Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

Ikuiset lupaukset

Tänne keskustelua painijoita joista "pitäisi" tulla suurta, mutta heistä ei todennäköisesti tule kantamaan sitä isointa vyötä.

Mr. Kennedy
Kovaa hehkutusta varsinkin netissä ollut ainakin pari vuotta sitten, piti tulla seuraava Austin tai Rock, mutta todellisuudessa miehestä ei tule juuri kuin korkeintaan välihaastaja, mutta ei suurempaa. Karismaattinen ja mikkotaitoa löytyy, mutta kun nekin perustuu suurimmalta osin oman nimensä toistamiseen. Painitaidot ovat ihan kohtuulliset. On kerran sentään päässyt ottelemaan isoimmasta vyöstä Royal Rumblessa.

Shelton Benjamin
Taitoa löytyy, mutta karismaa ei juurikaan löydy. Pitänyt kyllä US mestaruutta pitkään, mutta ei hänestä upper midcarderia suurempaa tule. Peruspainija MITB matseissa.

John Morrison & The Miz
Kaksiteräinen miekka, joko toisesta tulee suuri tekijä (kuten historia sen on todistanut monesti) tai molemmista ei tule juuri mitään suurempaa. Morrison on pitänyt IC ja ECW vöitä sekä lukuisia tag team mestaruuskausia. Todennäköisesti kaksikolle käy samat kuin Benjaminille tai toisesta tulee joku hauska gimmick jobberi. Morrisonista ei ainakaan tule mitään "seuraavaa Shawn Michaelsia".
Itse uskon kyllä Morrisonin tähteyteen. Hänellä oli niin kova push käynnissä ennen kärähtämistä, ja sen jälkeen hän ''rangaistukseksi'' joutui Mizin kanssa joukkueeseen. Joukkue toimi yllättävän hyvin, joten siitä tuli vakituinen. Veikkaisin, että on on vain ajan kysymys, ennen kuin joukkueella menee bänks ja Morrison saa Singles-pushia. Tarvittavat taidot hänellä on.
"Jäbä" kirjoitti:
Itse uskon kyllä Morrisonin tähteyteen. Hänellä oli niin kova push käynnissä ennen kärähtämistä, ja sen jälkeen hän ''rangaistukseksi'' joutui Mizin kanssa joukkueeseen. Joukkue toimi yllättävän hyvin, joten siitä tuli vakituinen. Veikkaisin, että on on vain ajan kysymys, ennen kuin joukkueella menee bänks ja Morrison saa Singles-pushia. Tarvittavat taidot hänellä on.


Morrison laitettiin todennäköisesti joukkueeksi Mizin kanssa Morrisonin mikkitaitojen takia jotta ne kehittyisivät ja ovathan ne kehittyneetkin, mutta Miz voittaa hänet helposti siinä. Samassa myös Miz on kehittynyt ja molemmat ovat oikeastaan aika samalla viivalla, mutta Miz ei ole saanut vielä samanlaista singlespushia kuin Morrison sai joskus, millä hän voisi todistaa omat taitonsa kunnolla yksilöpainijana. Miz on kaksikosta parempi osapuoli kokonaisuutena.

Morrisonilta löytyy kyllä ulkonäköä ja hän näyttää supertähdeltä, se saattaa ollakin se tekijä mikä mahdollisesti nostaa Morrisonin suuremmaksi tähdeksi tulevaisuudessa toisinkuin Mizin. Aika sen näyttää, kaikki on vielä mahdollista.

The Brian Kendrickistä ei tule suurta nimeä ikinä, eiköhän tulevaisuudessa saa kengänkuvan perseeseen kunhan ensiksi feudaa Zeken kanssa ja Zekelle annetaan muutama kuukausi pushia jonka jälkeen hänetkin kengitään.
Itse kyllä uskon että Kennedystä saattaa vielä tulla kova luu, ehkei mikään ME mies mutta jahka tulee seuravaa loukkaantumisusma niin on Kennedyn aika loistaa sitäpaitsi Kennedyhän oli saamassa isoa pushia siinä "kuka on pomon lapsi kuviossa" mutta miehen omat törttöilyt esti sen. Samoin miehen loukkaantuminen esti Money in the bank laukun hyödyntämisen, itse veikkaan että miehestä kuullaan vielä..
"erkko777" kirjoitti:
Itse kyllä uskon että Kennedystä saattaa vielä tulla kova luu, ehkei mikään ME mies mutta jahka tulee seuravaa loukkaantumisusma niin on Kennedyn aika loistaa sitäpaitsi Kennedyhän oli saamassa isoa pushia siinä "kuka on pomon lapsi kuviossa" mutta miehen omat törttöilyt esti sen. Samoin miehen loukkaantuminen esti Money in the bank laukun hyödyntämisen, itse veikkaan että miehestä kuullaan vielä..

