Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

Trivia

Murh.. Tuo oli avatarinani The_Flockissa joskus vähä aikaa!
Hyödytti tämä sen verran, että nyt tiedän Arseen oikean nimen.

Lukekaa paikkakuntani...Hehhee.

EDIT: Niin mikä on nyt se avatari, kun Silly Cow sanoi että pitää kysyä lupa? Minä en mitään lupaa ala kyselemään, sillä sitä ei mainittu panoksessa.
kuva ole hyvä nöyryyttävin avatar minkä olen nähnyt-
*The Silent* vs. Live for the Moment -trivia
Alue: WWE/WWF
Panos: ??

1. kysymys: Missä pidetään WrestleMania 21?

*The Silent* vastasi: Los Angeles, California
OIKEIN!

Live for the Moment vastasi: Los Angelesissa
OIKEIN!

Eli oikea vastaus oli Los Angeles, myös Staples Centre olisi ollut oikein.

Tilanne: 1 - 1
Kuuluttaja: Tervetuloa takaisin. Löysimme vessasta Scalperin juomassa EDiä ja syömässä Spice Ice- jäätelöä. Neljäs kysymys kuuluu näin: Mainitse 6 painijaa, jotka ovat olleet Ministry of Darknessissa!

* Mr.Y2J & Scalper kirjoittelevat vastauksia lappuun *

Kuuluttaja: Plajastakaa vastauksenne..

* Mr. Y2J näyttää ensin*

Mr.Y2J:n lapussa lukee: The Undertaker, Edge, Paul Bearer, Viscera, Gangrel... ainiin ja Christian. Ministry of Darknesiin kuuluivat myös Faaroq ja Brashaw.

Kuuluttaja: OIKEIN!

*Yleisö taputtaa*

Kuuluttaja: Scalper?

Scalperin lapussa lukee: Undertaker, Mideon, Viscera, Gangrel, Bradshaw ja Farooq.

Kuuluttaja: Sekin on oikein! Tilanne on nyt 3-3 ja lähdemme viimeiselle mainostauolle ja sitten lähtee viimeinen kysymys!
*The Silent* vs. Live for the Moment -trivia
Alue: WWE/WWF
Panos: ?? Keksikää panos!

2. kysymys: Kuka eliminoitiin ensimmäisenä ensimmäisessä Royal Rumble-ottelussa?

*The Silent* vastasi: Tämän olen joskus nähnyt...no veikataan että Tito Santana.
*TÖÖT* Väärin!

Live for the Moment vastasi: Butch Reed
*KLING* OIKEIN!

Eli oikea vastaus oli: Butch Reed.

Tilanne 1-2 Live for the Momentille
"Mr. Y2J" kirjoitti:
Panos: ?? Keksikää panos!

No olisiko se hyvä panos, että häviäjä pitää kaksi viikko voittajan valitsemaa avataria sekä singiä..
"RKO Orton" kirjoitti:
"Mr. Y2J" kirjoitti:
Panos: ?? Keksikää panos!

No olisiko se hyvä panos, että häviäjä pitää kaksi viikko voittajan valitsemaa avataria sekä singiä..


Mehän sovimme että voittaja saa valita häviäjän avatarin, signaturen ja nickin viikon ajaksi.
"*The Silent*" kirjoitti:
Mehän sovimme että voittaja saa valita häviäjän avatarin, signaturen ja nickin viikon ajaksi.


En ollut huomannut että panos oli sovittu.
*The Silent* vs. Live for the Moment -trivia
Alue: WWE/WWF
Panos: Voittaja saa valita häviäjän avatarin, signaturen ja nickin viikon ajaksi

3. Shawn Michaelsin vaimo, Rebecca, oli yksi WCW:n Nitro tytöistä. Millä nimellä hän esiintyi?

*The Silent* vastasi: Veikataan että Whisper
*KLING* OIKEIN!

Live for the Moment vastasi: Whisper
*KLING* OIKEIN!

Tilanne: 2-3 Live for the Momentille
Knakkerton (= *The Silent*) vs. Live for the Moment -trivia
Alue: WWE/WWF
Panos: Voittaja saa valita häviäjän avatarin, signaturen ja nickin viikon ajaksi

4. kysymys: Kenen takapuoli näkyi Helsingin Live & Loaded -tapahtumassa?

Knakkerton vastasi: Ric Flairin
*KLING* OIKEIN!

