Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

Kuka ja miten katkaisee Cenan voittoputken?

En ole enää aktiivisesti seurannut Cenan kehätyöskentelyä (lue: otteluja), mutta jotenkin alkanut tuntumaan, että tuollaisessa mestaruuskaudessa ei ole enää oikein mitään järkeä. Ensin luodaan voittamaton ja umaga ja masterlukko ja tuhlataan ne cenaan. Miten voittaa voittamaton?
Cena tulee pitämään puljun nimike titteliä seuraavat 10 vuotta.










"FinCoder" kirjoitti:
En ole enää aktiivisesti seurannut Cenan kehätyöskentelyä (lue: otteluja), mutta jotenkin alkanut tuntumaan, että tuollaisessa mestaruuskaudessa ei ole enää oikein mitään järkeä. Ensin luodaan voittamaton ja umaga ja masterlukko ja tuhlataan ne cenaan. Miten voittaa voittamaton?


Jaa-a, luultavasti taas joku heel tulee ja kusettaa Cenalta tittelin, ja Cena voittaa mestaruuden takaisin viikon päästä.
Sitten kaikki Cenan fanboy/girlit ovat taas iloisia, ja Mr. MacMahonin lompakko lihoaa.

Itse toivon että Umaga pieksisi Cenan rumblessa (jota ei tule tapahtumaan), tai sitten että Rumblen voittaja (let it be Orton) voittaa Cenan `Maniassa.
Joopa joo..Huikea 4 kuukauden mestaruuskausi...Cenan viimeaikainen mestaruusvoittojen on/off season on samanlainen kuin Triple H:n pari vuotta taaksepäin. En näe siinä mitään vikaa, mies kun on WWE:n suosituin painija ja Vielä taitavempi painija kuin SD!:n ylipushattu Batista.
John Cenalla on sitä asennetta ja mestarin karismaa, plus se fakta että hän on face, ja WWE:n suurimmat tähdet(lue: Orton, Edge, HHH, HBK, Ric Flair) ovat olleet muissa feudeissa. Joten käsikirjoittajien piti äkkiä saada uusi hahmo haastamaan uutta amerikan sankaria. Joten laitetaan ei-amerikkalainen Umaga häntä vastaan, jokainen arvasi miten käy. Historia tulee aina toistamaan itseään.
John Cena = Uusi Hulk Hogan.
Ja sitä paitsi, mitä ihmeellistä siinä on jos Cena hajottaa jonkun nuoren vieroitushoidosta kärsineen submissionin.
Kysymykseen vastaan kuitenkin että ei kukaan vielä, jos voittaa, Cena saa sen nopeasti takaisin.
Randy Orton.
"JDub" kirjoitti:
Randy Orton.


Hell yeah!
Cena yrittää `Maniassa (mikäli siis Orton voittaa rumblen, kuten toivon) FU:ta, mutta Orton counteraa super-hienosti (kuten UT:a vastaan WM21:ssa) RKO:lla! Siinähän jää Cena nuolemaan näppejään.
Ja ei mitään face-turnia Ortonille, pysykööt heelinä, ja sitten joskus myöhemmin HBK voittaa tittelin ja Cena on jo siirtynyt SmackDowniin aikoja sitten! ...


...not gonna happen
Chris Jericho. Jericho voittaa ensin Rumblen yllätysosallistujana ja voittaa Wrestlemaniassa Walls Of Jericholla. Saahan sitä aina haaveilla..
Toivoisin että CM Punk pistäis Cenan luovuttamaan Anaconda Vicella... mutta eihän semmosta tule tapahtumaan
Veikkaisin vahvasti että loukkaantuminen, joka vetää miehen pois kehistä vähintää 6-9kk ajaksi. Sitten saisimme nähdä sen kun Khali pistettäisiin paikkaamaan Triple H:ta ja Mark Henry John Cenaa.

EDIT: Oh no you dont know Vince. Mies joka piti Katie Vic storylineä hyvänä ja Mark Henryn sopimusta mahtavana asiana ei voi olla täysissä mielen voimissaan. Joten Vinceltä nyt voisi vielä odottaakin tuollaista ratkaisua. Vaikka lähinnä ironisena vitsinä nuo nimet tuohon heitin.

