Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

Ihmisten liian helppo kääntyminen

En viitsinyt tätä ihan laatukeskusteluun laittaa, joten keskustelkaamme täällä.

Olen lukenut noita keskustelujanne jo niin kauan.
Ensimmäisenä merkille pani toivomus, ettei JBL voittaisi mestaruutta.

Mutta miten kävikään?
JBL voitti mestaruuden, ja nyt, kun joku "uskalsi" kirjoittaa, että ihan hyvähän se on, että JBL on mestari.... miten sen jälkeen kävikään?
Tästä eteenpäin olemme saaneet lukea siitä, että toivottavasti JBL pysyy mestarina, kun haastajana on The Undertaker.

Tosin jotkut sentään ovat sanoneen asian, niinkuin se on:
JBL on TODELLA hyvä esittämään gimmickiään, mutta paini-taitoja miehellä ei juurikaan ole.
Entä miten olisi käynyt jos The Undertakerista olisi tullut mestari?
Vähitellen joku teistä olisi kirjoittanut, että on tosi hyvä asia, että Deadman on mestari, ja sen jälkeen kaikki muutkin melkein olisi ollut samaa mieltä.

Tämä asia ei nyt niin paha vielä ole, mutta entä Steven Richards?
Muistan kun hän oli Victorian vierellä, niin suunnilleen kukaan ei halunnut nähdä häntä missään PPV:ssä.
Mutta entä nyt?
Varsinkin vapaapaini.comin puolella ihmiset ovat alkaneet toivoa Steven Richardsia... ei mihin tahansa matsiin... vaan IC- matsiin!
Aika nopea muutos, eikö vain?

Tämän kirjoituksen tarkoitus ei ole haukkua teitä, jotka vaihtavat mieli-pidettä heti kun joku vaikutus valtainen sanoo mieli-piteensä, ja se on eri kuin teidän (esim. Ares), vaan todeta/kehottaa pitämään kiinni omasta mieli-piteestä!

Näyttää aika sekavalta, kun toinen viikko sanoo toista, ja sitten toinen viikko toista.

Sanotaan nyt tähän loppuun MINUN mieli-piteeni joistain asioista, joita en vaihda:

- JBL ei osaa painia

- The Undertaker saisi minusta ottaa mestaruuden, ja tuoda siihen takaisin vähän uskoa

- Steven Richardsia en ikinä halua nähdä IC- mestaruus matsissa.'

- Kurt Angle on todellinen WWE:n kulta-painija! Mies ottaa iskuja pahannäköisesti ja osaa myös painia! Mestaruus hänelle!

- RVD alkaa jo kyllästyttää. Mies on paininut samalla gimmickillä jo vuosia, eikö olisi aika vaihtaa? KYLLÄ

- Hollywood Hulk Hogan ei toivottavasti enää ikinä esiinny WWE:ssä.
Mies on liian vanha ja kankea jo.

- The Rock saisi palata takaisin, jos se olisi mahdollista. Mies on selvästi paras mikissä, ja on muutenkin karismaattinen painija.

- Heidenreichille haluaisin samanlaisen pushin kuin aikoinaan oli Lesnarilla.

Siinä nyt joitakin, ottakaa kantaa, tai kertokaa lisää esimerkkejä mieli-piteiden vaihtumisesta
Minä pidin Bradshaw'sta heti kun hän muuttui heeliksi. Olimme aivan innossain, koska JBL voitti mestaruuden. Minua kyllästytti Benoitin ja Guerreron mestaruuskaudet, koska vaikka pidän miehistä (siis en silleen), en pidä heistä facena. E.Guerrero & C.Benoit toimivat heelinä minusta paremmin. Toivoisin, että molemmat saisivat vielä mestaruuskaudet heeleinä.

Undertaker voisi minusta ottaa mestaruuden vielä kerran, mutta ei se tuolla gimmickillä oikein toimisi. Tässä Taker-asiassa myönnän sen, että olin innossain kun hän palasi Deadman-gimmickissä, mutta nyt toivoisin hänen olevan Badass gimmickillä.

Stevie ansaitsisi parempaan. Mikäs muu kuin vaikka edes yhden illan tähdeksi Taboo Tuesdayssa. Olisihan se mahtavaa ja se saattaisi ponnauttaa hänen uraansa ylöspäin. Mutta toisaalta olisihan se aika iso muutos jobberista heti midcard-mestaruuden perään.

Ja nyt vielä kommentoin The 619 sinun mielipiteitäsi ja pistän omat mielipiteet samaan.

- JBL ei osaa painia

Ei ehkä osaa, mutta muuten hän on loistava. Ja osaako Cena tai Taker sitten painia? JBL ei osaa painia, mutta muut osa-alueet hän loistavasti hoitaa.

- The Undertaker saisi minusta ottaa mestaruuden, ja tuoda siihen takaisin vähän uskoa

Minustakin hän voisi vielä kerran voittaa mestaruuden, mutta onnistuuko se tuolla gimmickillä uskottavasti? Enkä usko, että hän toisi ainaskaan painillisesti uskoa vyölle kuin esim. JBL.

- Steven Richardsia en ikinä halua nähdä IC- mestaruus matsissa.

Oletko nähnyt Stevien matseja ennen jobberi-aikoja? Esim. RTC-aikojen matseja? Jos häntä alettaisi pushaamaan, voisi hän taistella IC-vyöstä tulevaisuudessa.

- Kurt Angle on todellinen WWE:n kulta-painija! Mies ottaa iskuja pahannäköisesti ja osaa myös painia! Mestaruus hänelle!

Mutta kestääkö niskat?

- RVD alkaa jo kyllästyttää. Mies on paininut samalla gimmickillä jo vuosia, eikö olisi aika vaihtaa? KYLLÄ

Eikö riittäisi esim. heeliksi muuttuminen.

- Hollywood Hulk Hogan ei toivottavasti enää ikinä esiinny WWE:ssä.
Mies on liian vanha ja kankea jo.

Olen tässä lähes samaa mieltä. Oikeastaan haluaisin miehen vain kerran enää esiintyvän painijana. Tiedätkö miksi? No ettei hänestä jää muistoksi Mr.America ajat.

- The Rock saisi palata takaisin, jos se olisi mahdollista. Mies on selvästi paras mikissä, ja on muutenkin karismaattinen painija.

Toki miehellä on karismaa, mutta painitaidot on peestä. The Rockista olen vain pitänyt silloin kun hän oli heel.

- Heidenreichille haluaisin samanlaisen pushin kuin aikoinaan oli Lesnarilla.

Älä nyt hulluja puhu! Johan hän on loukkaannuttanut Richardsin (Joskus Heatissa) ja Charlie Haasin. Mies ei yksin kertaisesti osaa painia, vaan loukkaannuttaa muut painiessaan.
No tässä on asioita joista minä ei mielipidettä vaihda.


-JBL on huono painija mutta kuitenkin hyvä mestari.

-Tulen aina vihaamaan Eddia Guerreroa koska ei pysty voittamaan yhtään matsi huijaamatta.

-Kurt Angle ja Triple H tulevat aina olemaan minun lempipainijoita WWE:ssä.

-Undertaker:in ei pitäisi saada metaruutta koska hänen liikearsenaali on niin pieni ja matsit tylsiä.

-Kurt Anglen pitäisi saada WWE mestaruus koska on hyvä painija eikä hänen matsit ole tylsiä.

-Steven Richard:in ei pitäisi saada IC-Title shottia ainakaa sen Unforgiven matsin perusteella.

-Hulk Hogan:in ei pitäisi palat koska on liian vanha mutta voisi hän WM 21:dessä päästä Hall Of Fame:en.

-RVD:n pitäisi vaihtaa gimmikkiään koska moni on jo kylläsynyt siihen samaan RVD:hin.

-The Rock voisi palata ainakin puoleksi vuodeksi.

-Heidenreichille ei pitäisi antaa yhtään pushia koska ei osaa painia, pistää kaikki muut painija sairaslomalle, lukee ärsyttäviä runoja ja on uusnatsi.
"The 619" kirjoitti:
Olen lukenut noita keskustelujanne jo niin kauan.
Ensimmäisenä merkille pani toivomus, ettei JBL voittaisi mestaruutta.

Mutta miten kävikään?
JBL voitti mestaruuden, ja nyt, kun joku "uskalsi" kirjoittaa, että ihan hyvähän se on, että JBL on mestari.... miten sen jälkeen kävikään?
Tästä eteenpäin olemme saaneet lukea siitä, että toivottavasti JBL pysyy mestarina, kun haastajana on The Undertaker.


JBL ei sovi mestariksi, mutta 'Taker olisi aivan surkea viritelmä mestarina. Hänen kaiki kautensa tähän mennessä ovat olleet melko mitäänsanomattomia. Itse asiassa en edes muista niistä juuri mitään, vaikka olen varmaan kaikkia päässyt jollain tasolla todistamaan.

JBL = huonojen aikojen pakollinen valinta, 'Taker = uskomattoman suuri virhe

Entä miten olisi käynyt jos The Undertakerista olisi tullut mestari?
Vähitellen joku teistä olisi kirjoittanut, että on tosi hyvä asia, että Deadman on mestari, ja sen jälkeen kaikki muutkin melkein olisi ollut samaa mieltä.


Näin ei olisi päässyt tapahtumaan, koska 'Taker ei yksinkertaisesti ole hyvä mestari. Vai miksi luulet, että hänen 14 vuoden runinsa aikana, hänen yhteenlasketut mestaruuspäivänsä jäävät about 200:n. Eli hänen neljä kauttaan ovat olleet keskimäärin alle kaksi kuukautta kukin.

