Eipä löytynyt tämänkaltaista topicia, joten päätinpä tehdä sellasen. Eli itselläni tulee mieleen ainakin pari asiaa, joihin haluaisin valaistusta:
Miehet pienissä tangoissaan ja suuret vetoisat hallit: Mikseivät painijat vilustu/kylmety, jos he vaikka 15 minuuttia kyhjöttävät paikallaan odottamassa joukkuetoverinsa pääsyä vaihtoon? Eikö olisi hassua jos vaikkapa Triple H:ltä pääsisi aivastus kesken pedigreen? :
Sairaudet. Mitä jos wrestlemanian maineventteri saa keuhkokuumeen 12 tuntia ennen otteluaan? Meneekö hän silti vetämään ottelunsa, olettaen sen tason olevan surkea sairauden vuoksi, vai jättääkö hän menemättä jonkin juonikuvion tms. avulla? Mitä jos kesken ottelun iskee vaikkapa ripuli/oksennustauti, tai muu äkkinäinen epidemia. Miettikäähän Ric Flair juoksemassa vessaan kesken ottelun ja sitten ihmetelllään miksi flairi hankki countout-häviön: Koska oli kiire pasille
Enpä ole koskaan lukenut/kuullut mitään vastaavaa, että jos joku ystävällinen henkilö valistaisi minua.
Lisää kysymyksiä _Wrestlingin ongelmista_ tähän ketjuun.
Miehet pienissä tangoissaan ja suuret vetoisat hallit: Mikseivät painijat vilustu/kylmety, jos he vaikka 15 minuuttia kyhjöttävät paikallaan odottamassa joukkuetoverinsa pääsyä vaihtoon? Eikö olisi hassua jos vaikkapa Triple H:ltä pääsisi aivastus kesken pedigreen? :
Sairaudet. Mitä jos wrestlemanian maineventteri saa keuhkokuumeen 12 tuntia ennen otteluaan? Meneekö hän silti vetämään ottelunsa, olettaen sen tason olevan surkea sairauden vuoksi, vai jättääkö hän menemättä jonkin juonikuvion tms. avulla? Mitä jos kesken ottelun iskee vaikkapa ripuli/oksennustauti, tai muu äkkinäinen epidemia. Miettikäähän Ric Flair juoksemassa vessaan kesken ottelun ja sitten ihmetelllään miksi flairi hankki countout-häviön: Koska oli kiire pasille
Enpä ole koskaan lukenut/kuullut mitään vastaavaa, että jos joku ystävällinen henkilö valistaisi minua.
Lisää kysymyksiä _Wrestlingin ongelmista_ tähän ketjuun.