Jos saa niin osallistun uudestaan.
Trivia
Wankie kirjoitti:Mäki voisin tulla. Viimeks jo monessa välissä olis mieli tehty mukaa tulla, mutta jostain syystä jätin ilmoittautumisen postaamatta. :D
Seuraava kuvatrivia valmistuu pikapuolin.
Jos kiinnostaa, niin voi jo nyt ilmoittautua. Tehdään vaikka niin, että osallistuminen päättyy TÄNÄÄN klo. 00:00.
Mukana ollaan Wankien kuvatriviassa! Nyt nousen Top3:een 8)
Mukana.
Vaikka uusi käyttäjä olenkin niin voisin osallistua.
Mukana ollaan! Tavotteena yli nolla pistettä! Mutjoo, eihän tä niin totista olekkaan. Toivottavasti edes johonkin osaan vastata:)
Hep! :hhh:
EDIT: Huomasin nyt vasta ensimmäisen kerran sen, kuinka suuri nenä HHH:lla on tuossa hymiössä. Hahhah.
EDIT: Huomasin nyt vasta ensimmäisen kerran sen, kuinka suuri nenä HHH:lla on tuossa hymiössä. Hahhah.
Lisää listaan vain.
Sign me in.
Voisihan sitä koittaa, kun on noita pelejä pelailtu ennenkin. :P Viivoja tulee varmasti, mutta yritetään.
Mukana.
Mukana...
Messissä!
Panu5 kirjoitti:
Voisihan sitä koittaa, kun on noita pelejä pelailtu ennenkin. :P Viivoja tulee varmasti, mutta yritetään.
Niin, siis tällä kertaa mukana myös ihan kunnon kuvia ja... öh, vähemmän kunnon kuvia.
Tosiaan pistän noita yyveitä eteenpäin aina kun voin. Takaspäin niitä voi pistää heti kun pystyy.
Mukana :)
Mukana.
Meikäläinen voisi lähteä mukaan ounaamaan.
Voisin itsekin tulla mukaan tällä kertaa.
Noh, kai sitä tähänkin sitten pitää osallistua,
Jos kaikki muutkin niin sitten prkl minäkin.
Laske meikäläinenkin mukaan!
Khyl.
Mahtavia oli jälleen kerran! Kiitos taas Wankie. Tuloksia odotellessa.
Mukana.
Tuun tavoittelemaan häntäpään sijoja. Game is on!!
Haistakaa vittu sitten kaikki, jotka katsoo wikipediasta PPV-nimiä. :x
Mukana.
Lähen parantelemaan sijoitusta. :)
Jack DiBiase kirjoitti:
Haistakaa v***u sitten kaikki, jotka katsoo wikipediasta PPV-nimiä. :x
Pyh, kyllä noita paljastavia juttuja olisi voinut vaikka kuinka paljon blurrata, mutta pitää hieman rimaa laskea, jotta enempi ihmisiä uskaltaa ottaa osaa... vaikka sitten wikipedian voimin.
Wankie kirjoitti:
Pyh, kyllä noita paljastavia juttuja olisi voinut vaikka kuinka paljon blurrata, mutta pitää hieman rimaa laskea, jotta enempi ihmisiä uskaltaa ottaa osaa... vaikka sitten wikipedian voimin.
No joo-joo äiti. Tehkää miten teette. Mun ei vaan tartte aina pilata teidän iloanne näissä skaboissa.
Im in, ja en kato wikiä, korkeintaan koitan luntata vanhoja wrestling lehtiä tai omia tallenteita ihan vaan reiluuden vuoksi. :)
Jack DiBiase kirjoitti:
No joo-joo äiti. Tehkää miten teette. Mun ei vaan tartte aina pilata teidän iloanne näissä skaboissa.
Pikaisen tarkistamisen jälkeen ei hyvältä näytä... :-k
Ei se peli aina mene kuin Tepsillä.
Noh jos nyt tännekin laittaisit. Tsägällä muutama oikein.
Voisi itsekin tulla messiin seuraavaan kisailuun.
Jees. Tyhjää tuli kyllä aika paljon. Saa nähdä sitten miten käy villeillä arvauksilla. PPV:istä en vastannut kuin kahteen ensimmäiseen, joista toisen pystyi nyt kuvan perusteella arvaamaan puoliksi ja toisen sitten luulen nähneeni.
Menipä suuresti arvaillessa. No jos en ihan viimeiseksi jäisi!
Kiitti nyt riitti!
Enempää kilpailijoita ei siis huolita. Olen jo nyt enemmän kuin kusessa, mutta onneksi sitä vapaa-aikaa riittää vaikka muille jakaa. Muistakaa, että mitä nopeammin lähetätte niitä vastauksia, sitä nopeammin saadaan tuloksia selville.
Ja nyt Jaska voi aivan rauhassa poista kolme ja puoli sivua spämmiä.
Enempää kilpailijoita ei siis huolita. Olen jo nyt enemmän kuin kusessa, mutta onneksi sitä vapaa-aikaa riittää vaikka muille jakaa. Muistakaa, että mitä nopeammin lähetätte niitä vastauksia, sitä nopeammin saadaan tuloksia selville.
Ja nyt Jaska voi aivan rauhassa poista kolme ja puoli sivua spämmiä.
Vastaukset lähetetty ja olihan tuota erittäin mukava tehdä. Kiitokset Wankielle vaivannäöstä.
PPV:t ja eritoten vuosiluvut aikamoista veikkailua, mutta kyllä sieltä painijoiden avulla pystyi sen verran ajoittamaan, että oli edes jotain hajua mistä päin mitäkin vuosikymmentä nuo kuvat olivat. Mutta tuuripeliä kuitenkin loppukädessä. Samoin bonusosio meni aikamoiseksi veikkailuksi, mutta uskoisin sentään kaksi tunnistaneeni varmuudella. Yhden tyhjän jouduin jättämään peliosioon ja ekassakin osiossa olin aikalailla pihalla.
Jos pääsisi turvallisesti sinne joukon keskivaiheille, niin olisin tyytyväinen.
PPV:t ja eritoten vuosiluvut aikamoista veikkailua, mutta kyllä sieltä painijoiden avulla pystyi sen verran ajoittamaan, että oli edes jotain hajua mistä päin mitäkin vuosikymmentä nuo kuvat olivat. Mutta tuuripeliä kuitenkin loppukädessä. Samoin bonusosio meni aikamoiseksi veikkailuksi, mutta uskoisin sentään kaksi tunnistaneeni varmuudella. Yhden tyhjän jouduin jättämään peliosioon ja ekassakin osiossa olin aikalailla pihalla.
Jos pääsisi turvallisesti sinne joukon keskivaiheille, niin olisin tyytyväinen.
Huonosti meni visa täälläkin (hyvä että edes viimeisestä sijasta voi kamppailla näillä pisteillä)...
Kiitos hyvästä visasta ja vaikeista kysymyksistä ja onnea kärkikamppailuun.
Kiitos hyvästä visasta ja vaikeista kysymyksistä ja onnea kärkikamppailuun.
Hankala oli. Monet kysymykset menivät ihan vuosilukujen heittelyksi, mutta hoksasin sentään yhden kompakysymyksen. Toivottavasti. Luulisin. Kai.
Turha tässä mitään vielä kiitellä.
Kiva osuus on ohi (trivian väsääminen, editoiminen ja lähettäminen) ja paska osuus... noh, yli puolet siitäkin taitaa olla jo takanapäin. Tällä hetkellä 21 kaverin vastaukset tarkistettu ja listattu, mutta vielä pitäisi lisää tulla. Toivotaan, että tämän päivän aikana vielä saadaan kaikilta vastaukset, niin päästään tuloksiin.
Ja c'moon! Ei rutista jostain old schoolista. Tämä oli niin all-around kuin olla ja voi (NWA, WWF, WWE, ECW, WCW, TNA, Japani, SUOMI). Toki ns. pelit-osio oli sitä vanhaa kuppikunta, mutta niin se vaan menee. Nykypäivän peleistä kun ottaa kuvia, niin painijat näyttävät aivan samalta kuin ihka-oikeassa elämässä = ei haastetta.
Kiva osuus on ohi (trivian väsääminen, editoiminen ja lähettäminen) ja paska osuus... noh, yli puolet siitäkin taitaa olla jo takanapäin. Tällä hetkellä 21 kaverin vastaukset tarkistettu ja listattu, mutta vielä pitäisi lisää tulla. Toivotaan, että tämän päivän aikana vielä saadaan kaikilta vastaukset, niin päästään tuloksiin.
Ja c'moon! Ei rutista jostain old schoolista. Tämä oli niin all-around kuin olla ja voi (NWA, WWF, WWE, ECW, WCW, TNA, Japani, SUOMI). Toki ns. pelit-osio oli sitä vanhaa kuppikunta, mutta niin se vaan menee. Nykypäivän peleistä kun ottaa kuvia, niin painijat näyttävät aivan samalta kuin ihka-oikeassa elämässä = ei haastetta.
Helppoa kuin heinänteko! Jaettua toisiksiviimeistä sijaa haetaan... Viivoja ei jätetty, vaan sensijaan heitettiin vakiovastauksena eräs jamppa, joka ei varmaankaan yhdessäkään kuvassa edes esiinny.
Oh well.
Oh well.
Oli kyllä vaikea enkä tiennyt vittuakaan. ;D vuosiluvut unohdin laittaa kokonaan.
Wankie kirjoitti:
Tämä oli niin all-around kuin olla ja voi (NWA, WWF, WWE, ECW, WCW, TNA, Japani, SUOMI).
](*,)
Nyt nolottaa. Olin vielä katsomassa tuon tapahtuman livenä.
Varsin perseelleen toi sitte lopuks meni. Kiitokset Wankielle tästä(kin) triviasta =)
Panu5 ja enska vielä, niin on homma paketissa. Illalla julkaisen tulokset, oli puuttuvien vastaukset YV-boksissa tai ei.
Noniin, homma paketissa ja tässä koko roska.
Oli miten oli, se on kiitti ja kuitti. Joku muu voi vetää samanlaisen jos kiinnostaa, mutta varoitan jo näin etukäteen: tässä on töitä aivan vitusti.
Peace.
- ROUND 1 - RASSLERS!
1. Nimeä kuvan painija (max. 1p)