Tämä asia ei nyt niin paha vielä ole, mutta entä Steven Richards?
Muistan kun hän oli Victorian vierellä, niin suunnilleen kukaan ei halunnut nähdä häntä missään PPV:ssä.


Haloo... Richardsilla on ollut aina kulttiseurantaa, mutta nimi ei vain nouse kovin usein esiin, koska hän ei ole kovin näkyvä. Ei hänestä voi tehdä tuollaisia päätelmiä. Tietty ryhmä ihmisiä on toivonut hänelle pushia aina.

Tämän kirjoituksen tarkoitus ei ole haukkua teitä, jotka vaihtavat mieli-pidettä heti kun joku vaikutus valtainen sanoo mieli-piteensä, ja se on eri kuin teidän (esim. Ares), vaan todeta/kehottaa pitämään kiinni omasta mieli-piteestä!


Yeah... nyt joku on taas hukassa. Ensinnäkään... minun mielipiteeni ei ole mitenkään vaikuttanut suuriin massoihin. Siitä voi käydä ottamassa selvää vaikka 'Tylsimmät painijat' -threadissa.

Toisekseen, mielipiteillä ei ole mitään erityistä arvoa. Niistä ei kannata pitää väkisin kiinni, jos ne eivät ole perusteltuja. Ei niitä kannata toki vaihtaakaan ilman perustelua, mutta niitä kannattaa muuttaa, jos löytyy jotain parempaa.



- JBL ei osaa painia

- The Undertaker saisi minusta ottaa mestaruuden, ja tuoda siihen takaisin vähän uskoa


Tässä heti malliesimerkki... sinulla on mielipide, josta haluat pitää kiinni, vaikka siinä ei olekaan mitään järkeä. Undertaker on enemmän haitta kuin hyöty yhtiölle, koska hän yrittää vieläkin vain suojata hahmoaan, vaikka hänen pitäisi nyt yrittää nostaa uusia tähtiä ennen lähtöään.

- Steven Richardsia en ikinä halua nähdä IC- mestaruus matsissa.'


Mielenkiintoista... ja miksi et? Koska muut ovat mielestäsi ailahtelevia hänen suhteensa? Koska hän ei toistaiseksi ole saanut tarpeeksi pushia? Hän on hyvä painija, jolta ei ehkä irtoa klassikkoja, mutta hän voisi olla varsin hyvä lisä midcardiin. Hyvää talenttia ei kannata haudata Heatiin.

- Heidenreichille haluaisin samanlaisen pushin kuin aikoinaan oli Lesnarilla.


Ööö... etkö huomaa pientä eroa miehissä: Lesnar oli lahjakas, Heidenreich ei edes tunne koko sanaa.
Lyhyt kommentti tänne väliin: Mielestäni Undertaker olisi hyvä mestari, mutta mitä tapahtuisi kuin hän tiputtaa vyön? Ei sovi deadman-gimmickiin että hän hävisi.
Bradshaw on ihan hyvä/karismaattinen mikissä, mutta se ei riitä ollakseen hyvä mestari. Hyvän mestarin tulee myös osata painia. Bradshaw on tässä lähiaikoina otellut Undertakeria vastaan. No niistä matseista tuskin kukaan odottikaan mitään, ainakin niin epäilen. No täyttä kuraahan ne olikin. Noissa matseissa kumpikin osapuoli ei ole hyvä painija, joten todella tyhmä ajatus WWE:ltä laittaa kaksi tylsää, kankeaa, huonoa painijaa vastakkain ja vielä ME:hen. Tämä feudi on elänyt vain storylinen avulla ja vielä, kun sekään ei ole ollut mikään kehuttava.

No ennen näitä UT-JBL taistoja oli Eddie-JBL matsit. Niissä JBL oli todellakin huonompi osapuoli. Matseista ei olisi tullut mitään ellei JBL:llän vastustaja olisi ollut itse Eddie Guerrero. Eddie kantoi kaikissa heidän matseissa JBL:llää kohti parempaa matsia. Tämä jo osoittaa sitä, että JBL ei ole toimiva mestari. Hän ei osaa kantaa millään lailla ja hän tarvitsee loistavan vastustajan pystyäkseen hyvään/kohtuulliseen matsiin.


"The 619" kirjoitti:

Tosin jotkut sentään ovat sanoneen asian, niinkuin se on:
JBL on TODELLA hyvä esittämään gimmickiään, mutta paini-taitoja miehellä ei juurikaan ole.
Entä miten olisi käynyt jos The Undertakerista olisi tullut mestari?
Vähitellen joku teistä olisi kirjoittanut, että on tosi hyvä asia, että Deadman on mestari, ja sen jälkeen kaikki muutkin melkein olisi ollut samaa mieltä.


Tuskinpa sentään. Moni tällä foorumilla tietää sen, että Undertaker ei ole sen kummoisempikaan painija, kuin JBL. Oikeastaan JBL on toimivampi mestari, kuin Taker. Ja kun UT on ollut aika hiljainen mikissä ja hänen gimmickillään ei mestaruus ole hyvä vaihtoehto. UT olisi vielä huonompi mestari, kuin JBL.

Tämä asia ei nyt niin paha vielä ole, mutta entä Steven Richards?
Muistan kun hän oli Victorian vierellä, niin suunnilleen kukaan ei halunnut nähdä häntä missään PPV:ssä.
Mutta entä nyt?
Varsinkin vapaapaini.comin puolella ihmiset ovat alkaneet toivoa Steven Richardsia... ei mihin tahansa matsiin... vaan IC- matsiin!
Aika nopea muutos, eikö vain?


Täällä en ole tuommoista huomannut ja tämähän ei ole vapaapaini.com.

Sanotaan nyt tähän loppuun MINUN mieli-piteeni joistain asioista, joita en vaihda:

- The Undertaker saisi minusta ottaa mestaruuden, ja tuoda siihen takaisin vähän uskoa



Niin kuin sanoinkin jo, UT ei olisi toimiva mestari ja miten hän sitä uskoa toisi mestaruudelle. No tämä on kylläkin jokaisen oma mielipide.

- Steven Richardsia en ikinä halua nähdä IC- mestaruus matsissa.



Minäpä haluaisin, koska Steven Richards on OIKEASTI taitava painija. Häntä ei osata käyttää oikein WWE:ssä ja hän kuuluu siihen kastiin, joitten taitoja hukataan aivan tyhmästi. Stevenillä olisi potentiaalia olla toimiva IC-mestari, jos hänelle vain annettaisiin mahdollisuus.

- Kurt Angle on todellinen WWE:n kulta-painija! Mies ottaa iskuja pahannäköisesti ja osaa myös painia! Mestaruus hänelle!


Tässä asiassa olen samaa mieltä kanssasi, että hän on WWE:n kultapainija.

- Heidenreichille haluaisin samanlaisen pushin kuin aikoinaan oli Lesnarilla.


Ei hyvä idea. Montakohan painijaa hän silloin saattaisi sairaalan. Heidenreich ei ole taitava painija. Hän on uskomattoman huono. Epäilen, että sinäkin vaihdat jossain välissä mielipidettäsi tästä asiasta. Ja niin kuin on jo mainittu: Lesnarilla oli lahjoja, mutta Heidenreichillä ei.
Allrighty then,

Muutamaan asiaan voisi ottaa kantaa, joista ensimmäinen on Heidenreich. Emme elää enään 80 -lukua, eikä tuo "iso mies - iso push" -teoria ole enään käytössä. Tai no, toki joskus, mutta nykyään Vincekin tajuaa, että painitaidoilla on merkitystä ja toveri painijoiden pistäminen sairaalakuntoon ei ole sitä. Heidenreichillä on ehkä sitä ulkonäköä (joka miellyttää esim. Rossia), mutta siihen se jääkin. OVW kutsuu ja toivottavasti koko loppuelämän ajaksi.

Stevie Richards on todellakin lahjakas painija. Hänet tosiaan voitaisiin laittaa IC -taisteluihin mukaan. Minulle Stevie jotenkin muistuttaa Pillmania ja heissä onkin ulkonäön lisäksi paljon yhteistä. Mikkitaidot ovat hyvin samanlaiset ja painitaidot myös. Hänen kaikki taidot eivät ole todellakaan ole päässeet esille WWE:ssä, mutta sen sijaan ECW:ssä hän oli firman kermaa. Tietenkin hänen vanhaa tyyliään rajoittaa WWE ja WWE:n rajoitukset, mutta silti olen varma, että tämänhetkiselläkin tyylillä hänestä tulisi oiva IC -haastaja.

RVD, siinä toinen mies, jonka tyyliä ollaan muokattu sitten ECW:n. Nykyään hänen tyylinsä on hyvin puuduttavaa ja mm. liikesarjat toistavat itseään jokaisessa matsissa. Toki tähän on olemassa monia syitä, mm. oikean vastustajan puuttuminen, WWE:n rajoitukset sekä mahdollisesti motivaation puute. Jos vielä näkisi sitä samaa "Mr. PPV" eli ECW RVD:tä, laittaisin hänet World Titlen perään samantien. Nykyään hän vain on harvinaisen vaisu. RVD on hardcorepainija, jonka tyyliä ollaan muokattu braw -painoitteeseen federaatioon sopivaksi. Tämä varmasti myös tympii häntä, kun ei pääse näyttämään kaikkia taitojansa ringissä. Tästä syystä olisin myös toivonut, että hänen työsopimusta ei oltaisi uusittu WWE:ssä tänä/viime vuonna, vaan hän olisi jatkanut esim. 'TNA:ssa tai vaikkapa RoH:ssa. Sieltä olisi löytynyt sopivia vastustajia ja vielä paljon, vaikka sillä määrälläkään väliä ole, sillä yksi riittää - Lynn-RVD toimii aina.

