Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

Painijoiden fanipostit

Tietääkö joku, mihin osoitteeseen painijoille voi lähettää fanipostia? Olisin
kiitollinen!!
Riippuu vähän kelle haluat lähetää.
Mulla nyt ainakin on Matt Hardy, Jeff Hardy ja Litan faniposti osoitteet ja netistä löytyy lisää.
juu, löytyykö ne sieltä WWE:n sivulta ne osoitteet?
"Benoitgirl" kirjoitti:
juu, löytyykö ne sieltä WWE:n sivulta ne osoitteet?


No ei oikeastaan se on vähän monimutkikkaampaa. Pitää eka löytää joku sivu, jossa benoitista juttua tai sit sen oma tai jonkun fani tekemä.......
Ok, kiitos!! Lähenkin tästä etsimään.
No kiva kun voin olla avuksi
"Benoitgirl" kirjoitti:
Tietääkö joku, mihin osoitteeseen painijoille voi lähettää fanipostia? Olisin
kiitollinen!!


Mene painijan omalle viralliselle sivulle, sieltä luulisi löytyvän. Ja jos painijalla ei ole sivua, mene jollekkin fanisivulle.
"M.H.girl" kirjoitti:
"Benoitgirl" kirjoitti:
juu, löytyykö ne sieltä WWE:n sivulta ne osoitteet?


No ei oikeastaan se on vähän monimutkikkaampaa. Pitää eka löytää joku sivu, jossa benoitista juttua tai sit sen oma tai jonkun fani tekemä.......


WWE:n sivujen HelpDeskin Contact Us -sivun kautta löytyy viestipohja, jolla voi lähettää viestin valitsemalleen WWE:n painijalle. Sivulta löytyy myös osoite, johon WWE:n painijoille voi lähettää normaalipostia. HelpDesk löytyy, kun WWE:n sivulla klikkaa sivun alaosasta sanaa Help.

Linkki

Se postiosoite muuten on:

C/O World Wrestling Entertainment
1241 East Main Street
Stamford, CT 06902
Ei ole tuotakaan osiota aivan viime kuukausina/vuosina päivitetty, koska listalla oli mm. Brock Lesnar (perässä suluissa Paul Heyman) ja Bull Buchanan.
"M.H.girl" kirjoitti:
No kiva kun voin olla avuksi


Voitko sanoa et mihin Jefille voi laittaa fanipostii?
Kysyn tätä,koska toi Areksen linkki ei toimi..
Ei ollut minun linkkini, mutta kyllä se toimii.

Jeff Hardya tuskin kannattaa sitä kautta yrittää tavoittaa, koska Jeff ei enää ole WWEn hommissa. TNA voisi toimia hiukan paremmin...
"JeffHardy87" kirjoitti:

Voitko sanoa et mihin Jefille voi laittaa fanipostii?
Kysyn tätä,koska toi Areksen linkki ei toimi..


Mä voin ihan hyvin sanoa minne kannattaa lähettää, mutta kuitenkin kannattaa katsoa mitä kirjoittelee ja onko englanti on oikein.

Tässä on osoite...

Jeff Hardy
P.O. Box 433
Cameron, NC 28326
[quote="Ares"]Ei ollut minun linkkini, mutta kyllä se toimii.

Off-topickii tulee multa..Mulla ei täl koneel toimi tuo linkki..
Mua ei kyllä kiinosta lähettää kenellekkään painijalle fanipostia, mielummin tapaan livenä.. (olen tavannut Randy Ortonin)
"Jeff The Ladder" kirjoitti:
Mua ei kyllä kiinosta lähettää kenellekkään painijalle fanipostia, mielummin tapaan livenä.. (olen tavannut Randy Ortonin)


