Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

Trivia

Minä voin vetäistä seuraavan trivian, jahka Bilyeu saa omansa alta pois. Kysymykset ovat jo valmiina. :)
1. Mitä lakifirmaa Vince McMahonin tiedetään käyttäneen?
    ViiZei: Ei mitään hajua.
    nWo-Sting: Ei tietoa

    Tämä oli ehkä trivian hankalin kysymys. Vastauksen olisi voinut kuitenkin selvittää muutamia haastatteluja selaamalla, mutta molemmat kilpailijat olivat varmaan liikkeellä omilla aivoillaan, joka on tietenkin vain hyvä asia. Oikea vastaus on kuitenkin K&L Gates, joka on ollut auttamassa WWE:tä monissa eri yhteyksissä. Kyseessä on 10 suurin lakifirma maailmassa, jolla on noin 1900 asianajajaa.

    0/0

2. Mikä teki 13.7.2005 esitetystä Byte This! -jaksosta erikoisen?
    ViiZei: Lita
    nWo-Sting: Ensimäisen kerran mainittiin TNA Wrestling. mainitsija oli Todd Grisham

    ViiZei oli lähempänä oikeaa vastausta, mutta nWo-Stingkään kaukana ollut. Tässä kuitenkin haettiin sitä, että kyseessä oli ensimmäinen julkinen kohtaaminen Litan ja Matt Hardyn välillä heidän eronsa jälkeen, vaikkakin puhelimen välityksellä. Lita poistui lähetyksestä itku silmässä.

    0/0

3. Miten Alundra Blayze "liittyy" Montreal Screwjobiin?
    ViiZei: Kuka?
    nWo-Sting: Alundra Blayze oli samaan tapaan kuin Bret Hart mennyt WWEstä WCW:hen mutta ainoa ero oli että Blayze oli vielä hallitseva WWE naisten mestari wcwssä. Nitrossa Blayze pudotti naisten mestaruuden roskikseen Eric Bischofin ja Steve Mcmichaelin silmien edessä. Joten toista kertaa WWE ei antanut tapahtua tätä"katastrofia" josta johtui montreal screwjob

    nWo-Sting on oikeassa.

    0/1

4. Mitä John "Bradshaw" Layfield jäi kaipaamaan eniten vanhasta Bradshaw -gimmickistään?
    ViiZei: Kaljan juontia ofc
    nWo-Sting: Steve Austinin tyylistä Punaniska asennetta.

    Kumpikin oli tiettävästi väärässä, jos pystyy toisin todistamaan niin tietysti silloin pisteet pamahtaa tilille. Bradshaw kuitenkin on eräässä haastattelussa sanonut, että JBL -gimmick on enämmän lähellä häntä itseään kuin Bradshaw -gimmick. Oikea vastaus olisi kuitenkin ollut säännöllistä matkustelua Faarooqin kanssa.

    0/1

5. Mikä on Sgt. Slaughter suurin vaikutus bleidaamiseen?
    ViiZei: En ymmärrä kysymystä
    nWo-Sting: ei tietoa

    Tästä luulin, että nWo-Sting nappaa pisteen. Kyseessä on bump, jossa toinen ottelija heittää vastustajan katapultilla kehän sisällä kehänurkkaa kohdin, mutta tämän pää osuukin kehätolppaan. Yleensä aiheuttaen veren vuodatuksen. Nähtiin ensimmäisen kerran Alley Fightissa Slaugterin ja Pat Pattersonin välillä.

    0/1

6. Minkä huhun Jesse Ventura laittoi liikkeelle vuonna 2004?
    ViiZei: Varmastikkin laittoi
    nWo-Sting: mahdollinen WWE paluu siis ei painimaan mutta vähän samaan tapaan kuin nykyään hogan TNAssa.

    Oikea vastaus olisi ollut mahdollinen ehdokkuun Yhdysvaltain presidentinvaaleissa vuosimallia 2008.

    0/1

7. Mitä Bad News Brown ehdotti Chris Benoit'lle?
    ViiZei: Liittymistä..?
    nWo-Sting: Painimista WWEssä.

    Oikea vastaus olisi ollut liittymistä Japanilaiseen New Japan Pro Wrestling promootioon. Ei pisteitä tästäkään.

    0/1

8. Mainitse kolme WWE-eran aikaista painijaa jotka ovat voittaneet mestaruuden debyyttiottelussaan.
    ViiZei: Ei tuu kyllä ketään mieleen
    nWo-Sting: Carlito ja Gail Kim

    nWo-Stingin mainitsemat henkilöt ovat oikein. Kolmas oikea vastaus olisi ollut Santino Marella. Kaksi pistettä kolmesta siis.

    0/3

9. Keneltä Triple H on perinyt High Knee -liikkeen?
    ViiZei: Eikös Flair käyttänyt polviaan paljon?`Ei tainnut kyllä kovin korkeita olla mutta aivan sama.
    nWo-Sting: Harley Racelta

    ViiZei on kyllä osittain oikeassa, mutta kyllähän tässä Harley Racea haettiin liikkeen nimen perusteella.

    0/4

10. Kenellä painijalla oli NWA:ssa yli 50 ottelun voittoputki?
    ViiZei: Hienoa, olenkin ruosteessa enemmän kuin kuvittelin :)
    nWo-Sting: Ric Flair

    Jos nWo-Sting pystyy Ric Flairin voittoputken todistamaan niin piste napsahtaa tilille lisää. Oikea vastaus on kuitenkin Shawn Michaelsinkin managerina tutuksi tullut Jose Lothario.

    0/4


Näin ollen nWo-Sting voittaa trivian numeroin 0-4! Onnettelut!

