Yleinen keskustelu
- Spotit/bumpit (SOS, 2007-10-11 18:53)
- Milloin paini oli/on parhaimmillaan? (SOS, 2007-09-21 14:47)
- KUKA on on Vincen lapsi? (Kratos, 2007-09-05 09:19)
- Liikkeet elokuvissa (McAngle, 2007-08-09 06:53)
- Painijoita, joista ei tullut mitään (Super-RKO!, 2007-07-30 12:41)
- Poster-talk (TheChosen, 2007-07-27 10:58)
- Terveyskeskustelu (TheChosen, 2007-07-16 14:37)
- Parhaat tekniset painijat (Jäbä, 2007-07-14 13:13)
- Finishereiden uskottavuus (Gukumatz, 2007-07-12 15:31)
- Finishereiden uskottavuudet (Jäbä, 2007-07-12 13:18)
- Naurettavia ideoita (TheChosen, 2007-06-28 16:51)
- Yleiset kysymykset (Trisu, 2007-06-26 21:12)
- RAW, SD & ECW analyysissa 2007 Draftin jälkeen (JDub, 2007-06-18 23:41)
- Mitä hyvää/huonoa painija on antanut? (Gukumatz, 2007-06-18 09:28)
- Draft 2007 (Jack DiBiase, 2007-06-17 16:26)
- Best WrestleMania Matches Ever! (Gukumatz, 2007-06-15 13:41)
- Arvostele näkemäsi ottelu (Nodachi, 2007-05-28 19:26)
- Luetko painia? (Darien Fawks, 2007-05-24 12:50)
- Your own Show! (Markka, 2007-05-18 16:18)
- Vince Russo, bookkaajista kyseenalaisin. (Supa, 2007-05-18 15:10)
- Huonoin sisääntulo (Y2J-Chris_Jericho, 2007-05-18 13:50)
- Brändivertailu (Supa, 2007-05-06 09:07)
- Paras Royal Rumble (Gukumatz, 2007-03-28 11:55)
- Extreme Championship Wrestling (Nodachi, 2007-03-24 19:33)
- Good Ol' Times (Gukumatz, 2007-03-18 19:41)
- Spoilerit (Saattaa sisältää spoilereita) (TheChosen, 2007-03-16 10:10)
- Paras. Matsi. Ikinä. (TheChosen, 2007-03-14 07:02)
- Mihin painin suunta on menossa? (Supa, 2007-03-08 17:35)
- Sisääntulomusiikki (TheChosen, 2007-03-07 08:06)
- Legendaarisin jobberi koskaan? (frebix, 2007-03-02 14:07)
- MMA vs Wrestling (BunnyMan, 2007-02-25 14:51)
- Ulkomaalaiset painisivustot (JDub, 2007-02-19 00:01)
- Booking (TheChosen, 2007-02-13 06:35)
- Ovatko markit syypää WWE:n nykytilaan ME kuvioiden suhteen? (finlay, 2007-02-04 16:31)
- Konnan leikkauksessa (TheChosen, 2007-01-25 09:53)
- Kuka murhasi WCW:n?? (TheChosen, 2007-01-23 07:00)
- Make a wish (TheChosen, 2007-01-23 06:55)
- Face Vs Face vai Heel Vs Heel? (Nithian, 2007-01-21 11:01)
- Katkeaako Undertakerin Wrestlemania-putki? (Hky, 2007-01-20 22:23)
- Kuka ja miten katkaisee Cenan voittoputken? (FinCoder, 2007-01-15 19:16)
- Painimaailma ilman WWE/F:tä? (Stefa, 2007-01-14 19:08)
- PPV -veikkaus 2007 (Starchild, 2007-01-14 19:01)
- Kenet sinä haluaisit wwe:hen? (erkko777, 2007-01-12 15:08)
- Hajatelmia (BunnyMan, 2007-01-09 00:18)
- Heittopussit (The Knob, 2007-01-05 04:04)
- Ärsyttääkö? (The Knob, 2007-01-05 03:32)
- Wrestlecrap (TheChosen, 2007-01-02 12:43)
- Kuka voittaa Rumblen 2007? (Baneslayer, 2006-12-20 12:06)
- Painija vitsit (TheChosen, 2006-12-18 07:26)
- Kuka paras NWA Heavyweight champion? (vileksi, 2006-12-16 21:07)