Kysymys kuuluu! Minä vuonna federaatiolla oli paras roster ja parhaat ottelut tai muuta? Itse olen aina ollut 2000-luvun alun painin ystävä. Vaikea on valita parasta vuotta, mutta kokeillaan. Arvostelen suosikki vuoteni ja päätän sitten kumpi olikaan parempi. Vastatkaa äänestykseen, mutta kertokaa tarkkakin vuosi. Pakko sanoa, että oli WWE täysin eri tasolla näinä kultaisina vuosina. Minä siis arvostelen vuodet WWF/WWE:n kannalta.
2000: Erinomainen vuosi. Näimme kertakaikkiaan upeita otteluita kuten:
Rumblenhan voitti The Rock! Rumblen HHH vs. Foley Street Fight mätön sekä No Way Outin verisen HIAC:n näiden kaverien välillä!
'Mania oli käsittämättömän hyvä ja ME loisti aivan käsittämättömällä tavalla.
Backlash floppasi melko pahasti.
Judgement Day oli kerrassaan loistava, ja Iron Man ME oli mahtava.
KOTR:n vei tänä vuonna Angle.
Fully Loadedissa nähtiin peräti kaksi upeaa ottelua Last Man Standing (HHH vs. Jericho) sekä Rock vs. Benoit WWF mesaruudesta.
Summer Slamissä onnistuttiin jälleen Main Eventin kanssa. Otteluhan oli Triple Threat No DQ HHH vs. Angle vs. The Rock (c)
Unforgiven oli selvästi toinen väliinputoaja. Fatal 4 Away ME epäonnistui, sekä NO DQ match Anglen ja HHH:n välillä oli selvästikkin toistoa.
No Mercyssä nähtiin (huokaus) No DQ Rock (c) vs. Angle WWF Champion. Ottelutyyppiä yli käytettiin tänä vuonna.
Survivor Seriesissä alkoi jo peräti vituttaa, koska ME:ssä nähtiin jälleen NO DQ ottelua. Survivor Series Matchia nähtiin melko vähän.
Armageddonissa nähtiin Match of the Year! Armageddon Hell in a Cell Angle vs. HHH vs. Austin vs. Undertaker vs. The Rock vs. Rikishi. Ottelu oli raaka ja monipuolinen. Anglehän tässä yllättävästi säilytti!
Vuosi sisälti siis upeita otteluita ja mahtavia juonikuvioita. Anglen turnausvoitto, Rockin kausi ja Triple H:n feudi Foleyn kanssa! Upeaa!
2002: Tämä on siis toinen suosikkivuoteni! Tälläisiä spektaakkeleja nähtiin:
HHH voitto Rumblen astumalla kehään numerolla 22! Rumblessa nähtiin myös Jerichon ja Rockin hyvä ottelu WWF mestaruudesta.
No Way Out oli erinomainen. ME oli Jericho (c) vs. Austin WWF mestaruudesta. Näimme myös Triple H:n ja Anglen väännön kyseisessä PPV:ssä.
'Mania oli mahtava kuten aina. ME oli kuitenkin tavallista heikompi! (Jericho vs. HHH) Parhaiten mieleen jäi kuitenkin 'Takerin ja Rick Flairin No DQ ottelu.
Backlash oli erinomainen, mutta vituttavuus alkoi, kun HOGAN vies Triple H:lta Maniassa voitetun vyön!
JD kantaa minusta tämän vuoden heikoimman PPV:n viittaa! Yksi todellinen valopilkku kuitenkin löytyi. Se oli HHH:n ja Jerichon Hell in a Cell, jossa Tim White sai kovaa kyytiä
KOTR:n voitti Lesnar. KOTR:n ME oli todella hyvä! Ottelu Undertakerin ja Triple H:n välillä kesti 25 minuuttia. Takerhän sen lopulta vei.
Vengeance hyvä niinkuin aina, mutta PPV:n juonikuviot hakivat pahasti vielä paikkojaan.
Summerslamissä nähtiin yksi historian parhaimpia otteluja! Shawn Michaels vs. Triple H! Tämä lähes 30 minuuttinen vääntö söi kuitenkin itse ME:tä joka oli huomattavasti lyhyempi ja heikompi.
