Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

Finishereiden uskottavuudet

En tiedä onko tässä aiheessa mitään järkeä , mutta kun sitä finishereiden uskottavuudesta on kauheaa kinaa, niin tein tälle aiheen, missä finishereiden uskootavuutta siis käsitellään.

Jatkakaa.
Tee parempi aloitusviesti. Muuten ihan hyvä.

Aloitusviestissä pitää olla muutakin kuin pelkkä otsikko + "jatkakaa te".