Live for the moment vastasi: Natun
*KLING* OIKEIN!

Tilanne: 3 - 4 Live for the Momentille
Knakkerton vs. Live for the Moment -trivia
Alue: WWE/WWF
Panos: Voittaja saa valita häviäjän avatarin, signaturen ja nickin viikon ajaksi

5. kysymys: Kuka voitti Raw:n viimeisen ottelun vuonna 1994?

Knakkerton veikkasi: The Undertaker
*KLING* OIKEIN!

Live for the Moment muisteli: Yokozuna
*TÖÖT* Väärin

Eli oikea vastaus on: The Undertaker

Tilanne: 4 - 4, ratkaistaanko tämä äkki kuolemalla?
"Mr. Y2J" kirjoitti:
Knakkerton vs. Live for the Moment -trivia
Alue: WWE/WWF
Panos: Voittaja saa valita häviäjän avatarin, signaturen ja nickin viikon ajaksi

5. kysymys: Kuka voitti Raw:n viimeisen ottelun vuonna 1994?

Knakkerton veikkasi: The Undertaker
*KLING* OIKEIN!

Live for the Moment muisteli: Yokozuna
*TÖÖT* Väärin

Eli oikea vastaus on: The Undertaker


Tilanne: 4 - 4, ratkaistaanko tämä äkki kuolemalla?


Äkkikuolema ennemmin, huh luulin jo hävinneeni.
"Knakkerton" kirjoitti:
Äkkikuolema ennemmin, huh luulin jo hävinneeni.


Pistän seuraavat kysymykset huomena, koska nyt joudun niinkin tylsään puuhaan kuin läksyjen tekemiseen.
Knakkerton vs. Live for the Moment -trivia
Alue: WWE/WWF
Panos: Voittaja saa valita häviäjän avatarin, signaturen ja nickin viikon ajaksi

6. kysymys: Milloin pidettiin ensimmäinnen WrestleMania (tarkka päivämäärä)?

Knakkerton vastasi: 27.3.1985
*TÖÖT* Väärin

Live for the Moment vastasi: maaliskuun 29 päivä vuonna 1985
*TÖÖT* Väärin

Oikea vastaus on: maaliskuun 31 päivä v. -85
Tilanne: 4 - 4
http://www.wwe.com/shows/wrestlemania21/history/wm1/
miten sen nyt ottaa
"Live for the Moment" kirjoitti:
http://www.wwe.com/shows/wrestlemania21/history/wm1/
miten sen nyt ottaa


Huomasin muuten myös että ekan kysymyksen vastasin oikein, kun katsoin tuolta OWW:stä, niin huomasin että ensimmäisestä Royal Rumblesta eliminoitiin ensiksi Tito Santana eikä Butch Reed.
"Knakkerton" kirjoitti:
"Live for the Moment" kirjoitti:
http://www.wwe.com/shows/wrestlemania21/history/wm1/
miten sen nyt ottaa


Huomasin muuten myös että ekan kysymyksen vastasin oikein, kun katsoin tuolta OWW:stä, niin huomasin että ensimmäisestä Royal Rumblesta eliminoitiin ensiksi Tito Santana eikä Butch Reed.

Ja WWE.com sanoo että Butch Reed oli ensimmäinen pudonnut ikinä.
"Live for the Moment" kirjoitti:
"Knakkerton" kirjoitti:
"Live for the Moment" kirjoitti:
http://www.wwe.com/shows/wrestlemania21/history/wm1/
miten sen nyt ottaa


Huomasin muuten myös että ekan kysymyksen vastasin oikein, kun katsoin tuolta OWW:stä, niin huomasin että ensimmäisestä Royal Rumblesta eliminoitiin ensiksi Tito Santana eikä Butch Reed.

Ja WWE.com sanoo että Butch Reed oli ensimmäinen pudonnut ikinä.


Jos ensimmäinen Rumble on 1988 Rumble niin silloin Santana eliminoitiin ekana.

http://www.obsessedwithwrestling.com/re ... ble88.html
Molempiin kysymykset/vastaukset on otettu The ultimate WWE trivia-kirjasta. Ei ole minun vikani jos kirjassa on väärää tietoa.
"Mr. Y2J" kirjoitti:
Molempiin kysymykset/vastaukset on otettu The ultimate WWE trivia-kirjasta. Ei ole minun vikani jos kirjassa on väärää tietoa.


no ihan sama, uudet kysymykset vaan.
Knakkerton vs. Live for the Moment -trivia
Alue: WWE/WWF
Panos: Voittaja saa valita häviäjän avatarin, signaturen ja nickin viikon ajaksi

7. kysymys: Voittiko Rob Van Dam mestaruutta WrestleMania X8 -tapahtumassa, jos voitti niin minkä?