Niin ja kun hän joutui luopumaan siitä, ilmeni loukkaantuminen odotettua lievemmäksi.

Muuten samoilla linjoilla, kyllä Armageddon 2006:n Last Ride-ottelusta Undertakeria vastaan huomasi, että Kennedyssä on ainesta.

Nykypäivänä menee tv-aika elokuvan mainostukseen, toivon mukaan loppuu pian ja mies saadaan kehiin.
Itse en ole koskaan Kennedystä pitänyt. Hänen "karismansa" perustuu lähinnä laiskan kuuloiseen mikkiin hönkimiseen ja oman nimen huuteluun. Lisäksi hänen matsinsa ovat umpitylsiä, ja painitaidot ovat lähes olemattomat. Hänen liikearsenaalinsa on oikeastaan siinä, kun potkii vain maassa olevaa facea ja tekee parit head-lockit. Ikääkin miehellä on jo lähes 33 vuotta, joten pikku hiljaa pitäisi jo rueta jotain tapahtumaan, mikäli main eventeriksi haaveilee. Hänen MitB-voittonsa pari vuotta sitten ei todista sitä, että hänestä vielä jotain suurta tulee. Ainut MitB-voittaja tällä hetkellä, joka on pysyvästi jäänyt main eventiin, on Edge. Lisäksi Kennedy myy liikkeet äärimmäisen huonosti, mieleeni jäi etenkin Undertaker-feudista huonosti myydyt Chokeslamit (joo, aika mitätön juttu, mutta silti). Kennedyn look on myös aika tylsä, aika perusjamppa, joka ei erotu muista mitenkään erityisesti.
"Koopatroopa" kirjoitti:
Lisäksi Kennedy myy liikkeet äärimmäisen huonosti, mieleeni jäi etenkin Undertaker-feudista huonosti myydyt Chokeslamit (joo, aika mitätön juttu, mutta silti).

Minä ainakin muistan Kennedyn myymisestä aina sen, miten loistavasti hän myi mm. Finlayn Celtic Crossin: hän kun ei vain makoillut irkun otteessa ja ottanut liikettä vastaan kuin olisi chillaillut riippumatolla, vaan rimpuili ja yritti päästä pälkähästä. Lisäksi Batista Bomb -tapauksissa oli muistaakseni sama juttu, kun Kennedyä oltiin ajamassa kanveesiin: hän rimpuili, pieksi Batistaa päähän ja yritti kaikkensa päästäkseen irti otteesta, jota seurannut liike tulisi mitä luultavammin lopettamaan ottelun ja pistämään Kennedyn vintin pimeäksi. Se on sitä taistelutahdon osoittamista, ja myymistä, eikä pelkästään se, että maataan sitten siinä kanveesissa se kolme sekuntia ja lähdetään kehästä pidellen <insert ruumiinosaa>.
Mutta toisaalta mies sopii hyvin tähän "ikuiset lupaukset" ketjuun sillä voihan se olla ettei miehestä ikinä tule mitään vaikka potentiaali jopa uudeksi "legendaksi" asti.
"erkko777" kirjoitti:
Mutta toisaalta mies sopii hyvin tähän "ikuiset lupaukset" ketjuun sillä voihan se olla ettei miehestä ikinä tule mitään vaikka potentiaali jopa uudeksi "legendaksi" asti.