EDIT2: Itsekään en kyllä muista että mies olisi ollut kertaakaan loukkaantuneena sen jälkeen kun hän nousi maailman tietoisuuteen.
"Gekkolisko" kirjoitti:
Veikkaisin vahvasti että loukkaantuminen, joka vetää miehen pois kehistä vähintää 6-9kk ajaksi. Sitten saisimme nähdä sen kun Khali pistettäisiin paikkaamaan Triple H:ta ja Mark Henry John Cenaa.


Tai sitten esiin nostettaisiin joku paikan ansaitseva kuten Kennedy, Carlito, Shelton tai CM Punk. Milloinhan muuten Cena ollut viimeksi loukkaantumisen takia sivussa?
Veikkaan, että Orton Wrestlemaniassa, tai jos Cena säilyttää, niin Backlashin revanssissa. Veikkasin viime vuonna täysin samaa HHH:sta ja miten siinä sitten kävikään.
Uskoisin vahvasti, että Orton katkaisisi WrestleManiassa Cenan voittoputken, jos nyt pääsee tämän kanssa mestaruusotteluun.
"Tebacka" kirjoitti:
Uskoisin vahvasti, että Orton katkaisisi WrestleManiassa Cenan voittoputken, jos nyt pääsee tämän kanssa mestaruusotteluun.


Nyt kun Rated-RKO saattaa hajota (Edge jätti Ortonin yksin kehään HBK:n piestäväksi), ja Orton osallistuu Rumbleen, uskoisin vahvasti että jos voittaja tulee RAW:sta, se on Orton. En näe montaa parempaa vaihtoehtoa #1-contenderiksi.
"Nodachi" kirjoitti:
"Tebacka" kirjoitti:
Uskoisin vahvasti, että Orton katkaisisi WrestleManiassa Cenan voittoputken, jos nyt pääsee tämän kanssa mestaruusotteluun.


Nyt kun Rated-RKO saattaa hajota (Edge jätti Ortonin yksin kehään HBK:n piestäväksi), ja Orton osallistuu Rumbleen, uskoisin vahvasti että jos voittaja tulee RAW:sta, se on Orton. En näe montaa parempaa vaihtoehtoa #1-contenderiksi.


[offtopic] Kunhan Orton osaisi vihdoinkin käyttäytyä backstagella, niin antaisin miehelle heti title shotin. Mutta jos kuitenkin Orton joudutaan taas hyllyttämään niin WWE on kusessa[/offtopic]
Ei se Cena näytä ikuna titteliään menettävän vaan pysynee mestarina maailman tappiin saakka. Näyttää olevan aivan sama miten yksipuolinen heppu on liikkeissään ja persoonana, kun se myy niin paljon krääsää.

Money, money money, it's a rich man's world.
Mutta miten teet tuollaisesta mestarista jälleen vyön haastajan, joka on mestarina voittanut kaikki matsinsa...?
Mitä vikaa siinä on että Cena on mestari? On totta että kyllästyttää jo pitkät Title-Runit, mut monesti luen täältä foorumilta kun Cena voittaa Titlen ja moni haukkuu sitä. Itse pidän Cenan mestaruuskaudesta. En ehkä ennen (vuonna 2005), mut nykyään hän on ruvennut kiinnostamaan Paljon enemmän. Ja on hän paljon kiinnostavampi kuin Batista. Mutta sanotaan et Umaga katkaisee Cenan voittoputken Rumblessa
"Super-RKO!" kirjoitti:
Mitä vikaa siinä on että Cena on mestari? On totta että kyllästyttää jo pitkät Title-Runit, mut monesti luen täältä foorumilta kun Cena voittaa Titlen ja moni haukkuu sitä. Itse pidän Cenan mestaruuskaudesta. En ehkä ennen (vuonna 2005), mut nykyään hän on ruvennut kiinnostamaan Paljon enemmän. Ja on hän paljon kiinnostavampi kuin Batista. Mutta sanotaan et Umaga katkaisee Cenan voittoputken Rumblessa


Cena on nykyään täysi kusipää. Missä on vanha kunnon SD!:n rääväsuinen räppäri joka uhosi kaikille? Cenan ottelut ovat nykyään niin arvattavissa, varsinkin mestarussottelut.
Itseäni ärsytti Cenan voitto Unforgivenissä, kun Edge oli juuri päihittänyt Cenalta mestaruuden Summerslamissa. C'mon: TLC = Edgen laji. Toronto Ontario, Canada = Edgen kotikaupunki. Mitä nämä kässäridudet oikein ajattelivat?
"Show_Stopper" kirjoitti:

Cena on nykyään täysi kusipää. Missä on vanha kunnon SD!:n rääväsuinen räppäri joka uhosi kaikille?


