Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

Wrestlingin "ongelmat"

Eipä löytynyt tämänkaltaista topicia, joten päätinpä tehdä sellasen. Eli itselläni tulee mieleen ainakin pari asiaa, joihin haluaisin valaistusta:

Miehet pienissä tangoissaan ja suuret vetoisat hallit: Mikseivät painijat vilustu/kylmety, jos he vaikka 15 minuuttia kyhjöttävät paikallaan odottamassa joukkuetoverinsa pääsyä vaihtoon? Eikö olisi hassua jos vaikkapa Triple H:ltä pääsisi aivastus kesken pedigreen? :

Sairaudet. Mitä jos wrestlemanian maineventteri saa keuhkokuumeen 12 tuntia ennen otteluaan? Meneekö hän silti vetämään ottelunsa, olettaen sen tason olevan surkea sairauden vuoksi, vai jättääkö hän menemättä jonkin juonikuvion tms. avulla? Mitä jos kesken ottelun iskee vaikkapa ripuli/oksennustauti, tai muu äkkinäinen epidemia. Miettikäähän Ric Flair juoksemassa vessaan kesken ottelun ja sitten ihmetelllään miksi flairi hankki countout-häviön: Koska oli kiire pasille

Enpä ole koskaan lukenut/kuullut mitään vastaavaa, että jos joku ystävällinen henkilö valistaisi minua.

Lisää kysymyksiä _Wrestlingin ongelmista_ tähän ketjuun.
Kyllä ne areenat mukavan lämpimiä ovat. Samoissa areenoissa pelataan mm. koripalloa ja heilläkin on vain shortsit + paita päällään (tosin suurin osa areenoista ovat jäähalleja, mutta nekin saadaan lämpimiksi hetkessä). Ja asiasta toiseen, tuskin on olemassa mitään sairautta, minkä oireet alkaisivat samantien viiden minuutin sisällä. Jos on esim. ripuli/oksennustautia, niin oireet ovat huomattavissa jo hyvin ajoissa. Jos jonkinlaista tautia löytyy, niin ei siinä sen kummempia, jätetään vain matsi väliin. Toki se voi olla hieman huonoa bisnekselle, jos on kyseessä vaikkapa PPV -matsi, mutta kyllä se olisi vielä huonompaa pistää sairas painija kehään. Ja aina voi keksiä hienoja storylinejä peittääkseen tälläiset tapaukset.
Kyllä varmaan storylinet ne poissaolot pystyy väistämään, mutta btw, en ole ikinä nähnyt tai kuullut että WWE:n painija olisi ollut poissa ottelusta sairauden takia....
Kyllähän noita poissaoloja sattuu. Joskus viime vuonna (muistaakseni) Intian kiertueella aika moni sai ruokamyrkytyksen ja jäi sen takia pois muutamasta tapahtumasta. Ei niitä tapauksia tietenkään areenoilla kuulluteta (tai ainakaan ohjelmissa, areenoilla ehkä).

Lämpötilasta: Olettaisin, että ringissä on kohtalaisen lämmin, kun otetaan huomioon kaikki ne valot, mitä sinne kohdistetaan. Kannattaa myös huomata, että kylmä ilma ei sinänsä aiheuta mitään tauteja, enintään edistää joitain, mutta silloinkin tartunnan on pitänyt jo tapahtua.
Kyllähän Eddie pisti taconsa väliin jotain vahvaa ainetta, jonka Big Show söi...taisi tulla kiire vessaan, en oikein enää muista, olin muutenkin vasta vähän aikaa katsonut vapaapainia.
Juu, se oli se kun Big Show lähti kesken matsinsa Orlandoa vastaan vessaan.
"FinCoder" kirjoitti:
Kyllähän Eddie pisti taconsa väliin jotain vahvaa ainetta, jonka Big Show söi...taisi tulla kiire vessaan, en oikein enää muista, olin muutenkin vasta vähän aikaa katsonut vapaapainia.


Tiedätkö muuten mitä Storyline tarkoittaa.
Saattaa kuulostaa hölmöltä, mutta mitä jos yhtäkkiä kesken jonkun oikein pitkän matsin (tyyliin iron man), tulisikin akuutti vessahätä? Vai ovatko painijat ilman minkäänlaista ravintoa ennen matsia, joka on tavallaan ihan mahdollista, ottaen huomioon juuri kyseisen ongelman.
"Kumiorava" kirjoitti:
Saattaa kuulostaa hölmöltä, mutta mitä jos yhtäkkiä kesken jonkun oikein pitkän matsin (tyyliin iron man), tulisikin akuutti vessahätä? Vai ovatko painijat ilman minkäänlaista ravintoa ennen matsia, joka on tavallaan ihan mahdollista, ottaen huomioon juuri kyseisen ongelman.

En usko että tämä on ongelma, painija menee ennen ottelua ihan normaalisti vessaan. Kyllä tunti-pari kestää ilman että hätä iskee, ja myös hikoilu auttaa.
"Vilkku" kirjoitti:
"Kumiorava" kirjoitti:
Saattaa kuulostaa hölmöltä, mutta mitä jos yhtäkkiä kesken jonkun oikein pitkän matsin (tyyliin iron man), tulisikin akuutti vessahätä? Vai ovatko painijat ilman minkäänlaista ravintoa ennen matsia, joka on tavallaan ihan mahdollista, ottaen huomioon juuri kyseisen ongelman.

En usko että tämä onongelma, painija menee ennen ottelua ihan normaalisti vessaan. Kyllä tunti-pari kestää ilman että hätä iskee, ja myös hikoilu auttaa.


Ainakin siinä Big Shown matsissa se oli ollut ihan sovittua.
Ainakin siinä Big Shown matsissa se oli ollut ihan sovittua.

Nerokasta Watson!

Ja jos/kun painijat vetävät tunnin pituisia matseja, niin tuskin mielessä edes käy tuollaisia (pieniä) ongelmia. Kun alkaa sivuseikkoja miettimään, eikä keskity olennaiseen, niin sattuu virheitä ja pahimmassa tapauksessa toveripainijan kunto on vaarassa. Sepä olisikin kivaa, kun toiselta menee niskat nurin, ura päättyy siihen ja saapi sitten selittää sairaalassa...

"Sori, kamala paskahätä kesken matsia eikä pystyny keskittymään."

Eipä tuollaiset maratonimiehiäkään vaivaa ja he vetävät vielä pidempiä suorituksia.
Eiköhän jokainen ketä on joskus urheilua harrastanut tiedä asian laidan.
Kaikki ovat aivan varmasti keskittyneitä asiaansa joten ei tuollaiset tule edes mieleen.
"Wankie" kirjoitti:
Ainakin siinä Big Shown matsissa se oli ollut ihan sovittua.

Nerokasta Watson!


En tiedä mikä minut ajoi tänne foorumille tähän aikaan yöstä... En ole käynyt täällä suunnilleen puoleen vuoteen, mutta tuo kyllä pelasti surkean päiväni. Kiitos, Wankie!