Joo, siis enhän minä todellakaan Kennedystä usko tulevan mitään suurta legendaa, vaikka hän hyvin liikkeitä myykin/myikin - ei se riitä, kun jannulta puuttuu sellainen vahva hahmo, upeat mikkitaidot (kyllähän hän mikin varressa toimii, muttei ole parhaimmistoa, ei todellakaan) ja klassikko-ottelut. Ylipäätänsä Ken Kennedystä on tullut hyvin tylsä viimeisen reilun vuoden sisällä, tiedä sitten mitä olisi tapahtunut jos hän ei olisi 'Mania 23:n jälkeen loukkaantunut.. no, en usko, että mitään erikoista: jos Kennedyllä olisi ihan oikeasti rahkeet lafkan päämestariksi saakka, hän olisi aivan varmasti saanut uuden mahdollisuuden nousta huipulle.

Muita "ikuisia lupauksia" ovat juuri mm. Shelton Benjamin, joka ei loistavuudestaan huolimatta ole kyllä main eventer -materiaalia, ja sama juttu Matt Hardylla - ja siis puhun nyt niistä ajoista, kun häntä ei vielä puuduttavan tylsäksi haukuttu. Ja nyt kun vauhtiin pääsin, niin voisin nimetä vielä yhden herran: Umaga. Umaga toimii loistavasti monster-heelinä, ja voisi toimia mahtavasti päämestarina, mutta mielestäni World Wrestling Entertainment on mennyt itse kusemaan tämän samoalaisen rahkeet nousta huipulle - kuka hitto on voinut pitää häntä uskottavana haastajana isoille titteleille kaikkien niiden Jeff Hardy -tappioiden (siis IC Champion -aikoina) jälkeen? Umaga on de-monsteroitu.
No tottakai Kennedy on ollut tylsä kun sille ei ole keksitty mitään olisihan The Rock:kin tylsä jos hän painisi midcardissa merkityksettömiä otteluita.

Tna:sta voisi sanoa ns. ikuisiksi lupauksiksi: Kummatkin LAX:n jäsenet joita hehkutetaan usein muttei kummatkaan ole kohonneet missään vaiheessa korkeimmalle tasolle vaikka skillejä kyllä riittää, varsinkin HERNANDEZ olisi mahtava lisä ME taistoihin vaikkapa Anglea tai Samoa Joe:ta vastaan. Myös Homicidea usein hehkutetaan että mies on paininut 10 tähden matseja indyissä mutta TNA:ssa mies ei ole pystyny vakiinnuttamaan paikkaansa muualla kuin tag team divisioonassa.
Myös Cristopher Daniels, varsinkin viime aikoina on jäänyt pahasti varjoon vaikka miehellä riittäisi skillit aina ME kuvioihin asti.

Mainittakoon myös sekä TNA:n että WWE:n ulkopuolelta Tomko joka on ihan kelpo painija joka ei kuitenkaan koskaan ole kunnolla päässyt tekemään läpimurtoaan..

Tosin ikuinen lupaus on myös kysymyksenä ihan mielenkiintoinen, sillä eihän se välttämättä niinkään painijan vika ole jos hänestä ei tule ME tason painijaa, jos bookkaaja ei pidä painijasta tai jos on kova kilpailu ja vaikea päästä näyttämään todellisia taitojaan...
"erkko777" kirjoitti:
No tottakai Kennedy on ollut tylsä kun sille ei ole keksitty mitään olisihan The Rock:kin tylsä jos hän painisi midcardissa merkityksettömiä otteluita.

Niin, mutta mikäli Kennedyllä olisi oikeasti rahkeet vakio- main eventeriksi, hänelle keksittäisiin käyttöä - aivan kuten The Rockille, John Cenalle, Shawn Michaelsille ja vaikkapa Steve Austinille aikoinaan.

"erkko777" kirjoitti:
Tna:sta voisi sanoa ns. ikuisiksi lupauksiksi: Kummatkin LAX:n jäsenet joita hehkutetaan usein muttei kummatkaan ole kohonneet missään vaiheessa korkeimmalle tasolle vaikka skillejä kyllä riittää, varsinkin HERNANDEZ olisi mahtava lisä ME taistoihin vaikkapa Anglea tai Samoa Joe:ta vastaan. Myös Homicidea usein hehkutetaan että mies on paininut 10 tähden matseja indyissä mutta TNA:ssa mies ei ole pystyny vakiinnuttamaan paikkaansa muualla kuin tag team divisioonassa.