Knakkerton vastasi: Kyllä voitti, Intercontinental vyön William Regalilta
*KLING* OIKEIN!

Live for the Moment vastasi: Hän voitti Regallin ja tuli uudeksi Intercontinental mestariksi
*KLING* OIKEIN!

Eli oikeaa vastaus oli: Kyllä, hän voitti Intercontinental -mestaruuden
Tilanne: 5 - 5
Silent vs. Live for the Moment -trivia
Alue: WWE/WWF
Panos: Voittaja saa valita häviäjän avatarin, signaturen ja nickin viikon ajaksi

8. kysymys: Kuinka monta henkilöä osallistui vuoden 2001 Royal Rumble -otteluun?

Silent vastasi: 30
*KLING* OIKEIN!

Live for the Moment vastasi: 30
*KLING* OIKEIN!

Eli oikea vastaus oli: 30.
Tilanne 6 - 6. Ei kompakaan auttanut.
Kuuluttaja: Tervetuloa takaisin. Viimeinen kysymys: Monessako Wrestlemaniassa Davey-Boy Smith on paininut?

Scalper hätäisesti vastaa: 3:ssa?

Kuuluttaja: Ikävä kyllä se on.. VÄÄRIN!

Perään Mr.Y2J paljastaa vastauksensa: Veikataan 6

Kuuluttaja: Mr.Y2J.. Veikkauksesi oli... OIKEIN! Joten Scalper häviää trivian ja joutuu kirjoittamaan 30 riviä olikos se Mark Henryn taidoista vai mistä se olikaan. Ja ei saa olla tälläistä:

Helppoakos
tämä
on.

Vaan kokonaisilla riveillä. Onneksi olkoon Mr.Y2J, voiti tämän skaban!
"BlasterMaster" kirjoitti:
Kuuluttaja: Tervetuloa takaisin. Viimeinen kysymys: Monessako Wrestlemaniassa Davey-Boy Smith on paininut?

Scalper hätäisesti vastaa: 3:ssa?

Kuuluttaja: Ikävä kyllä se on.. VÄÄRIN!

Perään Mr.Y2J paljastaa vastauksensa: Veikataan 6

Kuuluttaja: Mr.Y2J.. Veikkauksesi oli... OIKEIN! Joten Scalper häviää trivian ja joutuu kirjoittamaan 30 riviä olikos se Mark Henryn taidoista vai mistä se olikaan. Ja ei saa olla tälläistä:

Helppoakos
tämä
on.

Vaan kokonaisilla riveillä. Onneksi olkoon Mr.Y2J, voiti tämän skaban!


Scalper + 30 rivin ylistysviesti Heidystä = Totta!

Auts! Sattui takapuoleen, koska kaatusin tuolilla. Sen siitä saa kun keikkuu

Takaisin aiheeseen: Olenpas minä hyvä arvaamaan, en ole edes nähnyt kyseisen painijan yhtään ottelua, ainakaan tietoisesti.
Kysymys 1/5, Silent vs. Kameli.

Johnny Stambolin oikea nimi?

Silentin vastaus:
"Silent" kirjoitti:
John Hugger


Kamelin vastaus:
"Kameli" kirjoitti:
Johnny Stamboli


Oikea vastaus: John Hugger.

1-0 Silentille.
Jack 'The Party' Ass VS Memory

Kysymys: 1/5
Mikä on X-Pacin koko nimi?

Jack vastasi:
Sean Waltman
*KLING* (Oikein)

Memory vastasi:
Sean Waltman
*KLING*

Annoin mennä oikeista vastauksista kun kummatkin kirjoittivat tuon, mutta täyain oikea vastaus olisi ollut Michael Shawn Waltman.

Tokat kysymykset lähtevät.
Tää on tämmnöen helppo trivia aluks lopussa tulee vaikeampia kysymyksiä.

Kysymys 2/5:

Kuka oli vuoden 2003 Rumblen numero 30?