JBL on taas JBL. Alunperin hän oli kuin Stan Hansen ilman painitaitoja ja psykologiaa, mutta myöhemmin hänen "cowboy/texas" -gimmickiä alettiin muokkaamaan "The Million Dollar Man" Ted DiBiasen suuntaan. Tuossakin ollaan epäonnistuttu, sillä JBL ei ole mitään verrattuna DiBiaseen, vaikka vastine Virginillekkin löydettiin. Kyseessä on todella köyhä rip-off, mutta tunnetusti WWE kierrättää gimmickejä ennemmin tai myöhemmin, joten turha tuosta piikittää. Mutta, tosiaan pitää yhtyä muiden kanssa tuosta mestaruudesta. Mielummin mestaruus JBL:lle kuin UT:lle, tosin vielä mielummin ei kummallekkaan. Smackdownissa näyttää vieläkin oleva hieman pulaa main-eventereistä. Toki rosterissa on mm. Angle ja Guerrero, mutta he ovat vanhaa kauraa ja halutaan jotain uutta. Tässä WWE onkin tehnyt suuren virheen, sillä tuota paikkaa on turha täyttää JBL:llä taikka UT:lla. Sen sijaan lähtisin tuolle viime vuoden linjalle ja antaisin vyön mahdollisesti Big Show'lle. Hän on heikko haastaja, mutta sen sijaan hyvin vakuuttava mestari. Haastajasta onkin taas hieman pulaa, kun Angle/Guerrero tekisi siitä taas vanhan kertaamista ja siksi tässä tuleekin melkein itku kurkkuun, koska Lesnar ei ole enään rosterissa. Ehkä mid-cardista voisi alkaa nostamaan uusia nimiä, kuten Johnny Stamboli, joka voitaisiin aivan hyvin muokata hyväksi haastajaksi. Charlie Haasille alkaa myös kertymään sitä kokemusta sekä hänestä voitaisiin tehdä hyvä haastaja, kunhan bookkaajat vain ensiksi tajuaisivat sen. Heidän jälkeen voitaisiin taas ottaa nämä vakiot käyttöön, eli Angle ja Guerrero. Heistä jompikumpi mestariksi ja taas nämä uudet haastajat käyttöön, ettei heistä tule one-shot miehiä.
OVW kutsuu ja toivottavasti koko loppuelämän ajaksi.

Itse asiassa toivottavasti ei näinkään. Nimittäin tuskin hän mitään oppii ja loukkaannuttaa OVW:ssä kaikki lahjakkaat painijat. Heidenreich voisi vaikka lopettaa, niin kaikki olisi hyvin.
"Ares" kirjoitti:
Toisekseen, mielipiteillä ei ole mitään erityistä arvoa. Niistä ei kannata pitää väkisin kiinni, jos ne eivät ole perusteltuja. Ei niitä kannata toki vaihtaakaan ilman perustelua, mutta niitä kannattaa muuttaa, jos löytyy jotain parempaa.


noniin, mites tähän vastaisisi... aivan, ilman perusteluja, tai ilman tietämystä kaikista asioista. Moni sanoo asioita, kun ei tiedä kaikkia tapahtumia kyseisestä asiasta, eikö? Esim. Heidenreichin "möhläykset", niistä minulla ei ollut tietoa. Silti WWE minun mielestäni pitää Heidenreichilla vähän samanlaista gimmickiä kuin Lesnarilla oli.
köh köh... Heyman ja muiden matseihin puuttumiset

- JBL ei osaa painia

- The Undertaker saisi minusta ottaa mestaruuden, ja tuoda siihen takaisin vähän uskoa


"Ares" kirjoitti:
Tässä heti malliesimerkki... sinulla on mielipide, josta haluat pitää kiinni, vaikka siinä ei olekaan mitään järkeä. Undertaker on enemmän haitta kuin hyöty yhtiölle, koska hän yrittää vieläkin vain suojata hahmoaan, vaikka hänen pitäisi nyt yrittää nostaa uusia tähtiä ennen lähtöään.


Noniinno... olisiko sinun mielestäsi ihan normaalin tuntuista, jos Taker alkaisi yhtäkkiä häviämään kaikille?
Täytyy muistaa esim. matsi Cenaa vastaan, jossa Cena kyllä hallitsi, ja sai Takerin näyttämään ajoin aika pieneltä.
Ehkä Takerin rooli onkin tuoda uskottavuutta tällä hetkellä JBL:lle, jolloin saataisiin JBL:ää ylöspäin?

Tottahan on, että Taker ei tosiaan nykyisellä gimmickillä voi ruveta jobbariksi, mutta haluaisitko sinä, että 14-vuoden uran kruunaa häviö jollekkin nuorelle painijalle (vaikka Heidenreich), kuin vaikka voitto Wrestlemaniassa Deadman gimmickin kanssa jostain hyvästä painijasta?
Eiköhän Deadman ole kruunauksensa ansainnut...
Mitä sitten taas tulee Steven Richards- asiaan, en yhtään ihmettelisi, vaikka mies sielä kohta olisikin...

WWE:n "unohdukset" kyllä muistetaan, ja vielä vähän aikaa sitten Richards oli jobbari, joka nousisi IC-mestariksi?
WWE:tä uskoen kyllä näin käy, mutta minä silti toivon että ei.

Voihan sitä aina vaihtaa mieli-pidettään, ja jos nään Steven Richardsin painimassa kehässä todella hyvin, vaihdan kyllä mieli-pidettäni...
siihen asti ei tule tapahtumaan...
Voihan sitä aina vaihtaa mieli-pidettään, ja jos nään Steven Richardsin painimassa kehässä todella hyvin, vaihdan kyllä mieli-pidettäni...
siihen asti ei tule tapahtumaan...

Nyff. Mutta etkös aikasemmin sanonut, että et vaihda mielipiteitä. Kuten arvata saattaa, et ole nähnyt Richardsin ECW tai RTC aikojen matseja. Richardsia on nykyään aika vaikea nähdä tositoimessa WWE:ssä, koska hän on jobberi, mutta lataileppas miehen vanhempia matseja.
"The 619" kirjoitti:
Tottahan on, että Taker ei tosiaan nykyisellä gimmickillä voi ruveta jobbariksi, mutta haluaisitko sinä, että 14-vuoden uran kruunaa häviö jollekkin nuorelle painijalle (vaikka Heidenreich), kuin vaikka voitto Wrestlemaniassa Deadman gimmickin kanssa jostain hyvästä painijasta?
Eiköhän Deadman ole kruunauksensa ansainnut...


Jokaisen lähtevän main eventerin luonnollinen tehtävä on nostaa joku tilalleen. Se on bisneksen perusluonne. UT ei selvästikään ole näin tekemässä. Hän ei suostu jobbaamaan kunnolla, vaan hakee erikoisuuksia, jotta hänen ei tarvitse tulla selätetyksi tai luovuttaa.

Laji on mikä on. Voitoilla tai tappioilla ei ole väliä. Sillä mitä jää jäljelle on. Jos UTn ura on tosiaan riippuvainen siitä, että hän saa jälleen yhden WM-voiton, niin se on ollut aika surkea ura... ja niinhän se monelta kantilta katsottuna onkin ollut.
"Ares" kirjoitti:
"The 619" kirjoitti:
Tottahan on, että Taker ei tosiaan nykyisellä gimmickillä voi ruveta jobbariksi, mutta haluaisitko sinä, että 14-vuoden uran kruunaa häviö jollekkin nuorelle painijalle (vaikka Heidenreich), kuin vaikka voitto Wrestlemaniassa Deadman gimmickin kanssa jostain hyvästä painijasta?
Eiköhän Deadman ole kruunauksensa ansainnut...


Jokaisen lähtevän main eventerin luonnollinen tehtävä on nostaa joku tilalleen. Se on bisneksen perusluonne. UT ei selvästikään ole näin tekemässä. Hän ei suostu jobbaamaan kunnolla, vaan hakee erikoisuuksia, jotta hänen ei tarvitse tulla selätetyksi tai luovuttaa.

Laji on mikä on. Voitoilla tai tappioilla ei ole väliä. Sillä mitä jää jäljelle on. Jos UTn ura on tosiaan riippuvainen siitä, että hän saa jälleen yhden WM-voiton, niin se on ollut aika surkea ura... ja niinhän se monelta kantilta katsottuna onkin ollut.


hmm... miten tuohon enää vastaisi?
Taker ei ehkä ole ollut mikään mestarillinen painija, mutta muita asioita hänestä kyllä löytyy

Deadman-gimmickiä ei kellään muulla ole ollut, ja se tuo vähän vaihtelua muihin tylsiin gimmickeihin.
Itse katson paljon mielummin SmackDownia Takerin kanssa, kuin ilman.
Takerin uraan tullessa täytyy kuitenkin (ainakin minä) kunnioittaa häntä.
Kuka tahansa painija ei voi loistaa 14 vuotta yhtenä kirkkaimista painijoista.

Häneen en ainakaan minä ole kyllästynyt vieläkään, ja tuntuuhan se hienolta kun mies kehään kävelee!