Tosiaan tuota SD:n Cenaa katsoi paljon mielummin kuin nykyistä tappavan tylsää sotilas-Cenaa.
Tosiaan tuota SD:n Cenaa katsoi paljon mielummin kuin nykyistä tappavan tylsää sotilas-Cenaa.

Näinhän se on. Nykyään Cena tulee vain riehuen kehään ja tekee sotilas tervehdyksen. Sitten hän jauhaa promoissaan samaa asiaa, että nyt otellaan ja ottelu alkaa. Cena tekee ensin pari lyöntiä ja ottaa sen jälkeen turpiinsa 5 min, kunnes on jo lopetuksen vuoro ja Cena tekee vakio liikkeensä ja voittaa. Eivät tietysti isommat matsit ole tälläisiä mutta lähes kaikki muut ovat. Ennen Cenan promot olivat vielä kuunneltavia ja liikevalikoima oli hiukan isompi.

Se on myös todella tyhmää, kun joku muu kuin Cena voittaa WWE-mestaruuden Cena voittaa sen heti muutaman viikon päästä takaisin. Esim. Edgen viimevuoden mestaruuskaudet olisivat saaneet olla paljon pidemmät ja Cenan taas lyhemmät.
Cena on nykyään täysi kusipää. Missä on vanha kunnon SD!:n rääväsuinen räppäri joka uhosi kaikille? Cenan ottelut ovat nykyään niin arvattavissa, varsinkin mestarussottelut.
Itseäni ärsytti Cenan voitto Unforgivenissä, kun Edge oli juuri päihittänyt Cenalta mestaruuden Summerslamissa. C'mon: TLC = Edgen laji. Toronto Ontario, Canada = Edgen kotikaupunki. Mitä nämä kässäridudet oikein ajattelivat?


Arvasitko Cenan voiton Unforgivenissä? Ja viime aikoina Cenalla ei juurikaan ole ollut mestaruusottelua. Tai on muutama, jos lasketaan Raw:ssa painitut. Mutta ne ovat ennalta arvattavia oli sitten kuka tahansa kyseessä. Ja oletko edes kunnolla tietoinen viime kesän kuvioista? Edge voitti Cenalta mestaruuden Summerslamissä??? Muutenkin minua ärsyttää tällainen Cena on kusipää, ja kaikki muut huonot perustelut. En ole vielä kuullut yhtäkään hyvää perustetta siitä, että Cena olisi huono painija. Kyllä hän ainakin kohtalainen on. Ja miksi Cena on niin haukuttu? Esimerkiksi Batista ja Lashley ovat selvästi Cenaa huonompia.
Sellaistakaan mahdollisuutta ei voi sulkea, että John Cenasta tehdään uusi Bruno Sammartino (Jonka putki taisi kestää seitsemän vuotta).
"finlay" kirjoitti:
Ja miksi Cena on niin haukuttu? Esimerkiksi Batista ja Lashley ovat selvästi Cenaa huonompia.


