, Luger, Sting & Steiner Brothers. (Ihme kyllä Ric Flairia Stingeri ei maininnut)
7. Viimeiseksi kysymykseksi helpompi. Kuka oli WWE:n ensimmäinen Grand Slam-mestari? Entä TNA:n? 2 pistettä
Oikeat vastaukset: Shawn Michaels & AJ Styles.
Lopuksi kommenttia. Jomppa joko luovutti tai myöhästyi junasta. Jouduin antamaan Triple K'lle ja The Rockerille toisesta kysymyksestä plussa pisteen, koska he sentään tuntuivat lukeneen kysymyksen kunnolla. Lisäksi oli hauskaa kun kuudennessa kysymyksessä tarjoiltiin Jeff Jarrettia ja Bret Hartia.
Ja voittajahan oli Triple K, onneksi olkoon.
1. Tämän hetken kuumimpia supertähtiä oleva Batista halusi 90-luvulla kouluttautua showpainijaksi. Batista lähti harjoitusleirille, mutta sai erittäin arvostetulta valmentajalta kuulla ettei tulisi ikinä menestymään bisneksessä. Kuka oli tämä valmentaja? 1 pistettä
Oikea vastaus: The Sarge
Kilpailijoiden vastaukset kirjoitti:
frebix: WCWssä taisi olla muistaakseni.. mutta valmentajan nimi, ei tietoa..
The Rocker: Killer Kowalski
The Boss: Joo ei hajua.. Rocky Johnson ?
Triple K: Ohi.
2. Koko alan tunnetuimpia catchphraseja on Goldbergin "Who's next!?"-lausahdus. Minkä alan työntekijä auttoi WCW:n managementtia keksimään tämän catchphrasen? 1 pistettä
Oikea vastaus: Ravintola alan, eli tarjoilija olisi riittänyt. Minkä muun alan työntekijät kysyvät jatkuvasti Who's next?
Kilpailijoiden vastaukset kirjoitti:
frebix: Tämähän menee hyvin.. Piper?
The Rocker: Mainosalan?
The Boss: Empä tiedä..Shawn Michaels ?
Triple K: musiikkialan
3. Jeff Jarrettin elämän tärkeimpiä ihmisiä tuntuu ihmeellisesti kuolevan samana päivänä vuodesta. Jeff Jarrettin vaimo kuoli 23 toukokuuta 2007. Kuka Jeff Jarretille läheinen ihminen kuoli vuosia ennen Jill Jarrettia, mutta myös tuona kirottuna päivänä? 1 pistettä
Oikea vastaus: Owen Hart, Jeff Jarrettin paras kaveri.
Kilpailijoiden vastaukset kirjoitti:
frebix: Owen Hart, yksi mieleen jääneitä päivämääriä
The Rocker: Ei mitään tietoa.
The Boss: -
Triple K: Owen Hart
4. Scott Steiner melkein menehtyi Puerto Ricossa vuonna 2007, kun Apolo-nimellä painiva kävelevä katastrooffi potkaisi tätä kurkkuun. Scott Steinerille annettiin vain 5 tuntia elinaikaa, mutta ihmeen kaupalla Puerto Ricolaiset lääkärit onnistuivat pelastamaan Steinerin hengen. Eräs TNA:n työntekijä jäi Steinerin seuraksi Puerto Ricoon ja matkusti laivalla loukkaantuneen supertähden kanssa takaisin kotia kohti. Kuka oli tämä työntekijä? 1 pistettä
Oikea vastaus: JB, Jeremy Borash.
Kilpailijoiden vastaukset kirjoitti:
frebix: Toinen aika hyvin sopiva kysymys kun tapauksesta olen lukenut, TNA house show siis oli kyseessä ja matsissa oli myös Jarrett ja Storm. Mutta kuka jäi hänen kanssaan? Onko joku noista, heitetään Double J.
The Rocker: Rick Steiner?
The Boss: -
Triple K: ööh... Rick Steiner?
5. WCW:n mentyä nurin järjesti Marcus "Buff" Bagwell eräälle ystävälleen buukkauksia eri indypromootiosta. Tämä ystävä kuitenkin jätti ilmestymästä tapahtumiin kerta toisensa jälkeen, kenestä on kyse? 1 pistettä
Oikea vastaus: Lex Luger
Kilpailijoiden vastaukset kirjoitti:
frebix: No clue, heitetään Stasiak kun ystäviä olivat.
