Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

Trivia

"Silly Cow" kirjoitti:
Enkä myöskään pidä nickin, sigun ja avatarin muutosta juurikaan minään, varsinkin kun sitä yritetään mitätöidä jollain mitä laitetaan paikkakunnan kohtaan.


Sellainen minä olen.

EDIT:Bannatkaa Memory, ettei hän ehdi päättää avaani yms. [size=9]Döörk[/size]
Ainiin.

kuva

Siinä.

Sigillä ei ole väliä mutta nickkikin kuului panoksene eli laita: John Cena 4E
Parempi kuin sinun avatar XD. Saako tuo vanha nicki olla tuossa?
Ei vaan John Cena 4E.
Oo, sori. Sekotin Nickin ja Sigin.
Silent vs. Live for the Moment -trivia
Alue: WWE/WWF
Panos: Voittaja saa valita häviäjän avatarin, signaturen ja nickin viikon ajaksi

9. kysymys: Kumpi voitti ensin Intercontinental -mestaruuden, Edge vai D'Lo Brown?

Silent vastasi:
Tii Lou Prown eli D'Lo Brown.

*TÖÖT* Väärin

Live for the Moment vastasi:
Edsguhan sen vitti ensin

*KLING* OIKEIN!!

Eli oikea vastaus oli: Edge.
Tilanne: 6 - 7, voitto Live for the Momentille! Onnea!
"Mr. Y2J" kirjoitti:
Silent vs. Live for the Moment -trivia
Alue: WWE/WWF
Panos: Voittaja saa valita häviäjän avatarin, signaturen ja nickin viikon ajaksi

9. kysymys: Kumpi voitti ensin Intercontinental -mestaruuden, Edge vai D'Lo Brown?

Silent vastasi:
Tii Lou Prown eli D'Lo Brown.

*TÖÖT* Väärin

Live for the Moment vastasi:
Edsguhan sen vitti ensin

*KLING* OIKEIN!!

Eli oikea vastaus oli: Edge.
Tilanne: 6 - 7, voitto Live for the Momentille! Onnea!


NO!! no päätä se nimi ja muut jutut....mutta onneksi se on vain viikko.


Ja jos laitat Cenan kuvan tai siihen liittyvää LftM, etsin sinut käsiini ja hirtän sinut
Noniin haluaisin kiittää tietenkin trivian pitäjää, Mr. Y2Jtä ja hyvää vastustajaa Silenttiä tai knakkeroa mikä se sitten olikin.

Sitten nöyryytyksen jakoon.

Sigi silentillä on viikon nyt tälläinen.
JON CEENA ROKKAA JA RULETTAA AINA!!!!

Siten awatar: töttödötöö kuva

Sitten nicki: AnTtI tUiSkU
"Live for the Moment" kirjoitti:
Noniin haluaisin kiittää tietenkin trivian pitäjää, Mr. Y2Jtä ja hyvää vastustajaa Silenttiä tai knakkeroa mikä se sitten olikin.

Sitten nöyryytyksen jakoon.

Sigi silentillä on viikon nyt tälläinen.
JON CEENA ROKKAA JA RULETTAA AINA!!!!

Siten awatar: töttödötöö kuva

Sitten nicki: AnTtI tUiSkU


Saatanan saatanan. Tuota nöyryyttävämpää asiaa en olisi keksinyt.

muista varoa pimeitä kuvia iltaisin Life For The Moment, Muhahahahaaaa
Hei mäki haluun tommoseen kisaan mis voi päästä kirjotuskieltoon . Pääsenkö jotaki vastaan?
"Hurricane Helms" kirjoitti:
Hei mäki haluun tommoseen kisaan mis voi päästä kirjotuskieltoon . Pääsenkö jotaki vastaan?

Oh Hell Yeah! Ilmoita minulle siitä, että kenet haastat, sillä voin pitää sinun ja sinun haastajan välisen trivian. Sopiiko jos pidän pelkästään WWE:stä sen trivian.
Rambo voi haastaa minut.

Sovitaanko panokseksi avatar-sigi-nick rangaistus?

RKO Orton voi minun puolesta pitää.
"Vega" kirjoitti:
Rambo voi haastaa minut.

Sovitaanko panokseksi avatar-sigi-nick rangaistus?

Kuka tuon pitää? Voisin kyllä ryhtyä tuohon puuhaan.
Kiinni veti Vega. Mutta selitä tuo panoksesi tarkemmin vaikka ihan sama se mulle on.
"Hurricane Helms" kirjoitti:
Kiinni veti Vega. Mutta selitä tuo panoksesi tarkemmin vaikka ihan sama se mulle on.


