Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

Trivia

Hah, perhana alunperin tuohon yhteen vastasin 1994. ;D
Tässä on nyt joku pielessä, vastasin kysymykseen kolme "1993", en 1994. Olin siis väärässä.

Hardly Boy?
Tietovisat ja muut tälläiset ois mukavia ilman wikipedioita ja muita internetin tieto lähteitä.
Voihan vittu, katoin että se oli nelonen :roll:

No, jokatapauksessa voitit 4-3, ja saat päättää häviäjän ulkoasun ja signaturen viikoksi 8)
Katsoit että 3 on 4?

Annan Tupsun pitää oman ulkoasunsa. Commence next round ja sillee.
Wormmaster kirjoitti:
Katsoit että 3 on 4?

Annan Tupsun pitää oman ulkoasunsa. Commence next round ja sillee.


Sun viestis tuli yöllä ja katsastin sen, pistin muistiin ja näin kävi.
Voin olla seuraavas mukana.
Sinä vastaan minä, kuka tarjoutuu pitäjäksi?
The Hardy Boy kirjoitti:
Sinä vastaan minä, kuka tarjoutuu pitäjäksi?


Minä. Montako kysymystä tahdotte, pistelen PM:llä molemmille samat kysymykset?
Jers1 kirjoitti:
The Hardy Boy kirjoitti:
Sinä vastaan minä, kuka tarjoutuu pitäjäksi?


Minä. Montako kysymystä tahdotte, pistelen PM:llä molemmille samat kysymykset?


Kymmenen.
The Hardy Boy kirjoitti:
Jers1 kirjoitti:
The Hardy Boy kirjoitti:
Sinä vastaan minä, kuka tarjoutuu pitäjäksi?


Minä. Montako kysymystä tahdotte, pistelen PM:llä molemmille samat kysymykset?


Kymmenen.


Selvä. Voittaja saa kirjoitusoikeudet häviäjän blogiin.
Jers1 kirjoitti:
The Hardy Boy kirjoitti:
Jers1 kirjoitti:


Minä. Montako kysymystä tahdotte, pistelen PM:llä molemmille samat kysymykset?


Kymmenen.


Selvä. Voittaja saa kirjoitusoikeudet häviäjän blogiin.


Viikoksi mieluiten :?
Jers1 kirjoitti:
Selvä. Voittaja saa kirjoitusoikeudet häviäjän blogiin.


Tämä on nähtävä.
1. Oikein molemmilla, 1-1
2. Oikein molemmilla, 2-2
3. Kysymyksessä mokasin, 2-2
4. Molemmat vastasivat väärin, 2-2
5. Hardy mokasi, Jomppa tiesi. 3-2 Jompalle
6. Oikein molemmilla, 4-2 Jompalle
7. Jompalla oikein, 5-2 Jompalle
8. Jompalla oikein, 6-2 Jompalle
9. Molemmilla oikein, 7-3 Jompalle
10. Jompalla oikein, 8-3 Jompalle

Jomppa voitti.
Mitkä olivat kysymykset?
MR.Off Topic kirjoitti:
Mitkä olivat kysymykset?

1. Mistä tulee Paul Levesquen nimi, "Triple H"?
2. Mikä on lyhin aika jonka painija on ollut Royal Rumble -ottelussa, ja kuka tämän "ennätyksen" teki?
3. Kayfabessa, miksi Matt Hardy hyökkäsi Jeff Hardyn kimppuun Royal Rumblessa 2008?
4. Mitkä olivat Jeff Hardyn voittomahdollisuudet Night of Champions 2009'ssä?
5. Montako käryä Jeff Hardylla on tilillään WWE-uransa ajalta?
6. Entä CM Punkilla?
7. Ketä huhuttiin Mr. McMahonin lapseksi Hornswogglen sijaan, ennen kuin kärysi aineista?
8. Miten myöhemmin debytoinut Bella-kaksonen debytoi WWE'ssä?
9. Miten JBL voitti Big Show'n piikkilankahäkkimatsissa?
10. Luettele kaikki Jeff Hardylle sattuneet onnettomuudet 08-09 ajalta.
Voi huoh :<

Ja annan oikeudet vain viikoksi, ja jos pilailet mun kustannuksella, lähtee oikeudet helvettiin.
The Hardy Boy kirjoitti:
Voi huoh :<

Ja annan oikeudet vain viikoksi, ja jos pilailet mun kustannuksella, lähtee oikeudet helvettiin.