PS. Voin olla mukana enskan triviassa. Saako Internettiä käyttää hyväkseen? Jos ei, niin entäs saako otteluita katsoa löytääkseen vastauksen?
Mihin aikaan liittyviä kysymyksiä enskalta löytyisi? WWE/-F kysymykset ainoita joihin pään syövereistä vastauksia voisin saada. Muisti vaan on näis paini asioissa todella surkea, muista paljoakaan mitä viime vuonna WWE:ssä tapahtui, vaikka joka jakson katsoinkin. :lol: Jos menee sinne -80 luvulle, ni täytyy jättää väliin ja katsoa jos joku pistäis -90 luvulle sijoittuvaa triviaa pystyyn. Tuskin semmosessakaan hirveää menestystä olis.
Hemmetti olisi pitänyt pysyä siinä NJPW promootiossa tuossa Benoit kysymyksessä. katsoin vähä aika sitten Benoitin WWEn tekemän dokumentin jossa asiasta mainittiin mutta jotenkin sekotin sen siihen kun Brown itse oli WWEssä noihin aikoihin. Joka tapauksessa väärin meni.

Niin ja tuo Santino Marella olisi pitänyt muistaa sillä Bobby Lashley auttoi Santinon voittoon ekassa matsissa. sekin väärin.

Ric Flairin voitto putkea en voi todistaa, Flair tuli ekana mieleen NWA painijoista.
Itse voisin tulla kyllä mukaan tähän enskan vetämään triviaan (jos ei ole jo ilmottautuneita). Kunhan pistesarakkeeseen tulee edes yksi piste niin olen tyytyväinen 8)
Ihme kysymyksiä Bileylta. Onko triviassa muka tarkoitus etsiä vastauksia internetistä? Miten sillä tavalla voidaan päätellä jonkun ihmisen painitietämystä..

Ilmoittaudun enskan triviaan.
Ham ja Phenomenon ovat mukana. Kosheckille: aikakausi on 80-luvun lopusta 2000-luvun alkuun. Teemaa en paljasta vielä, se jääköön toistaiseksi arvoitukseksi. Sen verran voin paljastaa, että Wikipediasta tai WWE.comista on turha etsiä näihin kysymyksiin vastauksia. Eli luvassa ei ole mitään mestaruushistoriakysymyksiä tai muutakaan nippelitietoa, vaan vähän monimutkaisempaa settiä.

Katsotaan nyt vielä aamuun asti, jos lisää ihmisiä tulee mukaan. Kysymykset lähetän päivällä yksityisviestillä kaikille osallistujille.
Mukana. Pitkästä aikaa osallistun Alertissa keskusteluun painipuolella.
Lähetään hakemaan sitä viimistä sijaa. Eli ei ole kovin paljoa tietämystä, mutta mukana ehdottomasti.
Phenomenon kirjoitti:
Ihme kysymyksiä Bileylta. Onko triviassa muka tarkoitus etsiä vastauksia internetistä? Miten sillä tavalla voidaan päätellä jonkun ihmisen painitietämystä..

Tarkoitus oli tehdä vaikeita kysymyksiä, kuten ennen triviaa sanoin, koska luulin kilpailijoiden etsivän tietonsa Internetistä. Ainoastaan todella vaikeita kysymyksiä oli loppujen lopuksi vain neljä. Numero 1. oli niistä yksi. Sen etsiminen Internetistäkin on jo hankalaa, mutta oikeilla hakusanoilla sen olisi saanut selville.

2. kysymys oli kyllä myös vähän hankala, mutta aikanaan melko seurattu asia. Vastauksen olisi voinut päätellä WWE.comista, jos ko. tapahtumia aikanaan seurasi.

3. ja 5. kysymyksen vastaus pitäisi olla nyt ihan itsestään selvä wrestlinghistoriaa edes vähän lukeneille.

4. kysymys oli taas vähän hankalampi, koska kyseinen haastattelu on julkaistu vain SmackDown Magazinessa.

6. kohdan vastaus kerrottiin aikanaan viikottaisissa, WrestleMania XX:ssä ja Hall of Fame 2004 seremoniassa.

7. kohdan vastaus olisi löytynyt suoraan Chris Benoit DVD:stä. Lisäksi tämän pitäisi olla helppo Benoit-faneille.

8. ja 9. kysymys nyt oli aivan älyttömän helppoja.

10. kysymys taas olisi voinut periaatteessa olla kuka tahansa. Tämä oli numero 1. kanssa koko trivian vaikein kysymys.

Ja olisin minäkin voinut olla tuossa enskan triviassa mukana, mutta ei sitten...
Mukana.
Captain Charisma kirjoitti:
Alundra Blayze pitäisi tuntea jos edes vähän lukenut wrestlinghistoria. :lol:

Kyllä. Kyseessä on kuitenkin melko merkittävän mestaruusvyön esiintyminen toisessa firmassa, vaikka porukka täällä valittaakin "kelasin" naisten kohdalla. Hän vahvisti aikanaan WWE:n naisdivisioonaa merkittävästi. Lisäksi ko. henkilö on voittanut ensimmäisenä naisena tulokkaan PWI-palkinnon, jättäen taakseen esimerkiksi Chris Benoit'in. Eikä sovi unohtaa, että kyseessä oli yksi ensimmäisiä isoja käänteitä Monday Night Warsissa.
Nyt on kysymykset lähetetty! Seitsemän jätkää kisassa mukana, joten taistelusta on tulossa kaiken järjen mukaan tiukka.

Huomasin vasta jälkeenpäin, että yhteen noista kysymyksistä löytää kyllä helposti Wikipediasta vastauksen, mutta älkää nyt sortuko sitä käyttämään. Tässä on kuitenkin kyse hauskanpidosta, eikä pelkästä voittamisesta.

Kun on seitsemän tyyppiä kisassa mukana, niin tulosten julkaisu voi kestää hieman pidempään. Mutta jos jokainen lähettää jo tänään vastauksensa, niin eiköhän myöskin tulokset saada tänään julki.
MR.Off Topic kirjoitti:
Lähetään hakemaan sitä viimistä sijaa. Eli ei ole kovin paljoa tietämystä, mutta mukana ehdottomasti.