Minä haukun Cenaa sen takia, että hänen gimmickinsä kusee (rääväsuu-Cena takaisin!) ja sen takia että hänen painitaidot eivät ole läheskään yhtä hyviä kuin muiden RAW-painijoiden. Batistalla ja Lashleyllä on sama juttu, mutta heidän (lähes) kaikki ottelut eivät pääty samalla tavalla, ja he eivät ole olleet mestareita melkein kahta vuotta (Cena on ollut 2 vuotta ME-kuvioissa ja mestarina n. 17 kuukautta viimeisen 24:n aikana.).
Ja Cena on tylsä. Hänen matsinsa ja promonsa ovat tylsiä. Tämä voisi toimia jos mestari, eli tässä tapauksessa Cena, olisi heel, jolloin fanit odottaisivat koko ajan että joku super-face tulee ja pieksee mestarin. Mutta nyt kun Cena on jo jenkki-markkien unelma mestari, ei Vincellä ole rahallisia tuottoja ajatellen mitään järkeä vaihtaa mestaria.
Ja tietysti jos Cena ei olisi aina hirveä underdog, joka biittaa oddsit, voisin olla eri mieltä. Ja kun hän vielä tuhosi Umagan "The undefeated Samoooaan Bulldooozerrr!!!!" -gimmickin. Ja se tapa jolla Cena voitti! Roll-up hirveän beatdownin jälkeen? Coachia lainaten "Are you kidding me...?"

Niin ja se sinun kysymys: "Arvasitko Cenan voiton Unforgivenissä!?".
Kyllä, kyllä arvasin.
"Show_Stopper" kirjoitti:
"Super-RKO!" kirjoitti:
Mitä vikaa siinä on että Cena on mestari? On totta että kyllästyttää jo pitkät Title-Runit, mut monesti luen täältä foorumilta kun Cena voittaa Titlen ja moni haukkuu sitä. Itse pidän Cenan mestaruuskaudesta. En ehkä ennen (vuonna 2005), mut nykyään hän on ruvennut kiinnostamaan Paljon enemmän. Ja on hän paljon kiinnostavampi kuin Batista. Mutta sanotaan et Umaga katkaisee Cenan voittoputken Rumblessa


Cena on nykyään täysi kusipää. Missä on vanha kunnon SD!:n rääväsuinen räppäri joka uhosi kaikille? Cenan ottelut ovat nykyään niin arvattavissa, varsinkin mestarussottelut.
Itseäni ärsytti Cenan voitto Unforgivenissä, kun Edge oli juuri päihittänyt Cenalta mestaruuden Summerslamissa. C'mon: TLC = Edgen laji. Toronto Ontario, Canada = Edgen kotikaupunki. Mitä nämä kässäridudet oikein ajattelivat?


SummerSlam: Boston= Cenan kotikaupunki. On totta, Gimmick kusee. Mutta hän silti jaksaa viihdyttää. Ja kuka muukaan olisi sopinut katkaisemaan Umagan voittoputken Raw´sta? Triple H? Hän ei tarvitse mitää sellaista enään. HBK? Ei hänkään. Kane? Ehkä.
Kyllä Cena herättää faneissa aina tunteita puolesta ja vastaan. Itse kuulun Cenan "vihaajiin". Vihaan Cenan gimmickiä ja tylsiä promoja sekä otteluita ja kaikkea mikä Cenan liittyy tällä hetkellä. Ei vaan mene jakeluun, että miksi Cenan piti katkaista Umagan voittoputki. Olis nyt ollut vaikka Kane, vaikka onkin nyt Smackdownissa. Itse olen miettinyt, että Cena voisi tehdä heelturnin Wrestlemanian jälkeen, kun häviäisi ensin mestaruutensa vaikka Ortonille. No tätä olisin toivonut jo viime Wresltemaniaan, mutta toivottavasti nyt käy parempi tuuri, siis että käsikirjoittajat tekisivät Ortonista mestarin. No niin jatkakaa...
Itse en Cenaa haluaisi heeliksi juuri sen takia, että en inhoaisi häntä niin paljon. Jos hänestä tulisi heel, niin minulta ei tulisi juuri minkäänlaista heattiä.
"finlay" kirjoitti:
Itse en Cenaa haluaisi heeliksi juuri sen takia, että en inhoaisi häntä niin paljon. Jos hänestä tulisi heel, niin minulta ei tulisi juuri minkäänlaista heattiä.


Sitten olisi tavallaan hyvä syy vihata Cenaa, kun hän olisi heel.
"JVDS" kirjoitti:
"finlay" kirjoitti:
Itse en Cenaa haluaisi heeliksi juuri sen takia, että en inhoaisi häntä niin paljon. Jos hänestä tulisi heel, niin minulta ei tulisi juuri minkäänlaista heattiä.


Sitten olisi tavallaan hyvä syy vihata Cenaa, kun hän olisi heel.