Totuus näyttää vain olevan se, että vapaapaini on entistä enemmän menossa show'n puolelle kuin paini-taitojen puolelle.
Onhan se harmi, mutta kun halutaan tehdä painista show voittoisempaa, täytyy painijoilla olla hyvä gimmick tai hyvät mikki-taidot.

Takerilla ei minusta kauhean hyvät mikki-taidot ole, joten hyvä gimmick tulee kysymykseen.
Itse uskon kuitenkin, että Taker vie loppuun ainakin ensi vuoden Wrestlemanian. Siihen on vielä aikaa, ja uskon että hän vielä tulee myös häviämään nuorille lupauksille.
Mutta voihan nuoria lupauksia nostaa ylöspäin myös kesken ottelua välillä ottamalla turpaan joissain kohdissa, eikä vain tarvitse hävitä ottelua!?!?
Kuka tahansa painija ei voi loistaa 14 vuotta yhtenä kirkkaimista painijoista.

Eipä siihen muuta tarvita, kuin toimiva gimmick ja Vince McMahon. Sama pätee myös Hoganiin, mutta hänellä sentään oli karismaa.
"The 619" kirjoitti:
Kuka tahansa painija ei voi loistaa 14 vuotta yhtenä kirkkaimista painijoista.


Ei voikaan ja ilmeisesti ei myöskään UT. Hän ei ole koskaan ollut se isoin nimi ja hän on pysynyt siinä kannassakin vain sen takia, että silloin aikoinaan oli riittävän kalpea gimmickiinsä. Sitäkään hän ei enää ole.

Häneen en ainakaan minä ole kyllästynyt vieläkään, ja tuntuuhan se hienolta kun mies kehään kävelee!


"I didn't know wearing a suit was a skill."
-- Triumph the Insult Comic Dog, I Keed

Etkö ole vielä huomannut, että miehen heat loppuu tasan siihen, kun musiikki loppuu. Mitä se kertoo?

Totuus näyttää vain olevan se, että vapaapaini on entistä enemmän menossa show'n puolelle kuin paini-taitojen puolelle.


Krhm... WWE on menossa yhä enemmän show'n puolelle. Painitaidot ovat vielä kunniassa indyissa.

Mutta voihan nuoria lupauksia nostaa ylöspäin myös kesken ottelua välillä ottamalla turpaan joissain kohdissa, eikä vain tarvitse hävitä ottelua!?!?


Niin toki voisi... Mutta esim. hautasi täysin Cenan uuden finisherin heidän ensimmäisessä kohtaamisessaan. Niin tehdään uusia tähtiä... toki Cena on sittemmin itse haudannut itsensä huomattavasti paremmin.

UTsta on kyllä todennäköisesti se hyöty, että jos hän ei halua työskennellä Heidenreichin kanssa, Heidenreichia ei kohta enää nähdä... UTlla on vaikutusvaltaa... aivan liiankin kanssa.
- JBL ei osaa painia


- Ei osaakkaan, eikä niitä sen mikkipuheitakaan jaksa.

The Undertaker saisi minusta ottaa mestaruuden, ja tuoda siihen takaisin vähän uskoa


- Itse näkisin seuraavana WWE championina mielummin Big Show:n.

- Steven Richardsia en ikinä halua nähdä IC- mestaruus matsissa.


- IC-matsissa Richards voisi olla, mutta ei mestariksi.

- Kurt Angle on todellinen WWE:n kulta-painija! Mies ottaa iskuja pahannäköisesti ja osaa myös painia! Mestaruus hänelle!


- Angle on hyvä painija ja mikkitaidotkin ovat mukavaa luokkaa, niin miksipä ei Anglesta tehtäisi taas mestaria... heti Big Shown jälkeen . Niska ei vain kestä...

- RVD alkaa jo kyllästyttää. Mies on paininut samalla gimmickillä jo vuosia, eikö olisi aika vaihtaa? KYLLÄ


- Nykyinen on kyllä ihan hyvä, heel turni tosin voisi tehdä poikaa.

- Hollywood Hulk Hogan ei toivottavasti enää ikinä esiinny WWE:ssä.
Mies on liian vanha ja kankea jo.


- Olen kyllä erimieltä asiasta. Hoganin painitaidot eivät ehkä ole kummoiset, mutta mikkitaidot sitäkin paremmat. Karismaa on ja yleisönkin saa mukaansa (kukaan tuskin voi väittää, etteikö Hoganin viimeisimmällä visiitillä yleisössä olisi ollut "Hulk still rules" kylttejä?). Hogan takaisin WWE:hen (uskon näin vielä tapahtuvan)!

The Rock saisi palata takaisin, jos se olisi mahdollista. Mies on selvästi paras mikissä, ja on muutenkin karismaattinen painija


- On, Rockilla on karismaa, mutta Rockia tuntuu elokuvissa näyttely kiinnostavan enemmän ja nämä satunnaisetkin esiintymiset riittävät.

Heidenreichille haluaisin samanlaisen pushin kuin aikoinaan oli Lesnarilla.


- Painajainen!

...tuossa siis hieman omaa kantaani ja lopuksi: Olen samaa mieltä siitä, että jokaisen olisi pidettävä kiinni mielipiteistään... saahan niitä toki vaihtaa, mutta ei niin, että kun joku on erimieltä olet sinäkin heti.
Jaahas, että tämmöistä tällä kertaa. Itse en ole ikinä muuttanut mielipidettäni vain koska foorumin ns "isot" nimet ovat eri mieltä. Tai no, silloin n00bie -aikoina fanitin faceja ja vihasin heelejä, mutta se nyt on eri asia.

Nojoo, otetaanpa vähän kantaa näihin The 619:n mielipiteisiin:
- JBL ei osaa painia

Ei osaa, eikä ole ikinä osannutkaan. Gimmick tuntui alussa vähän kierrätykseltä, jos muistetaan 90-luvun tämä ilkeä finanssineuvoja, (Nimi ei nyt muistu) mutta nyt Bradshaw'ta jaksaa joten kuten katsella. Silti näkisin mielummin esim. Big Show'n mestarina.
- The Undertaker saisi minusta ottaa mestaruuden, ja tuoda siihen takaisin vähän uskoa

Minun mielestäni JBL on oikein uskottava mestari. Takerin ongelma on tämä yliluonnollisuus, minkä takia häntä ei ihan mestaruuksiin viitsisi päästää, koska hän ei voi hävitä uskottavasti, paitsi diskauksella. Takeria vastaan pitäisi saada joku Mordecain tyyppinen jätkä, joka on myös yliluonnollinen. Nämä Kane vs Taker -feudit olivat kyllä ehkä Takerin parhaita, juuri yliluonnolisuuden takia. 90-luvun Taker oli muutenkin paljon parempi, koska hänen ympärillään tuntui se yliluonnollisuus jotenkin paremmin kuin nykyään. Ne kaikki ruumispussit ynnä muut häröilyt=RATING$~!
- Steven Richardsia en ikinä halua nähdä IC- mestaruus matsissa.'

Nyt puhuit poju ittesi pussiin. Miksi et? Richardsin taidot ovat ihan kohdallaan, ainakin mitä RTC-aikoja kattelee. Olisi oikein hyvä, että saataisiin vähän uusia kasvoja IC-kamppailuun. Maven olisi toinen hyvä painija ko. divisioonaan.
- Kurt Angle on todellinen WWE:n kulta-painija! Mies ottaa iskuja pahannäköisesti ja osaa myös painia! Mestaruus hänelle!

Kurtin pitäisi ottaa järki käteen ja lopettaa, vielä kun kävelee. Vielä yksi loukkaantuminen, niin pyörätuoli saattaa kutsua. Kurt sopisi hyvin Stone Cold -tyyppiseksi, tai toimia Lutherin managerina. GM:ksi en häntä päästäisi, koska Teddy Long on paras GM pitkiin aikoihin. Longilla on karismaa, ja häntä jaksaa muutenkin kuunnella. Hän on itse asiassa SD:n tähänastisesti paras GM.
- RVD alkaa jo kyllästyttää. Mies on paininut samalla gimmickillä jo vuosia, eikö olisi aika vaihtaa? KYLLÄ

Amen, man. RVD on ihan hyvä painija, mutta tässä lähiaikoina hänen matsinsa ovat muuttuneet aika liukuhihnamaisiksi. Heelturn olisi oikein piristävää hänelle.
- Hollywood Hulk Hogan ei toivottavasti enää ikinä esiinny WWE:ssä.
Mies on liian vanha ja kankea jo.

Samaa mieltä. En ole ikinä oikein pitänyt Hoganista, ehkäpä hänen elämää suuremman egonsa vuoksi. Joskus 80-luvulla hän saattoi mennä vielä hyvänä painijana, kun vain muutaman 80-luvun matsin olen häneltä nähnyt, mutta nykyään Hogan ei todellakaan kiinnosta. Viimeinen naula Hoganin kehnon comebackin arkkuun oli tuo kerrassaan naurettava Mr America -tempaus. Täysin hölmöä oli myös tuo "I'm NOT Hulk Hogan!" -pelleily, ei sitä enää kukaan jaksanut.
- The Rock saisi palata takaisin, jos se olisi mahdollista. Mies on selvästi paras mikissä, ja on muutenkin karismaattinen painija.

Karismaa Rockilla on paljon, mutta hän on aikansa elänyt. Nuo välivisiitit tuovat välillä oikein hyvää piristystä WWE:hen, mutta joku pienoinen feudi jonkun kanssa saattaisi olla hyvä. HoF:ssa hän tulee varmasti olemaan, hyvä niin, sinne hän kuuluu!
- Heidenreichille haluaisin samanlaisen pushin kuin aikoinaan oli Lesnarilla.