Ravenwood: Jaa... veikataan Ric Flair (0p)
MutiM: Barry Windham (0p)
Riddick: Greg "The Hammer" Valentine (1p)
Smash!: Eipä tule juuri nyt mieleen (0p)
The Boss: Oiskohan Ric Flair.. (0p)
Apostle: Ei kyllä aavistustakaan...sanotaan nyt vaikka Billy Graham (0p)
Unscarred__: Jaahas (0p)
Koshceck: Ajatuskatkos, tämänhän pitäs olla ihan helppo. Greg Valentine? (1p)
Jack DiBiase: Hammer Valentine (1p)
frebix: Hammer Valentine (1p)
Wormmaster: Heitetään Bobby Eaton. (0p)
Kosonen: Greg Valentine (1p)
Jani Panos: Greg Valentine (1p)
Coca: Liian tutun näköinen heppu tullakseen päähäni... (0p)
The Rocker: Mmm... Ric Flair? (0p)
MR.Off Topic: Ei hajuukaan edes koko lafkan painijoista. (0p)
cripler91: Mitään tietoa (0p)
Supermac: Greg Valentine (1p)
Kratos: Greg Valentine (1p)
Hamatti: Ric Flair (0p)
Rocky: Greg Valentine (1p)
kurhela: Greg "The Hammer" Valentine (1p)
Merovingi: Veikataanpa: Ric Flair. (0p)
Migu.22: Kuitenkin joku jippokompa, mutta heitetään Flair siltikin. (0p)
TupsuVeitikka: Ric Flair (0p)
KOmus101: Dino Bravo? (0p)
ToNy-MaN: Ric Flair (0p)
enska: Greg "The Hammer" Valentine (1p)
Panu5: Greg "The Hammer" Valentine (1p)
- Tässä komeassa Mid-Atlanticin lehdessä komeilee vielä tuolloin vetreässä kunnossa oleva Greg "The Hammer" Valentine.
2. Nimeä kuvan painija (max. 1p)