Et taida ymmärtää tuon häviön ideaa. Totta kai Jomppa saa perseillä blogissasi niin paljon kuin haluaa. Se on ikäänkuin rangaistus häviöstäsi.
Ja Spermi, haluan tietää, mikä helvetin idea tuossa neljännessä kysymyksessä oli. Kyseessä oli mielipidekysymys, ja on mahdotonta tietää oikeaa vastausta, kun kyseessä oli mielipidekysymys. Sitäpaitsi, Jomppa voitti mut 8-3.
The Hardy Boy kirjoitti:
Ja Spermi, haluan tietää, mikä h**vetin idea tuossa neljännessä kysymyksessä oli. Kyseessä oli mielipidekysymys, ja on mahdotonta tietää oikeaa vastausta, kun kyseessä oli mielipidekysymys. Sitäpaitsi, Jomppa voitti mut 8-3.


CM Punk ilmoitti ne ennen ottelua SmackDownissa. Joo, korjaan pisteytyksen :)
Me against Jers?
The Hardy Boy kirjoitti:
Ja Spermi, haluan tietää, mikä h**vetin idea tuossa neljännessä kysymyksessä oli. Kyseessä oli mielipidekysymys, ja on mahdotonta tietää oikeaa vastausta, kun kyseessä oli mielipidekysymys. Sitäpaitsi, Jomppa voitti mut 8-3.

Eihän se mikään mielipidekysymys ole. Jos ottelu on 1 vs 1, niin silloinhan voittomahdollisuudet ovat puolet, joten 50%. Jos on vastannut jotain muuta/valinnut "oikeaksi" vastaukseksi niin on idiootti.
TupsuVeitikka kirjoitti:
Me against Jers?


Mie tulen pitäjäksi. Monta kyssää haluatte?
The Hardy Boy kirjoitti:
TupsuVeitikka kirjoitti:
Me against Jers?


Mie tulen pitäjäksi. Monta kyssää haluatte?

5
5 kelpaa.
Mikä on panos? Täytyyhän sitä aina olla panos.
The Rocker kirjoitti:
Mikä on panos? Täytyyhän sitä aina olla panos.


Kirjoitusoikeudet The Hard Boyn blogiin tottakai.
Ei, kirjoitusoikeudet Rivenin blogiin kuukaudeksi 8)
Happy Days blogiin kirjotusoikeudet vuodeksi ja avaimet smileylandiin ;)
Okei, panos nyt on siis se, että voittaja saa päättää blogin nimen kuukaudeksi. Reilua?
The Hardy Boy kirjoitti:
Okei, panos nyt on siis se, että voittaja saa päättää blogin nimen kuukaudeksi. Reilua?


Minkä blogin?
MR.Off Topic kirjoitti:
avaimet smileylandiin ;)

Voiko näitä "avaimia" ostaa suoraan ilman triviaan osallistumista? :P
Jers1 kirjoitti:
The Hardy Boy kirjoitti:
Okei, panos nyt on siis se, että voittaja saa päättää blogin nimen kuukaudeksi. Reilua?


Minkä blogin?


Oman.
ViiZei kirjoitti:
MR.Off Topic kirjoitti:
avaimet smileylandiin ;)

Voiko näitä "avaimia" ostaa suoraan ilman triviaan osallistumista? :P


Ei tietenkään voi ostaa vaan ne pitää ansaita! Trivia on vain yksi keino monista ;)
MR.Off Topic kirjoitti:
ViiZei kirjoitti:
MR.Off Topic kirjoitti:
avaimet smileylandiin ;)

Voiko näitä "avaimia" ostaa suoraan ilman triviaan osallistumista? :P


Ei tietenkään voi ostaa vaan ne pitää ansaita! Trivia on vain yksi keino monista ;)


It's on! kuva
ViiZei kirjoitti:
MR.Off Topic kirjoitti:
ViiZei kirjoitti:

Voiko näitä "avaimia" ostaa suoraan ilman triviaan osallistumista? :P


Ei tietenkään voi ostaa vaan ne pitää ansaita! Trivia on vain yksi keino monista ;)


It's on! kuva


Potentiaalia ainakin on pakko myöntää 8)
MR.Off Topic kirjoitti:
ViiZei kirjoitti:


It's on! kuva


Potentiaalia ainakin on pakko myöntää 8)

Mitäpä en HassuLandian avaimien eteen tekisi :twisted:
Katos kummaa, ettei Hardly Boy tiennyt kysymystä viisi, mutta ihmeen hyvin kysymyksen kuusi. :P
The Boss kirjoitti:
Katos kummaa, ettei Hardly Boy tiennyt kysymystä viisi, mutta ihmeen hyvin kysymyksen kuusi. :P

Mutta eihän Hardy ole koskaan, missään, milloinkaan, ikinä, mistään, kärynyt. Aivan saleen siis kompakysymys!
Joo kusin tuon ekan kysymyksen, mutta kuitenkin:

1. Ketkä olivat WWE:n hallitsevia mestareita marraskuussa?

TurpaVeitikka vastasi:

WWE Championship: John Cena
World Heavyweight: Undertaker
ECW Champion: Christian
Intercontinental: John Morrison
USA Championship: The Miz
World Tag Team: Y2J & Big Show
WWE Tag Team: Y2J & Big Show
Women's Championship: Michelle McCool
Divas Championship: Mickie James


Spermi vastasi:

WHC: The Undertaker
IC: John Morrison
Women's: Michelle McCool
Unified Tag Team: Jericho & Big Show
WWE: John Cena
USA: The Miz
Diva's: Melina


Spermin vastaus oikein, sillä Divas-mestaruuden hallitsija oli todellakin marraskuussa Melina :D

2. Miksi Bret Hart lopetti painimisen?

TV vastasi:

Loukkaantumisen vedoten, ja WCW sopimuksen loppumiseen.


Spermi vastasi:

Monien loukkaantumisien vuoksi


Molemmilla oikein, 2-1 Spermin hyväksi.

3. Syy Benoitin murhatekoihin?

TV vastasi:

Steroidit ja aivovaurio.


Spermi vastasi:

Ilmeisesti pää sekaisin aineista, ei voi sanoa varmasti


=D> Wikipediasta tarkastin, että Benoitin murhatekoon ei ollut syynä steroidit, ja hänellä ei ollut pää sekaisin aineista. Puoliksi oikein TV:llä, sillä aivovaurio todellakin oli osittainen syy tekoihin. Tilanne 2-1½

4. Miten Jeff Hardy sai WWE-mestaruusmatsin Undertakeria vastaan RAW:issa?

TV vastasi:

Voisi vähän tarkentaa missä RAW'ssa..


Spermi vastasi:

Voitti ykköshaastajuuden.


Molemmilla väärin, sillä Jeff haastoi Undeltakkelin WWE mestaruusmatsiin Ladder muodossa, ja video löytyy YouTubesta: http://www.youtube.com/watch?v=dzbPrGSgdK0 2-1½

5. Kenen nimi oli aikoinaan The Giant?

TV vastasi (:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:)

André The Giant


Spermi vastasi:

Big Show'n (Paul Wight)


Spermin vastaus oikein, sillä kysyin kenen nimi oli aikoiaan THE GIANT, eikä mikään vitun André The Giant :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: 3-1½ Spermin hyväksi.
Mitä minä sitten voitin?
Jers1 kirjoitti:
Mitä minä sitten voitin?


Lueppas aikasempia viestejä. ''Voittaja saa päättää blogin nimen kuukaudeksi''
The Hardy Boy kirjoitti:
Jers1 kirjoitti:
Mitä minä sitten voitin?


Lueppas aikasempia viestejä. ''Voittaja saa päättää blogin nimen kuukaudeksi''


Okei, blogisi nimi on seuraavan kuukauden ajan "Jeff Hardylla on huumeriippuvuus".
Jers1 kirjoitti:
The Hardy Boy kirjoitti:
Jers1 kirjoitti:
Mitä minä sitten voitin?


Lueppas aikasempia viestejä. ''Voittaja saa päättää blogin nimen kuukaudeksi''


Okei, blogisi nimi on seuraavan kuukauden ajan "Jeff Hardylla on huumeriippuvuus".


Ei minun, vaan TV:n :roll:
The Hardy Boy kirjoitti:
Jers1 kirjoitti:
The Hardy Boy kirjoitti:


Lueppas aikasempia viestejä. ''Voittaja saa päättää blogin nimen kuukaudeksi''


Okei, blogisi nimi on seuraavan kuukauden ajan "Jeff Hardylla on huumeriippuvuus".


Ei minun, vaan TV:n :roll:


Okei, TupsuVeitikan blogin nimi on seuraavan kuukauden ajan "Jeff Hardylla on huumeriippuvuus".
Kelpaa minulle. 8)
The Hardy Boy kirjoitti:
Jers1 kirjoitti:
The Hardy Boy kirjoitti:


Lueppas aikasempia viestejä. ''Voittaja saa päättää blogin nimen kuukaudeksi''


Okei, blogisi nimi on seuraavan kuukauden ajan "Jeff Hardylla on huumeriippuvuus".


Ei minun, vaan TV:n :roll:

Siiiiiiis.... Eksä ookkaan Jeff Hardy? :shock:
Olipa surkeita kysymyksiä, mutta palkinto on ehkä paras ikinä.
FlameSnoopy kirjoitti:
Olipa surkeita kysymyksiä, mutta palkinto on ehkä paras ikinä.

Ja keskeisin lähde on suuri ja uljas Wikipedia. :lol: Eiiii näin.

Mutta palkinto on aivan loistava! :D
Joku haluaa haastaa Miiiiiiiisteeeeeeer Off topicin! Off.... wait for it. Off topic!