Ja jos saanen kysyä missä olet tavannut hänet
Fanipostien lähettäminen on yllättävän hauskaa, etenkin jos tekee sitä kaverin kanssa.
Shawn Michaelsin e-mail on: hbk4hbk@hotmail.com
OLisi muuten hienoa jo saisi painijoiden mese-osoitetteet.
Ei taida olla pelkoa, että kovin moni painija roikkuu mesen päässä. Jos lukee CM Punkin journalia (joka päivittyy aivan liian harvoin), näkee kuinka heikosti heillä on mahdollisuuksia olla yleensä toimivan päätteen edessä, varsinkaan sitten tuhlata aikaa sellaisella fanien kanssa. Jos vapaa-aika on kortilla, sitä ei käytetä turhuuksiin.
"Ares" kirjoitti:
Ei taida olla pelkoa, että kovin moni painija roikkuu mesen päässä. Jos lukee CM Punkin journalia (joka päivittyy aivan liian harvoin), näkee kuinka heikosti heillä on mahdollisuuksia olla yleensä toimivan päätteen edessä, varsinkaan sitten tuhlata aikaa sellaisella fanien kanssa. Jos vapaa-aika on kortilla, sitä ei käytetä turhuuksiin.


Ei niin vaan koko päivä puntti salilla.

Joku ei muuten usko että painijat käyttävät hormoonia. Ei nyt ehkä kaikki mutta suurin osa.
Varmasti osa käyttää tai on käyttänyt laittomia aineita jaksaakseen paremmin tai ruumiinrakenteen kehittämiseen, mutta koska kysymys ei ole kilpaurheilusta, riittävä lihasmassa voidaan saavuttaa kyllä ihan laillisilla menetelmilläkin. Sopiva ruokavalio ja riittävä liikunta on kaikki mitä tarvitaan.
"Brock Lesnar" kirjoitti:
Ei niin vaan koko päivä puntti salilla.

Ei kukaan asiaansa osaava vietä salilla koko päivää. Yli tunnin kestävästä treenistä ei saa enää kaikkea irti. Käy myös niin, että kehon testosteronitasot laskevat, kun taas samalla kortisolitaso nousee. Kortisoli on katabolinen hormoni, joka tuhoaa lihasmassaa. Luulen siis, että nämä isot miehet eivät siellä kauhean kauaa vietä aikaansa, vaan koittavat vetää treenin nopeasti ja intensiivisesti läpi. Kuurilla juttu on toinen, koska silloin ei tarvitse välittää kehon omista tasoista mitään. Tosin sillä pidemmällä treenillä ei kyllä saavutetakaan mitään hyötyä.

Pysyn kuitenkin aiheessa laittamalla tähän Lance Stormin osoitteen: stormwebsite@aol.com Storm on sentään paininut WWE:ssä, joskus.
"M.H.girl" kirjoitti:
"Jeff The Ladder" kirjoitti:
Mua ei kyllä kiinosta lähettää kenellekkään painijalle fanipostia, mielummin tapaan livenä.. (olen tavannut Randy Ortonin)


Ja jos saanen kysyä missä olet tavannut hänet


niinpä... odotan mielenkiinnolla vastaustasi tuohon kysymykseen
No antakaapas nyt pojalle hieman aikaa keksiä .
Tää on vähän off topikkia, mutta tuosta tapaamisesta tuli mieleen uuden vuoden päivä niin sanotun John Cenan kanssa. Olimme muuten vain menneet Sub Chattiin ja siellä yksi John Cena niminen tyyppi kirjoitteli että oli tavannut Cenan ja saanut painijoiden puhelin numeroita (esim.Lesnarin.) Toi ei kylläkään ollu totta, koska eihän ne painijat mitään tyhmiä ole että antaa jolle tuntemattomalle suomalaiselle fanille oman puhelin numeronsa tai jonkun muun. Kysyttiin missä tämä oli tavannut Cenan? Tämän kysymyksen jälkeen kaverista ei ole kuulunut mitään.