Vaikka en Vega olekaan helpotus minulle niin se tarkoittaa sitä, että voittaja saa päättää häviäjän avatarin, sigin ja nickin.
"Trollhammaren" kirjoitti:
"Hurricane Helms" kirjoitti:
Kiinni veti Vega. Mutta selitä tuo panoksesi tarkemmin vaikka ihan sama se mulle on.


Vaikka en Vega olekaan helpotus minulle niin se tarkoittaa sitä, että voittaja saa päättää häviäjän avatarin, sigin ja nickin.


Älä helvetissä aloita, tiedät hyvin mitä siitä seuraa.
Siis kumpi sen pitää minä vai tuo trolhammer?
"RKO Orton" kirjoitti:
Siis kumpi sen pitää minä vai tuo trolhammer?


Sinä. Tuo eunukki pidä yhtään mitään.
Eli minä. Hienoa, siis laitan molemmille siis sinulle Vega ja Hurricane Helmsille. Pidän alueena WWE/WWF jos tämä teille sopii laitan ensimmäisen kysymyksen tänään.
No anteeksi Jack..
Sinä. Tuo eunukki pidä yhtään mitään.


*REPS* Ei ollut kyllä aikomustakaan pitää tuota Triviaa. Annan suosiolla hommat RKO Ortonille.
Ja Ares vs forMANKIND-haastetrivia kaynnistyy!

Kysymys #1: Vuoden 2001 IWA Mid-Southin King Of The Deathmatch-turnauksen ensimmaisella kierroksella kaytiin ottelu Ian Rotten vs Peter B. Beautiful Fans Bring The Weapons-ottelu, joka on tunnettu tavasta jolla Rotten mukiloi Beautifulin kaikenkirjavilla aseilla ilman etta Beautiful sai yhtaan minkaanlaista offensiivia sisaan. Minka gimmickin Peter B. Beautiful kehitti ja jona hanet tunnettiin?

forMANKIND artikuloi: Ulkomuistista heitetään The Hardcore Homosexual.

ja Areen (vai onko se Areksen? Vai Aresin?) vastaus: Veikkaanpa, että tämä on näitä sinun fetissejäsi, joten Peter B. Beautiful on "Hardcore Homosexual".

Oikea vastaus: Peter B. Beautiful oli teh original "Hardcore Homosexual". Tilanne siis 1-1 kaiken kansan iloksi.
Trivia: Vega vs. Hurricane Helms
Ensimmäinen kysymys: Miksi storylinen mukaan oli Insurrextion 2002:een laitettu matsi Triple H vs. Undertaker?
"Vega" kirjoitti:
Koska Undertaker oli Judgement Dayssa voittanut Hoganilta mestaruuden ja HHH oli 'Takerin ykköshaastaja.
*VÄÄRIN*

"Hurricane Helms" kirjoitti:
vastaan "en tiedä"
*VÄÄRIN*

Oikea vastaus on, että Undetakerin takia HHH hävisi Undispudet titlein Backlahissä Hoganille. Tästä HHH oli tolaltaan ja pieksi oikein kunnolla Undertakerin Rawssa. Sitten tuli 'Takerin vuoro kostaa. Ja näiden takia Insurrectioniin määrättiin kyseinen ottelu. BTW Vega tämä PPV oli ennen Judgment Dayitä.
Eli tilanne 0-0
Loce ilmoittaa olevansa haastettavissa ja panokseksi voisi iskeä varmaan sen Nick/Avatar/Sig -rangaistuksen.
"Loce" kirjoitti:
Loce ilmoittaa olevansa haastettavissa ja panokseksi voisi iskeä varmaan sen Nick/Avatar/Sig -rangaistuksen.

Haaste on hyväksytty.

Kukas haluaisi pitää tämän?
Minääh! Nyt heti!
Jooh, kyllä minulle sopii. Kysymykset voivat minun puolestani olla ihan mitä vain. No, siis kunhan liittyvät wrestlingiin. Mutta siis federaatiolla ei ole väliä.
Loce taitaa vaan puuttua.
Trivia: Vega vs. Hurricane Helms
Toinen kysymys: Miten Y2J Chris Jericho voitti Stone Coldin Vengeancessa 2001 tullakseen Undispudet champion?
"Vega" kirjoitti:
nWo sekaantui matsiin ja aiheutti Austinille tappion.
*VÄÄRIN*
"Hurricane Helms" kirjoitti:
Kun Stone Cold teki Jericholle walls of jerichoa. Booker T tuli, ja löi Stone Coldia vyöllä, tämän jälkeen jericho lasketti ja voitti matsin ja tuli mestariksi.
*OIKEIN*

Tämän hetkinen tilanne 1-0 Hurricane Helmsin hyväksi. BTW Vega NWO sekaantui Austinin ja Jerichon otteluun, mutta No Way Outissa 2002...
Haastetrivian kysymys #2: Xtreme Pro Wrestling oli ainakin epavirallisesti ensimmainen promootio USA:ssa joka on jarjestanyt Exploding Ring Deathmatchin. Ketka ottelivat kys. ottelussa, ja kenen piti ALUNPERIN olla mukana?

