Tietääkö joku, mihin osoitteeseen painijoille voi lähettää fanipostia? Olisin
kiitollinen!!
kiitollinen!!
"Benoitgirl" kirjoitti:
juu, löytyykö ne sieltä WWE:n sivulta ne osoitteet?
"Benoitgirl" kirjoitti:
Tietääkö joku, mihin osoitteeseen painijoille voi lähettää fanipostia? Olisin
kiitollinen!!
"M.H.girl" kirjoitti:"Benoitgirl" kirjoitti:
juu, löytyykö ne sieltä WWE:n sivulta ne osoitteet?
No ei oikeastaan se on vähän monimutkikkaampaa. Pitää eka löytää joku sivu, jossa benoitista juttua tai sit sen oma tai jonkun fani tekemä.......
"M.H.girl" kirjoitti:
No kiva kun voin olla avuksi
"JeffHardy87" kirjoitti:
Voitko sanoa et mihin Jefille voi laittaa fanipostii?
Kysyn tätä,koska toi Areksen linkki ei toimi..
"Jeff The Ladder" kirjoitti:
Mua ei kyllä kiinosta lähettää kenellekkään painijalle fanipostia, mielummin tapaan livenä.. (olen tavannut Randy Ortonin)
"Ares" kirjoitti:
Ei taida olla pelkoa, että kovin moni painija roikkuu mesen päässä. Jos lukee CM Punkin journalia (joka päivittyy aivan liian harvoin), näkee kuinka heikosti heillä on mahdollisuuksia olla yleensä toimivan päätteen edessä, varsinkaan sitten tuhlata aikaa sellaisella fanien kanssa. Jos vapaa-aika on kortilla, sitä ei käytetä turhuuksiin.
"Brock Lesnar" kirjoitti:
Ei niin vaan koko päivä puntti salilla.
"M.H.girl" kirjoitti:"Jeff The Ladder" kirjoitti:
Mua ei kyllä kiinosta lähettää kenellekkään painijalle fanipostia, mielummin tapaan livenä.. (olen tavannut Randy Ortonin)
Ja jos saanen kysyä missä olet tavannut hänet
"J.H.girl" kirjoitti:
Tää on vähän off topikkia, mutta tuosta tapaamisesta tuli mieleen uuden vuoden päivä niin sanotun John Cenan kanssa. Olimme muuten vain menneet Sub Chattiin ja siellä yksi John Cena niminen tyyppi kirjoitteli että oli tavannut Cenan ja saanut painijoiden puhelin numeroita (esim.Lesnarin.) Toi ei kylläkään ollu totta, koska eihän ne painijat mitään tyhmiä ole että antaa jolle tuntemattomalle suomalaiselle fanille oman puhelin numeronsa tai jonkun muun. Kysyttiin missä tämä oli tavannut Cenan? Tämän kysymyksen jälkeen kaverista ei ole kuulunut mitään.
Mitä järkeä on sanoa jotain sellaista mitä ei oikeasti ole tapahtunut. Ei siis mitään. Mutta jos on niin se on sitten aivan eri asia.
"M.H.girl" kirjoitti:"J.H.girl" kirjoitti:
Tää on vähän off topikkia, mutta tuosta tapaamisesta tuli mieleen uuden vuoden päivä niin sanotun John Cenan kanssa. Olimme muuten vain menneet Sub Chattiin ja siellä yksi John Cena niminen tyyppi kirjoitteli että oli tavannut Cenan ja saanut painijoiden puhelin numeroita (esim.Lesnarin.) Toi ei kylläkään ollu totta, koska eihän ne painijat mitään tyhmiä ole että antaa jolle tuntemattomalle suomalaiselle fanille oman puhelin numeronsa tai jonkun muun. Kysyttiin missä tämä oli tavannut Cenan? Tämän kysymyksen jälkeen kaverista ei ole kuulunut mitään.
Mitä järkeä on sanoa jotain sellaista mitä ei oikeasti ole tapahtunut. Ei siis mitään. Mutta jos on niin se on sitten aivan eri asia.
No se kyllä oli vähän tyhmää.(siis se joka leikki, että muka oli saanut puh. numeroita painijoilta.)