Mitä järkeä on sanoa jotain sellaista mitä ei oikeasti ole tapahtunut. Ei siis mitään. Mutta jos on niin se on sitten aivan eri asia.
"J.H.girl" kirjoitti:
Tää on vähän off topikkia, mutta tuosta tapaamisesta tuli mieleen uuden vuoden päivä niin sanotun John Cenan kanssa. Olimme muuten vain menneet Sub Chattiin ja siellä yksi John Cena niminen tyyppi kirjoitteli että oli tavannut Cenan ja saanut painijoiden puhelin numeroita (esim.Lesnarin.) Toi ei kylläkään ollu totta, koska eihän ne painijat mitään tyhmiä ole että antaa jolle tuntemattomalle suomalaiselle fanille oman puhelin numeronsa tai jonkun muun. Kysyttiin missä tämä oli tavannut Cenan? Tämän kysymyksen jälkeen kaverista ei ole kuulunut mitään.

Mitä järkeä on sanoa jotain sellaista mitä ei oikeasti ole tapahtunut. Ei siis mitään. Mutta jos on niin se on sitten aivan eri asia.


No se kyllä oli vähän tyhmää.(siis se joka leikki, että muka oli saanut puh. numeroita painijoilta.)
"M.H.girl" kirjoitti:
"J.H.girl" kirjoitti:
Tää on vähän off topikkia, mutta tuosta tapaamisesta tuli mieleen uuden vuoden päivä niin sanotun John Cenan kanssa. Olimme muuten vain menneet Sub Chattiin ja siellä yksi John Cena niminen tyyppi kirjoitteli että oli tavannut Cenan ja saanut painijoiden puhelin numeroita (esim.Lesnarin.) Toi ei kylläkään ollu totta, koska eihän ne painijat mitään tyhmiä ole että antaa jolle tuntemattomalle suomalaiselle fanille oman puhelin numeronsa tai jonkun muun. Kysyttiin missä tämä oli tavannut Cenan? Tämän kysymyksen jälkeen kaverista ei ole kuulunut mitään.

Mitä järkeä on sanoa jotain sellaista mitä ei oikeasti ole tapahtunut. Ei siis mitään. Mutta jos on niin se on sitten aivan eri asia.


No se kyllä oli vähän tyhmää.(siis se joka leikki, että muka oli saanut puh. numeroita painijoilta.)


Yhtä tyhmää on katsoa chatteja...
"The Champion" kirjoitti:
"M.H.girl" kirjoitti:
"J.H.girl" kirjoitti:
Tää on vähän off topikkia, mutta tuosta tapaamisesta tuli mieleen uuden vuoden päivä niin sanotun John Cenan kanssa. Olimme muuten vain menneet Sub Chattiin ja siellä yksi John Cena niminen tyyppi kirjoitteli että oli tavannut Cenan ja saanut painijoiden puhelin numeroita (esim.Lesnarin.) Toi ei kylläkään ollu totta, koska eihän ne painijat mitään tyhmiä ole että antaa jolle tuntemattomalle suomalaiselle fanille oman puhelin numeronsa tai jonkun muun. Kysyttiin missä tämä oli tavannut Cenan? Tämän kysymyksen jälkeen kaverista ei ole kuulunut mitään.

Mitä järkeä on sanoa jotain sellaista mitä ei oikeasti ole tapahtunut. Ei siis mitään. Mutta jos on niin se on sitten aivan eri asia.


No se kyllä oli vähän tyhmää.(siis se joka leikki, että muka oli saanut puh. numeroita painijoilta.)


Yhtä tyhmää on katsoa chatteja...


No, jokaisella on asiasta oma mielipide. Mutta vielä tyhmempää on tuhlata niihin Chat-peleihin mitä sieltä tulee.
Kiva yllätys vanhemmille, sellanen parin sadan euron lasku...
"Daemon" kirjoitti:
Mua ei kyllä kiinosta lähettää kenellekkään painijalle fanipostia, mielummin tapaan livenä.. (olen tavannut Randy Ortonin)


Älä puhu pas**a.
Nyt on oiva tilaisuus lähettää Cenalle Hate-Mailia (tai vaikka fanipostia, jos välttämättä haluaa), osoitteessa http://www.wwe.com, jos hän nyt niitä sattuu lukemaan.