Kyllä sen viimisen sijan minä nappaan. Toivottavasti kuitenkaan en nollille jää. Kysymyksiin tuli vastattua juuri. Kuten arvelin, hirveän hyvää menestystä ei huonolla muistillani tule. 10 kysymykseen sai vastata, joten 10 kysymykseen koitin enemmän tai vähemmän hatusta vastausta kehitellä. Kysymykset olivat hyviä, kiitos enskalle jo etukäteen tuloksista. :)

Pahus ku ei ollut mitään WCW ajan Jerichosta.
Koshceck kirjoitti:
MR.Off Topic kirjoitti:
Lähetään hakemaan sitä viimistä sijaa. Eli ei ole kovin paljoa tietämystä, mutta mukana ehdottomasti.

Kyllä sen viimisen sijan minä nappaan. Toivottavasti kuitenkaan en nollille jää. Kysymyksiin tuli vastattua juuri. Kuten arvelin, hirveän hyvää menestystä ei huonolla muistillani tule. 10 kysymykseen sai vastata, joten 10 kysymykseen koitin enemmän tai vähemmän hatusta vastausta kehitellä. Kysymykset olivat hyviä, kiitos enskalle jo etukäteen tuloksista. :)

Pahus ku ei ollut mitään WCW ajan Jerichosta.


Minä, sillä ei noihin kysymyksiin täältä päästä löydy vastausta. Häpeillen heitän hanskat tiskiin :cry:
Huh huh kun oli Michaelsia kysymyksissä! *oksennusreaktiohymiö*

Vastattu silti.
Phenomenon kirjoitti:
Huh huh kun oli Michaelsia kysymyksissä! *oksennusreaktiohymiö*

Vastattu silti.


Noh, se on kuitenkin sama enska joka joskus vuonna 2007 tai jotain lobbasi epäoikeutetusti valheilla ja mielistelyllä HBK:n kaikkien aikojen parhaaksi Flairin ylitse muuan KO:ssa. Se vääryys ei unohdu koskaan. :wink:
Oli kyllä muutama kinkkinen kysymys, mutta joihinkin tuli heitettyä hatusta vastauksia ja joihinkin taas päättelin, että mikä voisi olla mahdollinen vastaus. Muutama suhtkoht varma nakkikin oli mukana. Loistavat kysymykset kyllä enskalta, mutta varsinkin ykkönen oli sellainen, joka jätti heti sellaisen maun, että "nollat tulee", mutta eiköhän sieltä muutama piste irtoa :)
Oli kyllä enskalla mukavan vaikeita kysymyksiä. Itse jäädyin ja en muistanut edes Madison Square Garden Indicentia. #-o Jälkeenpäin olisi kyllä yhteen vastaamaani kysymykseen tullut mieleen yksi nimi lisää, mutta tuskin se hirveästi olisi mitään loppupeleissä hyövyttänyt, koska liian monesta kysymyksestä ei ollut harmainta hajua. Veikkaamaankaan en usklatanut lähteä.

Ilmottaudun mukaan myös taisteluun viimeisestä paikasta!
Linkki viralliseen kysymyspaperiin.

Jep, kaikki ovat jo vastanneet, joten tässä tulevat tulokset. Tuloksista sen verran, että huonoin ja paras vastaaja eroittuivat helposti joukosta, mutta toiseksi, kolmanneksi ja neljänneksi sijoittuneet tyypit taistelivat varsin tiukan taistelun. Kaksi henkilöä (Mr. Off Topic ja frebix) jättivät leikin kokonaan kesken.

Teemana tässä triviassa oli painijoiden backstage-sekoilut. Kysymyksiä oli yhteensä 14, mutta enintään kymmeneen sai vastata.

1. Kovin moni painija ei pitänyt Jerry Lawlerista, kun hän liittyi WWF:ään vuonna 1992. Mistä se johtui? Kenellä kolmella oli eniten erimielisyyksiä Lawlerin kanssa, ja mitä siitä seurasi?

    Oikea vastaus: Jerry Lawleria pidettiin ylimielisenä. Eniten erimielisyyksiä oli Shawn Michaelsilla, Kevin Nashilla ja Scott Hallilla (Kliq). Eräässä Royal Rumble -ottelussa Lawler päätti jättää kruununsa pukuhuoneeseen, joten Michaels, Nash ja Hall käyttivät tilanteen hyväkseen paskantamalla siihen.

    Hamin vastaus: Joopajoo… Mitään syytä en osaa keksiä ja heitetään nyt vaikkapa henkilöiksi Vince, Bret ja öö.. Savage (ei muuten mitään hajua, painiko edes Savage tuolloin WWF:ssä… 0p.


2. Minkä takia Raven ja Steve Austin olivat kerran ajautua tappeluun WWF:ssä? Miksi tappelulta vältyttiin?

    Oikea vastaus: Steve Austinin vaimo Debra oli promottamassa lähellä suihkutiloja, kun Raven saapui suihkusta ulos pelkkä pyyhe päällänsä. Austin käsitti asian väärin: hän luuli, että Raven esitteli pahamaineista jättikyrpäänsä Debralle, minkä takia Austin alkoi kuristaa Ravenia. Austin kuitenkin rauhoittui, kun Raven kertoi hänelle, ettei tämä tiennyt Debran olevan paikalla.

    Hamin vastaus: Austinin vaimo Debra oli jotenkin osallisena tässä, mutta minulla ei ole mitään muistikuvaa, mitä tässä olisi tapahtunut. Liittyi kuitenkin jotenkin Debraan, Austin halusi suojella häntä tjsp. 1½p.

    Phenomenonin vastaus: Taisi liittyä Debraan jollain tavalla. En nyt muista miten. 1p.


3. TNA:ssa painiva Daffney jäi lyhytaikaisesti eläkkeelle showpainista vuonna 2003. Mainitse kolme syytä, jotka vaikuttivat Daffneyn päätökseen jäädä eläkkeelle.