Ravenwood: Paul Burchill (0p)
MutiM: Kid Kash (1p)
Riddick: Kid Kash (1p)
Smash!: James Storm (0p)
The Boss: Ei hajua. (0p)
Apostle: öö vaikea tämäkin,mutta hieman näyttää Ken Shamrockilta (0p)
Unscarred__: Kid Kash (1p)
Koshceck: Kid Kash (1p)
Jack DiBiase: Kid Kash (1p)
frebix: Joku semmonen kuka pitäis tietää mut lyö tyhjää... (0p)
Wormmaster: Lance Hoyt? :e (0p)
Kosonen: Lance Hoyt (0p)
Jani Panos: James Storm (0p)
Coca: James Stormin lisäksi ei tule tuollaisia cowboy henkisiä painijoita TNA'sta mieleen... (0p)
The Rocker: Voi helv ku olis tullu TNA:kin vähän enemmän katottua. (0p)
MR.Off Topic: Jonkin sortin cowboy TNA:ssa. (0p)
cripler91: - (0p)
Supermac: Kid Kash (1p)
Kratos: James Storm? (0p)
Hamatti: James Storm (0p)
Rocky: Asun puolesta voisi olla Storm tai Harris, mutta... Heitetään Chris Harris. (0p)
kurhela: James Storm? (0p)
Merovingi: James Storm? (0p)
Migu.22: TNA-jampat on vähän hakusessa.. Double J (0p)
TupsuVeitikka: - (0p)
KOmus101: Joltain TNA-homolta se näyttää. (0p)
ToNy-MaN: enan kadonnut serkku (tää on se random) (0p)
enska: Lance Hoyt (0p)
Panu5: - (0p)
- Kid Kash ja TNA:n vihreä goatseputki.
3. Nimeä kuvan painija (max. 1p)

Ravenwood: Terry Funk (0p)
MutiM: - (0p)
Riddick: - (0p)
Smash!: Starbuck (1p)
The Boss: Ei Hajua. (0p)
Apostle: Näyttää olevan jstn FCF showsta...olisiko kyseessä Suomessa vieraillut Bambikiller tms. (0p)
Unscarred__: Starbuck (1p)
Koshceck: Starbuck (1p)
Jack DiBiase: Terry Funk (0p)
frebix: Necro Butcher? (0p)
Wormmaster: Starbuck (1p)
Kosonen: Starbuck (1p)
Jani Panos: Terry Funk (0p)
Coca: Starbuck (@ Lokakuun Luuvitonen) (1p)
The Rocker: Starbuck (1p)
MR.Off Topic: Terry Funk (0p)
cripler91: (0p)
Supermac: Zandig (0p)
Kratos: Necro Butcher? (0p)
Hamatti: - (0p)
Rocky: Terry Funkilla taitaa olla tummemmat hiukset, mutta laitetaan nyt Funk. (0p)
kurhela: Terry Funk? (0p)
Merovingi: Terry Funk. (0p)
Migu.22: Terry Funk (0p)
TupsuVeitikka: - (0p)
KOmus101: ? (0p)
ToNy-MaN: Kane (ja tämä) (0p)
enska: Starbuck (1p)
Panu5: - (0p)
- Oikea vastaus on Suomen Hulk Hogan, eli Starbuck.
4. Nimeä kuvan painija (max. 1p)

Ravenwood: Randy "The Ram" Robinson (1p)
MutiM: Randy Robinson (1p)
Riddick: Randy "The Ram" Robinson (1p)
Smash!: Randy "The Ram" Robinson (1p)
The Boss: ..Hajun hajua.. (0p)
Apostle: Tämä on selvä. Kyseessä on Randy "The Ram" Robinson The Wrestler-leffasta. (1p)
Unscarred__: Randy "The Ram" Robinson (1p)
Koshceck: Randy "The Ram" Robinson (1p)
Jack DiBiase: Randy The Ram (1p)
frebix: no clue..(0p)
Wormmaster: Randy "The Ram" (1p)
Kosonen: Shannon Moore (0p)
Jani Panos: Randy Robinson? En elokuvaa ole nähnyt, mutta tuli ensimmäisenä mieleen. (1p)
Coca: Ilman The Wrestlerin näkemistä sanoisin Jerry Lynn, mutta Randy Robinson lienee oikea vastaus. (1p)
The Rocker: Randy "The Ram" Robinson (1p)
MR.Off Topic: Randy "The Ram" Robinson, enpä tiedä ketään muutakaan, joka tuota liikettä harrastaisi. (1p)
cripler91: Ei mitään aavistustakaan mutta asu muistuttaa 'ramia' elokuvasta wrestler (1p)
Supermac: The Ram (1p)
Kratos: Randy "The Ram" Robinson (1p)
Hamatti: Jerry Lynn (0p)
Rocky: Haha! Randy 'The Ram', Wrestleristä. (1p)
kurhela: Ei niin mitään hajua. Heitetään vaikka Chris Jericho. (0p)
Merovingi: Randy "The Ram" Robinson. (1)
Migu.22: Ei mitään käryä... Chris Hero? (0p)
TupsuVeitikka: Randy "The Ram" Robinson (1p)
KOmus101: "The Wrestler" Mickey Rourke (1p)
ToNy-MaN: Randy "The Ram" Robinson (1p)
enska: Randy "The Ram" Robinson aka. Mickey Rourke (1p)
Panu5: Randy "The Ram" Robinson The Wrestleristä (1p)
- Ensimmäinen pieni kompa. Kyseessä tosiaan on The Wrestler -elokuvan päätähti, Randy "The Ram" Robinson.
5. Nimeä kuvan painijat (max. 6p)