Aresin (tai Areen tai Areksen) arvio: Damn it... Ottelussa Supreme voitti Vic Grimesin... (olen peräti nähnyt tuon, vaikka todella perseestä olikin). Tuo jatkokysymys taas menee veikkaukseksi, mutta tuntuu siltä, että Messiah olisi hyvä veikkaus, koska hän "jätti" XPWn vain hiukan aiemmin ja oli hallitseva KOTDM-mestari.

ja forMANKINDin mielesta: Jälleen hyvällä indytietämyksellä voisin kokeilla, että ottelussa ottelivat Supreme ja Vic Grimes. Ja Sabun taisi pitää olla alunperin mukana...

Oikea vastaus: Ottelu oli loppujen lopulta Supreme vs "Vicious" Vic Grimes, vaikka alunperin sen pitkin olla Sabu vs Atsushi Onita. Puoli pistetta molemmille Supreme vs Grimesin keksimisesta.

Tilanne: 1 japuoli - 1 japuoli
Mutta Sabusta ei tule 1/4 pistettä?
Sanotaan etta jos tasapelitilanteeseen paadytaan niin Sabu voi mahdollisesti ehka ratkaista koko kisan

Kysymys #3: Mr. Pogo, joka on tunnettu ehka parhaiten sirpistaan ja totaalisesta osaamattomuudestaan, halvaantui deathmatchissa mutta palasi myohemmin takaisin painimaan. Keta vastaan Pogo oli ottelemassa, ja minkalaisilla stipulaatioilla ottelu kaytiin?

forMANKIND argumentoi: Terry Funkia vastaan ja ottelu oli exploding barbed wire, spider-net glass crush death match.

ja Ares taasen sanoo: Kummasta siis nyt on kysymys? Tuon loukkaantumisen tiedän: Mr. Pogo vs. Terry Funk, No rope barbed wire spider net glass exploding death match. Paluusta ei ole hajuakaan...

Oikea vastaus: Matsi tosiaankin oli Mr. Pogo vs Terry Funk, ja stipulaatioina toimivat Electrified Barbed Wire Rope, Exploding Barbed Wire Pit Death Match

Puoli pistetta Funkin keksimisesta, mutta kyseessa ei kuitenkaan ollut Spidernet Glass Crush Deathmatch.

Tilanne: 2 - 2.
Haastetrivian kysymys #4: Nimea japanilainen deathmatch-painija, joka on tunnettu tempuista joissa han sytyttaa osan omaa kehoaan tuleen ja kayttaa sitten kys. ruumiinosaa aseena.

Ares arvaa: Ei ole hajua, eikä ole aikaa, joten veikataan sitten vaikka Mr. Gannosukea.

ja forMANKINDin veikkaus: Ei harmainta aavistusta. Heitetään Shadow WX.

Oikea vastaus: Shadow WX, joka tahan paivaan mennessa on sytyttanyt jalkansa, katensa ja torsonsa palamaan Legdropeja, Lariatteja ja Top Rope Splasheja varten.

Tilanne: 3 - 2 forMANKINDin hyvaksi. Viimeiset kysymykset tulevat taman illan aikana.
"Hatebreeder" kirjoitti:
Loce taitaa vaan puuttua.


Joo sori, tuli kone vasta tänään huollosta, mut nyt voidaan mun puolesta aloittaa.
Koska Bushmeister näyttää kadonneen, niin taidan minä voittaa minun ja Arsen välisen trivian.
Oh the glory.
No niin, Alert, yeah! Kauan kaivattu ( ) The Camel is back!
Trivia Vega vs. Hurricane Helms
Kolmas kysymys: Miten Kurt Angle voitti Shanen Mcmahonin King of the Ringissä vuonna 2001? Mainitse ainenkin kaksi asiaa.
"Vega" kirjoitti:
Angle selätti. Ottelussa Angle mm. heitti Shanen Angle Slamilla yläköydeltä pöydän läpi sekä paiskasi suplexilla seinän läpi.
*OIKEIN*
"Hurricane Helms" kirjoitti:
-Hän heitti Shanen King of the ring ikkunasta/seinästä läpi.
-Kurt heitti yläkydessä olevalta pöydältä shanen angleslammillä ja lasketti.
*OIKEIN*