    Oikea vastaus: Daffney seurusteli CM Punkin kanssa OVW-kautensa aikana. Hän ei tiennyt, että Punk petti häntä ROH:ssa painineen Traci Brooksin kanssa samaan aikaan. Kun Daffney sai potkut WWE:stä, hän pyrki takaisin Ring of Honoriin. Punk reagoi asiaan kertomalla Daffneylle, ettei ROH:ssa ole Gaben mukaan tilaa. Punk myös jätti Daffneyn. Lopulta Daffney sai tietää Punkin ja Brooksin touhuista. Kaiken tämän jälkeen Daffney päätti jättää showpainin taakseen ja keskittyä näyttelemiseen. Eli: ero CM Punkista (ja petetyksi tuleminen), potkut WWE:stä (ja jääminen ulos ROH:sta) sekä keskittyminen näyttelemiseen.

    Hamin vastaus: Hmm.. perhesyyt, liian pieni palkka ja halusi päästä showpainista hetkeksi irti. 1p.

    Kosheckin vastaus: Tulee yhdeksi mieleen näytteleminen, jota tämä halusi jatkaa. Hatusta voisi tähän heittää sen perus, että olisi saanut pieniä vammoja hoidettua pois. Jos semmosia edes oli... 1p.

    Phenomenonin vastaus: Ei mitään havaintoa, joten heitetään että Daffney oli sairas, loukkaantunut tjsp. 0p.

    Captain Charisman vastaus: Loukkaantumiset, mahdollinen leffaura, masennus WWE:stä potkimisen takia. 2p.


4. Shawn Michaels sai pahasti turpaansa laumalta koviksia eräänä iltana vuonna 1996. Missä tappelu tapahtui, mikä sen aiheutti ja ketkä kaksi painijaa pelastivat Michaelsin pahemmalta selkäsaunalta?

    Oikea vastaus: Tappelu tapahtui syracuselaisen baarin ulkopuolella. Tappelu syntyi siitä, kun Michaels flirttaili erään varatun naisen kanssa. Davey Boy Smith ja X-Pac pelastivat Michaelsin.

    Hamin vastaus: Olisiko Shawn Michaels flirttaillut jonkun varatun muijan kanssa? Muuta syytä en oikein keksi ja olihan HBK:lla ”pelimiehen” maine 90-luvulla. Paikasta ei ole mitään hajua ja heitetään pelastajiksi kaksi HBK:n kaveria, Nash ja X-Pac. 1½p.

    Kosheckin vastaus: Eihän tästä tuu mitään... Sanotaan nyt vaikka Owen Hart, British Bulldog ja avuksi riensi Scott Hall. 0p.

    Phenomenonin vastaus: Tästäkin olen joskus lukenut, mutta nyt en muista muuta kuin että Shawn Michaels oli jossain baarissa, jossa tämän olemus vitutti ihmisiä. (yllätyskö?) 1p.

    Captain Charisman vastaus: Baarin ulkopuolella Syracusessa. Taisi Sooni käydä vähän liian flirttailevaksi varattua naikkosta kohtaan ja tästä "kovikset" eivät pitäneet. Davey Boy Smith ja Sean Waltman toimivat pelastavina enkeleinä. 3p.


5. Rick Rude ja The Ultimate Warrior feudasivat keskenään vuonna 1989. Kesken feudin he ajautuivat kerran oikeaan tappeluun. Kumpi aloitti tappelun, miksi se syntyi ja kumpi voitti sen?

    Oikea vastaus: Erään Ruden ja Warriorin välisen ottelun jälkeen Rude kehoitti Warrioria työskentelemään kovemmin. Warrior suuttui kommentista ja sanoi, ettei hänen tarvitse "koska hän on Warrior". Rude voitti tappelun yhdellä lyönnillä.

    Hamin vastaus: Hmm… No heitetään tappelun aloittajaksi Warrior ja voittajaksi Rude. 2p.

    Kosheckin vastaus: Eka johon saattasin oikean vastauksen saada, jos tämä nyt se oikea tappelu feudissa oli... Eli Rude käski Warrioria ottamaan rennosti, johon Warrior vastasi ettei tämän tarvitse koska on Warrior. Tuota ennen tämä oli tullut aivan Ruden naaman eteen sanomaan nämä sanat. Rude tiputti Warriorin yhdellä iskulla ja lähti pois. 3p.

    Phenomenonin vastaus: Tämän tiedänkin, koska olen fanittanut kumpaakin painijaa todella paljon. Rick Rude halusi Warriorin tekevän töitä enemmän ottelun aikana, johon sai jonkun "I'm the greatest"-vastauksen Warriorilta. Voittajana taisi olla Rude HUHUJEN MUKAAN. 3p.

    Captain Charisman vastaus: Kuumaverisenä puppelina tunnettu Warrior suuttui jostain Ruden kommentista ja hyökkäsi. Lopulta Rude tyrmäsi Warriorin. 2p.


6. Kenet amerikkalaisen painijan Tony Halme hakkasi baarissa Japanissa 90-luvun alkupuolella? Miksi Halme hakkasi hänet, ja miksi Halme voitti tappelun helposti?

    Oikea vastaus: Halme hakkasi Scott Nortonin. Hyökkäykselle ei ollut mitään syytä, ja tappelu oli helppo, koska Norton oli umpikännissä.

    Hamin vastaus: Halme hakkasi Scott Nortonin. Miehille oli varmaan tullut jotain riitaa ja koska Norton oli kännissä, Halmeella oli helpohko työ tiputtaa hänet lattialle. 2p.

    Phenomenonin vastaus: Tästä olen lukenut 'alertista ja Halmen uhri taisi olla Scott Norton. Heitetään nyt, että Norton oli ylimielinen karismaton p**ka joka ei osannut oikeasti tapella. 1p.

