Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

Trivia

Eipäs ihan huonosti mennytkään 8)
Tää oli kyl aivan hemmetin vaikee... ja se näkyy pisteistä :mrgreen: Jos joku viel pitää tämmösii, nii oon varmana mukana.
2 kohtaa ottaa päähän. 19 ja tuo 5... Siis miten hemmetissä en saanut muuta HH-tiimiä mieleen, jossa on neekereitä, kuin Harlem Heat... Säälittävää, kuten myös tuo Mike Awesome. Kohdassa 19:han on selvästi Rey ja ohitin kohdan, koska vilaukselta näytti joltain indy jampalta, tyyliin messias gimmickillä. (Ristit)

Summerslam '88 pisteistä täytyy kiittää Supermaccia. Löytyy arvostelu kyseisestä PPV:stä tuolta painitapahtuman arvostelu-topicista ja tuli lukastuu joskus. :) Onnea myös Superille ykköspaikasta.
Tämähän meni vallan mainiosti.

Niin ja mietin ekaan kuvaan Valentinea. Vähän harmittaa. Ja oli se Luger aika neekerin näkönen viimesessä kuvassa :oops: .
Wuhuu, jaettu kahdeksas sija. Oli kyllä suhteellisen hankalia.
Rustailin tuossa aikani kuluksi oman trivian. Sisältö on sekalainen WWE/TNA/indy-soppa, mutta paino on vahvasti 2000-luvussa, joten haasteellisuus on tasoa helppo/normaali. Voitte myös luottaa siihen että olen surkea keksimään kysymyksiä.

Ensimmäiset viisi pääsevät mukaan. Jos kiinnostaa.
Minä ilmoittaudun mukaan.
Mukana ollaan, vaikken tiedäkään paljoa muusta kuin WWE:stä.
Eiköhän se ole korkea aika jälleen testata tietämys, eli mukana ollaan.
voisin olla mukana :)
Kai se viides nimi on tässä.
Ja kuudes tässä!
Viisi, kuusi... sama se.

Kysymykset lähetetty. Onnea kilpailijoille.
Tuo Wrestler elokuvan Randy "The Ram" Robinson näytti kyllä niiiiin tutulta, mutta eipä sitten tullut mieleen sitäkään laittaa..
Oikein hävettää tämä vähäinen tietoisuus WWE:n ulkopuolelta. Hyi.
Yllättävän hyvin kyllä meni trivia, vaikken meinannut ehtiäkään kiireitten takia osallistumaan. Show Stopperin triviaan en ehtinytkään, mutta jos jotain kiinnostaa tehdä seuraava, niin olen mukana. :)
Meni kyllä aivan penkin alle tuo, onneksi en sentään viimeiseksi jäänyt. :wink:
Ja niin.



1. Ric Flair jätti painikehät vuonna 2008. Missä ja ketä vastaan mies kuitenkin paini ensimmäisen virallisen ottelunsa eläköitymisensä jälkeen? 2p.

mommo: Austraaliassa Hulkamania-Tourilla viime vuonna, vastassa oli itse herran Hogan. 2p.
The Rocker: Australiassa Hulkamania tourilla Hogania vastaan. 2p.
Jani Panos: Mitä täältä olen lukenut niin Hulk Hogan oli vastustaja ja promootio... TNA... ROH... Ring of Honor? 1p.
Unscarred__: Öö... Hulk Hogania siellä jossain Australiassa? 2p.
Coca: TNA iMPACTissa (Impact Zonella jos tässä sitä haetaan) joukkueottelussa AJ Stylesin kanssa Hulk Hogania ja Abyssia vastaan. 0p.

2. Kenen kanssa TNA-painija (Frankie) Kazarian meni vastikään naimisiin? 1p.

mommo: Traci Brooksin 1p.
The Rocker: Ei tietoa. 0p.
Jani Panos: Joku TNA-naikkonen. ½p.
Unscarred__: Traci Brooksin 1p.
Coca: - 0p.

3. Mitä oheisessa kuvassa tapahtuu? 2p.

    kuva


mommo: Hyvin vaarallisia, jännittäviä, maailmaa muuttavia ja mukavia asioita? 0p.
The Rocker: Contract signing menossa. Osapuolia en tunnista. 1p.
Jani Panos: - 0p.
Unscarred__: Cm Punk allekirjoittaa WWE sopimuksensa ROH World Heavyweight mestaruusvyön päällä. 2p.
Coca: - 0p.

