Jepjep, eka Laatukeskustelutopikkini.
Eli tuolla TNA:llahan menee nyt lujaa. TV-show ja nyt PPV. Katsojaluvutkin ovat kuulemani mukaan nousseet raketin lailla. Jeff Hardy, Jeff Jarret, A-Train mahdollisesti ja Billy Gunn. Kaikki suuria staroja ja varmoja kassamagneetteja. Hyvin menee TNA:lla. Jos tuon Jarretin saisi sieltä ruudusta pois, niin kaikki olisi mainiosti. Jos tätä rataa homma jatkuu, on WWE vs TNA -sota aika varma.
Pointtina tässä sitten on, kauanko TNA:lla vielä kestää tulla kansainvälisesti suosituksi ja kuinka hyvin se pystyy vastaamaan WWE:lle? Nähdäänkö tulevaisuudessa, kun Kane hakkaa Abyssia ja kun Amazing Red hyökkää Rey Mysterion kimppuun? I bet that. Lisäisi minunkin lopahtanutta mielenkiintoa painiin huimasti. Tämmöinen TNA-invaasio WWE:hen olisi hyvin piristävää näinä synkkinä aikoina, kun RAW:ssa häärii hullu vauvavihaaja, ja SD!:ssä sitäkin hullumpi toisten loukkaanntuttaja.
Mutta mitä tapahtuu, jos näemme TNA-invaasion? Miten WWE vastaa siihen? Huomasimmehan tässä pari viikkoa sitten kun Abyss, Shane Douglas ja kumppanit tarjosivat WWE:lle keksejä ja ilmapalloja, kun WWE oli saapunut TNA:n "kotiin". Mutta jostain hölmöstä syystä WWE:n henkilökunta veti tästä herneen nenään ja meinasivat haastaa TNA:n oikeuteen jos he kuvaavat WWE:n porukkaa. Tästä voimmekin vetää johtopäätöksen että WWE ei todellakaan kaipaa kilpailijoita. IMO törkeä tempaus WWE:ltä. Mutta mitä jos TNA todellakin paisuu WWE:n kokoiseksi yhtiöksi? Saisivat WWE:n porukatkin siinä kunnon näpäytyksen.
Eli, uskotteko te siihen, että TNA:lla olisi mahdollisuuksia lähitulevaisuudessa ryhtyä kilpailemaan WWE:n kanssa? Minä uskon ja toivon, vahvasti.
Eli tuolla TNA:llahan menee nyt lujaa. TV-show ja nyt PPV. Katsojaluvutkin ovat kuulemani mukaan nousseet raketin lailla. Jeff Hardy, Jeff Jarret, A-Train mahdollisesti ja Billy Gunn. Kaikki suuria staroja ja varmoja kassamagneetteja. Hyvin menee TNA:lla. Jos tuon Jarretin saisi sieltä ruudusta pois, niin kaikki olisi mainiosti. Jos tätä rataa homma jatkuu, on WWE vs TNA -sota aika varma.
Pointtina tässä sitten on, kauanko TNA:lla vielä kestää tulla kansainvälisesti suosituksi ja kuinka hyvin se pystyy vastaamaan WWE:lle? Nähdäänkö tulevaisuudessa, kun Kane hakkaa Abyssia ja kun Amazing Red hyökkää Rey Mysterion kimppuun? I bet that. Lisäisi minunkin lopahtanutta mielenkiintoa painiin huimasti. Tämmöinen TNA-invaasio WWE:hen olisi hyvin piristävää näinä synkkinä aikoina, kun RAW:ssa häärii hullu vauvavihaaja, ja SD!:ssä sitäkin hullumpi toisten loukkaanntuttaja.
Mutta mitä tapahtuu, jos näemme TNA-invaasion? Miten WWE vastaa siihen? Huomasimmehan tässä pari viikkoa sitten kun Abyss, Shane Douglas ja kumppanit tarjosivat WWE:lle keksejä ja ilmapalloja, kun WWE oli saapunut TNA:n "kotiin". Mutta jostain hölmöstä syystä WWE:n henkilökunta veti tästä herneen nenään ja meinasivat haastaa TNA:n oikeuteen jos he kuvaavat WWE:n porukkaa. Tästä voimmekin vetää johtopäätöksen että WWE ei todellakaan kaipaa kilpailijoita. IMO törkeä tempaus WWE:ltä. Mutta mitä jos TNA todellakin paisuu WWE:n kokoiseksi yhtiöksi? Saisivat WWE:n porukatkin siinä kunnon näpäytyksen.
Eli, uskotteko te siihen, että TNA:lla olisi mahdollisuuksia lähitulevaisuudessa ryhtyä kilpailemaan WWE:n kanssa? Minä uskon ja toivon, vahvasti.