Itse lähetin äsken tällaisen:
Hi John.

I'm happy, because you are now filming The Marine-movie and I don't need to see your poor matches.

I give you a piece of advice:
After filming the movie, go to Ohio Valley Wrestling, because there you can learn some important things and then you can be a future superstar, like Randy Orton...

Am I right, when I say that.
Yes I am, very right.

Come here to Finland and ask about your skills from our smart wrestling fans.

No-one here likes you, and that's true, that's damn true!

I hope you never get to be Main Eventer, with your present state of affairs.
Your "raps" are awesome boring, too.

Let's see what kind of sh*t is your movie...


Saattaa olla aika paljon virheitä, mutta mainitsin myös, etten puhu äidinkielenäni englantia ja olen 14-vuotias...

Tosin tuosta viestistä tuskin puoletkaan on totta, sillä Cenahan on lähes varmasti tulevaisuuden Main Eventer, ja kyllähän täältä Suomestakin niitä Cena-faneja löytyy.
Eikä ne Cena taidotkaan nyt niin huonoja ole, mitä annoin tuossa ymmätää, mutta olipahan kiva bashata Cenaa.
"J.H.girl" kirjoitti:


Jeff Hardy
P.O. Box 433
Cameron, NC 28326



Toimiiko tuo sama Litalle, kunhan nimen vain vaihtaa? muistelisin että Litan osoite olisi joku aika sitten muuttunut, ja sitten kadotin sen, ei kivaa.. kirjotettuna joku 3 sivua teksiä sille.
"Rep" kirjoitti:
"J.H.girl" kirjoitti:


Jeff Hardy
P.O. Box 433
Cameron, NC 28326



Toimiiko tuo sama Litalle, kunhan nimen vain vaihtaa? muistelisin että Litan osoite olisi joku aika sitten muuttunut, ja sitten kadotin sen, ei kivaa.. kirjotettuna joku 3 sivua teksiä sille.

Ööh asuiko Lita muka samassa talossa?
"BlasterMaster" kirjoitti:
"Rep" kirjoitti:


Toimiiko tuo sama Litalle, kunhan nimen vain vaihtaa? muistelisin että Litan osoite olisi joku aika sitten muuttunut, ja sitten kadotin sen, ei kivaa.. kirjotettuna joku 3 sivua teksiä sille.


Ööh asuiko Lita muka samassa talossa?


mielestäni ainakin joskus Jeff, Matt ja Lita asuivat saman katon alla.
"Rep" kirjoitti:
"BlasterMaster" kirjoitti:
"Rep" kirjoitti:


Toimiiko tuo sama Litalle, kunhan nimen vain vaihtaa? muistelisin että Litan osoite olisi joku aika sitten muuttunut, ja sitten kadotin sen, ei kivaa.. kirjotettuna joku 3 sivua teksiä sille.


Ööh asuiko Lita muka samassa talossa?


mielestäni ainakin joskus Jeff, Matt ja Lita asuivat saman katon alla.


Amy Dumas
P.O. Box 433
Cameron, NC 28326

MATT HARDY
P.O. Box 713
VASS, NC 28394


Jeff Hardy
P.O. Box 433
Cameron, NC 28326
Esim. tuolta löytyy painijoiden e-mailit ---> http://hometown.aol.com/aqur595164/emails.html
"shawn_michaels91" kirjoitti:
Esim. tuolta löytyy painijoiden e-mailit ---> http://hometown.aol.com/aqur595164/emails.html

Kaikkeen sitä uskotaan...
Kuinkahan vanhoja nuo mahtaa olla??
Ihan huvin vuoksi kyselen...
Voivathan nuo olla joitain...
Al Snow alandhead@aol.com




Siellä on muuten Lou Thezin mailiosoitekin. Minäpä lähetän viestiä hälle ja kyselen mitäs sinne ylhäälle kuuluu. Tai vastaavasti Curt Hennigille tai Davey Boylle.
Kyllä noista esim. HBK:n e-mail on sama mitä nykyään käyttää .

