En tiedä onko tässä aiheessa mitään järkeä , mutta kun sitä finishereiden uskottavuudesta on kauheaa kinaa, niin tein tälle aiheen, missä finishereiden uskootavuutta siis käsitellään.
Jatkakaa.
Jack DiBiase2007-07-12 13:26
J
Tee parempi aloitusviesti. Muuten ihan hyvä.
Aloitusviestissä pitää olla muutakin kuin pelkkä otsikko + "jatkakaa te".