Joops, elikkäs tollainen kysymys. Itse olen fanittanut Undertakeria jo vuodesta 2001, kun aloitin painin seuraamisen. Batistaa on huhuttu ottelemaan UTia vastaan WM23ssa. Ja Batsitaa on huhuttu matsin voittajaksi. Jos näin käy, tappakaamme matsin bookaajat ja kuka ikinä päättääkään matsin voittajan. Vähän voimmakkaasti sanottu, mutta se on oma mielipiteeni.
Katkeaako Undertakerin Wrestlemania-putki?
Njaa. Itse äänestin ei, osittain siltäkin pohjalta että en ainakaan haluaisi että yksi wannabe eläin sen katkaisisi. Varmasti yksi Takerin viimeisiä 'Manioita, joten se putken lopetus on tehtävä joko lopussa, tai sitten ei ikinä. Jos Maniassa on Batista vs Taker, matsissa oisivat kovat panokset puolin ja toisin. Takerin putken katko on samaa mittakaavaa kuin WHC:n voitto.
Vaikka tunnustan olevani Batista-fani, niin luulen että 'Takerin voittoputki ei katkea. Kyllähän se typerältä kuulostaa että näin pitkä ja hyvä voittoputki pilattaisiin Batistan takia, joka ei loppujenlopuksi ole mikään erikoinen tai legendaarinen tapaus. Tosin, ainakaan tällä hetkellä Batistaa ei pysty voittamaan reilusti kukaan Smackdownista, poislukien UT ja Kane, mahdollisesti. Eli paljon on pelissä, ja odotan kyllä Wrestlemaniaa todella innolla.
Joo itsekin äänestin ei. Tuskinpa tätä putkea on rakennettu yli kymmenkuntaa vuotta sen takia, että Batistan kaltainen painija tulisi ja rikkoisi sen. Itse uskon, että tätä putkea ei tulla rikkomaan, ei tässä Wrestlemaniassa eikä tulevissakaan.
Kyllähän tuo putki pitää kuitenkin jossain välissä katkaista, sillä bisneksen kannalta 'pass the torch' -tyylinen ratkaisu on paljon hyödyllisempi, kuin se että joku päästetään eläkkeelle jonkun putken kanssa. En silti usko, että WWE:n johto tulee voittoa millekään Batistalle antamaan, vaan jollekin nousevalle nuorelle kyvylle, kuten Ortonille, joka olisi ansainnut voittaa Mania 21:ssa.
Äänestin ei, koska en usko, että Undertakerin voittoputki Wrestlemaniassa voi koskaan loppua. Mutta nää Wrestlemaniat alkaa olemaan Takerin viimeisiä, mutta ei Batistalle voittoa anneta. Toivottavasti Kennedykin olisi mukana Main Eventissa Maniassa.
Ei se saa missään nimessä katketa. Jos katkeaa niin silloin ovat kyllä käsikirjoittajat menettäneet viimeisetkin järjenhivenensä. *syvä kunnioittava kumarrus Kuolleelle Miehelle*
Kyllä katkeaa, jos UT'sta tehdään jonkinlaista heeliä ennen tulevaa wrestlemaniaa, jolloin Batista voittaa, ja UT lopettaa painimisen. Joku Batistan kaltainen sen tulee voittamaan, turha siitä on elätellä toivoa, että vähemmän pushattu saisi katkaista sen putken..
Mietin tässä, että jos molemmat ovat faceja, niin kumman puolella yleisö tulee todennäköisesti olemaan?
"finlay" kirjoitti:
Mietin tässä, että jos molemmat ovat faceja, niin kumman puolella yleisö tulee todennäköisesti olemaan?
Uskoisin että Takerin, kuitenkin on aina ollut hyvin suosittu. Wrestlemania putkenkin jenkit varmasti haluavat jatkuvan.
Minulle on ihan ok jos Takerin voittoputki katkaistaan. Mutta katkaisijana pitää olla ehdottomasti tulevaisuuden tähti. Ei Batista, sillä hän ei kauaa main eventissä pyöri, Veikkaan että hänet tiputetaan mid cardiin vuonna 2008-2009. Mr.Kennedy taas sopisi voittoputken katkaisijaksi, mutta koska hänellä oli jo feudi Takerin kanssa, ei tätäkään voi odottaa ihan pian.