No, jokaisella on asiasta oma mielipide. Mutta vielä tyhmempää on tuhlata niihin Chat-peleihin mitä sieltä tulee.
Kiva yllätys vanhemmille, sellanen parin sadan euron lasku...


vähän on off topic mutta tein pienen huomion tuossa taannoin...

joku oli pelannut "lenttis" peliä ja saanut "kuukauden paras" pisteikseen

265.000 pistettä

loppukuusta...noin 30 päivän tienoilla tein huomion...

Tämä tarkoittaa sitä että kun pallon saa juontajan ohi, saa 100 pistettä, ja tämä ei läheskään aina onnistu, ehkä noin 1 kolmesta epäonnistuu...eli tuo typpi on lähettänyt 2650 viestiä jotka ovat menneet juontajan ohi...ja siihen päälle noin 1000 viestiä jotka juontaja on napannut

Viestin hinta on euron...elikkäs tyypille kilahtaa mukava

3650 euron puhelinlasku pelkästä lenttispelistä-.....tiedä sitten onko muualle viestejä laitellut!

USKOMATONTA! palkinnoksi saa varmaan jokun maraboun ilmapatjan jonka arvo on 20 senttiä

saattaa myöskin olla esim: varastettu puhelin, hakkeroitu liittymä tms...

mutta ei vaan voi ymmärtää kuinka jollain voi olla rahaa noin paljon!

ps: miksi HBK postilaatikko on hotmail? siellä on kuitenkin 2 megan raja voipi olla aika usein täynnä
onko kukaan muuten saanut vastausta maileihinsa/faniposteihinsa?
"The Knob" kirjoitti:
Onko kukaan muuten saanut vastausta maileihinsa/faniposteihinsa?


Olen lähettänyt postia Triple H :lle, Undertakerille ja Booker T :lle, ja ainut joka vastasi, oli Booker T. Voi olla että Triple H :lla ja Undertakerilla on ollut niin paljon kiireitä, tai sitten kirje on joutunut johonkin nurkkaan josta sitä ei ole ikinä löydetty. Yksi vaihtoehto voi olla myös se, ettei minun enkuntaidoilla kyllä välttämättä ulkomaalaiset mitään ymmärrä.
Lähettäisiköhän painijat nimikirjoituksia postitse jos kysyisi. Olisi muuten siistiä.
"JP" kirjoitti:
Lähettäisiköhän painijat nimikirjoituksia postitse jos kysyisi. Olisi muuten siistiä.
Serkkuni sai Gretzkyn nimmarin, niin miksei?
Tietääkö kukaan Ortonin osoitetta!
Randy Orton
c/o WWE
1241 East Main St.
Stamford, CT 06902

Onnistuisikohan tuota kautta? Ei tosin varmaan tällä lontoon taidolla.
Hmm.. Pitäne tarkkailla näitä osooitteita jos vaikka saisi aikaan pienen kirjeen..
Olisikos vaikka hmm.. öhm.. öö.. vaikka.. vaikka.. Trish Stratuksen tai jonkun muun divan osoitetta ;p vaikka tuo lita jo aiemmin mainittiin..
Ja tosiaan tuo Booker T voisi olla hyvä osoite jos joku sen tietää?
Veikkaan ettei painijat itse kyllä noihin faniposteihin vastaa.
Miten helvetissä heillä olisi aikaa, jos niitä tulee noin 100/päivä?
Jos itse olisin painija vastaisin ja lukisin mielelläni fanipostia
"Strozyk" kirjoitti:
Jos itse olisin painija vastaisin ja lukisin mielelläni fanipostia
Monia tuhansia faniposteja viikossa? Hei, sulla menis siihen aikaa tasan elämä. Ajattele nyt vähän..