    Captain Charisman vastaus: Scott Nortonin. Ilmeisesti Halme käytti kuuluisaa sucker punch tekniikkaansa. Halme oli omasta mielestään jo Nortonia parempi painija. 1p.


7. Ketä painijaa "Mr. Perfect" Curt Hennig provosoi eräällä lennolla vuonna 2002 niin, että tämä kävi leikkimielisesti hänen kimppuunsa? Mitä välikohtauksesta seurasi? Kuka henkilö neuvoi Hennigin provosoimaa miestä käymään Curtin kimppuun?

    Oikea vastaus: Brock Lesnaria. Heyman neuvoi Lesnaria tarttumaan Hennigin haasteeseen. Välikohtauksesta seurasi Hennigin potkut.

    Hamin vastaus: Haha, Lesnar oli kyseinen henkilö ja hänen ”managerinsa” Paul Heyman provosoi Lesnaria käymään hänen kimppuunsa. Lentokoneeseen tuli jotain vahinkoa, mutta kun muistaisi vielä, että mitä siinä tapahtui sitten… 2p.

    Kosheckin vastaus: Brock Lesnar. Tarkotetaanko mitä "tappelussa" kävi vai mitä jälkiseuraksia oli? Pari alasvientiä Lesnarin toimesta ja jälkiseurauksena taisi Perfect saada potkut...? Heyman neuvoi ja taisi myös tappelun jälkeen rauhoitella miestä. 3p.

    Captain Charisman vastaus: Brock Lesnaria. Hennig sai kenkää WWE:stä. Paul Heyman & The Undertaker neuvoivat Lesnaria käymään kimppuun kuin sika limppuun. 3p.


8. Shawn Michaels kutsui eräänä iltana kolme kaunista tyttöä hotellihuoneeseensa poikamiesaikoinaan. Mitä Michaels käski tyttöjen tehdä, ja mitä Michaels teki heille?

    Oikea vastaus: Michaels käski tyttöjen avata suut. Tytöt luulivat, että he saisivat antaa HBK:lle suihin, mutta tämä päättikin virtsata tyttöjen päälle.

    Hamin vastaus: Tämäkin on myös melko hauska tapahtuma… Eikös HBK käskenyt naisten riisuutua ja HBK kusi vielä jokaisen suuhun/päälle? 1½p.


9. a) Ketä painijaa vastaan Hulk Hoganin oli alun perin tarkoitus otella WrestleMania VI:n (1990) pääottelussa?
b) Kenelle painijalle tarjottiin 100 000 dollaria rahaa, jotta tämä murtaisi Hoganin jalan ennemmin kuin häviäisi mestaruusvyönsä tälle?
c) Kenellä kahdella WWE:n palkkalistoilla olevalla painijalla on tunnetusti jalkafetissi?


    Oikeat vastaukset: a) Zeusta. b) The Iron Sheikille. c) Jerry Lawlerilla ja Tony Atlasilla.

    Hamin vastaukset: a) Hmm.. Bret? 0p. b) Tähän saisi varmaan melko pitkänkin luettelon halukkaista, mutta tiedä sitten, kenelle on oikeasti tarjottu tuollaista summaa… Sanotaan vaikka Ultimate Warrior. 0p. c) Jerry Lawler on aivan saletisti toinen ja toinen on sitten vaikkapa Mark Henry :) ½p.

    Kosheckin vastaukset: a) Bret Hart, tulikin Ultimate Warrior. 0p. b) Iron Sheik? 1p. c) Ei mitään hajua. Snitskyä olisin yhdeksi veikannut, jos WWE:ssä vielä olisi. Sanotaan nyt Jerry Lawler ja Great Khali... ½p.

    Bilyeun vastaukset: a) Ted DiBiase 0p. b) - 0p. c) Jerry Lawler ja Gene Snitsky ½p.


10. Huhun mukaan neljä alkuperäisessä ECW:ssä ollutta painijaa on tappanut ihmisen. Nimeä heistä (vähintään) kolme.

    Oikea vastaus: New Jack, Judge Jeff Jones, Chris Benoit, Bam Bam Bigelow ja Jimmy Snuka.



11. a) Kenen naispainijan kanssa Kurt Angle petti Karen-vaimoaan WWE-uransa aikana?
b) Kenen painijan vaimon kanssa CM Punkilla oli aikoinaan seksisuhde seurustellessaan samaan aikaan Traci Brooksin kanssa?
c) Kenen naispainijan päälle mm. Steve Corino ja Danny Doring ovat virtsanneet?


    Oikeat vastaukset:: a) Jacquelinen. b) BJ Whitmerin. c) Litan.

    Kosheckin vastaukset: a) - 0p. b) - 0p. c) Litan. 1p.


12. a) Miksi Viscera sai potkut WWF:stä vuonna 1998?
b) Minkä Jeff Jarrettia koskevan syyn takia Chyna ei koskaan liittynyt TNA:han?
c) Ketä painijaa Don ja Ron Harris pelottelivat WWF:n pukuhuoneessa juuri ennen lähtöään yhtiöstä vuonna 1996?


    Oikeat vastaukset: a) Raw oli alkamassa, mutta Visceraa ei näkynyt missään. Shawn Michaels kertoi paperihommia toimistossaan tehneelle Vince McMahonille nähneensä Visceran vetävän "suurimman viivan koskaan" kokaiinia areenan ulkopuolella. Pian Viscera saapui kokaiinin vaikutuksen alaisena McMahonin toimistoon, ja Vince erotti hänet siltä seisomalta. Eli lyhyesti sanottuna Viscera sai potkut kokaiinin käytön takia. b) Jarrett halusi Chynan panevan häntä strap-on-dildolla, mutta Chyna ei lämmennyt idealle. Jarrett ehdotti samaa myöhemmin uudestaan, mutta Chyna ei silloinkaan suostunut Jeffin toiveeseen. c) Shawn Michaelsia.

