"Gerweck" kirjoitti:
Dark Match:
- Former Ring of Honor champion Bryan Danielson defeated Lance Cade via with the Cattle Mutilation. They billed Danielson from Oakland, CA probably to help him get over.
Ennen tämän viikon RAW:ta siis.
"Gerweck" kirjoitti:
Dark Match:
- Former Ring of Honor champion Bryan Danielson defeated Lance Cade via with the Cattle Mutilation. They billed Danielson from Oakland, CA probably to help him get over.
"Captain Charisma" kirjoitti:"Gerweck" kirjoitti:
Dark Match:
- Former Ring of Honor champion Bryan Danielson defeated Lance Cade via with the Cattle Mutilation. They billed Danielson from Oakland, CA probably to help him get over.
Ennen tämän viikon RAW:ta siis.
"Jack DiBiase" kirjoitti:"Captain Charisma" kirjoitti:"Gerweck" kirjoitti:
Dark Match:
- Former Ring of Honor champion Bryan Danielson defeated Lance Cade via with the Cattle Mutilation. They billed Danielson from Oakland, CA probably to help him get over.
Ennen tämän viikon RAW:ta siis.
Eiköhän se olisi Dragoninkin jo aika tulla WWE:hen. Hän on saavuttanut muualla jo kaiken, joten maailman parhaan painijan soisi tulla maailman parhaaseen promootioon.
"Jack DiBiase" kirjoitti:"Captain Charisma" kirjoitti:"Gerweck" kirjoitti:
Dark Match:
- Former Ring of Honor champion Bryan Danielson defeated Lance Cade via with the Cattle Mutilation. They billed Danielson from Oakland, CA probably to help him get over.
Ennen tämän viikon RAW:ta siis.
Eiköhän se olisi Dragoninkin jo aika tulla WWE:hen. Hän on saavuttanut muualla jo kaiken, joten maailman parhaan painijan soisi tulla maailman parhaaseen promootioon.
Ring Of Honorilla ei varsinaista käyttöä miehelle ole, vaikka Morishiman kanssa feudia vetääkin. Hän on saavuttanut jo päämestaruuden, eikä häntä ole näkynyt Takeshin mestaruudenhäviämisen jälkeen mestaruuskuvioissa. (Jos ei lasketa best of seriesiä Austin Arieksen kanssa)
- Last night prior to Raw former ROH Champion Bryan Danielson worked a dark match defeating fellow Shawn Michaels trained wrestler Lance Cade. Mike Johnson reports that ROH booker Gabe Sapolsky had the following to say when reached for comment "I have no comment about everything." Danielson at one time was under a WWE Developmental deal with things were based out of Memphis but was released and had not worked for the company since until last night.
"Captain Charisma" kirjoitti:
Älä viitsi. Bryan Danielson = ROH.
"Coca" kirjoitti:
Tämä olisi tietenkin hyvä vaihtoehto, mutta sopii muistaa, miten kävi Christianin ja monen muun painijan juuri kokonsa takia. On tietenkin suuriakin poikkeuksia kuten Rey Mysterio, mutta pahoin pelkään, että american Dragon päätyisi ennen pitkää Heatiin.
Omasta mielestäni Bryania voisi todellakin katsella WWE'ssä, mikäli hänellä oliskin hyvä menestys ja mies jahtaisi esimerkiksi ECW mestaruutta ja kenties myöhemmin yltäisi jopa WWE mestaruuteen. Liikkeiden supistamisista en ole varma, mutta osa liikearsenaalista tulisi varmaankin jäämään pois.
"Coca" kirjoitti:"Captain Charisma" kirjoitti:
Älä viitsi. Bryan Danielson = ROH.
Age Of The Fall = ROH
No joo. Pistin äsken hiukan överiksi, mutta hyvin selviää ROH ilman Bryaniakin ja toivon ettei taso laskisi tämän takia yhtään. Myös uusia palkkauksia (esim. Japanista) voisi tulla lisää. Toivon myös ettei siirto WWE'hen pilaisi miehen uraa tyystin.
"Jack DiBiase" kirjoitti:"Coca" kirjoitti:
Tämä olisi tietenkin hyvä vaihtoehto, mutta sopii muistaa, miten kävi Christianin ja monen muun painijan juuri kokonsa takia. On tietenkin suuriakin poikkeuksia kuten Rey Mysterio, mutta pahoin pelkään, että american Dragon päätyisi ennen pitkää Heatiin.
Omasta mielestäni Bryania voisi todellakin katsella WWE'ssä, mikäli hänellä oliskin hyvä menestys ja mies jahtaisi esimerkiksi ECW mestaruutta ja kenties myöhemmin yltäisi jopa WWE mestaruuteen. Liikkeiden supistamisista en ole varma, mutta osa liikearsenaalista tulisi varmaankin jäämään pois.
Pieni koko... Christian... Heat... liikearsenaali... USA-markit...Huoh... tuo nyt on taas niin hirveää wannabe-smarkkailua, etten jaksa edes kommentoida erikseen joka kohtaa.