HELL NO!! IMO täysin tyhmä idea. Heidenreich on jo loukkaannuttanut Haasin ja Richardsin, jälkimmäisellä kävi törkeän hyvä tuuri, ettei sattunut mitään pahempaa. Heidenreich on aivan surkea painija, Taker on nyt seuraavana vaaravyöhykkellä, toivotaan vaan, ettei Heidenreich passita häntäkin sairaalaan. Jos häntä voisi nimittää kahdella sanalla, sanoisin, että hän on Kävelevä Katastrofi.

Joo, siinä oli minun mielipiteeni näistä painijoista. Itse en kovin tiuhaan mielipiteitä vaihda, ehkä JBL on poikkeus.
Nojoo, otetaanpa vähän kantaa näihin The 619:n mielipiteisiin:
- JBL ei osaa painia

Ei osaa, eikä ole ikinä osannutkaan. Gimmick tuntui alussa vähän kierrätykseltä, jos muistetaan 90-luvun tämä ilkeä finanssineuvoja, (Nimi ei nyt muistu) mutta nyt Bradshaw'ta jaksaa joten kuten katsella. Silti näkisin mielummin esim. Big Show'n mestarina.

Ilkeä verotarkastaja oli nimeltään IRS, Irwin R. Schyster.
JBL:n gimmick on eräänlainen Dibiasen ja IRS:n gimmickin ristisiitos.
Million Dollar Man hänestä tulee pakostikin mieleen, mm. musta avustaja ja rahalla pröystäilyä.

Itsekin toivoisin Show'n vievän tittelin seuraavaksi. Paluunsa jälkeen osoittanut, että on hyvä facenakin edelleen.
Totuushan on, että hän on kokoisekseen varsin hyvä ja viihdyttävä kehässä. Ja nykyinen kaljupää-look senkun lisää pelottavuutta ja karismaa ulkonäköön.
JBL:n gimmick on eräänlainen Dibiasen ja IRS:n gimmickin ristisiitos.

Pikemminkin Stan Hansenin ja Ted DiBiasen. Hän on siis rahakas mies, jolla on tummaihoinen palvelija ja on muutenkin hyvin vaikutusvaltainen. Stan Hansen tulee taas mukaan hänen Texasmaisella aksentilla ja cowboyn eleillä, jotka tulevat myös esille ottelumuodoissa (Bull-rope match). Itseasiassa, tuo ottelumuoto olikin Hansenin bravuuri.
No tässä on asioita mistä minulla on vankka mielipide:

- Hollywood Hulk Hogan on tämän alan parhain, suurin, no en keksi enempää synonyymejä, mutta kuitenkin se Best of the Best.

- JBL:ssä riittää karismaa, mutta painitaidot eivät riitä Main Eventteriksi. US-vyö sopisi hänelle paremmin.

- Hogan on paras nimi kautta aikojen, niin Undertaker on tämän hetken paras. Hoganin jälkeen toisiksi paras nimi wrestlingissä ikinä.

- Kurt Angle on paras painija WWE:ssä, jolle sopii sekä face, että heel-kasvot.

- Triple H on yksi parhaista faceista, mitä olen koskaan nähnyt. Vuosi 2002 alku järisytti minut.
- Tulevaisuuden kolme kovinta nimeä:

1. Randy Orton
2. AJ Styles
3. Sonjay Dutt

- Maailman paras ja mieluisin stable: Team Canada

- Uusi US-vyö on aivan hirveä

- WWE:ssä on liian vähän porukkaa indyistä

- Nunziolle pitäisi antaa kunnolla pushia
"Vega" kirjoitti:
No tässä on asioita mistä minulla on vankka mielipide:

- Hollywood Hulk Hogan on tämän alan parhain, suurin, no en keksi enempää synonyymejä

Parhain ja suurin synonyymejä? Mark Henry=Paras? Yeah, rrrraight...

Noh, itse en kyllä ainakaan myönnä vaihtaneeni mielipidettä kenestäkään painijasta kenenkään "ison nimen" mielipiteen takia. Niin on toki käynyt useastikin, että olen kuullut kehuttavan jotain tuntematonta indytähteä, kiinnostunut kaverista puheiden perusteella, ladannut jonkun kaverin ottelun, ja sitä kautta huomannut tyypin taidot. Mutta se taas ei liity tähän mitenkään...
"Henkka" kirjoitti:
"Vega" kirjoitti:
No tässä on asioita mistä minulla on vankka mielipide:

- Hollywood Hulk Hogan on tämän alan parhain, suurin, no en keksi enempää synonyymejä

Parhain ja suurin synonyymejä? Mark Henry=Paras? Yeah, rrrraight...


Nyt en kyllä tajunnu... Siis jos minusta Hogan on tämän alan paras nimi koskaan, niin mitä väliä. Ja mitä mä nyt Mark Henrystä menin puhumaan? En yhtikäs mitään, joten selvennäpäs vähän.
Kyse oli kai siitä, että sanoit sanojen "parhain" ja "suurin" olevan synonyymejä. Mark Henryn parhautta ei kukaan sinun mielipiteeksesi väittänytkään, kunpahan Henkka näköjään huomasi että sanoilla on useampia merkityksiä..

Vega: "Hogan on maineeltaan suurin / alan suurin tähti / tms., siis paras."
Henkka: "Mark Henry on fyysisesti suurin. Siispä paras?"

Ja lisäksi voidaan kertoa, että Hoganin parhautta ei pidetä täällä erityisen kiistattomana tosiasiana, eli varmaankin joudut vastaamaan mielipiteestäsi vielä jollekulle.
Sekaannus selvitetty!
Millä mittapuulla Mark Henry on suurin?? Paras se kyllä on, tai siis ainakin ihku!
"Hyrkanos" kirjoitti:
Millä mittapuulla Mark Henry on suurin?? Paras se kyllä on, tai siis ainakin ihku!


Massaa kaverilla on varmastikin eniten koko RAW:n rosterista.
Nyt siis puhuttiin(Henkka ja Sarppi puhuivat) fyysisesti suurimmasta, ei siitä kuka on tekojensa ja saavutustensa puolesta suurin.
Offtopiccia: Enpä usko, että tämä(kään) foorumi olisi näin suosittu, jo itse Hulkster ei olisi tuonut alaa kuuluisuuteen. Ja nyt ärsyttää, kun "maailman kaikkien aikojen parhaat painijat"- tyyppisissä keskustelijoissa mainitaan vain jotain Randy Ortonia ja AJ Styleseja. (No okei, okei, onhan siellä muitakin, joista pidän mm. Ric Flair, mutta silti Hogan on unohdettu)
"Vega" kirjoitti:
Offtopiccia: Enpä usko, että tämä(kään) foorumi olisi näin suosittu, jo itse Hulkster ei olisi tuonut alaa kuuluisuuteen. Ja nyt ärsyttää, kun "maailman kaikkien aikojen parhaat painijat"- tyyppisissä keskustelijoissa mainitaan vain jotain Randy Ortonia ja AJ Styleseja. (No okei, okei, onhan siellä muitakin, joista pidän mm. Ric Flair, mutta silti Hogan on unohdettu)


Ei kukaan voi vähätellä Hoganin suorituksia. Mutta kuitenkin Hulkster on menneisyyttä, ja Orton sekä AJ ovat tulevaisuutta.
"Hatebreeder" kirjoitti:
"Vega" kirjoitti:
Offtopiccia: Enpä usko, että tämä(kään) foorumi olisi näin suosittu, jo itse Hulkster ei olisi tuonut alaa kuuluisuuteen. Ja nyt ärsyttää, kun "maailman kaikkien aikojen parhaat painijat"- tyyppisissä keskustelijoissa mainitaan vain jotain Randy Ortonia ja AJ Styleseja. (No okei, okei, onhan siellä muitakin, joista pidän mm. Ric Flair, mutta silti Hogan on unohdettu)


Ei kukaan voi vähätellä Hoganin suorituksia. Mutta kuitenkin Hulkster on menneisyyttä, ja Orton sekä AJ ovat tulevaisuutta.


Juuri näin.

Missäs muuten AJ Stylesia ja Ortonia on sanottu kaikkien aikojen parhaiksi?
"Captain Charisma" kirjoitti:
"Hatebreeder" kirjoitti:
"Vega" kirjoitti:
Offtopiccia: Enpä usko, että tämä(kään) foorumi olisi näin suosittu, jo itse Hulkster ei olisi tuonut alaa kuuluisuuteen. Ja nyt ärsyttää, kun "maailman kaikkien aikojen parhaat painijat"- tyyppisissä keskustelijoissa mainitaan vain jotain Randy Ortonia ja AJ Styleseja. (No okei, okei, onhan siellä muitakin, joista pidän mm. Ric Flair, mutta silti Hogan on unohdettu)


Ei kukaan voi vähätellä Hoganin suorituksia. Mutta kuitenkin Hulkster on menneisyyttä, ja Orton sekä AJ ovat tulevaisuutta.


Juuri näin.

Missäs muuten AJ Stylesia ja Ortonia on sanottu kaikkien aikojen parhaiksi?