Ravenwood: Terry Funk ja ei mitään hajua muuten... (1p)
MutiM: Terry Funk, Headhunters, Mike Awesome (4p)
Riddick: Terry Funk (1p)
Smash!: Terry Funk on siinä ainakin... (1p)
The Boss: Terry Funk, ja joo ei v***u mitään hajua. (1p)
Apostle: Terry Funk,Mike Awesome,Abdullah the Butcher, muita en osaa edes arvata. (2p)
Unscarred__: Terry Funk ainakin ja olisko sitten Headhunter A ja Headhunter B, Enpä sitten muita tiedä. (3p)
Koshceck: Terry Funk, Brutus "The Barber" Beefcake (1p)
Jack DiBiase: Terry Funk, Headhunterit A&B, Mike Awesome (4p)
frebix: Abdullah?, Awesome, Funk, keskimmäinen näyttää niin tutulta.. mut ei tiiä, takana olevasta ei mitää hajuu heitetää Raven (2p)
Wormmaster: Terry Funk, Mike Awesome, The Headhuntersit. Heidän takanaan olevaa en tunnista. Amerikan lipun alla taitaa olla Sabu? (4p)
Kosonen: Terry Funk, Mike Awesome, The Headhunters & Great Kabuki (4)
Jani Panos: Terry Funk, Sting, Mankind, paha sanoa. (1p)
Coca: Terry Funk & kumppanit (1p)
The Rocker: Terry Funk, Leatherface, Mike Awesome (3p)
MR.Off Topic: Terry Funk on helpoiten tunnistettava, Headhunters on onneksi EWR:stä tuttu (3p)
cripler91: Ei hyvin mene... tämäkin skipataan. (0p)
Supermac: Mike Awesome (The Gladiator), Terry Funk, The Headhunters ja Leatherface (5p)
Kratos: Terry Funk, Headhunter#1, Headhunter#2, Leatherface, (4p)
Hamatti: Voisikohan tuo polvillaan oleva olla Terry Funk. (1p)
Rocky: Terry Funk, öö Abdullah the Butcher? (1p)
kurhela: Lex Luger, Undertaker, Terry Funk ja arvaillaan nyt vaikka Viscera isona ja tummana miehenä. (1p)
Merovingi: Terry Funk, Mike Awesome, Public Enemy ja Cactus Jack? (2p)
Migu.22: Terry Funk, Junkyard Dog, kolme random jamppaa ja peiton alla Flair. Helppoa. (1p)
TupsuVeitikka: Shawn Michaels, Vince McMahon, Mankind, Bushwackers (0p)
KOmus101: 2 läskiä niggaa, Corey Taylor, Yhdysvallan lippu ja Ultimate Warrior (0p)
ToNy-MaN: Terry Funk (1p)
enska: Headhunter A, Headhunter B, Terry Funk, Adam Bomb ja... Mankind. Pukumies olkoon pituudestaan päätellen Harvey Wippleman.
Panu5: Terry Funk, Mr. Perfect, muista ei hajuakaan (1p)
- Mikki kädessä on tietenkin Terry Funk, nämä kaksi läskiä neekeriä ovat The Headhuntersit (A ja B), heidän vieressä taas on Mike "Mullet" Awesome ja aivan takana käsi pystyssä riehuu Leatherface/Super Leather. Kuudes painija, tuon Amerikan lipun alla, taas on Hayabusa.
ROUND 2 - PPV's! (tapahtuman nimi 1p, vuosi 1p)
6. Mikä PPV? (max. 2p)

Ravenwood: Souled Out 1991 (1p)
MutiM: Souled Out 1999 (2p)
Riddick: WCW Souled Out 1999 (2p)
Smash!: Souled Out 1998 (1p)
The Boss: - (0p)
Apostle: .Näyttää olevan WCW/nWo Souled out. Sanotaan vaikka vuodelta 1998. (1p)
Unscarred__: WCW Souled Out? (1p)
Koshceck: WCW Souled Out '98 tai '99.. Sanotaa vaik '99. (2p)
Jack DiBiase: WCW Souled out (1p)
frebix: Souled Out '99 (2p)
Wormmaster: WCW/NWO Souled Out 1998 (2p)
Kosonen: Souled Out 1999 (2p)
Jani Panos: WCW Souled Out ja vuodeksi vaikkapa 1998? (1p)
Coca: WCW Souled Out, 1999 (2p)
The Rocker: Souled Out sanotaan vaikkapa 1997 (1p)
MR.Off Topic: Silmäni näkevät, että Caled Out, mutta muistaakseni se on kuitenkin Souled Out (1p)
cripler91: WCW souled out 2000 (1p)
Supermac: Souled Out 1999 (2p)
Kratos: WCW Souled Out, 1999 (2p)
Hamatti: WCW Souled Out 1999 (2p)
Rocky: Souled Out. Vissiin aika lähellä WWF'ään loikkausta Benoitin lyhyehköstä fledasta päätellen, että heitetään vaikka 2001. (1p)
kurhela: Souled Out ja vuosi vaikka 1998. (1p)
Merovingi: WcW Souled Out 1999? (2p)
Migu.22: WCW Souled Out -98 (1p)
TupsuVeitikka: Souled Out (1p)
KOmus101: Souled out 2000 (1p)
ToNy-MaN: Souled Out, 2000 (1p)
enska: WCW Souled Out ja heitetään arvalla vuodeksi 1996. (1p)
Panu5: WCW:n Souled Out 1999 (2p)
- Matosta huomaa, että kyseessä on WCW:n Souled Out -tapahtuma. Vastakkain ovat Chris Benoit ja Mike Enos, ja vuosi on tietenkin 1999.
7. Mikä PPV? (max. 2p)

Ravenwood: Wrestlemania, vaikka vuodelta -89 mikä lie ollukkaan (0p)
MutiM: Summerslam 1988. Voisi kyllä varmaan olla joku Survivor Serieskin. (2p)
Riddick: WWF Summerslam 1989 (1p)
Smash!: SummerSlam 1988 (2p)
The Boss: - (0p)
Apostle: Ei yhtään tietoa sanotaan vaikka Wrestlemania 2 vuodelta 1985. (0p)
Unscarred__: Olisko joku Wrestlemania? (0p)
Koshceck: SummesSlam '88 (2p)
Jack DiBiase: Summerslam 88 (2p)
frebix: Summerslam '88 (2p)
Wormmaster: SummerSlam 1988 (2p)
Kosonen: Summerslam 1988 (2p)
Jani Panos: WrestleMania IV ja 1988? (1p)
Coca: SummerSlam, 1988 (2p)
The Rocker: Summerslam 1988 (2p)
MR.Off Topic: Wrestlemania? (0p)
cripler91: - (0p)
Supermac: Summerslam 1988 (2p)
Kratos: WWF Summerslam, 1988 (2p)
Hamatti: WWF SummerSlam 1988 (2p)
Rocky: Ei hajua, heitetään että 1990. (0p)
kurhela: Heitetään SummerSlam ja vuodeksi 1988. (2p)
Merovingi: SNME 23 (0p)
Migu.22: SummerSlam -88 (2p)
TupsuVeitikka: Joku Wrestlemania (0p)
KOmus101: -88 Summerslam. (2p)
ToNy-MaN: SummerSlam, 1998 (2p)
enska: WWF SummerSlam 1987 (1p)
Panu5: Summerslam 1988 (2p)
- Mega Powers (Hulk/Savage) vs. Mega Bucks (DiBiase/Andre), eli SummerSlam 1988.
8. Mikä PPV? (max. 2p)