Hernandez nyt on vähän sellainen, hmm, ikuinen joukkuepainija. En usko, että hän pärjäisi singles-uralla kovinkaan ihmeellisesti, mitä nyt jonkun turhan title shotin voisi ehkä tsägällä kerran TNA:ssa saada. Lisäksi hänen ja Homiciden loistavasti toimivaa joukkuetta on turha rikkoa, koska eipä Pahamaineinen YksiKasiSeiskakaan ole mitään main event -materiaalia, aivan sama vaikka kuinka painisi tuhannen tähden otteluita indyissä - indyt ja mainstream kun ovat kaksi täysin eri asiaa.

"erkko777" kirjoitti:
Tosin ikuinen lupaus on myös kysymyksenä ihan mielenkiintoinen, sillä eihän se välttämättä niinkään painijan vika ole jos hänestä ei tule ME tason painijaa, jos bookkaaja ei pidä painijasta tai jos on kova kilpailu ja vaikea päästä näyttämään todellisia taitojaan...

Harvemmin kuitenkaan varsinkaan WWE:n kaltaisessa promootiossa hukataan (mainstream-)potentiaalia (enkä nyt siis puhu mistään indyhoroista, joista ei ole leivottu päämestaria), vaikka näitä tapauksia toki on nähty jonkin verran. Toki joskus voi vain käydä niin, että painija nousee pinnalle yksinkertaisesti väärään aikaan ja väärässä paikassa, jos tosiaan kilpailua on liikaa ja samankaltaisia painijoita jo aivan riittävästi.
Yeah muuten olen aika samoilla linjoilla Nodachin kanssa mutta itse olen nähnyt Hernandezin potentiaalin, esim. titleshot Stingiä vastaan oli erittäin loistavaa menoa alusta loppuun tai edellisessä TNA ppv:ssä mies oli erittäin vakuuttava kun mies dominoi muita. Tai kukapa voisi unohtaa miehen tag team matseja vaikkapa AJ stylesiä ja Danielsia vastaan, siellä mies oli aivan liekeissä.

Se että sanot että mies on ns. ikuinen joukkuepainija on vaan tottumuskysymys koska olet nähnyt hänet aina vaan joukkueessa, minä itseasiassa jo haluaisin että LAX hajoaisi. Miehellä on kaikki mitä tarvitaan ME, miehellä on kokoa ja taitoa vaikka muille jakaa ja mies on erittäin ilmava noin isoksi mieheksi. Tottakai pitää tajuta että mies on varsin kehnohko mikissä mutta hyvällä managerillä vaikkapa Konnanilla se puoli hoituisi, sanokaa mitä sanotte mutta ME matsit Anglea tai Samoa Joe:ta vastaan olisi ihan varmasti lähellä viittä tähteä.
Mies on aivan uskomattoman aliarvostettu painija.

edit: sanoisinpa myös että CM Punkin voisi luokitella ikuiseksi lupaukseksi tällä hetkellä, okei mies on saanut pushua ja pitänyt jopa päämestaruutta ja paininut pari ihan kivaa matsia mutta se ei toista sitä tosiasiaa että CM Punkin aika wwe:ssä on ollut erittäin laimea, en tiedä mistä CM PUNK pitäisi muistaa ajastaan wwe:ssä, vielä sitä omaa roolia ei ole löytynyt tai jotain. Muutenkin pidän CM Punkia yliarvostettuna mutta katsotaan nyt miten miehelle käy, kunnon heelturni voisi tehdä hyvää..
"erkko777" kirjoitti:
Yeah muuten olen aika samoilla linjoilla Nodachin kanssa mutta itse olen nähnyt Hernandezin potentiaalin, esim. titleshot Stingiä vastaan oli erittäin loistavaa menoa alusta loppuun tai edellisessä TNA ppv:ssä mies oli erittäin vakuuttava kun mies dominoi muita. Tai kukapa voisi unohtaa miehen tag team matseja vaikkapa AJ stylesiä ja Danielsia vastaan, siellä mies oli aivan liekeissä. 8)