Molemmat saivat oikean vastauksen vaikka Helms mietti tuota kysymystä pitkään. Tämän hetkinen tilanne 2-1 Hurricane Helmsin hyväksi. Ja voittaja on kumpi ensin saa 4 pistettä.
Trivia Vega vs. Hurricane Helms
Neljäs kysymys: Kuka voitti Weakest Linkin jossa oli William Regal, Triple H, Stephanie Mcmahon, Lita, Kurt Angle, Trish, Booker T ja Big Show. Tämä Weakest Link pidettiin 12.11.01.
"Vega" kirjoitti:
Ei mitään hajua. Triple H?
*OIKEIN*
"Hurricane Helms" kirjoitti:
Triple H
*OIKEIN*

Molemmat saivat oikean vastauksen. Tilanne on 3-2 Hurricane Helmsin hyväksi. Seuraavalla saattaa olla viimeinen kysymys.
Kun näköjään 4 vuotta vanhoja aiheita nostellaan, nostetaas tämäkin.

Minä voin tarjoutua trivian pitäjäksi, mutta voin minä kisatakkin.
On ehkä hieman eri asia nostaa jollekkin painijalle erikseen tarkoitettu aihe kuin joku perus Trivia... :roll:

No mutta mikäs siinä, anna tulla kysymyksiä.
Wormmaster kirjoitti:
On ehkä hieman eri asia nostaa jollekkin painijalle erikseen tarkoitettu aihe kuin joku perus Trivia... :roll:

No mutta mikäs siinä, anna tulla kysymyksiä.


Kunhan sulla olisi vastustaja.. :roll:
Voin tulla mukaan.
Ok, eli TurpaVeitikka vs. Dumbmaster? Voittaja saa valita häviäjälle viikoksi avatarin ja signaturen 8)

Laitan kysymykset kohta.

EDIT: Haluatteko samat vai eri?
Voin auttaa. Tässä ensimmäinen:

Luettele kaikki huumausaineet jotka ollaan löydetty Jeff Hardyn elimistöstä.
Wankie kirjoitti:
Voin auttaa. Tässä ensimmäinen:

Luettele kaikki huumausaineet jotka ollaan löydetty Jeff Hardyn elimistöstä.


Haistappa Wankie pitkä paska.
The Hardy Boy kirjoitti:
Wankie kirjoitti:
Voin auttaa. Tässä ensimmäinen:

Luettele kaikki huumausaineet jotka ollaan löydetty Jeff Hardyn elimistöstä.


Haistappa Wankie pitkä p**ka.


:lol:
Kokaiini, 582 erilaista anabolista steroidia, heroiini, mariJuana etc. oikeastaan kaikkea. Mene wikipediaan ja etsi huumausaineet ja rullaa alaspäin niin siinäpä niitä löytyy.

Btw. mulle on ihan sama onko samat vai erit. Vaikkapa samat?
Ok, pistelen nyt niitä kysymyksiä.
1. Kuka tippui kolmantena Royal Rumble 1988'ssa?

TurpaVeitikka vastasi:

Boris Zhukov


Dumbmaster vastasi:

Boris Zhukov


Molemmilla oikein, tilanne 1-1.

2. Milloin kuusikulmainen kehä tuli TNA:n?

TurpaVeitikka vastasi:

Siinä vuoden -04 lopulla?


Dumbmaster vastasi:

2004


Taas molemmilla oikein, tilanne 2-2.

3. Milloin Extreme (nastat, pöydät, Barbed Wire, tuolit, yms) tulivat entiseen ECW:n?

TurpaVeitikka vastasi:

1996


Dumbmaster vastasi:

1993


Molemmilla väärin, kun ECW irtaantui NWA:sta vuonna 1994, jona samana vuonna tuli Extremeä. Tilanne siis 2-2.

4. Miksi Edgeltä riistettiin IC-mestaruusvyö vuonna 2004?

TurpaVeitikka vastasi:

Sille tuli Nivusvamma


Dumbmaster vastasi:

Nivusvamma


Molemmilla taas oikein. Tilanne 3-3

5 (ja viimeinen kysymys) Kuka oli WWE-Hardcore vyön 219 hallitsija?

TurpaVeitikka vastasi:

Ei kukaan.


Dumbmaster vastasi:

Tommy Dreamer


Hardcore-vyöllä oli loppujenlopuksi 229 hallitsijaa, joten Dumbille taas oikein, ja tilanne päättyi 4-3.

Voittaja saa valita häviäjälle viikoksi ulkoasun ja signaturen 8)
Aika jäätävää tietoa Wormmasterilta. 8)
Wikipedia on ystävä. \:D/