Vastasin EI, koska en usko että tämä steroidihirmu Batista voittaisi, tosin jos tuota matsia nyt edes järjestetään. Muutenkaan en usko, että joku RAW'n rosterista heittää haasteen tälle ja matsaa Undertakeria vastaan 'Maniassa, lopputuloksen voikin jo arvata. Olisihan myös mahdollista se, että The Rock tekee pienoisen comebackin ja ottelee Undertakeria vastaan 'Maniassa ja voittaa, mutta en pidä tätä kuitenkaan niin todennäköisenä. Eniten toivoisin, että joku vähän vanhempi stara voittaisi Undertakerin 'Maniassa, joskus....
Riippuu ihan kuka sen katkaisi. Jos/kun se katkeaa, se tapahtuu Undertakerin viimeisessä 'Maniassa, ja jos joku sen katkaisee, niin Kane. Kane on hommaan sopiva mies, sillä Undertakerin takia hän WWE:hen Kanena tuli.
Äänestin silti ''ei katkea'', koska UT ja Kane ovat tällä hetkellä hyvissä väleissä, niin tuskin he seuraavassa 'Maniassa ovat toisiaan vastaan, ellei synny äkkinäistä feudia.
WWE:n käsikirjoittajat kyllä kusevat koko UT:n WrestleMania-voittoputken, jos laittavat jonkun muun kun Kanen katkaisemaan sen.
Äänestin silti ''ei katkea'', koska UT ja Kane ovat tällä hetkellä hyvissä väleissä, niin tuskin he seuraavassa 'Maniassa ovat toisiaan vastaan, ellei synny äkkinäistä feudia.
WWE:n käsikirjoittajat kyllä kusevat koko UT:n WrestleMania-voittoputken, jos laittavat jonkun muun kun Kanen katkaisemaan sen.
Äänestin "Ei katkea", vaikka toivoisin sen katkeavan.
Tietysti ensin täytyisi löytää sopiva mies (tai nainen ) tekemään sen.
Orton olisi mielestäni ollut täydellinen mies tähän hommaan, mutta hän ei kuitenkaan voittanut WM21:ssa...
En tosin usko, enkä tahdo, että Batista katkaisee sen, mutta toisaalta tämä on luultavasti Undertakerin viimeisiä (tai jopa viimeinen) Mania, joten putki ei luultavasti tule katkeamaan.
Tietysti ensin täytyisi löytää sopiva mies (tai nainen ) tekemään sen.
Orton olisi mielestäni ollut täydellinen mies tähän hommaan, mutta hän ei kuitenkaan voittanut WM21:ssa...
En tosin usko, enkä tahdo, että Batista katkaisee sen, mutta toisaalta tämä on luultavasti Undertakerin viimeisiä (tai jopa viimeinen) Mania, joten putki ei luultavasti tule katkeamaan.
Voisin lyödä vaikka mitä vetoa, että Kane se ei ole. Jos putki katkeaa, niin kyseessä on todennäköisesti joku nouseva tähti, jolle halutaan antaa superpushia. Sitäpaitsi, onko Kane nykyään edes Upper-Midcarderi? Kanehan jobbailee nykyään MVP:lle ja kumppaneille. Batistakin on paljon Kanea todennäköisempi.
Toisaalta, monet luulevat ja ovat jo viimeisen kahden WM:n ajan hokeneet että kyseessä on Takerin viimeinen mania. Itse uskon miehen pyörivän kuvioissa vielä ainakin pari vuotta.
Äänestin, että ei katkea. En usko, että tämä olisi 'Takerin viimeinen 'Mania, joten ei katkea. Kyllä on sellainen putki 'Takerille järjestetty, että tuskin sitä katkastaa, ainakaan vielä ei. Jos joku, joku tulevaisuuden tähti varmaan sen sitten katkaisee.
Ajatelkaa John Cena vastaan Undertaker Wrestlemaniassa. Kumpikohan voittaisi?
Ajatelkaa John Cena vastaan Undertaker Wrestlemaniassa. Kumpikohan voittaisi?
Itse vastasin että kyllä katkeaa vaikka toivon että ei katkeaisi. Olisihan se hienoa että Taker olisi ainoa legenda joka ei ole hävinnyt yhtäkään ottelua WrestleManiassa.
Toivottavasti ei. Undertakerin pitää jäädää WWE:n historiaan tyyppinä, jota ei koskaan voitettu Wrestlemaniassa. Ja jos Wrestlemaniassa pitää lopettaa, niin päätetään ottelu sitten tasapeliin.
EDIT: OWW:ss' on muuten artikkeli tästä kyseisetä aiheesta.
EDIT: OWW:ss' on muuten artikkeli tästä kyseisetä aiheesta.
