Yleinen keskustelu
- Vuoden parhaimmat/mielenkiintoisimmat matsit (Raven, 2004-12-17 12:45)
- Painijan iän vaikutus menestykseen (FinCoder, 2004-12-14 09:59)
- Wrestlingin "ongelmat" (Dude, 2004-12-05 22:26)
- Midget wrestling (Worst Technical Wrestler, 2004-12-03 07:38)
- Selostus ja selostajat (RKO Orton, 2004-12-01 18:15)
- WWE vs TNA (Kumiorava, 2004-11-27 17:32)
- Korvaavat painijat/Tulevaisuuden suuruudet ja Legendat (Stone Cold Steve Allu, 2004-11-27 14:31)
- US-vyö (Stone Cold Steve Allu, 2004-11-26 23:14)
- Hullut hyppijät (JeffHardy87, 2004-11-23 09:04)
- Kyllästyttääkö? (The Blasterpiece, 2004-11-22 14:31)
- WWE Pilattu totaalisesti (homopoika, 2004-11-22 10:25)
- Viime vuosien huonoin/tylsin WWE- mestari? (The Blasterpiece, 2004-11-18 14:32)
- Invasion (Silly Cow, 2004-11-17 14:26)
- Steve Corino Suomeen joulukuussa! (PWF/ Tiedottaja, 2004-11-10 08:47)
- WWE jakelee potkuja (spoilereita) (JeffHardy87, 2004-11-04 12:51)
- Haas vai Benjamin? *Saattaa spoilata* (Mostal0, 2004-11-01 11:55)
- Kanadalaiset painijat (The Blasterpiece, 2004-10-29 14:02)
- Kokoerot (BluntRolla, 2004-10-26 19:33)
- Vapaapainin n00b-fanit (The Blasterpiece, 2004-10-24 09:54)
- Holy mark out, Batman! (Silly Cow, 2004-10-23 12:23)
- Samoalaiset painijat (The Blasterpiece, 2004-10-21 16:48)
- Tulevaisuuden WWE (Lumihiutale, 2004-10-19 13:14)
- Ali- ja yliarvostetuimmat painijat (Kosonen, 2004-10-19 11:33)
- Ihmisten liian helppo kääntyminen (Lumihiutale, 2004-10-17 08:48)
- Oma Raw! (JeffHardy87, 2004-10-15 11:11)
- Diivojen merkitys showpainille? (JeffHardy87, 2004-10-15 10:14)
- Perheenne suhtautuminen Wrestling:iin? (Shocka, 2004-10-13 15:02)
- Smackdown vs Raw -tarra-albumi (Jack 'The Party' Ass, 2004-10-05 17:40)
- Flairin haastattelu ilta-sanomista (Hyppynen, 2004-10-03 09:14)
- RAW Live & Loaded (Rowdy, 2004-09-30 18:23)
- Liikkeet (ANGLE, 2004-09-26 07:18)
- Smackdowniin uusi stable! (rossatron, 2004-09-25 18:03)
- Oma federaationne? (JeffHardy87, 2004-09-23 15:28)
- Top 5-painijat *ISO SPOILER* (JeffHardy87, 2004-09-16 06:28)
- Oletko mielestäsi Mark vaiko Smark? (JeffHardy87, 2004-09-11 07:22)
- Painijoiden "lempinimet" (Jack 'The Party' Ass, 2004-09-04 17:56)
- Nyky WWE nynnyilyä??? (KanesMask, 2004-08-27 12:53)
- Raw Diva searchin kiinostavuus ja järkevyys ? *spoilaa* (Lif, 2004-08-26 16:29)
- Paras mörssäri? (Mostal0, 2004-08-21 15:57)
- Spanish Announcers' Table -tribuutti (TM, 2004-08-16 16:43)
- Kenet sinä valitsisit? (Ares, 2004-08-14 12:31)
- WWE:n mestaruuksista ja haastajista (Omega, 2004-07-31 18:37)
- Kuka on hossein? (Ares, 2004-07-25 19:43)
- Heelit (Ares, 2004-07-19 18:01)
- Parhaat managerit (Raven, 2004-07-18 10:27)
- Veri (Rowdy, 2004-07-15 19:28)
- Painijoiden fanipostit (Benoitgirl, 2004-07-07 11:27)
- Matsi mikä petti odotuksesi? (Andre The Giant, 2004-07-01 20:46)
- Real-life heat (Diablo, 2004-06-29 18:56)
- Oma Hall of Famenne (superflY, 2004-06-24 22:37)