Ravenwood: Survivor Series ja vaikka sekin - 89 (0p)
MutiM: Survivor Series 1995 (2p)
Riddick: WWF Survivor Series 1996 (1p)
Smash!: Survivor Series 1994 (1p)
The Boss: - (0p)
Apostle: Nyt menee taas arvailuksi...joku In your House vuodelta 1996. (0p)
Unscarred__: Joku In Your House? (0p)
Koshceck: Royal Rumble '95 (1p)
Jack DiBiase: Summerslam 94 (0p)
frebix: - (0p)
Wormmaster: King of the Ring 1994 (0p)
Kosonen: King of the Ring 1994 (0p)
Jani Panos: - (0p)
Coca: 1995 (1p)
The Rocker: Survivor Series 1994 (1p)
MR.Off Topic: - (0p)
cripler91: 1995 royal rumble (1p)
Supermac: King of The Ring 1994 (0p)
Kratos: WWF Survivor Series, 1995 (2p)
Hamatti: WWF Survivor Series 1995 (2p)
Rocky: Ennen ysiseiskaa tuon täytyi tapahtua, että heitetään sitten vaikka -95. Tapahtumasta ei käryä (1p)
kurhela: Vaikkapa Survivor Series ja 1995. (2p)
Merovingi: Ei mitään hajua (0p)
Migu.22: Hatusta löytyy SummerSlam -93 (0p)
TupsuVeitikka: Survivor Series (1p)
KOmus101: - (0p)
ToNy-MaN: King of the Ring, 1994 (1p)
enska: WWF Survivor Series 1995 (2p)
Panu5: Survivor Series 1995 (2p)
- Diesel seisoo ja Bret Hart makaa matossa. Kyseessä siis Survivor Series 1995.
9. Mikä PPV? (max. 2p)

Ravenwood: Juu ei tietoo.. (0p)
MutiM: St. Valentines Day Massacre 1999 (0p)
Riddick: - (0p)
Smash!: No Way Out 2001 (0p)
The Boss: - (0p)
Apostle: TNAn häkkimatsi menossa...Sanotaan Lockdown 2006. (0p)
Unscarred__: Olisko TNA Turning Point vuosimallia 2004 ja tais olla triple x vs. amw häkkimatsi. (2p)
Koshceck: - (0p)
Jack DiBiase: War Games 98 (0p)
frebix: - (0p)
Wormmaster: lyö tyhjää (0p)
Kosonen: Turning Point 2004 (2p)
Jani Panos: - (0p)
Coca: 2003 (0p)
The Rocker: Lockdown 2009 (0p)
MR.Off Topic: Jos tämä on Bobby Lashley, niin hän ei ole ollut kuin kerran häkissä. Harmi etten vain muista koska ja milloin. (0p)
cripler91: - (0p)
Supermac: No Way Out 2001 (0p)
Kratos: WWF No Way Out, 2001 (0p)
Hamatti: - (0p)
Rocky: Ei Hajua. (0p)
kurhela: Jassoo... Olisiko ovelasti No Way Out ja vuodeksi vaikka 1999. (0p)
Merovingi: Ei mitään hajua tästäkään. (0p)
Migu.22: Ensi viikon Raw (0p)
TupsuVeitikka: Backlash (0p)
KOmus101: - (0p)
ToNy-MaN: No Way Out, 2001 (0p)
enska: TNA Turning Point 2004 (2p)
Panu5: - (0p)
- Oho, joku jopa <s>tiesi</s> arvasi tämän! Kyllä, TNA:n Turning Point vuodelta 2004.
10. Mikä PPV? (max. 2p)

Ravenwood: Eh... (0p)
MutiM: Guilty As Charged 2001 (2p)
Riddick: - (0p)
Smash!: Living Dangerously 1999 (0p)
The Boss: Oisko ECW One Night Stand, vuodesta en tiedä mitään. (0p)
Apostle: Arvailu jatkuu...joku ECW ppv vuodelta 2000. (0p)
Unscarred__: Joku ecw (0p)
Koshceck: Guilty as Charget 2001 (2p)
Jack DiBiase: ECW Barely Legal 99 (0p)
frebix: Noniin, ainut varma koko kisassa. Guilty as charged 2001 (2p)
Wormmaster: ECW Guilty as Charged 2001 (2p)
Kosonen: Guilty as Charged 2001 (2p)
Jani Panos: - (0p)
Coca: 1998 (0p)
The Rocker: Guilty as Charged 2001 (2p)
MR.Off Topic: ECW Barely Legal ehkäpä? (0p)
cripler91: - (0p)
Supermac: Guilty as Charged 2001 (2p)
Kratos: ECW Guilty as Charged, 2001 (2p)
Hamatti: ECW Guilty as Charged 2001 (2p)
Rocky: -94? (0p)
kurhela: Hardcore Heaven, koska ei tule muutakaan ECW PPV:tä mieleen ja vuodeksi arvotaan 1997. (0p)
Merovingi: ECW Guilty As Charged 2001 (2p)
Migu.22: Guilty as Chaged -01 (2p)
TupsuVeitikka: Starrcade (0p)
KOmus101: Viiva. (0p)
ToNy-MaN: Guilty As Charged, 2001 (2p)
enska: Puhdas arvaus: ECW Living Dangerously 1999 (0p)
Panu5: ECW Guilty As Charged 2001 (2p)
- ECW, Guilty As Charged ja 2001. Kuvassa on käynnissä Andersonin ja Dreamerin "I Quit" -matsi.
ROUND 3 - GAMES!
11. Nimeä painija. (max. 1p)

Ravenwood: Triple H (0p)
MutiM: Ultimate Warrior (0p)
Riddick: - (0p)
Smash!: Roddy Piper (0p)
The Boss: Ööää... Ultimate Warrior?? (0p)
Apostle: Sid Vicious (0p)
Unscarred__: Vaikka triple h (0p)
Koshceck: - (0p)
Jack DiBiase: Sid (0p)
frebix: ei hajua... Mr. Perfect? (0p)
Wormmaster: The Texas Tornado. :e (0p)
Kosonen: Roddy Piper (0p)
Jani Panos: Ultimate Warrior (0p)
Coca: Ultimate Warrior? (0p)
The Rocker: Heitetään randomilla Mr. Perfect (0p)
MR.Off Topic: - (0p)
cripler91: - (0p)
Supermac: Lex Luger (1p)
Kratos: - (0p)
Hamatti: Ultimate Warrior (0p)
Rocky: Luger? (1p)
kurhela: Tyhjää... (0p)
Merovingi: LEX LUGER (1p)
Migu.22: Blondi Dr. Death (0p)
TupsuVeitikka: Mr.Perfect (0p)
KOmus101: Ultimate Warrior? (0p)
ToNy-MaN: Triple H (0p)
enska: Öyh... Ultimate Warrior (0p)
Panu5: - (0p)
- Näyttäähän tuo aivan UW:lta ilman meikkiä, mutta kyseessä on Lex Luger.
12. Nimeä painija. (max. 1p)