En usko että katkeaa ainakaan ens Wrestlemaniassa. Ainakaan jos Batistaa vastaan matsaa. Batista on jo liian Over sellaiseen. Ehkä jos Undertaker jatkaa WWE`ssä vielä ens vuoteen niin silloin hän voisi kohdata vaikka Edgen? Tai CM Punkin? Vaikkakin eikait Edgekään enää sellaista tarvitse. Onhan hänkin voittamaton Wrestlemanioissa. CM Punk taas voisi olla. Hänestä voisi kasvattaa suuri tähti sen jälkeen kun katkaisisi UT´n voittoputken. No sen näkee sitten joskus.
Ei tietenkään!
7
78
7
78
vastaan että EI KATKEA vaikka toivoisin sen katkeavan IHAN KENEN TAHANSA TOIMESTA!
mua riepoo nuo itsestäänselvät matsit...
Cena vs. Taker matsi olis kamalinta katsottavaa kun en toivoisi kummankaan voittavan ja lopputulos olisi varmasti joku kuiva tasapeli jossa sitten molemmat kättelisivät tai jotain BLAAAH!!!!
Mutta toivotaan että katkeaisi...
mua riepoo nuo itsestäänselvät matsit...
Cena vs. Taker matsi olis kamalinta katsottavaa kun en toivoisi kummankaan voittavan ja lopputulos olisi varmasti joku kuiva tasapeli jossa sitten molemmat kättelisivät tai jotain BLAAAH!!!!
Mutta toivotaan että katkeaisi...
On Cena otellut 'Takeria vastaan, vai tarkoititko WM:ssä? Noh, viimeksi päättyi vissiin diskaukseen Bookerin & Big Shown ansiosta...
"Wanhus" kirjoitti:
On Cena otellut 'Takeria vastaan, vai tarkoititko WM:ssä? Noh, viimeksi päättyi vissiin diskaukseen Bookerin & Big Shown ansiosta...
Alkaa mennä offtopiciksi, mutta silloin Cena sentään hävisi, vaikka sitten diskauksella On Undertaker sentään vielä Cenaa edellä WWE:n johtoportaankin mielestä. Go Taker, Go!
Kerkisivätkö Undertaker ja Eddie kohdata ikinä one vs. one matsissa? En siis tarkoita mitään Fatal Fourwayta niin kuin esim. Armageddon 2004. Entäs Eddie ja Shawn, kerkisivätkö he kohdata ikinä?
HBK ei ole koskaan kohdannut Eddietä single matsissa, eikä UT:kaan Eddie ole kohdannut single ottelussa... Tag team partnereina on varmaan kerran heilunu, ja muuten sitten ottelu on ollut tag team samalla puolella...
Äänestin ei, mutta voihan se katketakkin, jos Batista pitää mestaruutensa
"Shanghai Kid" kirjoitti:
Äänestin ei, mutta voihan se katketakkin, jos Batista pitää mestaruutensa
No olipa jälleen kerran taas kiintoisa vastaus.
No kuitenkin, "ei". Ainakaan Batistalle.
"DeadManWalking" kirjoitti:"Shanghai Kid" kirjoitti:
Äänestin ei, mutta voihan se katketakkin, jos Batista pitää mestaruutensa
No olipa jälleen kerran taas kiintoisa vastaus.
No kuitenkin, "ei". Ainakaan Batistalle.
Voihan Batista pitää mestaruutensa, ja Taker pitää putkensa.
Vastasin ei. Mielestäni ei ole mitään järkeä antaa Batistalle moista kunniaa, vaan ennemmin se pitäisi antaa joko Ortonille, Kennedylle, Punkille tai Shelton Benjaminille! Shelton saataisin tämän avulla main eventtiin ja ottelemaan jonkun brändin suurimmasta vyöstä!
Shelton saataisin tämän avulla main eventtiin ja ottelemaan jonkun brändin suurimmasta vyöstä!
Mielestäni kyllä Undertakerin kaataminen Wrestlemaniassa on isompi saavutus, kuin voittaa mestaruus.
"finlay" kirjoitti:Niin... muistin että Undertaker VS Batista oli jo varmistettu ottelu mutta eihän se taidakkaan olla"DeadManWalking" kirjoitti:"Shanghai Kid" kirjoitti:
Äänestin ei, mutta voihan se katketakkin, jos Batista pitää mestaruutensa
No olipa jälleen kerran taas kiintoisa vastaus.
No kuitenkin, "ei". Ainakaan Batistalle.
Voihan Batista pitää mestaruutensa, ja Taker pitää putkensa.