Jack vastasi:
The Undertaker
*KLING*

Memory vastasi:
Undertaker
*KLING*

Peli on 2-2 seuraava kysymys on vielä helppo, mutta sit tulee vaikeempia.
Kysymys 3/4:
Kuka oli ensimmäinen Undisputed mestari?

Jack vastasi:
Chris Jericho
*KLING*

Memory vastasi:
Chris Jericho
*KLING*

3-3
Kysymys 4:
Molly Hollyn syntymäaika?

Jack vastasi:
7.9.1978
*TÖÖT*

Memory vastasi:
7.9.1978
*TÖÖT*

Oikea vastaus oli:
7.9.1977 (katsoin cagematch.de:sta)

3-3

Seuraava kysymys ratkaisee.
Kymysys 5:
Kenen kanssa Hulk Hogan muodosti Tag Teamin nimeltään Mega Maniacs?

Jack:
Brutus Beefcake
*KLING*

Memory:
Brutus Beefcake
*KLING*

4-4 Seuraava kysymys voi ratkaista nyt on meneillään äkki kuolema.
"HHH The Game" kirjoitti:
Kysymys 4:
Molly Hollyn syntymäaika?

Jack vastasi:
7.9.1978
*TÖÖT*

Memory vastasi:
7.9.1978
*TÖÖT*

Oikea vastaus oli:
7.9.1977 (katsoin cagematch.de:sta)

3-3

Seuraava kysymys ratkaisee.


Molemmat käyttäneet varmana ALertia apuna tai OWW:tä. Mutta muistakaa pojat, triviat ovat tylsiä jos molemmat huijaavat.
Ei siinä ole kysymys huijaamisesta. Kaikki osaavat googlettaa. Se on vain sitten kysyjästä kiinni, että salliiko hän sellaisen. Kysymyksiä voi tehdä niinkin, että niihin ei löydy nopeasti googlettamalla vastauksia.
Eikös Bushmeister pitänyt trivian missä sai googlettaa?
Silloinhan se ei ole huijaamista, tosin käsitykseni mukaan ei tässä triviassa sitä saanut tehdä joten se on huijaamista. Eihän trivioissa saada ratkaisua jos molemmat käyttävät sivustoja apunaan. Tosin ei niissä välttämättä saada muutenkaan ratkaisua, hyvänä esimerkkinä Silent vs. LftM.
"Mr. Y2J" kirjoitti:
Eikös Bushmeister pitänyt trivian missä sai googlettaa?
Silloinhan se ei ole huijaamista, tosin käsitykseni mukaan ei tässä triviassa sitä saanut tehdä joten se on huijaamista. Eihän trivioissa saada ratkaisua jos molemmat käyttävät sivustoja apunaan. Tosin ei niissä välttämättä saada muutenkaan ratkaisua, hyvänä esimerkkinä Silent vs. LftM.


Olisihan se ihanteellista jos kukaan ei käyttäisi sivustoja apunaan, mutta ongelma on se että sitä on mahdoton valvoa.
Täten kisoissa ei ratkaista painitietämystä vaan parasta googlettajaa. Tosin ihan sama mulle, näihin en ole osallistunut enkä osallistu.
Ja sinänsä on typerää kysyä painijoiden syntymäaikoja kuka semmoisia ulkoa muistaa.

BTW.

Kysymys 2/5, Kameli vs. Silent.

Ketkä kuului The Union ryhmään?

Silentin vastaus:
"Silent" kirjoitti:
Ken Shamrock, Test, Mankind & Big Show

Oikein.

Kamelin vastaus:
"Kameli" kirjoitti:
Ken Shamrock, Test, Mankind, Big Show.

Oikein.

1-2 Silentille.
Kysymys 3/5, Kameli vs. Silent.

Mikä oli Fake Undertakerin oikea nimi?

Silentin vastaus:
"Silent" kirjoitti:
Brian Lee

Väärin.

Kamelin vastaus:
"Kameli" kirjoitti:
Mideon.

Väärin.

Oikea vastaus olisi ollut Brian Harris.

1-2 Silentille.
4/5 Kysymys, Kameli vs. Silent.

Kuinka monta kertaa Vince McMahon on ollut WWE mestari?

Silentin vastaus:
"Silent" kirjoitti:
Kerran

Oikea vastaus.

Kamelin vastaus:

"Kameli" kirjoitti:
Kaksi kertaa

Väärä vastaus.