    Kosheckin vastaukset: a) - 0p. b) Ei pidä tästä, koska "pahoinpiteli" tämän ystävän. Aikalailla hatusta heitetty taas, niin paljon tyhjiä... 0p. c) HBK Shawn Michaels. 1p.

    Phenomenonin vastaukset: a) Ylipainon? 0p. b) Jarrett ei halunnut hävitä Chynalle WWF:ssä? 0p. c) Tämän tiedänkin, Shawn Michaelsia. 1p.

    Captain Charisman vastaukset: a) WWF halusi Visceran laihtuvan, mutta hieman pyöreä ystävämme ei tähän suostunut. 0p. b) Jarrett oli katkera koska hänet oli pistetty häviämään Chynalle WWF:ssä. 0p. c) Shawn Michaelsia. 1p.


+13. Luettele syitä, miksi Dynamite Kidiä pidetään pahana ihmisenä.

    Oikea vastaus:
    – Dynamite Kidillä oli tapana herättää vaimonsa pitelemällä asetta tämän ohimolla. Kun tämä heräsi, Dynamite painoi liipaisinta, minkä jälkeen hän sanoi, että "jonain päivänä ase tulee olemaan ladattu".
    – Dynamite Kid murjoi siskontytöltään polvilumpiot paskaksi tämän isän avustuksella. He tekivät sen, koska kyseinen siskontyttö oli ollut auto-onnettomuudessa juurikaan satuttamatta itseään. Näin ollen he saivat tempauksellaan onnettomuudesta vakuutusrahoja irti. Tyttö ei tapahtuman jälkeen ole kyennyt kävelemään nilkuttamatta.
    – Dynamite Kidillä oli tapana sekoittaa huumeita John Foley -nimisen painijan drinkkeihin. Eräänä iltana Foley kuoli halvaukseen, mistä eräs Stampedessa paininut henkilö syytti Kidiä.
    – Hänet mielletään yleisesti katkeraksi ja vittumaiseksi ihmiseksi.

    Kosheckin vastaus: Steroidit, jotka vaikuttivat tietysti myös hänen yksityiselämään. ½p.

    Phenomenonin vastaus: En ymmärrä kysymystä, Davey Boy se pelle oli. Mutta heitetään jotain jänniä adjektiiveja Dynamitesta: uhkaileva pieni kusipäinen britti! ½p.

    Captain Charisman vastaus: Paremman sanan puutteessa Tom Billington on douchebag. Raiskaaja, vaimonhakkaaja, kiusaaja backstagella. Dynamite Kid oli myös katkera paskiainen Davey Boy Smithiä kohtaan. 4p.

    Bilyeun vastaus: Hän on käyttänyt stereoideja ½p.


+14. Mitä ns. Madison Square Garden -välikohtauksella tarkoitetaan?

    Oikea vastaus: Kliqun jäsenet Shawn Michaels, Triple H, Kevin Nash ja Scott Hall rikkoivat kayfabea halaamalla keskenään erään ottelun jälkeen kehässä sekoittaen face- ja heel-jaon.

    Hamin vastaus: Scott Hall ja Kevin Nash olivat solmineet sopimuksen WCW:n kanssa, joten he joutuivat rangaistukseksi ottelemaan HBK:ta ja HHH:ta vastaan. HHH otteli Hallia ja HBK Nashia vastaan (Steel Cage). Nash-HBK –ottelun jälkeen kaikki neljä Kliq-ryhmän jäsentä ja hyvää ystävää tosielämässä halasivat toisia, mikä sai Vincen raivoamaan. Hän rankaisi vielä erikseen HHH:ta, koska hän ei uskaltanut rangaista HBK:ta, koska hän oli tuolloin päämestarina. 5p.

    Kosheckin vastaus: Tuohon liittyi Michaels, Kevin Nash, Scott Hall, ja Triple H. Nash ja Hall olivat lähdössä fedestä ja heidät pistettiin jobbaamaan Michaelssille ja Triple H:lle (single matseja?) lopuksi kaikki olivat yhdessä kehässä ja halasivat toisiaan, vaikka osa oli heelejä ja osa facejä. Creative team ei pitänyt tästä, koska halusivat pitää kayfabea(?) yllä. Eli tiukat heel ja face jaot. Nash ja Hall lähtivät toiseen fedeen, Michaels oli ykkös tykki, joka keräsi yleisöä, joten rangaistus meni Hopla H:lle. Helms heitettiin jobberiksi. Muuta en tähän tiedä. 5p.

    Phenomenonin vastaus: Kayfaben rikkomista Kliqin toimesta. Yksinkertainen vastaus on mielestäni täydellinen enkä löydä järkevää tapaa lisätä tekstiä vastaukseen. 2½p.

    Captain Charisman vastaus: IRL ystävykset Shawn Michaels, Triple H, Kevin Nash, Scott Hall rikkoivat kayfabea Hallin ja Nashin viimeisenä iltana WWF:ssä. Hall ja Nash siis lähtivät WCW:iin ja viimeisenä iltana Hallin ja Triple H:n ottelun jälkeen Michaels tuli kehään ja halasi Hall'ia. Kayfabea rikkoi kuitenkin se että myös heelinä työskennellyt HHH liittyi mukaan tähän tunteiden ilmaukseen. 5p.


<center>Tulokset:
1. Captain Charisma (23 pistettä)
2. Ham (17 pistettä)
3. Kosheck (16 pistettä)
4. Phenomenon (12 pistettä)
5. Bilyeu (2 pistettä)</center>

Jep, siinä se. Pari asiaa: Pheno sai tuosta viimeisestä vain puolet pisteistä, koska olisi ollut epäreilua antaa perusteellisesti asian selittäneille tyypeille saman verran pisteitä kuin yhteen lauseeseen asian tiivistäneelle tyypille. Toinen juttu: mokasin hieman, sillä Tony Atlasilla olikin kenkä-, ei jalkafetissi! Pahoitteluni sekaannuksesta. Niin joo, ja vielä kolmas juttu: en älynnyt Chris Benoit'n osuutta tuossa 10. kysymyksessä ollenkaan. No, nyt se huhu kuuluu siis niin, että viisi ECW-painijaa on tappanut ihmisen. Kiitokset kaikille osallistujille!