"Shanghai Kid" kirjoitti:"finlay" kirjoitti:Niin... muistin että Undertaker VS Batista oli jo varmistettu ottelu mutta eihän se taidakkaan olla"DeadManWalking" kirjoitti:"Shanghai Kid" kirjoitti:
Äänestin ei, mutta voihan se katketakkin, jos Batista pitää mestaruutensa
No olipa jälleen kerran taas kiintoisa vastaus.
No kuitenkin, "ei". Ainakaan Batistalle.
Voihan Batista pitää mestaruutensa, ja Taker pitää putkensa.
Ottelua ei ole koskaan varmistettu, ellei sitä ole ilmoitettu WWE.comissa tai televisiossa. Kyseessä on vaan huhu.
"TheChosen" kirjoitti:"Shanghai Kid" kirjoitti:"finlay" kirjoitti:Niin... muistin että Undertaker VS Batista oli jo varmistettu ottelu mutta eihän se taidakkaan olla"DeadManWalking" kirjoitti:"Shanghai Kid" kirjoitti:
Äänestin ei, mutta voihan se katketakkin, jos Batista pitää mestaruutensa
No olipa jälleen kerran taas kiintoisa vastaus.
No kuitenkin, "ei". Ainakaan Batistalle.
Voihan Batista pitää mestaruutensa, ja Taker pitää putkensa.
Ottelua ei ole koskaan varmistettu, ellei sitä ole ilmoitettu WWE.comissa tai televisiossa. Kyseessä on vaan huhu.
möä jo hetken toivoin että UT olis batistaa vastaan ku oli toi "beat the clock" skaba...mut ei...
niin mut olikos tuo beat the clock rumbleen? muistin ettämaniaan
"The Knob" kirjoitti:"TheChosen" kirjoitti:"Shanghai Kid" kirjoitti:"finlay" kirjoitti:Niin... muistin että Undertaker VS Batista oli jo varmistettu ottelu mutta eihän se taidakkaan olla"DeadManWalking" kirjoitti:"Shanghai Kid" kirjoitti:
Äänestin ei, mutta voihan se katketakkin, jos Batista pitää mestaruutensa
No olipa jälleen kerran taas kiintoisa vastaus.
No kuitenkin, "ei". Ainakaan Batistalle.
Voihan Batista pitää mestaruutensa, ja Taker pitää putkensa.
Ottelua ei ole koskaan varmistettu, ellei sitä ole ilmoitettu WWE.comissa tai televisiossa. Kyseessä on vaan huhu.
möä jo hetken toivoin että UT olis batistaa vastaan ku oli toi "beat the clock" skaba...mut ei...
niin mut olikos tuo beat the clock rumbleen? muistin ettämaniaan
Ja mä taas luulin et siinä haettiin ykköshaastajaa keskisarjan mestaruuteen
Tuskinpa vain katkeaa. Ainakaan Batista ei ole oikea henkilö sitä voittamaan. Sitten, kun Taker pääsee Hall of Fameen niin olisi hienoa Hall of Fame tapahtumassa juuri ennen WM, kun McMahon kuuluttaisi "ja nyt mies jota ei kukaan ole voittanut Wrestlemaniassa The Undertaker!". Mutta, jos se katkeaisi niin luultavasti joku nuori lupaus sen tulisi katkaisemaan esim. Cm Punk, Carlito tai Kennedy.
"meredith" kirjoitti:Mutsis on kuollut mies....
Ei se saa missään nimessä katketa. Jos katkeaa niin silloin ovat kyllä käsikirjoittajat menettäneet viimeisetkin järjenhivenensä. *syvä kunnioittava kumarrus Kuolleelle Miehelle*
Spoiler
Siis... Kun Undertaker voitti Rumblessa, niin eiks se sit pääse Manian pääotteluun? Vai? Ja jos Cena katkasee sen voittoputken, niin käsikirjoittajat on menettänyt järkensä. Siis jos se olis eka joka voitti Umagan, sit se voitti NYR 2006:ssa Elimination Champerin ja oli ekana jo sisällä, se voitti Edgen "ekaa kertaa" TLC-matsissa (ja Cenan eka TLC) ja sit viä katkasis Takerin voittoputken. Ei siis mitään järkee enää.Spoiler
Kuka sanoo että UT kohtaa Cenan? Hänhän voi otella World heavyweight mestaruudesta.
Mutta hei.. Uskoisin Batistan hankkivan diskauksen Wrestlemaniassa, säilyttääkseen World Heavyweight mestaruuden. Koska.. Wrestlemania 9 tapahtumassa, Undertaker voitti Giant Gonzalesin diskauksella. Ja silti huomioitiin, että Taker ei ole hävinnyt edelleenkään Wrestlemaniassa. Näin uskon Wrestlemania 23:sessa tapahtuvan.