The Rocker: Scott Steiner?
The Boss: -
Triple K: Lex Luger
6. Sting kertoi aikoinaan, että yksi syy miksi hän ei hypännyt WWF:n bandwagooniin WCW:n lopetettua oli, että WCW painijat jotka jatkoivat WWF:ään eivät olleet ns. todellisia WCW tähtiä. Stingin mukaan WCW:n johtohahmot puuttuivat. Nimeä ainakin neljä painijaa, jotka olivat Stingerin mukaan WCW:n henki ja veri. 4 pistettä
Oikeat vastaukset: Hall, Nash, Hogan, Savage, Luger, Sting & Steiner Brothers. (Ihme kyllä Ric Flairia Stingeri ei maininnut)
Kilpailijoiden vastaukset kirjoitti:
frebix: Jarrett, Hart, Savage, Luger, on paha..
The Rocker: 6. Ric Flair, Goldberg, Hogan, Kevin Nash
The Boss: Hulk Hogan, Bret Hart, Dean Malenko ja vaikka sitten Ric Flair.. Ei hajuakaan, oikeasti.
Triple K: Nyt menee kyllä täysin arvauksen puolelle. Goldberg, Jeff Jarrett, Sting itse ja Dusty Rhodes..
7. Viimeiseksi kysymykseksi helpompi. Kuka oli WWE:n ensimmäinen Grand Slam-mestari? Entä TNA:n? 2 pistettä
Oikeat vastaukset: Shawn Michaels & AJ Styles.
Kilpailijoiden vastaukset kirjoitti:
Kaikilla kysymys oikein. :)
Pistepörssi:
Triple K: 5+
frebix: 5
The Rocker: 4+
The Boss: 3
Lopuksi kommenttia. Jomppa joko luovutti tai myöhästyi junasta. Jouduin antamaan Triple K'lle ja The Rockerille toisesta kysymyksestä plussa pisteen, koska he sentään tuntuivat lukeneen kysymyksen kunnolla. Lisäksi oli hauskaa kun kuudennessa kysymyksessä tarjoiltiin Jeff Jarrettia ja Bret Hartia.
Ja voittajahan oli Triple K, onneksi olkoon.
aika hyvän trivian järjestit. Huomaa että WCW:tä ja TNA:ta olet seurannut.
itseasiassa voisin osallistua seuraavaan triviaan jos joku haluaa pitää.
itseasiassa voisin osallistua seuraavaan triviaan jos joku haluaa pitää.
Phenon triviassa näyttää olleen vaikeusaste kohdillaan, yksi parhaista tähän saakka. Silti aika järkyttävän huonot pisteet saitte, tuossa oli monta suht helppoa nakkia joista liki kaikki veti nollat? :-k
Kyllä olikin osa kysymyksistä vaikeita. Ei ollut tämä trivia sieltä helpoimmasta päästä, mutta hyvät kysymykset Phenomenon kieltämättä pisti. Asiallinen vaikeustaso. Ja voittokin tuli. Hieman yllättäen kyllä, kun ottaa huomioon kuinka metsään osa omista vastauksista kyllä menikin :lol:
En viittiny lähtee mukaan koska oisin tienny vaan tuon viimesen. :D
Puolen vuoden ajan olen kysymyksiäni hionut ja nyt vihdoin on aika pistää trivia pystyyn. Tai no oikeastaan lähes kaikki kysymykset olivat valmiina jo helmikuussa, mutta sitten yritin epätoivoisesti keksiä lisää tälle vuosituhannelle sijoittuvia kysymyksiä. En kovin hyvin onnistunut, mutta lopulta sain puuttuvat kasaan tällä viikolla.
Ilmoittautukaa viimeistään perjantaina klo 18. Kysymykset on tarkoitus lähettää klo 18-19 välillä ja vastausaikaa voisi olla vaikkapa sunnuntaihin klo 18 asti, koska silloin saisin postattua tulokset vielä saman illan aikana. Tätä aikataulua muutan vain, jos en itse onnistu sitä noudattamaan tai jos se ei käy Supermacille tai Jack DiBiaselle muiden menojen vuoksi. He ilmoittautuivat jo 6kk sitten, joten ovat mukana vaikka väkisin.