4. Minä vuonna Luke Gallows esiintyi WWE:n päärosterissa ensimmäistä kertaa? 1p.

mommo: 2006, roolina oli oma markkauksen kohteeni Fake Kane. 1p.
The Rocker: 2006 ja roolina fake Kane. 1p.
Jani Panos: Imposter Kanena vuonna 2006. 1p.
Unscarred__: 2009? Emmä tiedä WWE'stä mitään. 0p.
Coca: 2008 0p.

5. Hiljattain edesmennyt Chris Kanyon teki urallaan yhden esiintymisen myös PWG:ssä vuonna 2005. Ketä vastaan hän otteli? 2p.

mommo: Hatusta heitettynä sanon: Joey Ryan? 2p.
The Rocker: Ei tietoa. 0p.
Jani Panos: - 0p.
Unscarred__: Sanotaan vaikka, että Joey Ryania 2p.
Coca: Joey Ryania 2p.

6. Kuka löytyy maskin alta? 1p.

    kuva


mommo: Scotty Goldman tai Colt Cabana, en ole ihan varma näiden vaihtoehtojen väliltä. 1p.
The Rocker: Blue Demon Jr.? 0p.
Jani Panos: - 0p.
Unscarred__: Colt Cabana 1p.
Coca: Vähäiseksi jäi osaltani ikävä kyllä WSX'n ''seuraaminen'' 0p.

7. Missä kaupungissa lähetettiin TNA:n ensimmäinen teräväpiirtolähetys? 1p.

mommo: Las Vegas, Nevada 1p.
The Rocker: Nashvillessä? 0p.
Jani Panos: Orlando, Florida? 0p.
Unscarred__: Orlandossa? 0p.
Coca: Orlandossa 0p.

8. Ketkä kolme entistä IWA Mid-South -raskaansarjan mestaria ovat ainoina pitäneet mestaruuksia myös WWE:ssä? 3p.

mommo: CM Punk, Rhino ja.. Raven? 1p.
The Rocker: CM Punk ja Eddie Guerrero tulevat ainoina mieleen. 2p.
Jani Panos: Villit arvaukset voisivat olla vaikkapa Kid Kash, Jamie Noble ja Billy Kidman. 0p.
Unscarred__: Cm Punk, Eddie Guerrero ja Jerry Lynn jos en väärin muista. 3p.
Coca: CM Punk, Eddie Guerrero ja Jerry Lynn 3p.

9. Nimeä kuvan painija. 1p.

    kuva


mommo: Joku sisässäni huutaa American Dragonia. En ole tosin edes varma onko Danielson koskaan pitänyt maskia. 1p.
The Rocker: Dragon Kid? 0p.
Jani Panos: Ultimo Dragon... Ei voi olla. Vastaus kuitenkin lukittu. 0p.
Unscarred__: "American Dragon" Bryan Danielson 1p.
Coca: Bryan Danielson 1p.

10. Chris Jericho ja William Regal kohtasivat Backlash 2001:ssä. Mikä ottelumuoto oli kyseessä? 1p.

mommo: Duchess of [insert brittiläinen paikkakunta]-rules. ½p.
The Rocker: Lumberjack match? 0p.
Jani Panos: Tästä on kyllä aikaa. IC Championship oli pelissä ja ottelumuoto oli... Eipä tuo kai mikään erikoinen ollut? Heitän Single Matchin. 0p.
Unscarred__: Submission? 0p.
Coca: ''Vastikään'' itseasiassa katsoin kyseisen tapahtuman, ja touhu liittyi vierailevaan aatelisnaiseen. Regal muistaakseeni poisti itseltään diskaukset, count outit ja muut rajoittavat tekijät. ½p.