Lähteenä käytin tätä sivua.
enska kirjoitti:
b) Jarrett halusi Chynan panevan häntä strap-on-dildolla, mutta Chyna ei lämmennyt idealle. Jarrett ehdotti samaa myöhemmin uudestaan, mutta Chyna ei silloinkaan suostunut Jeffin toiveeseen.

Ikäänkuin Chyna olisi strap-onia tarvinnut. :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=d4ZTjQrY9to

8) 8) 8)

Hyviä olivat kysymykset. Voin osallistua jo valmiiksi seuraavaan enskan pitämään, jos tämä ei siis jäänyt ainoaksi.
Ihan hauskoja kysymyksiä, mutta kun tarinat ovat dvdvr:n idioottien keksimiä, on niissä totuutta todennäköisesti vähemmän kuin listan kokoajan arvailemat 10%.

Olen itsekin jonkin verran kysymyksiä miettinyt, ja jos töissä keksin peukaloiden pyörittelyn lomassa lisää, saatan jonkinlaisen trivian joku päivä pitää. Sopivat osallistujat tosin voivat olla vähissä.
Goner kirjoitti:
Olen itsekin jonkin verran kysymyksiä miettinyt, ja jos töissä keksin peukaloiden pyörittelyn lomassa lisää, saatan jonkinlaisen trivian joku päivä pitää. Sopivat osallistujat tosin voivat olla vähissä.

Minä varaan tämän ja haastan samantien Supermacin. Minulla on kostettavaa siitä vaparin trivia-kilpailusta vuosien takaa.
Vaikka tuo totista totta onkin niin kayfaben luomasta "sankari" kuvasta ei ole tietoakaan tosi elämässä.

Bam Bam Bigelow tappanut ihmisen?
Dynamite Kid "faktat" tuli myös puun takaa,
Shawn michaelsiin liittyneet jutut olivat oikeasti hauskoja.


taitaa noilla painijoilla olla tuplasti enemmän ongelmia kuin tavallisilla tallaajilla.
Jack DiBiase kirjoitti:
Goner kirjoitti:
Olen itsekin jonkin verran kysymyksiä miettinyt, ja jos töissä keksin peukaloiden pyörittelyn lomassa lisää, saatan jonkinlaisen trivian joku päivä pitää. Sopivat osallistujat tosin voivat olla vähissä.

Minä varaan tämän ja haastan samantien Supermacin. Minulla on kostettavaa siitä vaparin trivia-kilpailusta vuosien takaa.

Haaste hyväksytty. Olihan se sinun nöyryyttäminen viimeksikin sen verran hauskaa. :twisted:
Hmm.. Kuollut aihe ja jos DiBiase ja supermac ei enään kisaile, ilmoittaudun kisaamaan jotakin vastaan. Elikkäs vastustaja ja vetäjä hakusessa :)
Minä voin olla vastustaja.
Minä voin pitää, minkätyyppisiä kysymyksiä tahdotte ja montako maistuisi?
Ihan sama =) Laita vaikka 10 kysymystä ja kysymykset voi olla ihan mitä vain WCW/WWF/WWE:stä 8)
vendicta kirjoitti:
Ihan sama =) Laita vaikka 10 kysymystä ja kysymykset voi olla ihan mitä vain WCW/WWF/WWE:stä 8)


Hoidan kysymykset kunhan selviän kotiini.

Edit: Kysymykset lähetetty.
Vastaukset lähetetty =)
Ottetiinkos minut nyt mukaan vai, kun en ole kysymyksiä saanut? 8)
Smash! kirjoitti:
Ottetiinkos minut nyt mukaan vai, kun en ole kysymyksiä saanut? 8)


Hmm.. Jers1 lähettänyt minulle 2 saman viestin joten eiköhän se toinen ollut sulle tarkoitettu :D
vendicta kirjoitti:
Smash! kirjoitti:
Ottetiinkos minut nyt mukaan vai, kun en ole kysymyksiä saanut? 8)


Hmm.. Jers1 lähettänyt minulle 2 saman viestin joten eiköhän se toinen ollut sulle tarkoitettu :D
Laitatko mulle sen YV:n, niin laitan sitten vastaukseni Jers1:lle.

E: joo kiitti.
Smash! kirjoitti:
vendicta kirjoitti:
Smash! kirjoitti:
Ottetiinkos minut nyt mukaan vai, kun en ole kysymyksiä saanut? 8)


Hmm.. Jers1 lähettänyt minulle 2 saman viestin joten eiköhän se toinen ollut sulle tarkoitettu :D
Laitatko mulle sen YV:n, niin laitan sitten vastaukseni Jers1:lle.

Laitettu :)
Jaha, olen taas mokaillut :D

Noh, tarkistan vastaukset huomenissa, olin Porvoossa Nuorisovaltuustojen aluetapaamisessa niin en ehtinyt niitä tsekata ja enää tänään ei jaksa.
1. Kenen piti alunperin olla Skip Sheffieldin valmentaja NXT:ssä?

Vendicta: MVP
Smash!: MVP
Tilanne: 1-1

2. SummerSlamissa 2009, John Cenan ja Randy Ortonin välisessä WWE-mestaruusmatsissa yleisön seasta tuli "fani" häiriköimään ottelua. Kuka tuo "fani" todellisuudessa oli?

