En viitsinyt tätä ihan laatukeskusteluun laittaa, joten keskustelkaamme täällä.
Olen lukenut noita keskustelujanne jo niin kauan.
Ensimmäisenä merkille pani toivomus, ettei JBL voittaisi mestaruutta.
Mutta miten kävikään?
JBL voitti mestaruuden, ja nyt, kun joku "uskalsi" kirjoittaa, että ihan hyvähän se on, että JBL on mestari.... miten sen jälkeen kävikään?
Tästä eteenpäin olemme saaneet lukea siitä, että toivottavasti JBL pysyy mestarina, kun haastajana on The Undertaker.
Tosin jotkut sentään ovat sanoneen asian, niinkuin se on:
JBL on TODELLA hyvä esittämään gimmickiään, mutta paini-taitoja miehellä ei juurikaan ole.
Entä miten olisi käynyt jos The Undertakerista olisi tullut mestari?
Vähitellen joku teistä olisi kirjoittanut, että on tosi hyvä asia, että Deadman on mestari, ja sen jälkeen kaikki muutkin melkein olisi ollut samaa mieltä.
Tämä asia ei nyt niin paha vielä ole, mutta entä Steven Richards?
Muistan kun hän oli Victorian vierellä, niin suunnilleen kukaan ei halunnut nähdä häntä missään PPV:ssä.
Mutta entä nyt?
Varsinkin vapaapaini.comin puolella ihmiset ovat alkaneet toivoa Steven Richardsia... ei mihin tahansa matsiin... vaan IC- matsiin!
Aika nopea muutos, eikö vain?
Tämän kirjoituksen tarkoitus ei ole haukkua teitä, jotka vaihtavat mieli-pidettä heti kun joku vaikutus valtainen sanoo mieli-piteensä, ja se on eri kuin teidän (esim. Ares), vaan todeta/kehottaa pitämään kiinni omasta mieli-piteestä!
Näyttää aika sekavalta, kun toinen viikko sanoo toista, ja sitten toinen viikko toista.
Sanotaan nyt tähän loppuun MINUN mieli-piteeni joistain asioista, joita en vaihda:
- JBL ei osaa painia
- The Undertaker saisi minusta ottaa mestaruuden, ja tuoda siihen takaisin vähän uskoa
- Steven Richardsia en ikinä halua nähdä IC- mestaruus matsissa.'
- Kurt Angle on todellinen WWE:n kulta-painija! Mies ottaa iskuja pahannäköisesti ja osaa myös painia! Mestaruus hänelle!
- RVD alkaa jo kyllästyttää. Mies on paininut samalla gimmickillä jo vuosia, eikö olisi aika vaihtaa? KYLLÄ
- Hollywood Hulk Hogan ei toivottavasti enää ikinä esiinny WWE:ssä.
Mies on liian vanha ja kankea jo.
- The Rock saisi palata takaisin, jos se olisi mahdollista. Mies on selvästi paras mikissä, ja on muutenkin karismaattinen painija.
- Heidenreichille haluaisin samanlaisen pushin kuin aikoinaan oli Lesnarilla.
Siinä nyt joitakin, ottakaa kantaa, tai kertokaa lisää esimerkkejä mieli-piteiden vaihtumisesta
Olen lukenut noita keskustelujanne jo niin kauan.
Ensimmäisenä merkille pani toivomus, ettei JBL voittaisi mestaruutta.
Mutta miten kävikään?
JBL voitti mestaruuden, ja nyt, kun joku "uskalsi" kirjoittaa, että ihan hyvähän se on, että JBL on mestari.... miten sen jälkeen kävikään?
Tästä eteenpäin olemme saaneet lukea siitä, että toivottavasti JBL pysyy mestarina, kun haastajana on The Undertaker.
Tosin jotkut sentään ovat sanoneen asian, niinkuin se on:
JBL on TODELLA hyvä esittämään gimmickiään, mutta paini-taitoja miehellä ei juurikaan ole.
Entä miten olisi käynyt jos The Undertakerista olisi tullut mestari?
Vähitellen joku teistä olisi kirjoittanut, että on tosi hyvä asia, että Deadman on mestari, ja sen jälkeen kaikki muutkin melkein olisi ollut samaa mieltä.
Tämä asia ei nyt niin paha vielä ole, mutta entä Steven Richards?
Muistan kun hän oli Victorian vierellä, niin suunnilleen kukaan ei halunnut nähdä häntä missään PPV:ssä.
Mutta entä nyt?
Varsinkin vapaapaini.comin puolella ihmiset ovat alkaneet toivoa Steven Richardsia... ei mihin tahansa matsiin... vaan IC- matsiin!
Aika nopea muutos, eikö vain?
Tämän kirjoituksen tarkoitus ei ole haukkua teitä, jotka vaihtavat mieli-pidettä heti kun joku vaikutus valtainen sanoo mieli-piteensä, ja se on eri kuin teidän (esim. Ares), vaan todeta/kehottaa pitämään kiinni omasta mieli-piteestä!
Näyttää aika sekavalta, kun toinen viikko sanoo toista, ja sitten toinen viikko toista.
Sanotaan nyt tähän loppuun MINUN mieli-piteeni joistain asioista, joita en vaihda:
- JBL ei osaa painia
- The Undertaker saisi minusta ottaa mestaruuden, ja tuoda siihen takaisin vähän uskoa
- Steven Richardsia en ikinä halua nähdä IC- mestaruus matsissa.'
- Kurt Angle on todellinen WWE:n kulta-painija! Mies ottaa iskuja pahannäköisesti ja osaa myös painia! Mestaruus hänelle!
- RVD alkaa jo kyllästyttää. Mies on paininut samalla gimmickillä jo vuosia, eikö olisi aika vaihtaa? KYLLÄ
- Hollywood Hulk Hogan ei toivottavasti enää ikinä esiinny WWE:ssä.
Mies on liian vanha ja kankea jo.
- The Rock saisi palata takaisin, jos se olisi mahdollista. Mies on selvästi paras mikissä, ja on muutenkin karismaattinen painija.
- Heidenreichille haluaisin samanlaisen pushin kuin aikoinaan oli Lesnarilla.
Siinä nyt joitakin, ottakaa kantaa, tai kertokaa lisää esimerkkejä mieli-piteiden vaihtumisesta