Minuun taas harvat facet iskevät. Facejen hahmot ovat yleensä huonoja/ärsyttäviä. Heelit ovat hahmoina paljon mielenkiintoisempia.
"finlay" kirjoitti:
"JVDS" kirjoitti:
"finlay" kirjoitti:
Itse en Cenaa haluaisi heeliksi juuri sen takia, että en inhoaisi häntä niin paljon. Jos hänestä tulisi heel, niin minulta ei tulisi juuri minkäänlaista heattiä.


Sitten olisi tavallaan hyvä syy vihata Cenaa, kun hän olisi heel.


Minuun taas harvat facet iskevät. Facejen hahmot ovat yleensä huonoja/ärsyttäviä. Heelit ovat hahmoina paljon mielenkiintoisempia.


Siksi juuri haluankin Cenasta heelin. Voisi vähän omakin mielenkiinto nousta Cenan kohdalla.
Mutta haluatko todella tehdä vihaamastasi painijasta sellaisen, että alat pitämään hänestä?
Eikös Cenasta yritetty vääntää heeliä WM22:n jälkeen, mutta jenkkimarkit hurrasivat edelleen Cenalle ja Vince päätti luovuttaa ja pitää miehen facenä?

Correct me if im wrong....
"finlay" kirjoitti:
Mutta haluatko todella tehdä vihaamastasi painijasta sellaisen, että alat pitämään hänestä?


Aivan varmasti voisin pitää Cenasta, jos hän onnistuisi hyvin heel -roolissaan. Enkä vihaa suoranaisesti Cenaa vaan hänen nykyistä gimmickiään.

Eikös Cenasta yritetty vääntää heeliä WM22:n jälkeen, mutta jenkkimarkit hurrasivat edelleen Cenalle ja Vince päätti luovuttaa ja pitää miehen facenä?


Jaa-a. Vai oliko tämä vain sitä Cenan "promoamista", vai pitikö tämä viedä pidemmällekin?
"Nodachi" kirjoitti:
Eikös Cenasta yritetty vääntää heeliä WM22:n jälkeen, mutta jenkkimarkit hurrasivat edelleen Cenalle ja Vince päätti luovuttaa ja pitää miehen facenä?

Correct me if im wrong....


Ei yritetty. Niillä Cenan semi-heelimäisillä promoilla vain haluttiin vastata yleisön buuaukseen Cenalle kun mikään muu keino ei tuntunut auttavan. Lopulta Edge-feudi kuitenkin sai yleisön jälleen hurraamaan Cenalle jolloin Cena saattoi jälleen toimia Facemaisemmin kuten oli tarkoitus. Missään nimessä Cenaa ei olisi Heeliksi käännetty tuossa tilanteessa kun hän oli noin suosittu eikä ketään olisi voitu saada juuri silloin Facena hänen tilalleen.
Tuota Cena nimenomaan on: tappavan tylsä. Äijä tulee kehään sätkien kuin kohtauksen saaneena, solttutervehdys, kehään ja matsi. Matsissa pari turpiinottoa ja sitten alkaa se köysistä toisiin ravaaminen, pari clotheslinea ja ohhoh, maailman "jännittävin" liike Five Knuckle Shuffle. Ja sitten vain hurja FU kehiin (haukotus) ja voitto on siinä. Plääh. Ei kiitos.

Ja minäkin muuten arvasin sen Unforgivenin lopputuloksen. Itse asiassa luulen, että useimmat arvasivat. Olisi ollut hauskaa nähdä kun Edge olisi pieksänyt Cenan leipälajissaan TLC:ssä. Edge olisi kyllä saanut mestaruuden pitempään pitää, siinä äijässä sentään on jotain kiinnostavaa.
Varsinkin miehen Cena vs. ECW feudi sai minut kyllästymään. Äijä rupee riehumaan heti kun mestaruus hävitään RVD:lle. "Oh my goood! Edge tuli interferaamaan. Now you have officially pissed off Raw's # 1 prevence sonofabitch!"
Tuota Cena nimenomaan on: tappavan tylsä. Äijä tulee kehään sätkien kuin kohtauksen saaneena, solttutervehdys, kehään ja matsi. Matsissa pari turpiinottoa ja sitten alkaa se köysistä toisiin ravaaminen, pari clotheslinea ja ohhoh, maailman "jännittävin" liike Five Knuckle Shuffle. Ja sitten vain hurja FU kehiin (haukotus) ja voitto on siinä. Plääh. Ei kiitos.