Ravenwood: Miss Elizabeth (1p)
MutiM: Onks vitsi siinä, että Elizabeth ei ole painija? (1p)
Riddick: Miss Elizabeth (1p)
Smash!: Miss Elizabeth (1p)
The Boss: Joo en tiiä. (0p)
Apostle: Miss Elizabeth (1p)
Unscarred__: Vaikka Moolah (0p)
Koshceck: Miss Elizabeth (1p)
Jack DiBiase: Elizabeth (1p)
frebix: Suosiolla skipataan. (0p)
Wormmaster: Miss Elizabeth? (1p)
Kosonen: Miss Elizabeth (1p)
Jani Panos: - (0p)
Coca: Miss. Elizabeth (1p)
The Rocker: Elisabeth (1p)
MR.Off Topic: Stephanium McMahon (0p)
cripler91: - (0p)
Supermac: Miss Elizabeth (1p)
Kratos: Wendi Richter (0p)
Hamatti: Tutun näköinen, muttei kyllä osaa sanoa kuka (0p)
Rocky: Savage (0p)
kurhela: Miss Elizabeth (1p)
Merovingi: Wendi Richter (0p)
Migu.22: Madusa... Niin varmaan joo. (0p)
TupsuVeitikka: Sherri (0p)
KOmus101: Trish (0p)
ToNy-MaN: Wendy Richter (0p)
enska: Rouva Savage (Elizabeth) (1p)
Panu5: Varmaan Elizabeth? (1p)
- Painija eli Miss Elizabeth.
13. Nimeä painijat (max. 2p)

Ravenwood: Hulk Hogan on toinen (1p)
MutiM: Hulk Hogan ja Roddy Piper (2p)
Riddick: Hulk Hogan & Roddy Piper (2p)
Smash!: Hulk Hogan & Randy Savage (1p)
The Boss: Roddy Piper, Ultimate Warrior ? (1p)
Apostle: Ultimate Warrior ja Jim Duggan (0p)
Unscarred__: Olisko toinen ainakin Hogan? (1p)
Koshceck: Hulk Hogan & Roddy Piper. (2p)
Jack DiBiase: Hogan ja Hacksaw (1p)
frebix: Hogan & hmmm... Sid Justice? (1p)
Wormmaster: Ultimate Warrior ja Ted DiBiase (0p)
Kosonen: Hulk Hogan & Jim Duggan (1p)
Jani Panos: Ultimate Warrior ja Roddy Piper (1p)
Coca: Hulk Hogan, Jim Duggan (1p)
The Rocker: Hogan ja Ted DiBiase (1p)
MR.Off Topic: Ultimate Warrior ja muukalainen sinisissä (0p)
cripler91: Hulk hogan ja hacksaw duggan. (1p)
Supermac: Hulk Hogan ja Roddy Piper (2p)
Kratos: Ultimate Warrior, Ric Flair (0p)
Hamatti: Hulk Hogan ja vaikkapa Ted DiBiase? (1p)
Rocky: Hogan ja DiBiase (1p)
kurhela: Roddy Piper ja Mr. Perfect... (1p)
Merovingi: Hulk Hogan & Kerry von Erich (1p)
Migu.22: Hennig ja Rude (0p)
TupsuVeitikka: Hogan ja Snuka (1p)
KOmus101: Hogan & Piper (2p)
ToNy-MaN: Hulk Hogan, Rowdy Roddy Piper (2p)
enska: Hulk Hogan ja Miljoonan dollarin mies (1p)
Panu5: Hulk Hogan ja Roddy Piper? (2p)
- Hulk Hogan ja "Rowdy" Roddy Piper.
14. Nimeä painijat (max. 2p)

Ravenwood: Bret Hart ja .... (1p)
MutiM: Luger, Bret. (2p)
Riddick: Bret Hart & Lex Luger (2p)
Smash!: Bret Hart & Owen Hart (1p)
The Boss: - (0p)
Apostle: Jim Neidhart ja British Bulldog (0p)
Unscarred__: Toinen taitaa olla Bret Hart? (1p)
Koshceck: Randy Savage & Lex Luger (1p)
Jack DiBiase: Hitman ja Luger (2p)
frebix: Luger ja Hart (2p)
Wormmaster: Jim Neidhart ja Lex Luger? (1p)
Kosonen: Man Mountain Rock & Lex Luger (1p)
Jani Panos: Jim Neidhart ja Steve Austin? (0p)
Coca: Bret Hart, Lex Luger (2p)
The Rocker: Bret Hart ja Lex Luger (2p)
MR.Off Topic: Vaatetuksesta arvataan, että se on Jim Neidhart ja voimamies (0p)
cripler91: Bret hart ja ... (1p)
Supermac: Bret Hart ja Lex Luger (2p)
Kratos: Bret Hart, - (1p)
Hamatti: Veikataan pinkkien housujen takia Bret Hart. (1p)
Rocky: Savage ja Luger? (1p)
kurhela: Jim "the Anvil" Neidhart ja Lex Luger (1p)
Merovingi: Randy Savage ja arvaamalla Big John Studd. (0p)
Migu.22: Hart ja Hennig (Hennig käy aina vastaukseksi) (1p)
TupsuVeitikka: Earthquake ja Mr.Perfect (0p)
KOmus101: Jim Neidhart & ? (0p)
ToNy-MaN: Randy Savage, Stone Cold (0p)
enska: Bret Hart ja Lex Luger (2p)
Panu5: - (0p)
- Bret Hart ja (taas) Lex vitun Luger.
15. Nimeä painijat (max. 2p)