Tai UT voittaa count outilla?
UT voi hyvinkin voittaa Batun vain diskauksella, jonka turvin Batu pysyy edelleen mestarina. Tämä tarkoittaisi sitä, että HBK todennäköisesti voittaisi Cenan, koska uskon ainakin jomman kumman ja ehkä molempienkin mestaruuksien vaihtuvan. Olisi se silti vähän peestä, jos Rumble -voittajalle ei annettaisikaan WHC -vyötä. No tulisi ainakin vähän vaihtelua...
Olisi oikeasti melko perseestä jos Batista rikkoisi tuon maagisen rupeaman. Se pitäisi tapahtua jossain todella kovassa ja rankassa n. 30 min. pitkässä matsissa jossa ei vertakaan paljoa säästeltäisi, ja lisäksi se pitäisi tapahtua jonkun hieman legendaarisemman painijan kuin Batistan kanssa.
Batista ei todellakaan ansaitse rikkoa Undertakerin voittoputkea. Jos vastassa olisi vaikka HBK, niin sitten voisin antaa putjen katketa. Mutta ei Batulle sitä kunniaa.
"Jesuli" kirjoitti:
Batista ei todellakaan ansaitse rikkoa Undertakerin voittoputkea. Jos vastassa olisi vaikka HBK, niin sitten voisin antaa putjen katketa. Mutta ei Batulle sitä kunniaa.
Niinpä, mutta äsken kun asiaa ajattelin, niin mieleeni tuli yksi kauhea asia, nimittäin No Contest, mutta olisiko järkeä laittaa Wrestlemanian toisen pääottelun tulokseksi No contest?
Jos putki katkeaa kaikki lähdetään yhdessä Amerikkaan ja Vincen puheille.
"Doom69" kirjoitti:"Jesuli" kirjoitti:
Batista ei todellakaan ansaitse rikkoa Undertakerin voittoputkea. Jos vastassa olisi vaikka HBK, niin sitten voisin antaa putjen katketa. Mutta ei Batulle sitä kunniaa.
Niinpä, mutta äsken kun asiaa ajattelin, niin mieleeni tuli yksi kauhea asia, nimittäin No Contest, mutta olisiko järkeä laittaa Wrestlemanian toisen pääottelun tulokseksi No contest?
Ei kai Wrestlemanian pääottelu (tai toinen niistä) voi päättyä No Contestiin? En ymmärrä edes tuota diskausmahdollisuutta. Selvät voitot (selätys/luovutus) kummassakin ottelussa niin olen tyytyväinen.
Jos putki katkeaa kaikki lähdetään yhdessä Amerikkaan ja Vincen puheille.
Tuun mukaan jos maksat matkat Toivotaan nyt, ettei tarvi lähteä, eli Taker tuon ottelun kaiken järjen mukaan vie.
Wrestling-Edgessä kirjoitettiin hiljattain kaksi artikkelia: Näillä näkymin Taker tulee voittamaan ottelunsa WM23:ssa ja toisen artikkelin mukaan Batu on saanut paljon heattia backstagella koska on niin PASKA! Artikkelin mukaan hän on päässyt sisään lihaksillaan ja nuoleskelemalla HHH & Flairia.
Niinpä, mutta äsken kun asiaa ajattelin, niin mieleeni tuli yksi kauhea asia, nimittäin No Contest, mutta olisiko järkeä laittaa Wrestlemanian toisen pääottelun tulokseksi No contest?Mielestäni No contest on aivan yhtä huono lopetus ottelulle, kuin diskaus tai uloskasku (joita en pidä mahdollisina). Mutta voiko No contest tulla käytännössä muuten, kuin että joku sekaantuu otteluun? Esimerkiksi New Years Revolutionissa tuli (Rated-RKO vs. DX), mutta se olikin poikkeustapaus.
"finlay" kirjoitti:Niinpä, mutta äsken kun asiaa ajattelin, niin mieleeni tuli yksi kauhea asia, nimittäin No Contest, mutta olisiko järkeä laittaa Wrestlemanian toisen pääottelun tulokseksi No contest?Mielestäni No contest on aivan yhtä huono lopetus ottelulle, kuin diskaus tai uloskasku (joita en pidä mahdollisina). Mutta voiko No contest tulla käytännössä muuten, kuin että joku sekaantuu otteluun? Esimerkiksi New Years Revolutionissa tuli (Rated-RKO vs. DX), mutta se olikin poikkeustapaus.
VAROKAA, MINI-BATISTA VALTAA MAAILMAN!!! Unleash the little-animal!