"Worst Technical Wrestler" kirjoitti:
Olen vähän huuli pyöreänä: et ole nähnyt Showsaultia mutta tiedät että se on hieno näky. Minä en usko siihen Showsaultiin ennenkuin saan vahvistuksen joltakulta, joka sen on joskus vastaanottanut. Hyvin todennäköisesti pelkkä huhupuhe koko sousaultti.
SSP on hyvin vaikea liike ja on liioiteltua sanoa monen muun pystyvän siihen. Chris Jericho fanittaa tuota liikettä kovasti mutta kun hän kerran oikeasti koetti tehdä sen, hän onnistui murtamaan kätensä.
Sitten on-topiciin (jos sitä nyt on vähän aikaan ollutkaan): Totta että Hulk vei paljon TV-aikaa Smackdownissa ja että se useita ihmisiä kyrsii. Mutta itse olin aivan huumassa Hulkin paluun jälkeen ja hänen Backash-mestaruusvoittonsakin tuntui lähes unelmien täyttymykseltä - siitä huolimatta, että kun smark-lasein tuon matsin katselin, niin olihan se aika hirvittävä "paini"ottelu (kelpaako?). Hulkin tagvyö-voittokin maistui vielä hyvältä mutta kun hän sitten aikanaan lähti, en oikeastaan edes huomannut, että samalla unohdin tyystin kaivata häntä. Lesnar, Angle, Heyman, Show ym. osasivat paikata Smackin juonikuviot ihan tyydyttävästi, ettei Hulkia edes minun taloudessani kaivattu.
Jos tuo jotain todistaa niin sen, että Hulk saattaa vetää hyvin huomiota ja rahaa yhtiölle mutta hän ei ole 2000-luvulla enää mitenkään välttämätön WWE:lle. Tai ei varmaan kukaan teistä häntä siksi luulekaan mutta turha häntä on takaisin haikailla siksi, että uusia katsojia tulisi - tai edes vanhoja hulkamaanikoita. Rest in peace Hulkamania, sinusta voivat tulevat sukupolvet oppia vain Tagged Classicseista ja muistelmista
Oma kantani on se, että ei Hulkamanian ole vielä kuollut, se tarvitsee vielä muutaman juoksun, esnin käynti TNA:sa, kampailu NWA titlestä Jarretia vastaan, voitto ja lyhyt NWA-mestaruuskausiI (1-3KK), sitten takaisin WWE:hen, voittamaan WWE title ja vielä jopa WHC title. Tämän jälkeen hän voi puolestani eläköityä, jos haluaa, mutta ennen tätä ei Hulkamania tule lepäämään rauhassa.
Ja itse en edes huomannut Hulkin viime visiitillä tuota Show:n viemistä kokonaan, koska Hulk teki Smackdownista laatua. SD! oli vuodesta 2002 vuoteen 2003 se paras show. Oli Rock, oli Hogan, oli Triple H, oli Matt Hardy, oli Jericho, SD!:lä oli lähes kaikkea. Vuosi 2003 muutti kaiken. Rock Raw:hon, Hogan pois, Triple H lähti jo 2002 pois, Hardy siirtyi Raw:hon yms. 2004 taso laski taas, kun Benoit "loikkasi" Raw:hon, kuten myös Tajiri.
Ja Hogan on sentään hyvä viihdyttjä, niitä juttuja jaksaa kuunnella (kohta joku tulee: "Joo, hei siis sä tykkäät nIiQ guunella niitä syö vitamiinisi juttuja", niin minä tykkään.).
Ja Austinin fyysisestä kunnosta: Vaikka Austin onkin nuorempi, en usko hänen olevan kovinkaan paljoa Hogania paremmassa kunossa, mm. niskaongelmat takia.
(Mitenköhän jokainen topic tuntuu menemän riitelyksi Hulksterista )