No okei, ei ehkä AJ:ta, mutta Ortonia ylistetään jumalaksi supermarkkejen keskuudessa. Eivätkä pojat ole kuullutkaan Hoganista.
"Vega" kirjoitti:
"Captain Charisma" kirjoitti:
"Hatebreeder" kirjoitti:
"Vega" kirjoitti:
Offtopiccia: Enpä usko, että tämä(kään) foorumi olisi näin suosittu, jo itse Hulkster ei olisi tuonut alaa kuuluisuuteen. Ja nyt ärsyttää, kun "maailman kaikkien aikojen parhaat painijat"- tyyppisissä keskustelijoissa mainitaan vain jotain Randy Ortonia ja AJ Styleseja. (No okei, okei, onhan siellä muitakin, joista pidän mm. Ric Flair, mutta silti Hogan on unohdettu)


Ei kukaan voi vähätellä Hoganin suorituksia. Mutta kuitenkin Hulkster on menneisyyttä, ja Orton sekä AJ ovat tulevaisuutta.


Juuri näin.

Missäs muuten AJ Stylesia ja Ortonia on sanottu kaikkien aikojen parhaiksi?


No okei, ei ehkä AJ:ta, mutta Ortonia ylistetään jumalaksi supermarkkejen keskuudessa. Eivätkä pojat ole kuullutkaan Hoganista.


Mikä Hoganista tekee mahtavan painijana saati sitten ihmisenä?
Sekö, että hän kankea ja hidas paskasäkki, jonka karismaattisuus on yliarvostettua? Vaiko se, että hän on itsekeskeinen ja rahanahne paska?

Äläkä ala selittämään Hoganin vaikutuksesta koko alaan. Vince olisi voinut noukkia ihan kenet tahansa AWA:n midcardista lihaksia näyttelemään WWF:ään.
Näinpä, mutta kyllä Orton on tämän hetken suurin tulevaisuuden lupaus, siihen kukaan ei voi sanoa mitään. Syön pääni, jos mies ei ikinä tule pääsemään HoF:iin, ja AJ on myös kovaa kamaa tulevaisuudessa. Myöskin Sonjay Dutt voi päästä pitkälle.

Jos nyt puhutaan siitä, että kuka rakastaa lajia sydämmestään ja on antanut sille kaikkensa, Hogan on viimeisiä listalla.
"Genghis Khan" kirjoitti:

Massaa kaverilla on varmastikin eniten koko RAW:n rosterista.
Nyt siis puhuttiin(Henkka ja Sarppi puhuivat) fyysisesti suurimmasta, ei siitä kuka on tekojensa ja saavutustensa puolesta suurin.


Big show, Viscera, Rosey(?). Ihmetytti että onko se yleensä MILLÄÄN tavalla suurin. Toisaalta jos WWE:n pitäs siitä tehdä suurin, niin sille keksittäs oma luokkansa. vaikka paksureitisin.
"Hatebreeder" kirjoitti:
Jos nyt puhutaan siitä, että kuka rakastaa lajia sydämmestään ja on antanut sille kaikkensa, Hogan on viimeisiä listalla.


Tässä on loistava esimerkki näistä "smarkeista". Lukekaa nyt nuo kaksi Hatebreederin viestiä. Ensimmäisen ja toisen viestin välillä sanoma muuttuu täysin Gengis Khanin viestin takia.

BTW: Olin kirjoittamassa tähän, että lopetetaan off-topik, mutta tämähän on "Ihmisten turhan helppo kääntyminen" ja Hatebreederin viestit sopivat loistaviksi esimerkeiksi.

Mielipiteestäni en luovu, Hulk on paras. Piste.
"Vega" kirjoitti:
"Hatebreeder" kirjoitti:
Jos nyt puhutaan siitä, että kuka rakastaa lajia sydämmestään ja on antanut sille kaikkensa, Hogan on viimeisiä listalla.


Tässä on loistava esimerkki näistä "smarkeista". Lukekaa nyt nuo kaksi Hatebreederin viestiä. Ensimmäisen ja toisen viestin välillä sanoma muuttuu täysin Gengis Khanin viestin takia.


Mitä??

"Hatebreeder" kirjoitti:
Ei kukaan voi vähätellä Hoganin suorituksia. Mutta kuitenkin Hulkster on menneisyyttä, ja Orton sekä AJ ovat tulevaisuutta.



"Hatebreeder" kirjoitti:
Näinpä, mutta kyllä Orton on tämän hetken suurin tulevaisuuden lupaus, siihen kukaan ei voi sanoa mitään. Syön pääni, jos mies ei ikinä tule pääsemään HoF:iin, ja AJ on myös kovaa kamaa tulevaisuudessa. Myöskin Sonjay Dutt voi päästä pitkälle.

Jos nyt puhutaan siitä, että kuka rakastaa lajia sydämmestään ja on antanut sille kaikkensa, Hogan on viimeisiä listalla.


Mielestäni mielipiteeni ei ole muuttunut noissa missään kohtaa...?
Kuitenkin kanta Hoganissa on ekassa viestissä hyvä ja toisessa huono. Ja siinä välissä Gengis ehti sanoa, että hän on huono, niin heti minuutin päästä sinä menet vastaamaan saman lailla. Gotcha!

Gengis sattuu olemaan vaikutusvaltaisempi ja kokeneempi foorumilla kuin minä niin kyllähän sen ymmärtää. Neuvo kaikille, lukekaa Lumihiutaleen ensimmäinen viesti ja tulkaa sen jälkeen tänne lukemaan nämä.
1. En sanonut Hoganin olevan hyvä, sanoin ettei kukaan voi vähätellä niitä suorituksia, eli toisin sanoen hän on tehnyt kaiken, ja toisessa sanoin että mies ei rakasta lajia muun kuin rahan takia.
2. Viesti on kirjoitettu minuutti Geishisin viestin jälkeen, ja ajattelet että ehdin lukea GK:n viestin ja kirjoittaa oman siinä ajassa niin sanon että hyvää huomenta.
3. Kunpaan toinen viestini sopii paremmin, GK:n vai sinun viestiisi? Kun kirjoitin sitä, en ollut edes nähnyt tuota Geishis Khanin viestiä.
"Hatebreeder" kirjoitti:
1. En sanonut Hoganin olevan hyvä, sanoin ettei kukaan voi vähätellä niitä suorituksia, eli toisin sanoen hän on tehnyt kaiken, ja toisessa sanoin että mies ei rakasta lajia muun kuin rahan takia.
2. Viesti on kirjoitettu minuutti Geishisin viestin jälkeen, ja ajattelet että ehdin lukea GK:n viestin ja kirjoittaa oman siinä ajassa niin sanon että hyvää huomenta.
3. Kunpaan toinen viestini sopii paremmin, GK:n vai sinun viestiisi? Kun kirjoitin sitä, en ollut edes nähnyt tuota Geishis Khanin viestiä.


Okei, okei sä sait luovutusvoiton. Olisin toivonut tästä ehkäpä jotain matsia. Mutta jos Hulksterista haluat puhua, niin perustelen mielelläni kantani.

Sori offtopik.

Minuutti on pitkä aika, siinä ajassa ehdit kerran tai kaksi soittaa "Kilauta kaverille"- puhelua. Jos haluat tietää mitä muuta minuutissa ehtii tehdä niin ota yhteyttä.

Hulk on paras, aina ja ikuisesti.
"Vega" kirjoitti:
Minuutti on pitkä aika, siinä ajassa ehdit kerran tai kaksi soittaa "Kilauta kaverille"- puhelua. Jos haluat tietää mitä muuta minuutissa ehtii tehdä niin ota yhteyttä.


Ottaen huomioon, että eroa oli mahdollisesti voinut olla vaikka 5 sekunttia, on erittäin pieni mahdollisuus että kyseessä olisi ollut tasan minuutti. Mutta se siitä.
"Vega" kirjoitti:
"Hatebreeder" kirjoitti:
1. En sanonut Hoganin olevan hyvä, sanoin ettei kukaan voi vähätellä niitä suorituksia, eli toisin sanoen hän on tehnyt kaiken, ja toisessa sanoin että mies ei rakasta lajia muun kuin rahan takia.
2. Viesti on kirjoitettu minuutti Geishisin viestin jälkeen, ja ajattelet että ehdin lukea GK:n viestin ja kirjoittaa oman siinä ajassa niin sanon että hyvää huomenta.
3. Kunpaan toinen viestini sopii paremmin, GK:n vai sinun viestiisi? Kun kirjoitin sitä, en ollut edes nähnyt tuota Geishis Khanin viestiä.


Okei, okei sä sait luovutusvoiton. Olisin toivonut tästä ehkäpä jotain matsia. Mutta jos Hulksterista haluat puhua, niin perustelen mielelläni kantani.

Sori offtopik.



Minuutti on pitkä aika, siinä ajassa ehdit kerran tai kaksi soittaa "Kilauta kaverille"- puhelua. Jos haluat tietää mitä muuta minuutissa ehtii tehdä niin ota yhteyttä.

Hulk on paras, aina ja ikuisesti.


Väärin.

Hulk Hogan ei ole paras, Hogan on kyllä karismaattinen ja nostanut alaa ylöspäin, mutta hän ei ole osannut muuta kuin brawlata tylsästi. Hän jätti WWF:n silloin, mutta se pärjäsi ilman häntä hyvin, jos joku on paras niin Stone Cold Steve Austin.
Väärin.

Hulk Hogan ei ole paras, Hogan on kyllä karismaattinen ja nostanut alaa ylöspäin, mutta hän ei ole osannut muuta kuin brawlata tylsästi. Hän jätti WWF:n silloin, mutta se pärjäsi ilman häntä hyvin, jos joku on paras niin Stone Cold Steve Austin.


