Tälläistä aihetta JDub ja Supa jo ehdottelivat, joten jospa jelppaan heitä aloituksessa.
Eli WWE´ssä/TNA´ssa ja muissa promootioissa on monta lahjakasta painijaa, mutta myös sellaisia, joista ei vaan millään tullut mitään. WWE´ssä esimerkkinä on Santino Marella. Marellan IC kausi oli hirveää, hän voitti sen Umagalta ennen Backlashiä ja piti mestaruutta Vengeanceen asti. Sinä aikana hän puolusti mestaruuttaan vaan Mastersia vastaan, thats it. Hänen gimmickinsä oli myös melko väritön eikä hän ole kovin kiinnostava.
Jatkakaa, teidän vuoro.
PS. Jos aloitusviesti on suoraan sanottuna perseestä, voitte poistaa ja aloittaa tämän uudestaan.
Eli WWE´ssä/TNA´ssa ja muissa promootioissa on monta lahjakasta painijaa, mutta myös sellaisia, joista ei vaan millään tullut mitään. WWE´ssä esimerkkinä on Santino Marella. Marellan IC kausi oli hirveää, hän voitti sen Umagalta ennen Backlashiä ja piti mestaruutta Vengeanceen asti. Sinä aikana hän puolusti mestaruuttaan vaan Mastersia vastaan, thats it. Hänen gimmickinsä oli myös melko väritön eikä hän ole kovin kiinnostava.
Jatkakaa, teidän vuoro.
PS. Jos aloitusviesti on suoraan sanottuna perseestä, voitte poistaa ja aloittaa tämän uudestaan.