Se että sanot että mies on ns. ikuinen joukkuepainija on vaan tottumuskysymys koska olet nähnyt hänet aina vaan joukkueessa, --

Olen kyllä Hernandezia nähnyt ihan singles-toiminnassakin useaan otteeseen, ja päätin nyt hehkutuksesi vuoksi katsastaa tuon Stingiä vastaan käydyn ottelun, enkä ole varma puhummeko samasta ottelusta: tuo kun kesti vain ~neljä minuuttia, eikä siinä nähty oikeastaan mitään erityistä. :P Ja tottakai Hernandez osaa olla vakuuttava dominoidessaan muita, mutta häneltä ei löydy sitä, mitä jokainen main event -skeneen tahtova painija tarvitsee - näitä dominoivia isoja miehiä kun riittää tässä bisneksessä vaikka muille jakaa. Ja jep, kukapa voisi unohtaa hänen joukkueotteluita AJ:tä ja Fallen Angelia vastaan - se olikin pointtini, että hän toimii parhaiten tag team -painijana. Älkääkä saako väärää kuvaa, minä todellakin pidän Hernandezista - hänellä vain ei ole rahkeita suureksi singles-tähdeksi. Samaa voisi oikeastaan sanoa WWE:n puolelta The Mizistä.

-- sanokaa mitä sanotte mutta ME matsit Anglea tai Samoa Joe:ta vastaan olisi ihan varmasti lähellä viittä tähteä.

Enpä taida sanoa yhtään mitään.
Itse kyllä uskon että Kennedystä saattaa vielä tulla kova luu, ehkei mikään ME mies mutta jahka tulee seuravaa loukkaantumisusma niin on Kennedyn aika loistaa sitäpaitsi Kennedyhän oli saamassa isoa pushia siinä "kuka on pomon lapsi kuviossa" mutta miehen omat törttöilyt esti sen.


Eipä tuo mitään tarkoita että hän vielä tulisi saamaan pushia, loukkaantuminen ei ainakaan uramahdollisuuksia WWE:ssä paranna, eikä Kennedy muutenkaan ole niin suuri nimi että hän olisi korvaamaton. Eivätkä nuo hänen WWE:n sääntöjen rikkomiset asiaa paranna. Aina löytyy toisia jamppoja tilalle saamaan pushia jos joku pitää korvata.

Samoin miehen loukkaantuminen esti Money in the bank laukun hyödyntämisen, itse veikkaan että miehestä kuullaan vielä..


Toivottavasti hänestä kuultaisiin vielä muutakin kuin hänen nimensä toistaminen. MITB laukun menettäminen jo sinänsä pistää hänet lokerikkoon että hän on häviäjä, eikä häviäjille hurrata (paitsi MVP:lle) tai heillä myydä PPV:itä. Todennäköisesti hän jää historiaan ainoana miehenä toistaiseksi jolla oli MITB salkku, mutta ei kyennyt saamaan sen avulla mestaruutta.

Hernandezista kyllä varmasti saisi leivottua loistavan monsterheelin ja managerin hän tietysti tarvitsi. En kyllä haluaisi LAX:n hajoavan.

Samaa voisi oikeastaan sanoa WWE:n puolelta The Mizistä.


Samaa voisi myös sanoa John Morrisonista, taitoa löytyy IC mestaruuteen, mutta puuttuu se jokin mikä tekisi hänestä main event pelurin. Miz ei ole yksilöpainijana saanut todistaa itseään siinä määrin missä Morrison. Morrison toimii parhaiten tagpainijana, sellaisia tarvitaan ja Morrison on siihen täydellinen. Joukkuemestaruuskausia löytyy jo 5 ja lisää varmasti tulee vielä.


edit: sanoisinpa myös että CM Punkin voisi luokitella ikuiseksi lupaukseksi tällä hetkellä, okei mies on saanut pushua ja pitänyt jopa päämestaruutta ja paininut pari ihan kivaa matsia mutta se ei toista sitä tosiasiaa että CM Punkin aika wwe:ssä on ollut erittäin laimea, en tiedä mistä CM PUNK pitäisi muistaa ajastaan wwe:ssä, vielä sitä omaa roolia ei ole löytynyt tai jotain. Muutenkin pidän CM Punkia yliarvostettuna mutta katsotaan nyt miten miehelle käy, kunnon heelturni voisi tehdä hyvää..


