Yleinen keskustelu
- Hyvät TV-ottelut 2009 (only USA) Valmis! (What, 2009-07-16 10:19)
- Ikoni VS. Ikoni: Ric Flair vai Hulk Hogan? (What, 2009-06-25 12:34)
- Japanilaiset painijat ja Puroresu (Supa, 2009-06-16 09:18)
- Rated PG (What, 2009-05-29 16:12)
- Painin arvostelu tähdin (harmaakarhu, 2009-05-20 07:14)
- Spotfest (Supa, 2009-05-19 18:02)
- Kumpi on overimpi painija tällä hetkellä: Jericho vai Hunter (Jack DiBiase, 2009-04-27 20:55)
- SPOILAA MANIAAViiden tähden matsi — onko se jotain syötävää? (Darien Fawks, 2009-04-06 18:17)
- Maailman paras painija-KO (Nikci, 2009-02-28 14:33)
- WWE ennen ja nyt (Dedu, 2009-02-23 22:01)
- HEAD TO HEAD (erkko777, 2009-02-04 10:27)
- Kuukausittainen “Power 10” (enska, 2009-02-02 16:33)
- Ikuiset lupaukset (Kosonen, 2009-01-27 13:26)
- Liikearsenaaleista (Supa, 2009-01-24 19:32)
- Vihaamasi painijat/persoonat (What, 2009-01-20 23:05)
- The Rock vai Cena? (SOS, 2009-01-14 13:28)
- Money in the bank (Achike, 2009-01-12 00:05)
- PPV Ranking 2009 (sisältää spoilereita) (Captain Charisma, 2009-01-11 18:30)
- Kiinnostavinta WWE:ssä brändeittäin (Jäbä, 2008-12-22 15:57)
- Lyhyet mestaruuskaudet (enska, 2008-12-17 18:06)
- Arvostele painijoita (enska, 2008-12-11 15:17)
- Minkä mestaruuden haluaisit takaisin? (Panu5, 2008-12-10 19:14)
- Yleisön merkitys (What, 2008-11-25 02:16)
- WWE:n kuumin painija (The Blasterpiece, 2008-10-16 14:47)
- Suosikki promootiosi ikinä? (Coca, 2008-10-15 13:10)
- Top 100 -lista Part 2 (Coca, 2008-09-04 16:30)
- Draft 2008 (Darien Fawks, 2008-06-23 08:17)
- Off-Topikkia (Bryan Danielson, pienikokoiset painijat) (Captain Charisma, 2008-06-10 12:10)
- Territoriopaini (Supa, 2008-05-16 19:22)
- WWE:n kuumin diiva (Darien Fawks, 2008-04-24 21:33)
- Must see-ottelut (What, 2008-04-17 16:08)
- Mitä jos? (Supa, 2008-03-21 10:13)
- Naisten paini (What, 2008-03-06 19:04)
- Kelmien kerho, rasslin' style! (Silly Cow, 2008-02-23 15:12)
- WWE.com (Darien Fawks, 2008-02-10 15:36)
- WA:n 'parhaat tag teamit' -äänestys (enska, 2008-02-10 12:38)
- Mikä meni pieleen? (Coca, 2008-02-02 07:38)
- PPV Ranking 2008 (Captain Charisma, 2008-01-31 20:16)
- Amatööripainin suosio noussut USAssa (lhasafi, 2008-01-18 19:47)
- Power25 (Kratos, 2007-12-22 21:45)
- Kenellä paras Spear? (JDub, 2007-12-19 22:48)
- Wrestling DVD:t (Lumihiutale, 2007-12-10 14:05)
- Luuletteko kasvavanne "yli" showpainista? (What, 2007-12-03 12:10)
- Testaa millainen fani olet? (What, 2007-11-29 21:03)
- Brändittömät PPVt? (Supa, 2007-11-23 17:00)
- WWE:ssä liikaa mestaruuksia (lhasafi, 2007-11-23 16:49)
- Painitaitojen määritteleminen. (Wormmaster, 2007-11-21 14:00)
- Onko paini edelleenkin liian pientin piirien hallitsemaa? (What, 2007-11-12 20:05)
- Wrestling Alert: Ottelu KO I! (SE JATKUU! WUHUU!) (SOS, 2007-11-10 12:15)
- Jos sinulla olisi valta... (What, 2007-11-06 12:50)