Ravenwood: IRS ja joku (1p)
MutiM: IRS ja Shawn Michaels (2p)
Riddick: IRS & Shawn Michaels (2p)
Smash!: Shawn Michaels (1p)
The Boss: Shawn Michaels ? (1p)
Apostle: IRS ja Jake Roberts (1p)
Unscarred__: jaa'a (0p)
Koshceck: Shawn Michaels & IRS (2p)
Jack DiBiase: HBK ja IRS (2p)
frebix: IRS & Michaels (2p)
Wormmaster: IRS ja Shawn Michaels (2p)
Kosonen: IRS & Shawn Michaels (2p)
Jani Panos: IRS ja Brutus Beefcake? (1p)
Coca: The Godfather, Michael Hayes (0p)
The Rocker: I.R.S. ja Shawn Michaels (2p)
MR.Off Topic: - (0p)
cripler91: Shawn Michaels ja ... (1p)
Supermac: IRS ja Shawn Michaels (2p)
Kratos: I.R.S, Brutus Beefcake? (1p)
Hamatti: Shawn Michaels ja IRS (2p)
Rocky: Vähän tuulesta temmattu mutta Michaels ja IRS? (2p)
kurhela: Irwin R. Schyster ja joku, jonka housut muistan, mutta nimi on hukassa. (1p)
Merovingi: Shawn Michaels ja Irwin R. Schyster eli I.R.S. (2p)
Migu.22: Hbk ja Hennig (1p)
TupsuVeitikka: HBK (1p)
KOmus101: Shawn Michaels (1p)
ToNy-MaN: IRS, Shawn Michaels (2p)
enska: I.R.S. ja HBK (2p)
Panu5: Shawn Michaels ja Jimmy Hart (1p)
- Tämän pitäisi olla helppo. IRS ja HBK.
(BONUS)ROUND 4 - ????
16. Nimeä painijat (max. 2p)

Ravenwood: Samoa Joe & ??? (1p)
MutiM: Oikealla on Samoa Joe, mutta kuristettava onkin kinkkisempi. Ei se ainakaan AJ ole, joten olisiko sitten Daniels. (1p)
Riddick: Kurt Angle & Samoa Joe (2p)
Smash!: William Regal & Mr. Kennedy (0p)
The Boss: Triple H, Stone Cold ? (0p)
Apostle: Samoa Joe ja Jeff Jarrett (1p)
Unscarred__: Samoa Joe ja Christopher Daniels? (1p)
Koshceck: Samoa Joe & AJ Styles (1p)
Jack DiBiase: Kurt ja Joe (2p)
frebix: Samoa Joe & ei mitään hajuu... Styles? (1p)
Wormmaster: Samoa Joe ja... Christopher Daniels? (1p)
Kosonen: Hernandez & Samoa Joe (1p)
Jani Panos: Matt Morgan ja kaverinsa (0p)
Coca: Kurt Angle, Samoa Joe (2p)
The Rocker: Kurt Angle ja Samoa Joe (2p)
MR.Off Topic: - (0p)
cripler91: tazz ja ... (0p)
Supermac: Samoa Joe ja Kurt Angle (2p)
Kratos: - (0p)
Hamatti: - (0p)
Rocky: Samoa Joe ja Angle? Ei taida kyllä Kurtilla olla tuollaista sänkeä.. (2p)
kurhela: Ludwig Borga tulee jostain syystä mieleen ja heitetään Razor Ramon toiseksi. (0p)
Merovingi: Scott Steiner & Kurt Angle (1p)
Migu.22: Samoa Joe ja Daniels (1p)
TupsuVeitikka: Big Show & A-Train (0p)
KOmus101: Stone Cold & ? (0p)
ToNy-MaN: Scott Steiner, Randy Orton (taas tuon pimun randomi) (0p)
enska: Samoa Joe ja (käsikarvoista päätellen) Kurt Angle (2p)
Panu5: Samoa Joe ja Kurt Angle (2p)
- Kurt Angle on meidän mysteerinen porkkanamaski (feat. kranaatti) ja kuristajana toimii Samoa Joe.
17. Nimeä painija (max. 1p)

Ravenwood: Toi on salettiin John Cena (1p)
MutiM: John Cena. Tai Kurt Angle. Ei niiden pitäisi edes näyttää samalta, mutta tuo näyttää kummaltakin. Sanotaan Cena. (1p)
Riddick: Chris Jericho (0p)
Smash!: John Cena (1p)
The Boss: Kane ? (0p)
Apostle: John Cena (1p)
Unscarred__: John Cena (1p)
Koshceck: John Cena (1p)
Jack DiBiase: STONE COLD, STONE COLD, STONE COLD! (0p)
frebix: Austin?? (0p)
Wormmaster: Kurt Angle (0p)
Kosonen: John Cena (1p)
Jani Panos: John Cena (1p)
Coca: John Cena (1p)
The Rocker: Stone Cold Steve Austin (0p)
MR.Off Topic: Steve Austin.. haha (0p)
cripler91: ei oikein tule muuta mieleen kuin cena. (1p)
Supermac: John Cena (1p)
Kratos: John Cena (1p)
Hamatti: John Cena (1p)
Rocky: Cena ainakin leuan perusteella. (1p)
kurhela: John Cena (1p)
Merovingi: Brock Lesnar tai John Cena. Vastaan Lesnar. (0p)
Migu.22: . Angle tai Cena... Sanotaan nyt sitten Angle. (0p)
TupsuVeitikka: John Cena (1p)
KOmus101: Cena (1p)
ToNy-MaN: John Cena (1p)
enska: John Cena (1p)
Panu5: John Cena (1p)
- No kukas muukaan kuin John Cena.
18. Nimeä painijat (max. 2p)

Ravenwood: Mick Foley & vaihteeks Terry Funk (2p)
MutiM: Olisikohan tässäkin Funk. Sormi viittaisi siihen, että toinen on sitten Foley. Onko se ikinä käyttänyt nahkaliiviä? (2p)
Riddick: Mick Foley & Terry Funk (2p)
Smash!: Mick Foley & Terry Funk (2p)
The Boss: Mick Foley, Terry Funk ? (2p)
Apostle: Mick Foley ja Terry Funk (2p)
Unscarred__: Olisko vaikka Mick Foley ja Terry Funk (2p)
Koshceck: Mick Foley (1p)
Jack DiBiase: Foley ja Funkkeri (2p)
frebix: Mick Foley & Terry Funk (2p)
Wormmaster: Mick Foley ja Terry Funk (2p)
Kosonen: Mick Foley & Terry Funk (2p)
Jani Panos: Cactus Jack ja Steve Austin (1p)
Coca: Mick Foley, Steve Austin (1p)
The Rocker: Mick Foley ja Terry Funk (2p)
MR.Off Topic: Mick Foley (1p)
cripler91: - (0p)
Supermac: Mick Foley ja Terry Funk (2p)
Kratos: Mick Foley, Terry Funk (2p)
Hamatti: Mick Foley vasemmalla (1p)
Rocky: Foley ja... örh. (1p)
kurhela: Mick Foley ja Terry Funk... (2p)
Merovingi: Mick Foley ja Terry Funk (2p)
Migu.22: Foley ja Steiner (1p)
TupsuVeitikka: Bushwackers (0p)
KOmus101: Foley =D (1p)
ToNy-MaN: Mick Foley, Kevin Sullivan (1p)
enska: Mick Foley ja Terry Funk (2p)
Panu5: Mick Foley ja Terry Funk (2p)
- Jeps, tämäkin suht. helppo tapaus. Mick Foley ja Terry Funk.
19. Nimeä painija (max. 1p)