Punkia ei voi luokitella ikuiseksi lupaukseksi, hän on voittanut jo sen isoimman vyön, joten hän on jo isompi tekijä kuin muut ikuiset lupaukset. Eihän Punk tietenkään ole saanut aikaan saman tason matseja kuin indyissä, mutta on silti yksi WWE:n tämän hetken viihdyttävimpiä ja parhaimpia painijoita. Olisiko Punkin pitänyt voittaa jo viisi kertaa WWE:n mestaruus jotta hän ei olisi ikuinen lupaus?
Päätin nyt kirjoittaa tänne, kun en löytänyt sopivampaakaan aihetta seuraavalle rantilleni.

Ostin Kanadasta erään painikirjan, jossa joku kanukki on käynyt läpi viime vuosien WWE-tapahtumia oikein urakalla. Kirja taisi irrota vajaalla kymmenellä eurolla. Mukana ovat ilmeisesti vuodet 2002–2005 tai jotain sinne päin.

Opuksesta löytyy luonnollisestikin paljon valitusta bookkauksista ja juonikuvioista, sekä myös joitain tietoja bäkkäripolitikoinneista. Ilmeisesti joku WWE:n entinen työntekijäkin on lukenut kirjan ja vahvistanut sen totuudenmukaiseksi teokseksi.

Kirjoittaja ottaa esiin WWE:ssä vallitsevan tyypillisen kehäajattelun. Korkealle kortissa ei voi päästä ellei ole ennen ollut korkealla kortissa. Käytännössä uusia main eventereitä siis syntyy todella harvoin.

Yksi hyvä pointti teoksessa oli, että WWE:ssä on olemassa yksi mies, jonka kanssa ei kannata joutua feudiin, ja sehän on tietysti Triple H. On kyllä totta, että matsit HHH:n kanssa ovat tuhonneet useita eri tag-teameja ja singles-painijoitakin. Tripsua ei vain voi voittaa. Nytkin hieman ärsytti nähdä Cena ja HHH kahdestaan tuhoamassa Codyn, Tedin ja Ortonin RAW'ssa. Jos Triple H olisi laitettu yksinkin Codya ja Tediä vastaan, olisi voittaja ollut selvä.

Alkaa jo vähitellen ärsyttää, ettei HHH voi siirtyä sivuun tai alkaa kasvattamaan uusia tähtiä. Miehen ei ole mikään pakko enää olla tittelikuvioissa mukana (paitsi ehkä Ric Flairin ennätyksen rikkomiseksi). Lienee aika varmaa, että mikäli hän tittelin tahtoo, niin hän sen myös saa.

Vaikka kukaan ei ole aivan samassa asemassa HHH:n kanssa, ovat esimerkiksi Cena, Batista, Orton ja Edge selvästi sellaisia painijoita, jotka usein pääsevät illastamaan Vincen kanssa. Toisaalta esimerkiksi Jericho on viime aikoina ollut kovassa huudossa, mutta vaikuttaisi siltä, että hän joutuu jatkuvasti taistelemaan asemastaan promootiossa.

Alan hieman kyseenalaistaa vapaapainin katselua, koska painitaidoilla ei ole juuri tekemistä pushien kanssa. Jotkut saavat tilaisuuksia ja kuvioita jatkuvasti, kun taas toiset — usein varsin taitavatkin jampat — joutuvat jobbailemaan vuodesta toiseen.

Olen muutenkin käsittänyt, että rahakkaimmat sopimukset ovat niillä, jotka keikkuvat koko ajan kortin yläpäässä. Toista on niillä taitavilla ja tärkeillä miehillä ja naisilla, jotka jatkuvasti luovat omilla taidoillaan ja häviöillään uusia tähtiä. Eli käytännössä voittajat saavat aina eniten rahaa, eivätkä ne, jotka ovat taitavimpia.