Mielipide kysymys, mutta jos painitaidoista parhaita haetaan, niin eikö WWE:tä silloin edustaisi Kurt Angle, Bret Hart, Chris Benoit jne. Hogan on ollu lempipainijani siitä asti kun wrestlingiä aloin seurata, hänen otteluissaan on aina loistava tunnelma. Myönnän ettei Hogan painillisesti edusta WWE:n huippua, muttei myöskään häntäpäätä.

Jos haluat Austinia ja Hogania verrata niin tässä on kantani. Hogan on mielestä karismaattisempi kuin Austin. Hogan on parempi kehässä kuin Austin. Hogan on vahvempi kuin Austin. Mutta myönnän, että Austin on reilusti Hulkia mikkitaidoissa parempi. Pidän kuitenkin Hoganista enemmän kuin Austinista. Austin ei ole huono, sitä en sano, mutta ei kyllä itse Hulksterille, legendojen legendalle mahda yhtikäs mitään. Mielestäni Austin osa ainoastaan face-roolin hyvin ja hän heelinä on aivan karmeata katseltavaa. Hogan taas on loistava facena ja lähes yhtä hyvä heelinä (varsinkin nWo aikoina).

Lisäksi monet tuntevat WWE:n, TNA:n ja kaikki federaatiot nimenomaan Hulk Hoganin nimellä. Olen useasti kuullut Hulk Hogan-painista.
"Vega" kirjoitti:
Jos haluat Austinia ja Hogania verrata niin tässä on kantani. Hogan on mielestä karismaattisempi kuin Austin. Hogan on parempi kehässä kuin Austin. Hogan on vahvempi kuin Austin. Mutta myönnän, että Austin on reilusti Hulkia mikkitaidoissa parempi. Pidän kuitenkin Hoganista enemmän kuin Austinista. Austin ei ole huono, sitä en sano, mutta ei kyllä itse Hulksterille, legendojen legendalle mahda yhtikäs mitään. Mielestäni Austin osa ainoastaan face-roolin hyvin ja hän heelinä on aivan karmeata katseltavaa. Hogan taas on loistava facena ja lähes yhtä hyvä heelinä (varsinkin nWo aikoina).

Hulk Hogan parempi kehässä kuin Stone Colde f'n Steve Austin? WTF?

Austin on kyllä tällä hetkellä kamalassa kunnossa ja ring rustia on varmasti niin perkuleesti, mutta oletko nähnyt Austinin matseja 90-luvun alun WCW:stä tai 90-luvun puolenvälin WWF:stä? Austin oli silloin parhaimmillaan. Vaikka ei mikään Bret Hart ollutkaan taidoiltaan niin varsin monipuolinen painija kuitenkin. Brawlaaminen on aina ollut hänen päätyylinsä ja se korostui entisestään niskavamman(SSLam 1997) takia. Vamman takia hän joutui rajoittamaan kehätyöskentelyään, mutta siltikin hän oli Hulkia huomattavasti parempi kehässä 90-luvun lopussa ja 2000-luvun alussa.
Täytyy kuitenkin muistaa, että Hulk on ollut koko uransa yhtä huono taidoiltaan. Nuoruudessa hänellä oli varmasti nopeutta ja notkeutta enemmän mutta silti taidot ovat läpi hänen uransa olleet todella heikot.

Mielipiteitä tai ei, mutta tosiasioita ei pidä kumota niiden varjolla.
No joo, ehkä tuli sanottua vähän liikaa. Austin kyllä on parempi kehässä kuin Hogan, mutta äsken taisin tarkoittaa, että jos nyt herrat matsaisivat, niin Hogan varmasti voittaisi.

Mutta lopetaan off-topik.
"Vega" kirjoitti:
jos nyt herrat matsaisivat, niin Hogan varmasti voittaisi.


Jos kuitenkin jatketaan sen verran, että kysyn mitä mahdat tällä oikein tarkoittaa? Jotenkin meni ohi ja pahasti.

Vähän selvennystä jos saisi siis, kiitos.
"Vega" kirjoitti:
No joo, ehkä tuli sanottua vähän liikaa. Austin kyllä on parempi kehässä kuin Hogan, mutta äsken taisin tarkoittaa, että jos nyt herrat matsaisivat, niin Hogan varmasti voittaisi.

Mutta lopetaan off-topik.


Tuokin tarkoitti? Se on
Spoilerkäsikirjoitettua
. He voivat päättää kumpi tahansa voittaa, jos tiesit.
Showpaini on käsikirjoitettua, hyvin näyteltyä kansanviihdettä. Sitä voisi yhtä hyvin verrata teatterikouluun. Menet opistoon kolmeksi vuodeksi, valmistut ja ura pienissä/suurissa piireissä avautuu. Jos joku on voittanut enemmän mestaruuksia kuin toinen, tekeekö se hänestä paremman? Ei. Jos toinen painija on voittanut toisen painijan kymmenen kertaa ja voittanut monta turnausta, tekeekö se hänestä paremman? Ei. Jos toinen painija tekee hienoja liikkeitä kehässä ja toinen ei, tekeekö se hänestä paremman painitaidoiltaan? Ei, vaikkakin "blast from the past" poikkeuksia löytyy paljon. Joillain vain ei ole painitaitoja ja jotkut eivät pääse näyttämään niitä. Kaikki riippuu gimmickistä, käsikirjoitutiimistä ja siitä, mikä on parasta bisnekselle.

Nyt tajuat peruspointin. Hyvä.

Jos haluat Austinia ja Hogania verrata niin tässä on kantani. Hogan on mielestä karismaattisempi kuin Austin. Hogan on parempi kehässä kuin Austin. Hogan on vahvempi kuin Austin. Mutta myönnän, että Austin on reilusti Hulkia mikkitaidoissa parempi. Pidän kuitenkin Hoganista enemmän kuin Austinista. Austin ei ole huono, sitä en sano, mutta ei kyllä itse Hulksterille, legendojen legendalle mahda yhtikäs mitään. Mielestäni Austin osa ainoastaan face-roolin hyvin ja hän heelinä on aivan karmeata katseltavaa. Hogan taas on loistava facena ja lähes yhtä hyvä heelinä (varsinkin nWo aikoina).

Missä logiikka?

a) Karismaa on miltei mahdoton mitata. Jos toinen saa kovemmat popit kuin toinen, silloin hän on karismaattisempi? Ei. Kaikki riippuu siitä, miten yhtiö mainostaa painijaa ja miten yhtiö haluaa kasvattinsa esille. Heistä kumpikin oli isossa roolissa. Kummallekkin annettiin tilaisuus loistaa, kumpikin osasi hommansa, mutta kumpi osasi paremmin? Miten lähdet vertaamaan perseennuolija Patriot gimmickiä, kaljaa kittaavaan maajunttiin?

b) Hogan parempi kehässä kuin Austin. Tuossa on enemmän järkeä, kuin Suomen SUPO ratkaisussa. Jos lähdet vertaamaan '97 ja eteenpäin aikaista Austinia ja Hogania, niin siinä voi olla kokemattomalle silmälle järkeä. Mutta jos tosiaan sanot, että "Ringmaster" Steve Austin oli huonompi painija kuin Hogan... sama milloin, oli sitten 70/80/90 -luvulla, niin päässä on selvästi liikaa ilmaa. Austinin painitaidot olivat erinomaiset WCW:ssä sekä WWF:ssä alkuaikoina, kunnes sattui pieni erehdys ja painityyli vaihtui totaalisesti. Sinäänsä tuo on hieman ironista, sillä ensiksi Owen joutui vaihtamaan painityyliään totaalisesti, luchasta mattomestariin ja sitten hänen erehdyksen takia toinen painija joutui vaihtamaan painityyliään totaalisesti. Mutta, tässä tulee vielä esille toinen kysymys, olisiko Austinista tullut niin isoa nimeä mattopainijana (olettaen että SS'97:n botchia ei olisi tapahtunut), brawl -painotteisessa yhtiössä? Think not.

c) Hogan on vahvempi kuin Austin. Näin pääsemme alkupromotuksen pariin. Pitääpi siis lainata omaa tekstiä.

"Puolijumala Wankie" kirjoitti:
Jos joku on voittanut enemmän mestaruuksia kuin toinen, tekeekö se hänestä paremman? Ei.

Sama pätee whatever voimaskabaan. Luultavimmin Reiskalla on enemmän habaa, kuin esim. Kurt Anglella tai jollain muulla HW -sarjan heebolla, mutta kayfabekuplaa ei puhkaista kun kamerat ovat olan takana. Jos WWE:n mainos sanoo, että Brock vetelee kotona 300 kilon sarjoja punteilla, niin tarkoittaako se "oikeasti" sitä? Hey, kuka sanoi ettei TV:ssä saa valehdella? Whaaaaat? Oletko sanomassa, että Ridge ei pettänyt Brookea oikeasti? Voi kyynel. =(

/me vetää ranteet auki

d) Austin on reilusti Hulkia mikkitaidoissa parempi. Ja sitten kun päästään ainoaan "verrattavaan" tapaukseen, niin oma suosikki antaa periksi? Jos minulta kysytään, niin menisin sijoittamaan Hoganin "turpaan tulee pahiz, koska olen amerikkalainen ja amerikkalaisten henki on takanani" -promotukset, Austinin "Mitääääääääh? Kaljaaa kaljaa kaljaa" -promojen eteen. Kyllä, mielestäni "veliseni > mitä". He olivat kummatkin hyvin perinteisiä promottajia. Kumpikin hallitsi yhden osa-alueen. Hulk on erinomainen babyface hypettäjä, Austin taas vitsiniekka. Turha heitä verrata, sillä kun otetaan mukaan vielä Flair, niin hän hallitsee nuo kummatkin + hän osaa ottaa mukaan myös draaman. Ha.

e) Hogan vetää paremmin roolit. Nauran tuolle, ha! Hogan osasi vetää vain facea, eikä sitäkään kovin hyvin. Hogan ei olisi ollut mitään ilman monster-heelejä. Hänen vastustajansa tekivät hänestä niin overin yleisölle. Ensinnäkin olivat kirjaimellisesti monster-heelit: Andre the Giant, Yokozuna ja Bundy. Heidän lisäksi oli mm. Roddy Piper ja Ted DiBiase takomassa Hoganin Patriot -gimmickiä mahdollisimman ylös. Heidän takia Hogan oli niin "IN". Vaikka hän huijasi WMIV -tapahtumassa Andrea vastaan, yleisö hurrasi kuin sokea rotta läjälle paskaa. Ja vielä sanot, että Austin veti huonosti heel-roolia? Huoh, sitä Austin juuri veti paremmin. Ylivoimaisesti yhtiön vihatuin kaveri sen jälkeen kun hän meni Vincen kanssa yhteen... ja ylivoimaisesti yhtiön rakastetuin kaveri, kun hän kääntyi Vinceä vastaan. Mitä tuosta voi päätellä? Aivan. Austin ei myöksään tarvinnut kymmeniä jobbari pilvenpiirtäjapainijoita saadakseen itsensä esille.