"Coca" kirjoitti:
Moniko oikeasti pinikokoinen henkilö on menestynyt todella suuresti WWE'ssä voittamalla lukuisia päämestaruuksia Triple H'n tavoin? Kuinka moni kooltaan pieni on ollut WWE'ssä jonakin mestarina tai ykköshaastajana jo lähes kymmenen vuotta putkeen? Kuinka moni kooltaan massaton painija on saavuttanut jotakin oikeasti muistettavaa WWE'n historiassa?
mutta miksi american Dragon tulisi olemaan poikkeus? Samanlaisia nevareita ne ovat kaikki WWE'n johtoportaan edessä.
WWE'llä on todellakin tapana supistaa henkilöiden kehäosaamisen lahjoja ankaralla kädellä. Lähimpänä muistettavana ovat esimerkiksi Bobby Lashley ja John Cena
"Jack DiBiase" kirjoitti:
Jaa, ettei herrat kuten Shawn Michaels, Bret Hart, Chris Benoit, Chris Jericho, Kurt Angle, Eddie Guerrero, Rey Mysterio ikinä saavuttaneet pienen kokonsa vuoksi yhtään mitään. Ja kaikki noista on suunnilleen Danielsonin kokoluokkaa, monet jopa lyhyempiä. Koko ei ole WWE:ssäkään mikään este, mikäli vain on tarpeeksi hyvä. Yhtä lailla voisin kysyä, että kuinka moni isokokoinen jättiläispainija on saavuttanut menestystä sen enempää kuin nuo kenet äsken mainitsin.
Jaa, ettei herrat kuten Shawn Michaels, Bret Hart, Chris Benoit, Chris Jericho, Kurt Angle, Eddie Guerrero, Rey Mysterio ikinä saavuttaneet pienen kokonsa vuoksi yhtään mitään. Ja kaikki noista on suunnilleen Danielsonin kokoluokkaa, monet jopa lyhyempiä. Koko ei ole WWE:ssäkään mikään este, mikäli vain on tarpeeksi hyvä. Yhtä lailla voisin kysyä, että kuinka moni isokokoinen jättiläispainija on saavuttanut menestystä sen enempää kuin nuo kenet äsken mainitsin.
Danielson = Rahaa, WWE = rahaa
Ja paskat. Kumpikaan ei ole paininut WWE:n ulkopuolella yhtään katsottavaa ottelua, vaan kaikki huippumatsit ovat päärosterin ajoilta.
"Coca" kirjoitti:
Rey Mysterion ja harvat poikkeukset jo mainitsinkin, mutta esimerksiksi Chris Benoitia ja Kurt Anglea en pidä kovin pieninä miehinä, sillä heiltä löytyy lihasmassaa, vaikkei tuota pituutta olekaan paljon. Jerichokin on yli sata kiloinen karju, jota ei nyt vapaapainimaailmassa lasketa silti kovin kokoaomaavaksi, mutta ihan kiitettävä painoäärä tuokin on.
John Cena ja Bobby Lashley olivatkin esimerkkejä, mutta minne tipahti muunmuassa pitkänpäälle mentäessä Kid Kashin tai Monty Brownin liikemäärä?
Kaikki mainitsemani painijat ovat luokkaa n. 180 senttiä ja n. 100 kiloa. Pieniä miehiä painijoiksi ja muutenkin melko kääpiöitä, vaikka lihasta löytyykin.
Käytit itse ensin muotoa "henkilöiden kehäosaamisen lahjoja", mutta nyt puhutkin liikemääristä. En tiennytkään, että parin fallaway slamin heittäminen tekisi Monty Brownista "kehäosaamiseltaan lahjakkaamman", kuin se mitä Marcus Cor Von oli.
"Coca" kirjoitti:
100 kiloa perus hyväkuntoiselle normaalille perheenisälle, joka on 180 senttiä pitkä ei todellakaan ole vähän. Jos kunto on oikeasti hyvä eikä lisäkiloja ole kertynyt, on kyseessä jo normaalista poikkeava tapaus.
Kysehän olikin liikearsenaalista, jonka itse otit puheeksi.
"Jack DiBiase" kirjoitti:
Sitä paitsi 180 senttiä ja alle on kääpiö, puhutaan sitten millaisista ihmisistä vain..
"Darien Fawks" kirjoitti:
Mitä v**tua?!??!!?
"Jack DiBiase" kirjoitti:
180 senttiä ja alle on kääpiö, puhutaan sitten millaisista ihmisistä vain.
eikä samoin myöskään voi Edgen sanoa olevan Christianin kokoinen.
"Riveni" kirjoitti:
84 kilosta 100 kiloon ei nyt ole mikään mahdottomuus painoaan nostaa treenaamalla.
"Riveni" kirjoitti:eikä samoin myöskään voi Edgen sanoa olevan Christianin kokoinen.
Miehillä on pituuseroa ~7 senttiä ja painoeroa 1,5 kiloa Edgen "eduksi". Massan kannalta hyvinkin samaa kokoa.
"Riveni" kirjoitti:
84 kilosta 100 kiloon ei nyt ole mikään mahdottomuus painoaan nostaa treenaamalla. 178 senttinen Danielsson voi aivan hyvin lisätreenillä saada massansa sinne sadan tuntumaan. Kuten aiemmin totesin, eivät Benoit, Guerrero, Jericho ja kump. olleet satakiloisia ECW/WCW:hen tullessaan. Painon nostaminen 15 kilolla ei ole Danielssonillekaan mikään mahdottomuus.