Jotenkin minulla on sellainen kutina, että kuka tahansa voi WWE:ssä saada yleisön pihteihiinsä, jos hänelle vain annetaan siihen mahdollisuus. Bookkauksella, kiinnostavilla kuvioilla ja arvokkailla päänahoilla Chavostakin tehtiin viime vuonna ECW-mestari, mutta nyt hän jobbailee Hornswogglelle RAW'ssa. Mikä logiikka tässäkin on? Tuskin Chavon taidot ainakaan huonontuneet ovat.

Että tällainen tarina. Toki suuri osa tästä on varsin tuttua huttua, mutta rasittaa vain tällainen tyypillinen epäoikeudenmukaisuus vapaapainin maailmassa.
Oli kyllä Darienin viesti täyttä asiaa.

Kyllä siellä suhteilla mennään aikas pitkälle, vaikka olisi toinen jalka amputoitu. Kyllä sen tosiaan näkee aika selkeästi, kun tarkastelee viime vuosien PPV tähdittäjiä. Kyllä sieltä ne samat nimet löytyvät kerta toisensa jälkeen. HHH nyt on ihan klassikko tapaus.

Olen melko varma, että HHH tulee sen Flairin ennätyksen rikkomaan.

Ja itse aiheeseen heitän Shelton Benjaminin nimen. Todella athleettinen ja taitava painija, mutta ikuinen midcard/upper midcard peluri. Taitanee tähänkin löytyä syy tuosta Darienin viestistä. Ihan klassikko esimerkki siitä, miten hyvät painitaidot eivät takaa paikkaa siellä vöiden ympärillä tai edes ME:ssä.
Pakko lisäillä vielä että Edge on kanssa yksi joka rikkoo tuon Ric Flairin Mestaruus ennätyksen. miettikää kaveri on pari,kolme vuotta ollut ME kuvioissa ja mestaruuksia on jo 9!!!! esim HHH on ollut siitä vuodesta 1999 ja nyt on kasassa jo 13. tämmöstä tuli vaan mieleen.
"nWo-Sting" kirjoitti:
Pakko lisäillä vielä että Edge on kanssa yksi joka rikkoo tuon Ric Flairin Mestaruus ennätyksen. miettikää kaveri on pari,kolme vuotta ollut ME kuvioissa ja mestaruuksia on jo 9!!!! esim HHH on ollut siitä vuodesta 1999 ja nyt on kasassa jo 13. tämmöstä tuli vaan mieleen.


Hyviä pointteja, mutta nyt kun miehestä tulee face, niin voisi kuvitella, että tittelivoitot eivät olisi enää kuukauden tuuri- ja kusetusvoittoja...
"Darien Fawks" kirjoitti:
"nWo-Sting" kirjoitti:
Pakko lisäillä vielä että Edge on kanssa yksi joka rikkoo tuon Ric Flairin Mestaruus ennätyksen. miettikää kaveri on pari,kolme vuotta ollut ME kuvioissa ja mestaruuksia on jo 9!!!! esim HHH on ollut siitä vuodesta 1999 ja nyt on kasassa jo 13. tämmöstä tuli vaan mieleen.


Hyviä pointteja, mutta nyt kun miehestä tulee face, niin voisi kuvitella, että tittelivoitot eivät olisi enää kuukauden tuuri- ja kusetusvoittoja...

Eipä tuota miehen turnia olla vielä kirkossa kuulutettu, mutta kyllä se hyvin todennäköiseltä kuulostaa.
"Panu5" kirjoitti:
"Darien Fawks" kirjoitti:
"nWo-Sting" kirjoitti:
Pakko lisäillä vielä että Edge on kanssa yksi joka rikkoo tuon Ric Flairin Mestaruus ennätyksen. miettikää kaveri on pari,kolme vuotta ollut ME kuvioissa ja mestaruuksia on jo 9!!!! esim HHH on ollut siitä vuodesta 1999 ja nyt on kasassa jo 13. tämmöstä tuli vaan mieleen.


Hyviä pointteja, mutta nyt kun miehestä tulee face, niin voisi kuvitella, että tittelivoitot eivät olisi enää kuukauden tuuri- ja kusetusvoittoja...

Eipä tuota miehen turnia olla vielä kirkossa kuulutettu, mutta kyllä se hyvin todennäköiseltä kuulostaa.


Onhan se jo tapahtunut.