Olin lopettamassa tätä ranttia tähän, mutta sitten huomasin esikatselun jälkeen, että Vega taas pätee parastaan.

jos nyt herrat matsaisivat, niin Hogan varmasti voittaisi.

Huoh. Jos WWE taas sanoo, että tuo mies on saletisti hot, niin se ei tarkoita sitä "oikeasti". Jos tässä tosiaan viittasit oikeaan elämään, niin miten voit uskoa, että 60 -vuotias ikäloppu, joka pumppasi lihaksensa hormooneilla voittaisi alkoholistin, jolla on kattava rikosrekisteri ja tunnetusti osaa olla harvinaisen agressiivinen? Jos luulet, että Hulk vetää Hulk-upit sen jälkeen, kun saa kaljapullosta päähän, niin be my guest. Siinä ei "What'cha gonna do brotherit" enään auta, kun ollaan tajuttomana baarin lattialla.

[/rant]
Ei helvetti mä nauroin

Kuules, brother. Hogan ei ole 60 vuotta vaan 51, brother. Hogan toi tän alan julkisuuteen ja jos joltain kysytään

"Mikä laji se olikaan.. venaa siin ne näytteli ja hakkas jollai tuoleil ja roskiksen kansilla..."
"Ai se, se, se mis oli se Hulk Hogan. Joo mä tykkäsin siit Hoganist"
"Ai, niin se!"

Jos paini kerta on käsikirjoitettua niin miksi väitätte Austinin sitten olevan Hogania parempi, brothers?

"What you gonna do brothers, when all these Hulkamaniacs RUN'S WILD ON YOU!!!!!!" > "And that's the bottom line, because Stone Cold said so!"

Mikä perseennuolija Hogan oli?

Steve Austin on voittanut enemmän mestaruuksia kuin Hogan, mutta ei ole niin vahva kuin hän!



Loppuun vielä Hoganin ja Austinin tappelu kapakassa:

"Austin ottaa kaljapullon ja yrittää lyödä sillä Hulkia, Hogan kuitenkin estää lyönnin ja iskee Austinia kolme kertaa naamaan. Spurgut baarissa laskevat "ONE...TWO...THREE!!" Austin ei vielä kaadu vaan aloittaa pystypainin.. Hogan näyttää lihaksensa ja heittää Austinin baarin toiseen nurkkaan! Spurgut tulee auttamaan kaveriansa ja yrittävät hakata Hoganin, Hogan kuitenkin pistää heille kaikille turpaan, koska on sattunut syömään vitamiineja ja rukoillut. Kun taas spuget ovat vetäneet koko elämänsä vain pelkkää bisseä. Austin katsoo Hogania pelästyneenä, samalla Hogan esittelee vastustajalleen lihaksiaan. Hogan huutaa Austinille "What you gonna do when all my Hulkamaniacs run's wild on you!!!" Austin kaivaa vaikut korvastansa ja huutaa "WHAT?!?" Hogan nostaa Austinin ylös ja heittää päin spurguja. Spuget heittävät Austinin takaisin Hulkia päin ja Austin kaataa Hulkin pyykkärilä maahan. Austin innostuu ja pyytää spugeja heittämään parit bisset. Samaan aikaan Hulkster on noussut ylös ja hän on saanut HULKIT!!!!!!!! Austin kääntyy, Hogan ottaa häneltä bissen, ottaa siitä pienet huikat ja sylkäisee nesteet Austinin naamaan!! Hogan tönäisee Austinin taas spugejen luo ja spurgut heittävät Austinin tietenkin takaisin. Hogan vetää Big Bootin! Hogan menee spurgujen luo ja nostaa heidän läheltään pienen vauvan olakpäällensä. Hogan pyytää baarimikkoa ottamaan kuvan ja baarimikko suostuu. Sitten Hogan keskittyy taas Austiniin ja tekee hänelle Leg Dropin! Hogan sitoo ja portsari tulee laskemaan.. Yksi...kaksi...kolme!!!! Hogan voittaa!!!

Nämä kaikki tuli kirjoitettua parin ölpän jälkeen joten älkää ihmetelelkö, brothers.
kuva
Taisit omaksua Hoganin itseesi liiankin hyvin vai?

Ensinnäkin Hoganilla ei ole paljoakaan kokemusta OIKEISTA tappeluista vain "painista" jos siitäkään, toisin kuin Austin joka on ollut vähän väliä tappeluissa mukana ja saanut syytteitä siitä ja ties mistä muusta.

Toiseksi Hogan on vanha pieru joka on pumpannut itseensä liikaa steroideja ja sen takia on rupsahtanut aika paljon. Hänellä on ehkä suuret lihakset mutta ne eivät aina takaa suuria voimia tai suurta kestävyyttä missään. Toki Hoganilla on voimaa, mutta tarpeeksi känninen Austin ottaa kalja pullon ja särkee sen Hoganin päähän milloin vain. Sen jälkeen ei paljon mitään Hulkuppeja tehdä.

Kolmanneksi Austin on nuorempi joten hänen fyysinen kuntonsa on parempi (parempi ja paremi) kuin Hoganin joten luultavasti Hulkki hyytyy jo muutaman lyönnin jälkeen. Sekä Austin on varmaan aika hurjistunut näky kun örveltää kännissä toisin kun nolo Hogan joka yrittää vääntää jotain Hulkuppia samaan aikaan kun Austin jakaa iskuja, huonostihan siinä käy Hoganille.

Neljänneksi miksi ihmeessä Hogan alkaisi mitään painiliikettä yrittämään tai jotain hänen omaa trademark liikettä Austiniin kun herrat ottavat yhteen vaikka baarissa. Ei paljon painiliikkeistä ole apua kun sinua täräytetään nyrkillä naamaan (no jos osaa jotain, mutta Hoganhan ei osaa ).

Ja vielä viidenneksi mikä sinä Vega olet arvostelemaan Austinia kun et ole näköjään ottanut selvää mistään mitä hänelle on tapahtunut tai mitä hän osaa. Sekä et ole liiemmin tainnut ottaa selvää Hoganistakaan kun laitat moisia asioita tänne. Kun aletaan verrata näitä henkilöitä niin heissä ei olisi mitään samaa ellei Austinille olisi sattunut sitä onnettomuutta SummerSlam 97:ssa (en muista oliko oikea paikka tai vuosiluku), jossa hän joutui karmean botchauksen kohteeksi. Häneltä murtuivat niskat kun Owen Hart botchasi Tombstone piledriverin, Sit-out tombstone piledriveriksi ja Austinilla kävi uskomaton tuuri tälloin. Häneltä murtuivat niskat vain hiukan eikä kokonaan kuten pelättiin. Austinilla on koko loppu ikänsä ongelmia niskansa kanssa eikä hän siitä taida toipua sellaiseen kuntoon että voisi painia.


Bonusta! Austin on ehkä uusi tulokas Hoganiin verrattuna, mutta 10 kertaa taitavampi (WCW ja WWE alkuaikoina) kuin Hogan ikinä. Hogan on ehkä tuonut painin maailman kartalle (vaikka muutama muukin olisi ajanut saman ilman jättipalkkoja (again modejen keskustelua)), mutta hän ei sitä siellä pitänyt. Austin on puolestaan tahkonnut WWF/E:lle rahaa enemmän kuin kukaan muu painija ikinä (mahdollisesti tämä ennätys jää pätemään) lisäksi hänellä ei ollut mitään "aivan sairaita" palkka vaatimuksia toisin kuin Hoganilla. Austin (vielä kerran modejen keskustelua) myös kerran merkattu WWE:n/koko painimaailman kolmanneksi vaikutus valtaisimmaksi henkilöksi joka taitaa muuten olla aika hyvin painijalta.


Muuten kirjoitit kai tuon Bottom linen väärin, eikös se ole yhdyssana Bottomline?
Yhden aikaan yöllä muutaman ölpän jälkeen sitä tulee kirjoteltuaa vähän mitä sattuu ja toivottavasti kukaan ei tosissaan mennyt tuota ottamaan. Tiedän, tiedän omistankin sen videon missä Owen murtaa Austinin niskat sillä Piledriverilla. Mitä välii jos mun mielestä Hogan on parempi kuin Austin? Sanokaas se!!!!