Mitä suotta enään viimeistä kysymystä kun Silent johtaa 1-3 ja seuraava on viimeinen kysymys eli Silent selviytyi voittajaksi ja passitti Kamelin kuukaudeksi kirjoituskieltoon.

Winner: Silent
"Memory" kirjoitti:
4/5 Kysymys, Kameli vs. Silent.

Kuinka monta kertaa Vince McMahon on ollut WWE mestari?

Silentin vastaus:
"Silent" kirjoitti:
Kerran

Oikea vastaus.

Kamelin vastaus:

"Kameli" kirjoitti:
Kaksi kertaa

Väärä vastaus.

Mitä suotta enään viimeistä kysymystä kun Silent johtaa 1-3 ja seuraava on viimeinen kysymys eli Silent selviytyi voittajaksi ja passitti Kamelin kuukaudeksi kirjoituskieltoon.



Winner: Silent


NANANANANA NANANANA Hey hey hey goodbye Kameli
VOI SAATANA! Kaippa tulevat kaipaamaan minua... Sen vain sanon, että hei hei...
Ei Kameli voi joutua kirjoituskieltoon! koska hän on mukana draftissa.
Yksityisviestit on keksitty.
Hmmmh, en tiedä pitäisikö osallistua
"Evolution's Animal" kirjoitti:
Hmmmh, en tiedä pitäisikö osallistua


Roskakorin trivia aiheessa voit haastaa jonkun ja panoksen voi itse päättää.
Perinteisemmät ovat nyt nämä Kirjoitus kiellot ja avatarin, sigin & nickin muutokset.
"Memory" kirjoitti:
Perinteisemmät ovat nyt nämä Kirjoitus kiellot ja avatarin, sigin & nickin muutokset.

...ja tylsimmät. Tämänkaltaisessa kisassa häviäjän rangaistus tulisi olla enemmän nöyryyttävä kuin rankaiseva. Siksi en yhtään arvosta kirjoituskieltoa. Enkä myöskään pidä nickin, sigun ja avatarin muutosta juurikaan minään, varsinkin kun sitä yritetään mitätöidä jollain mitä laitetaan paikkakunnan kohtaan.

Kun muutetaan nick, avatar ja sigu, muutetaan myös koko käyttäjän persoona eikä häntä enää edes tunnista niin helposti. Avatarin ja sigun muuttaminen, lisäehdolla että muutoksia ei saa kommentoida millään lailla, olisi mielestäni paras vaihtoehto.

Silloin tällöin (mutta kuitenkin harvoin, ettei se menetä merkitystään) voisi myös harkita pyytää Ylläpidolta mahdollisuutta lisätä jokin halventava lisäarvo nimen alle. Mutta hillitkää itsenne, en usko että Trisu (TM:n tunteilla nyt ei ole niin väliäkään) hirveästi arvoistaisi päivittäisiä aneluja saada trivian häviäjälle jotain mieltä alentavaa nimen alle. Kenties jos joku järjestäisi todella tietoa ja hoksottimia vaativan trivian (perus guuglaus-taitojen sijaan) niin tätä voisi pitää jo vaihtoehtona.
Pöh! Teksti nimen alle (oli se sitten mikä tahansa) on vain kunnia, eikä suinkaan mikään nöyryytys.
"A.K." kirjoitti:
Pöh! Teksti nimen alle (oli se sitten mikä tahansa) on vain kunnia, eikä suinkaan mikään nöyryytys.


Minä en ainakaan tuossa mielelläni mitään hinttari arvonimeä pitäisi.
Äkki kuolema kysymys:
Diamondbackin oikea nimi? nyt voin paljastaa, että hän paini Spanky nimellä.

Jack:
Diamond Dallas Page
*TÖÖT*

Memory:
Brian Kendrick
*KLING*

Kisan voittaja Memory
4-5
"Kameli" kirjoitti:
VOI s****na! Kaippa tulevat kaipaamaan minua... Sen vain sanon, että hei hei...


Otan osaa. Hävisin itsekkin.
"Memory" kirjoitti:
"A.K." kirjoitti:
Pöh! Teksti nimen alle (oli se sitten mikä tahansa) on vain kunnia, eikä suinkaan mikään nöyryytys.


Minä en ainakaan tuossa mielelläni mitään hinttari arvonimeä pitäisi.


Tuskin siihen mitään noin henkilökohtaisia asioita laitetaan.