Vendicta: Brett DiBiase
Smash!: Brett DiBiase, Tedin veli
Tilanne: 2-2

3. Kenen kanssa Shawn Michaels paini kuuluisan WrestleMania-laddermatsinsa, ja kuka ottelun voitti?

Smash!: Razor Ramonin ja Ramon voitti
Vendicta: Razor Ramon ja sama mies voitti
Tilanne: 3-3

4. WrestleMania 2000:ssa Kurt Angle pisti Triple Threat -ottelussa Chris Benoitia ja Chris Jerichoa peliin sekä Euroopan mestaruuden että Intercontinental-mestaruuden. Keille vyöt päätyivät kun matsi oli käyty?

Smash!: Varmaan Jericholle (1p)
Vendicta: Intercontinental meni Benoitille ja Europa mestaruus Jericholle (2p)
Tilanne: 4-5

5. Vuonna 2005 Chris Jericho lähti WWE:stä. Miten se selitettiin kayfabessa?

Smash!: Hänet erotettiin
Vendicta: Hävisi Cenalle "You're fired"-ottelun
Tilanne: 5-6

6. Entä mitkä olivat "oikeat" (oikeassa elämässä, kayfaben ulkopuolella) syyt?

Smash!: Halusi pitää taukoa. Musiikkiuralle lähti?
Vendicta: Kiertue Fozzyn kanssa
(Smash!:n vastaus oli hieman parempi, siitä extrapiste)
Tilanne: 7-7

7. Ketä vastaan oli Randy Ortonin ensimmäinen televisioitu WWE-matsi?

Smash!: prkl kun muistasin tuonkin
Vendicta: Hardcore Holly
Tilanne: 7-8

8. Vuonna 2006 Edge ja Randy Orton muodostivat joukkueen nimeltä
Rated-RKO. Mikä oli miesten (kayfabe-)motiivi joukkueen perustamiselle?

Smash!: Kosto DX:lle
Vendicta: Halusivat päästä eroon DX:stä
Tilanne: 8-9

9. The Miz tunnetaan myös reality-TV-urastaan. Missä ohjelmasa hän ensimmäiseksi esiintyi?

Smash!: Oliko se joku "Real World"
Vendicta: The Real World
Tilanne: 9-10

10. Monet ovat varmaan nähneet videon, jossa Triple H iskee Pedigreen vastustajalleen, joka laskeutuukin suoraan päälaelleen. Kuka tuo epäonninen vastustaja oli?

Smash!: Shawn Michaels
Vendicta: Hmm.. Muistaakseni kyseessä oli Marty Garner
Tilanne: 9-11

Vendicta vei. Unohditte muuten perinteisen panoksen ;)
Hmm.. Voisin mahdollisesti osallistua seuraavaan triviaan. Wrestlingtietämykseni vaihtelee suuresti kysymysten osalta..

Aikaukaudeksi kävisi 1998 - 2010. Ja mieluiten WWF / WWE kysymyksiä..

En kylläkään sano mitään vastausten oikeinmenemisistä.. Tiedän nyt sen verran, kuin tiedän.. Ihan ajanviete pohjalla mennään..

Vastausaika ja mahd. ajankohta voitaisiin sitten tuonnempana sopia..
Mie tuun mukaan. Mikä panos?
Jers1 kirjoitti:
Unohditte muuten perinteisen panoksen ;)

Heh.. Niinhän se unohtui, mutta eipä tuo haittaa :) Tarkoitus oli nostaa aihe kuolleista =)
Hyvä. Osasit käyttää wikipediaa.
FlameSnoopy kirjoitti:
Hyvä. Osasit käyttää wikipediaa.

Hmm.. Ehkä sinua ottaa päähän, että jotkut tietävät enemmän kuin sinä?
Voisin heittää The Bossille ja The Rockerille kyssärit, jos vain herroille sopii.
Supermac kirjoitti:
Voisin heittää The Bossille ja The Rockerille kyssärit, jos vain herroille sopii.


Tokkiinsa. Itse voisin vastata vaikka heti, mutta muuten kyllä juu ihan sama milloin.. Että jos on tietty aika vastata, niin täytyypi varmistaa, että juuri silloin olen konella.. Ellei se ole niin tarkkaa niin sitten hyvä..

Panoksena vaikkapa toisen valitsema vapaavalintainen avatar / allekirjoitus ? .. Toki Rocker saa heittää oman ehdotuksensa jos tahtoo. Saas nähdä mitä tästäkin tulee.. Koitan nyt yhden pisteen napata. :)
vendicta kirjoitti:
FlameSnoopy kirjoitti:
Hyvä. Osasit käyttää wikipediaa.

Hmm.. Ehkä sinua ottaa päähän, että jotkut tietävät enemmän kuin sinä?

Voisin väittää sinun paljastaneesi itsesi, sillä FlameSnoopy ei erikseen maininnut tarkoittiko sinua, Smashia vaiko sitten itse Jersia?

E: Meinasin vain, että vain henkilö, joka olisi jäänyt kiinni itse teostaan iskisi heti kiivaana takaisin.

Sori nyt tällainen roskapostaus. Voisin kyllä itsekin ilmoittautua johonkin visailuun, vaikken sitten mitään tiedäkään. Pitänee seurailla aihetta.
Jos Panos rupeaa kisailemaan niin voisin tulla vastaan. En itsekkään mikään maisteri ole mutta kyllä jotain tietotaitoa löytyy.
Voin ihan tulevaisuuden varalta kertoa kaikille sankareille, joiden siittimen koko on tällaisista kilpailuista kiinni, että "muistaakseni" haastavaan kysymykseen on varmin tapa jäädä kiinni kusetuksesta ja saada itsensä näyttämään nololta urpolta.
Noniin.. Kysymyksiin olen vastannut ja saapi nähdä, mitä tästäkin tulee.. Ihan kohtuuhyvin luulisin tietäneeni kysymykset, vaikka jotkut olivatkin itselleni hieman vaikempia..
Voin kanssa väsätä sellaisen pähkähullun Trivian, johon Google/Wikipedia/whatever, ei juurikaan auta.

Mutta vetäkää te muut nyt (kuivat) ensin.