Osallistujamäärää en rajoita, vaan mieluummin varoitan, että pelkällä WWE/TNA/ECW-tietämyksellä ei kannata edes yrittää. Kysymykset eivät ole helppoja, mutta useimmista niistä voi saada puolikkaita pisteitä tietämällä edes jotain. Esim. 80-luvun tuntemus voi auttaa paljon, mutta uskon voiton ratkeavan kuitenkin monipuolisella yleistiedolla. Ei tarvitse tietää ketään ihan tuntematonta painijaa, vaan lähes täydet pisteet voi saada tietämällä kaiken tarvittavan tähdistä.
Ilmoittautukaa viimeistään perjantaina klo 18. Kysymykset on tarkoitus lähettää klo 18-19 välillä ja vastausaikaa voisi olla vaikkapa sunnuntaihin klo 18 asti, koska silloin saisin postattua tulokset vielä saman illan aikana. Tätä aikataulua muutan vain, jos en itse onnistu sitä noudattamaan tai jos se ei käy Supermacille tai Jack DiBiaselle muiden menojen vuoksi. He ilmoittautuivat jo 6kk sitten, joten ovat mukana vaikka väkisin.
Osallistujamäärää en rajoita, vaan mieluummin varoitan, että pelkällä WWE/TNA/ECW-tietämyksellä ei kannata edes yrittää. Kysymykset eivät ole helppoja, mutta useimmista niistä voi saada puolikkaita pisteitä tietämällä edes jotain. Esim. 80-luvun tuntemus voi auttaa paljon, mutta uskon voiton ratkeavan kuitenkin monipuolisella yleistiedolla. Ei tarvitse tietää ketään ihan tuntematonta painijaa, vaan lähes täydet pisteet voi saada tietämällä kaiken tarvittavan tähdistä.
IN!
Voisihan sitä yrittää... :P Count me IN
Lähetää mukaan, jumbosijaa ei ole vielä koskaan tullut joten jospa ei tässäkään. :wink:
I'm in.
Kai minäkin sitten tulen mukaan kun kerran jumbo paikka ei ole mahdollinen... 8)
Perjantaina laivalla Ruotsiin ja takaisin. Lauantaina jatkot Turussa ja toivottavasti sunnuntaina kotona kahden päivän darrassa, vastailemassa näihin mukaviin kysymyksiin.
Toivotaan parasta, pelatään pahinta. Näin kauniisti sanoen siis 50-60 varmuudella mukana. :'--(
Toivotaan parasta, pelatään pahinta. Näin kauniisti sanoen siis 50-60 varmuudella mukana. :'--(
Voispa sitä itekin änkeä mukaan.
Count me in. :)
Koitetaan onnea eli IN.
Voisi kai sitä osallistua tähänkin, tosin tuskimpa tulokset tulevat olemaan huiketa, mutta ketä kiinnostaa! Siis in.
Count me in.
Tähdätään sinne lower midcardiin. WCW-buumi tällä hetkellä, joten toivotaan että se auttaisi edes johonkin.
Tähdätään sinne lower midcardiin. WCW-buumi tällä hetkellä, joten toivotaan että se auttaisi edes johonkin.
Voisin osallistua, vaikka tietämykseni esim WCW:stä ei ole kovin suuri.
Jonkun pitää olla huono, jotta muut näyttäis hyvältä, joten ollaan messissä.
Miksi kaikki sanoo "OON IHA PASKA MUT LOL TULLAAN SILTI EH EH"...
Simply: Osallistukaa tai älkää osallistuko.
Simply: Osallistukaa tai älkää osallistuko.
IN!
Vaikka en ole aivan varma kerkeänkö vastata, mutta ketutus on valtava jos kerkeän ja en ole ilmottautunut.
Vaikka en ole aivan varma kerkeänkö vastata, mutta ketutus on valtava jos kerkeän ja en ole ilmottautunut.
OON IHA p**ka MUT LOL TULLAAN SILTI EH EH
Eli, olen mukana 8)
Eli, olen mukana 8)
Messissä ollaan