Paskat sanon minä! Pari turpiinottoa ja liikesarja? Cena ei todellakaan ole matseissaan se ottava osapuoli (poikkeuksena Umaga). Cenan ottelut ovat hyvinkin tasaisia, ellei Cena jopa itse hallitse enemmän. Ja tuo, että Cena käyttää muutamaa liikettä... Edge ei kyllä käytä yhtään sen enempää, eikä ole tarvetakaan, niin Edgelle kuin Cenalla. Liikkeiden määrä ei tee painijaa. HHH on mielestäni malliesimerkki tästä. Hän käyttää alle kymmentä liikettä ja on silti lähes täydellinen. Edge on erinomainen painija, mutta hänen matsinsa ovat aivan yhtä itseään toistavia kuin Cenankin. Väitätkö, että eivät ole? Edge on otteluissaan hieman altavastaajana, ja lopetus tulee (yllätys yllätys) aina samalla kaavalla. Vastustajaa häiritään, jonka jälkeen käännytään suoraan Speariin. Jos näin ei käy, niin voitto tulee jollain muulla ryöstökeinolla. Ja taaskaan kaavamaisuus ei ainakaan minua häiritse. Jos sanot Cenaa tylsäksi, niin et voi tosissasi väittää Edgeä yhtään vähemmän tylsäksi. Itse en pidä kumpaakaan tylsänä. WWE:n Main Event tasolta löytyy monta Cenaa ja Edgeä tylsempää painijaa.

Edit: Itseasiassa Cenan mestaruuskausi on kyllä ollut todella tylsä. Varsinkin tämän hetkinen. Mutta se on mielestäni ennenminkin bookkaajien/käsikirjoitustiimin syytä. Tylsyydestä lisää sen verran, että Lashley ja Batista ovat huomattavasti Cenaa tylsempiä. Ja kumpikaan ei kyllä todellakaan ole kehätaidoiltaan lähellekään Cenan tasoa.
"finlay" kirjoitti:
Paskat sanon minä! Pari turpiinottoa ja liikesarja? Cena ei todellakaan ole matseissaan se ottava osapuoli (poikkeuksena Umaga). Cenan ottelut ovat hyvinkin tasaisia, ellei Cena jopa itse hallitse enemmän. Ja tuo, että Cena käyttää muutamaa liikettä... Edge ei kyllä käytä yhtään sen enempää, eikä ole tarvetakaan, niin Edgelle kuin Cenalla. Liikkeiden määrä ei tee painijaa. HHH on mielestäni malliesimerkki tästä. Hän käyttää alle kymmentä liikettä ja on silti lähes täydellinen. Edge on erinomainen painija, mutta hänen matsinsa ovat aivan yhtä itseään toistavia kuin Cenankin. Väitätkö, että eivät ole? Edge on otteluissaan hieman altavastaajana, ja lopetus tulee (yllätys yllätys) aina samalla kaavalla. Vastustajaa häiritään, jonka jälkeen käännytään suoraan Speariin. Jos näin ei käy, niin voitto tulee jollain muulla ryöstökeinolla. Ja taaskaan kaavamaisuus ei ainakaan minua häiritse. Jos sanot Cenaa tylsäksi, niin et voi tosissasi väittää Edgeä yhtään vähemmän tylsäksi. Itse en pidä kumpaakaan tylsänä. WWE:n Main Event tasolta löytyy monta Cenaa ja Edgeä tylsempää painijaa.

Edit: Itseasiassa Cenan mestaruuskausi on kyllä ollut todella tylsä. Varsinkin tämän hetkinen. Mutta se on mielestäni ennenminkin bookkaajien/käsikirjoitustiimin syytä. Tylsyydestä lisää sen verran, että Lashley ja Batista ovat huomattavasti Cenaa tylsempiä. Ja kumpikaan ei kyllä todellakaan ole kehätaidoiltaan lähellekään Cenan tasoa.