Ravenwood: Rey Mysterio (1p)
MutiM: Rey Mysterio Jr. (1p)
Riddick: Rey Mysterio (1p)
Smash!: Rey Mysterio (1p)
The Boss: Rey Mysterio ? (1p))
Apostle: Rey Mysterio (1p)
Unscarred__: Rey Mysterio (1p)
Koshceck: - (0p)
Jack DiBiase: Rey Misterio (1p)
frebix: Rey Mysterio (1p)
Wormmaster: Rey Mysterio (1p)
Kosonen: Rey Mysterio (1p)
Jani Panos: Rey Mysterio Jr. (1p)
Coca: Rey Mysterio (1p)
The Rocker: Rey Mysterio (1p)
MR.Off Topic: Myrsä jr.? (1p)
cripler91: Rey mysterio jr. (1p)
Supermac: Rey Mysterio (1p)
Kratos: Rey Mysterio (1p)
Hamatti: - (0p)
Rocky: - (0p)
kurhela: Rey Mysterio? (1p)
Merovingi: Alex Shelley? (0p)
Migu.22: Mysterio (1p)
TupsuVeitikka: Rey Mysterio (1p)
KOmus101: Ei mitään hajua... (0p)
ToNy-MaN: Rey Mysterio (1p)
enska: Rey Mysterio (1p)
Panu5: Rey Mysterio (1p)
- Rey Mysterio kunnon larppigearissa.
20. Nimeä painija (max. 1p)

Ravenwood: Lex Luger (1p)
MutiM: Lex Luger (1p)
Riddick: Scott Steiner (0p)
Smash!: Lex Luger (1p)
The Boss: Ei hajua.. (0p)
Apostle: Lex Luger (1p)
Unscarred__: Mark Jindrak? (0p)
Koshceck: Lex Luger (1p)
Jack DiBiase: LUGER (1p)
frebix: Lex Luger (1p)
Wormmaster: Lex Luger (1p)
Kosonen: Lex Luger (1p)
Jani Panos: Ron Simmons? (0p)
Coca: Lex Luger (1p)
The Rocker: Stevie Ray (0p)
MR.Off Topic: Ei kyllä näistä WCW tyypeistä oo mitää tietoa. (0p)
cripler91: steiner? (0p)
Supermac: Lex Luger (1p)
Kratos: Tank Abbott?(0p)
Hamatti: Lex Luger (1p)
Rocky: - (0p)
kurhela: Rick Steiner... (0p)
Merovingi: Buff Bagwell tai LEX LUGERH~! Buff Bagwell vastaan. (0p)
Migu.22: Steinerkin sopii kohtaan kuin kohtaan. (0p)
TupsuVeitikka: Mies pinkeillä nänneillä (0p)
KOmus101: - (0p)
ToNy-MaN: Stevie Ray (0p)
enska: Lex Luger (1p)
Panu5: - (p)
- No hei, kamaan. Jokaisella trivialla on oma teema. Tällä kertaa se on Lex Loser, eikun Luger.
TULOKSET:
1. Supermac: 29p
2. MutiM: 27p
3. Kosonen: 25p
3. enska: 25p
Jack DiBiase: 23p
The Rocker: 22p
Koshceck: 22p
Wormmaster: 21p
Panu5: 21p
Riddick: 20p
Kratos: 20p
frebix: 19p
Coca: 18p
Smash!: 16p
Hamatti: 16p
Unscarred__: 16p
kurhela: 15p
ToNy-MaN: 15p
Merovingi 14p
Rocky: 14p
Ravenwood: 13p
Apostole: 12p
Migu.22: 11p
Jani Panos: 10p
KOmus101: 9p
cripler91: 8p
Mr. Off Topic: 7p
TupsuVeitikka: 7p
The Boss: 6p
Supermac näytti närhen nännit, MutiM tuli muutaman pisteen perässä ja Kosonen/enska myös muutaman pisteen perässä.
(Ps. Mukana voi olla laskuvirheitä. Tuplatarkastuksen ansaitsi vain TOP3.)
Painifaktoja teidän vastauksista.
- Jos Wankie pitää trivian, etkä tiedä vastausta/tunnista painijaa, vastaa "Ric Flair".
- Kid Kash on James Strom.
- Starbuck on Terry Funk.
- Suurin osa 'Alertin käyttäjistä on nähnyt elokuvan "The Wrestler".
- Vaikka WCW kuoli vuoden 2001 alussa, silti Souled Out 2001 pidettiin.
- WrestleMania II käytiin vuonna 1985.
- Barely Legal käytiin useampaan otteeseen.
- Lex Luger on Ultimate Warrior.
- John Cena on Steve Austin.
- Kaikki mikä tapahtui ennen vuotta 2005, on old schoolia.
Oli miten oli, se on kiitti ja kuitti. Joku muu voi vetää samanlaisen jos kiinnostaa, mutta varoitan jo näin etukäteen: tässä on töitä aivan vitusti.
Peace.
Onko Stevie Ray nykyään valkoinen... :lol:
No perkule kun piti heittää viimeiseen kuvaan se Luger, mutta ajattelin ettei sitäkään nyt ihan jokaisessa voi olla! :o
Ja Elisabethissa ajattelin että painijan korostus meinaa manageroinnin kohdetta..
Ja Elisabethissa ajattelin että painijan korostus meinaa manageroinnin kohdetta..
Pisteet vituillaan mutta ihan sama. Tuskin Maccia voittaa kuitenkaan niin whateva.