Unforgivenissä nähtiin selvästi tämänhetken ykkösbrändi. Se oli Smackdown! 2 viimeistä ottelua suotiin SD:lle. Triple H puolusti uutta World Heavyweight Champinoshipiä Rob Van Damia vastaan.
No Mercy oli ehkä jopa vuoden parhain PPV! Näimme legendaariset HHH:n poseeraukset kahden vyön kanssa, yli 20 minuuttisen ottelun Tag Team vöistä! Tätä ei usein nähdäkkään. ME oli erinomainen HIAC Takerin ja Lesnarin välillä, mutta Lesnar vei :S.
SURVIVOR SERIES! Huh tuosta PPV:stä tulee aina kylmät väreet pitkin selkäpiitä. Pöytämatsi, naisten Hardcore, Elimination tag tag tem vöistä ja ennenkaikkea yksi historian parhaista otteluista, ENSIMMÄINEN ELIMINATION CHAMBER! Ottelussa oli mahtavat painijat, lähes 40 minuutin pituus sekä jumalaton lopetus! Luulin, että HHH säilyttää, mutta kyllä se Michaels vielä Pedigreestä nousi ja nappasi voiton Sweet Chin Musicilla.
Armageddon! Jälleen kerran ME yksi historian parhaita otteluita. Ottelu oli 3 Stages of Hell HBK ja HHH:n välillä oli spektaakkeli. Street Fight, Steel Cage ja Ladder samassa ottelussa? Eihän varsinkaan nämä miehet voi tässä ottelussa epäonnistua.
Kyllä olen tullut siihen tulokseen, että vuosi 2002 on se paras vuosi. Kolme Top 10 mahtuvaa ottelua, upeaita juonikuvioita, RAW ja SD:n neitsytvuosi, WWE:n neitsyt vuosi sekä ennenkaikkea nykyisten mestaruuksien neitsytvuosi. Tällä tasolle palaaminen vaatisi useita paluita, koska yksinkertaisesti eväät eivät tällä hetkellä riitä!
EDIT: 2000-2002 ja 2004 paini loisti, mutta 2003 oli ehdottomasti paska väliinputoaja vuosi. Nähtiin alle 5 ikimuistoista ottelua.
KESKUSTELUA!
2000: Erinomainen vuosi. Näimme kertakaikkiaan upeita otteluita kuten:
Rumblenhan voitti The Rock! Rumblen HHH vs. Foley Street Fight mätön sekä No Way Outin verisen HIAC:n näiden kaverien välillä!
'Mania oli käsittämättömän hyvä ja ME loisti aivan käsittämättömällä tavalla.
Backlash floppasi melko pahasti.
Judgement Day oli kerrassaan loistava, ja Iron Man ME oli mahtava.
KOTR:n vei tänä vuonna Angle.
Fully Loadedissa nähtiin peräti kaksi upeaa ottelua Last Man Standing (HHH vs. Jericho) sekä Rock vs. Benoit WWF mesaruudesta.
Summer Slamissä onnistuttiin jälleen Main Eventin kanssa. Otteluhan oli Triple Threat No DQ HHH vs. Angle vs. The Rock (c)
Unforgiven oli selvästi toinen väliinputoaja. Fatal 4 Away ME epäonnistui, sekä NO DQ match Anglen ja HHH:n välillä oli selvästikkin toistoa.
No Mercyssä nähtiin (huokaus) No DQ Rock (c) vs. Angle WWF Champion. Ottelutyyppiä yli käytettiin tänä vuonna.
Survivor Seriesissä alkoi jo peräti vituttaa, koska ME:ssä nähtiin jälleen NO DQ ottelua. Survivor Series Matchia nähtiin melko vähän.
Armageddonissa nähtiin Match of the Year! Armageddon Hell in a Cell Angle vs. HHH vs. Austin vs. Undertaker vs. The Rock vs. Rikishi. Ottelu oli raaka ja monipuolinen. Anglehän tässä yllättävästi säilytti!