Uhhuh, osuinko kenties hermoon?

Cena on tylsä, siitä ei pääse mihinkään. Myönnän toki, että Edgen matsit ovat toisinaan tylsiä (hmm, johtuisiko vaikka siitä että hahmo on heel ja heelit laitetaan aina toimimaan samoin?), mutta herrajumala sentään miten hyvin äijä pitää kiinnostuksen yllä!! Siinä on niin ultimate-heel että oksat pois. Ei tule aika pitkäksi kun seuraa Edgeä. Cena taas...no sanoin jo kaiken tarvittavan: sätkiminen, turpiinotto, Five Knuckle Shuffle ja FU. *haukotus*
Uhhuh, osuinko kenties hermoon?


Kyllä osuit sillä itselläni kesti kokonaisen vuoden myöntää, että Cena on Main Event painijaksi ihan ok. Noista Cenan matseista vielä. Niin eikö Edge muka paininut viime vuoden parhaat matsinsa juuri Cenaa vastaan? Tietenkään Wrestlemania ja ONS otteluita ei voi ottaa huomioon, koska Cena ei varsinaisesti ollut yhdessäkään hardcore matsissa. Ja jos Edge paini parhaansa Cenaa vastaan, niin miten hän muka kantoi Cenan hyvään otteluun?
Mun mielestä semmonen pieni riita Ortonin kanssa olis hyvä Cenalle. Ja Orton vois vaikka saada mestaruuden lopulta, vaikka Cena fani olenkin. Nimittäin Cenalle sais tulla jo jotain muuta juonikuvioo kun mestaruuden ympärillä pyörimistä.
"finlay" kirjoitti:
Kyllä osuit sillä itselläni kesti kokonaisen vuoden myöntää, että Cena on Main Event painijaksi ihan ok. Noista Cenan matseista vielä. Niin eikö Edge muka paininut viime vuoden parhaat matsinsa juuri Cenaa vastaan? Tietenkään Wrestlemania ja ONS otteluita ei voi ottaa huomioon, koska Cena ei varsinaisesti ollut yhdessäkään hardcore matsissa. Ja jos Edge paini parhaansa Cenaa vastaan, niin miten hän muka kantoi Cenan hyvään otteluun?


Kuulemani mukaan Cenalle buuattiin aika rankasti ollakseen face ennen kuin alkoi feudi Edgen kanssa. Hyvää työtä Edgeltä siis; saada inhoamaan itseään niin paljon, että jopa Cena vaikuttaa hyvältä. Omat perusteluni siihen miksi Cena on yliarvostettu olen jo sanonut. I rest my case.

P.S Ai niin, mielestäni myös Batista ja Lashley ovat tylsiä, tämä topicci vain sattuu olemaan Cenasta, ei noista kahdesta. Siksi en ala ruotimaan asiaa tarkemmin.
Omat perusteluni siihen miksi Cena on yliarvostettu olen jo sanonut.


Anteeksi kun jatkan tätä vielä, mutta mielestäni Cena nimenomaan on aliarvostettu. Ainakin tällä foorumilla lisäkseni on ehkä kaksi, jotka pitävät Cenaa kohtalaisena. Tarkoitit kyllä varmaankin, että Cena on yliarvostettu idioottifanien silmissä?
Kuten on jo sanottu, SD:ssä Cenan toimiva gimmick teki hänestä kiinnostavan, eikä miehen painitaitoja ruodittu tai haukuttu liiemmin. Kokonaisuus oli jopa kelvollinen. Tosiasia on ettei täällä suurin osa hauku Cenan taitoja, vaan juuri hahmoa, joka on auttamatta tylsä ja kaipaisi uudistusta(vaikka välillä pois main eventistä edes). Viime aikoina on Cenan otteluissa nähty jotain uuttakin, mutta kun kokonaisuutta katsoo, niin sama kaava niissä on:vastustaja hallitsee, Cenan pari comeback'iä, kuviot ja voitto.