Oikea vastaus: Duchess of Queensbury Rules match

---------

Lopputilanne

1. Unscarred: 12
2. mommo: 10½
3. Coca: 6½
4. The Rocker: 6
5. Jani Panos: 2½

Maksimi 15 pistettä. Unscarred__ tuli, näki ja voitti. Can I get a yay? :cheers:


Muutama lyhyt huomio:

- kysymys 3 sai luultua paljon vähemmän oikeita vastauksia. Kuvan laatu oli toki huono, mutta hei kamoon...
- 5 ja 7, jotka kuuluivat mielestäni haastavimpiin kysymyksiin, saivat epäilyttävän paljon oikeita vastauksia. Mutta Jumala armahtaa, ja niin myös minäkin.
- Scotty Goldman = Colt Cabana, ellei mommon vastaus sitten ollut jonkinsortin läpänheittoa.
- Kysymys numero 9 sai huolestuttavasti kaksi vastausta, jossa kuvan painijaa (Daniel Bryan/Bryan Danielson) luultiin japanilaiseksi. Kyllä, huolestuttavasti.

'til next time.
Jee :)
Onkos täällä kellään halua tehdä triviaa WWF / WWE :stä ? Mieluiten Attidute Erasta nykyaikaan.. Ollut viimeaikoina vähän hiljaista täällä ja nyt huvittaisi osallistua johonkin triviaan.. :wink:
Voin olla mukana siinä triviassa.
Itsekki voisin osallistua siinä tapauksessa, jos kysymykset liittyvät 2000-luvun paremmalle puolen. Vaikkea tieto tältäkään puolen silmiä häikäise :P
Minäkin olisin mukana, vaikkakin taisin jo siitä aiemmin ilmoittaa.
Jos löytyy joku pitämään, niin olen mukana.
Minä voin pitää tällaisen. Ei tule olemaan mitään maailman vaikeimpia kysymyksiä, mutta haastavia kuitenkin. :)

E: Ketkä osallistuvat?
Mukana
Minä myös!
Im in!
Jospa sitä nyt itsekin tähän mukaan lähtisi ihan kokeiluna. :)
Mukaan!
Sovitaan että ilmoittautuminen loppuu klo 21. :) Laitan sen jälkeen kysymyksiä tulemaan.
Tahtoo myös o/
Hänsysslöss.. Let's see.
Kerkesin vielä mukaan!
Kai määki sit ku tekin.
Joo ei mitään kiirettä. Kyllä näissä kysymyksissäkin vielä kestää kun hankala keksiä semmoisia joista löytyy myös haastetta.
Jaa... no pistä tännekki vaik oon nii kuumehoureissani etten nyt mistään mittää tajua :D
Messissä
Toivon mukaan ehtii vielä, vaikka olenkin jo muutamaan otteeseen varaillut seuraavasta triviasta paikkaa. :D
Mukana!
Tuleeko tänään kysymykset vai?
Pyrin ne tekemään, Venäjä-Slovakia hidastaa hommaa.
Laitoin kysymykset tulemaan. Vastausaika loppuu 10.5.2010 KLO 17.00
Sehän meni suorastaan hävettävän huonosti. Voivoi.
Et lähettänyt mulle!
"..Ei tule olemaan mitään maailman vaikeimpia kysymyksiä, mutta haastavia kuitenkin."

Eipä edes.. Huhheijaa, odotin oikeasti "vähän" helpompaa. Ihmettelenpä, jos en ole viimeinen, mutta ei kait siinä. Hyvä, että ihmiset ylipäätänsä jaksaa näitä trivioita tehdä. Hittokun allekirjottaneelta ei löydy juurikaan tietoutta 2000-luvun ulkopuolelta. Ja kun kyseiseltä luvulta taisi olla vain yksi kysymys (joka muuten varmaan meni väärin).
Voin pitää trivian maksimissaan neljälle tyypille... Wikipediasta ei ole paljoa apua tässä triviassa. :?
Onpa huonoja kysymyksiä, aivan liian wikipedia-painoitteisia (eli jotain ihme pikkutarkkoja kysymyksiä). Millaisen stipendin Billy Gunn sai collegesta? Oikeesti?
frebix kirjoitti:
Onpa huonoja kysymyksiä, aivan liian wikipedia-painoitteisia (eli jotain ihme pikkutarkkoja kysymyksiä). Millaisen stipendin Billy Gunn sai collegesta? Oikeesti?

kuva
Phenomenon kirjoitti:
Voin pitää trivian maksimissaan neljälle tyypille... Wikipediasta ei ole paljoa apua tässä triviassa. :?


Ja aiheena on? Steineriin pelkästään liittyviä kysymyksiä?