Vuosi sisälti siis upeita otteluita ja mahtavia juonikuvioita. Anglen turnausvoitto, Rockin kausi ja Triple H:n feudi Foleyn kanssa! Upeaa!
2002: Tämä on siis toinen suosikkivuoteni! Tälläisiä spektaakkeleja nähtiin:
HHH voitto Rumblen astumalla kehään numerolla 22! Rumblessa nähtiin myös Jerichon ja Rockin hyvä ottelu WWF mestaruudesta.
No Way Out oli erinomainen. ME oli Jericho (c) vs. Austin WWF mestaruudesta. Näimme myös Triple H:n ja Anglen väännön kyseisessä PPV:ssä.
'Mania oli mahtava kuten aina. ME oli kuitenkin tavallista heikompi! (Jericho vs. HHH) Parhaiten mieleen jäi kuitenkin 'Takerin ja Rick Flairin No DQ ottelu.
Backlash oli erinomainen, mutta vituttavuus alkoi, kun HOGAN vies Triple H:lta Maniassa voitetun vyön!
JD kantaa minusta tämän vuoden heikoimman PPV:n viittaa! Yksi todellinen valopilkku kuitenkin löytyi. Se oli HHH:n ja Jerichon Hell in a Cell, jossa Tim White sai kovaa kyytiä
KOTR:n voitti Lesnar. KOTR:n ME oli todella hyvä! Ottelu Undertakerin ja Triple H:n välillä kesti 25 minuuttia. Takerhän sen lopulta vei.
Vengeance hyvä niinkuin aina, mutta PPV:n juonikuviot hakivat pahasti vielä paikkojaan.
Summerslamissä nähtiin yksi historian parhaimpia otteluja! Shawn Michaels vs. Triple H! Tämä lähes 30 minuuttinen vääntö söi kuitenkin itse ME:tä joka oli huomattavasti lyhyempi ja heikompi.
Unforgivenissä nähtiin selvästi tämänhetken ykkösbrändi. Se oli Smackdown! 2 viimeistä ottelua suotiin SD:lle. Triple H puolusti uutta World Heavyweight Champinoshipiä Rob Van Damia vastaan.
No Mercy oli ehkä jopa vuoden parhain PPV! Näimme legendaariset HHH:n poseeraukset kahden vyön kanssa, yli 20 minuuttisen ottelun Tag Team vöistä! Tätä ei usein nähdäkkään. ME oli erinomainen HIAC Takerin ja Lesnarin välillä, mutta Lesnar vei :S.
SURVIVOR SERIES! Huh tuosta PPV:stä tulee aina kylmät väreet pitkin selkäpiitä. Pöytämatsi, naisten Hardcore, Elimination tag tag tem vöistä ja ennenkaikkea yksi historian parhaista otteluista, ENSIMMÄINEN ELIMINATION CHAMBER! Ottelussa oli mahtavat painijat, lähes 40 minuutin pituus sekä jumalaton lopetus! Luulin, että HHH säilyttää, mutta kyllä se Michaels vielä Pedigreestä nousi ja nappasi voiton Sweet Chin Musicilla.
Armageddon! Jälleen kerran ME yksi historian parhaita otteluita. Ottelu oli 3 Stages of Hell HBK ja HHH:n välillä oli spektaakkeli. Street Fight, Steel Cage ja Ladder samassa ottelussa? Eihän varsinkaan nämä miehet voi tässä ottelussa epäonnistua.
Kyllä olen tullut siihen tulokseen, että vuosi 2002 on se paras vuosi. Kolme Top 10 mahtuvaa ottelua, upeaita juonikuvioita, RAW ja SD:n neitsytvuosi, WWE:n neitsyt vuosi sekä ennenkaikkea nykyisten mestaruuksien neitsytvuosi. Tällä tasolle palaaminen vaatisi useita paluita, koska yksinkertaisesti eväät eivät tällä hetkellä riitä!
EDIT: 2000-2002 ja 2004 paini loisti, mutta 2003 oli ehdottomasti paska väliinputoaja vuosi. Nähtiin alle 5 ikimuistoista ottelua.
KESKUSTELUA!