"The Champion" kirjoitti:"M.H.girl" kirjoitti:"J.H.girl" kirjoitti:
Tää on vähän off topikkia, mutta tuosta tapaamisesta tuli mieleen uuden vuoden päivä niin sanotun John Cenan kanssa. Olimme muuten vain menneet Sub Chattiin ja siellä yksi John Cena niminen tyyppi kirjoitteli että oli tavannut Cenan ja saanut painijoiden puhelin numeroita (esim.Lesnarin.) Toi ei kylläkään ollu totta, koska eihän ne painijat mitään tyhmiä ole että antaa jolle tuntemattomalle suomalaiselle fanille oman puhelin numeronsa tai jonkun muun. Kysyttiin missä tämä oli tavannut Cenan? Tämän kysymyksen jälkeen kaverista ei ole kuulunut mitään.
Mitä järkeä on sanoa jotain sellaista mitä ei oikeasti ole tapahtunut. Ei siis mitään. Mutta jos on niin se on sitten aivan eri asia.
No se kyllä oli vähän tyhmää.(siis se joka leikki, että muka oli saanut puh. numeroita painijoilta.)
Yhtä tyhmää on katsoa chatteja...
"Daemon" kirjoitti:
Mua ei kyllä kiinosta lähettää kenellekkään painijalle fanipostia, mielummin tapaan livenä.. (olen tavannut Randy Ortonin)
Hi John.
I'm happy, because you are now filming The Marine-movie and I don't need to see your poor matches.
I give you a piece of advice:
After filming the movie, go to Ohio Valley Wrestling, because there you can learn some important things and then you can be a future superstar, like Randy Orton...
Am I right, when I say that.
Yes I am, very right.
Come here to Finland and ask about your skills from our smart wrestling fans.
No-one here likes you, and that's true, that's damn true!
I hope you never get to be Main Eventer, with your present state of affairs.
Your "raps" are awesome boring, too.
Let's see what kind of sh*t is your movie...
"J.H.girl" kirjoitti:
Jeff Hardy
P.O. Box 433
Cameron, NC 28326
"Rep" kirjoitti:"J.H.girl" kirjoitti:
Jeff Hardy
P.O. Box 433
Cameron, NC 28326
Toimiiko tuo sama Litalle, kunhan nimen vain vaihtaa? muistelisin että Litan osoite olisi joku aika sitten muuttunut, ja sitten kadotin sen, ei kivaa.. kirjotettuna joku 3 sivua teksiä sille.
"BlasterMaster" kirjoitti:"Rep" kirjoitti:
Toimiiko tuo sama Litalle, kunhan nimen vain vaihtaa? muistelisin että Litan osoite olisi joku aika sitten muuttunut, ja sitten kadotin sen, ei kivaa.. kirjotettuna joku 3 sivua teksiä sille.
Ööh asuiko Lita muka samassa talossa?
"Rep" kirjoitti:"BlasterMaster" kirjoitti:"Rep" kirjoitti:
Toimiiko tuo sama Litalle, kunhan nimen vain vaihtaa? muistelisin että Litan osoite olisi joku aika sitten muuttunut, ja sitten kadotin sen, ei kivaa.. kirjotettuna joku 3 sivua teksiä sille.
Ööh asuiko Lita muka samassa talossa?
mielestäni ainakin joskus Jeff, Matt ja Lita asuivat saman katon alla.
"shawn_michaels91" kirjoitti:
Esim. tuolta löytyy painijoiden e-mailit ---> http://hometown.aol.com/aqur595164/emails.html
Al Snow alandhead@aol.com
No, jokaisella on asiasta oma mielipide. Mutta vielä tyhmempää on tuhlata niihin Chat-peleihin mitä sieltä tulee.
Kiva yllätys vanhemmille, sellanen parin sadan euron lasku...
"The Knob" kirjoitti:
Onko kukaan muuten saanut vastausta maileihinsa/faniposteihinsa?
"JP" kirjoitti:Serkkuni sai Gretzkyn nimmarin, niin miksei?
Lähettäisiköhän painijat nimikirjoituksia postitse jos kysyisi. Olisi muuten siistiä.
"Strozyk" kirjoitti:Monia tuhansia faniposteja viikossa? Hei, sulla menis siihen aikaa tasan elämä. Ajattele nyt vähän..
Jos itse olisin painija vastaisin ja lukisin mielelläni fanipostia