Tämä on vain oma näkemykseni, mutta luulen nimimerkki finlay:n Cena-myönteisyyden olevan vastareaktio Cenan täällä saamalle kritiikille. Kenties toisenlaisten lasien läpi tulisi totuus esille?
Masters kyllä väitti, että Cenan ja hänen Masterlock- challenge ei ollut virallinen, joten Masterlockkia ei ole rikottu virallisesti... -.- Ja mitä tulee Cenaan... pakkohan se on myöntää, että Cena oli parempaa katsottavaa siellä ennen vuotta 2005. Ja gimmick on myöskin aika tylsä, jonka tarkoitus onkin vain mainostaa hänen elokuvaansa, mutta Cenasta itse painijana pidän.
Ja tietenkin elokuvan nimi on "The Marine".
Totuus on se, että Cenan rutiinit ovat aivan yhtä leipääntyneitä kuin The Rockin ja SCSA:nkin. Noilla kavereilla ei repertuaari ollut yhtään sen leveämpi ja olivat silti suosittuja. Toki Cenalla on viilaamista gimmickissään, mutta periaatteessa ei mitään hävettävää noiden kahden rinnalla.
Tämä aihe on mennyt minulta ihan ohi... No mutta luulisi jo tuon järjen sanovan, että niin kauan kun katsomo jaksaa Cenaa tulee hän myös olemaan näkyvässä roolissa. Tämähän on sinänsä huono asia, koska itse olen jo Cenaan alkanut kyllästymään totaalisesti. Toivoisin tuon suuren WM muutoksen olevan Cenan häviö ja tiputtaminen mid/upper midcardiin.
"hamalainen" kirjoitti:
Tämä aihe on mennyt minulta ihan ohi... No mutta luulisi jo tuon järjen sanovan, että niin kauan kun katsomo jaksaa Cenaa tulee hän myös olemaan näkyvässä roolissa. Tämähän on sinänsä huono asia, koska itse olen jo Cenaan alkanut kyllästymään totaalisesti. Toivoisin tuon suuren WM muutoksen olevan Cenan häviö ja tiputtaminen mid/upper midcardiin.


Mitä järkeä olisi tiputtaa koko rosterin overein jätkä midcardiin?
"omppumato" kirjoitti:

Mitä järkeä olisi tiputtaa koko rosterin overein jätkä midcardiin?

Tuo lause nyt hamalaisen viestin perusteella taisi olla vain sitä Cena vihaa..Mitä ei kuitenkaan ymmärretä, että Cena on WWE:n tämän hetken paras rahanlähde.
"Supa" kirjoitti:
"omppumato" kirjoitti:

Mitä järkeä olisi tiputtaa koko rosterin overein jätkä midcardiin?

Tuo lause nyt hamalaisen viestin perusteella taisi olla vain sitä Cena vihaa..Mitä ei kuitenkaan ymmärretä, että Cena on WWE:n tämän hetken paras rahanlähde.


Aivan, ja sen takia uskon että Cena tulee pyörimään ME-kuvioissa luultavasti vielä yli vuoden päivät (ellei tule jtn loukkaantumista ym.), koska kun miettii, niin kyllähän The Rockit, Austinit ja muutkin pyörivät Main Eventissä erittäin kauan.

Toisaalta se olisi ihan ok jos Cena pysyisi ME:ssä, muttei olisi koko aikaa mestarina, koska se on tylsää. Voisi vaikka feudata jonkun mestarin/mestarin partnerin kanssa (köhköhHBK&HHHköhköh), mutta kunhan ei tulisi taas sitä Cena menettää mestaruuden, ja kolmen viikon päästä voittaa sen takaisin...

Olipas harvinaisen sekava viesti...
"Nodachi" kirjoitti:



Voisi vaikka feudata jonkun mestarin/mestarin partnerin kanssa (köhköhHBK&HHHköhköh), mutta kunhan ei tulisi taas sitä Cena menettää mestaruuden, ja kolmen viikon päästä voittaa sen takaisin...

Olipas harvinaisen sekava viesti...

Niin juuri noita Cena häviää mestaruuden ja voittaa parinviikon päästä takaisin en halua enää nähdä. Esim. silloin, kun Edge voitti ensinmäisen WWE mestaruuden hän olisi voinut pitää vyötä edes pari kuukautta mutta ei pitäähän se heti parin viikon päästä hävitä Cenalle, ettei Cenan overuus vain pääse laskemaan.