En ole ihan varma, kuuluuko tämä tänne vai Ohjelmat & PPV:t-alueelle, mutta olettaisin, että tänne. Ideana siis on, että jokaisesta WWE:n brändistä sanottaisiin kiinnostavin asia. Mutta mitäpä tästä muuta sanoa, jokainen tajusi aivan varmasti. Minäpä aloitan.
RAW: HBK - JBL kuvio. Feudi oli kuumimmillaan, ja yhtäkkiä Shawn on ''töissä'' JBL:llä. Tämä kuvio voi johtaa vaikka mihin, ja tämä onkin suurimpia syitä, miksi odotan ensi yön RAW:ta enemmänkin kuin innolla. Voin vain kuvitella mihin tämä johtaa, itse asiassa toivoisin heel-turnia Shawn Michaelsille, kunhan se ei tarkoittaisi sitä, että hän olisi joku JBL:n kengänkiilloittaja. Itse olen jopa teorioinut, että tämä tietäisi Davey Hart Smithin menemistä RAW:hon, ja WM:ään Shawn Michaels vastaan Smith. Sepä vasta olisi mehukasta, jos Smith keukaroisi, kuinka on läheisiä Shawnin vanhoille riitapukareille DBS:lle ja Bretille. Mutta tämän raha-kuvio on loistava myös siten, että asia on erittäin ajankohtainen oikeassakin elämässä, nyt kun taloustaantumaa on liikkeellä.
ECW: Miz 'N Morrison. Loistava joukkue, erittäin overeita molemmat joukkuepainijoiksi, ja heillä on vielä mahtavuuden mahtavuus eli The Dirt Sheet. Morrison etenkin aivan uskomaton kehässä, ja molemmat hyviä mikissä, The Miz etenkin. Näistä kahdesta myös pursuaa esiintymisen ilo, ja he ovatkin erittäin karismaattisia kumpainenkin.
SD: Monta asiaa; Edgen kuviot, miten jatkuu suhde Vickieen, sitten tuore mestari Jeff Hardy ja hänen ''Freak Show:nsa''. Myös tulokas Hade Vansen promovideoidensa perusteella on kiinnostava, ja jo gimmick vielä on Fallen Angel. Kiinnostavinta silti juuri nyt on Jeff. Hänessä kiinnostaa se, että miten hänen mestaruuskauttansa lähdetään viemään, tuleeko hänestä täysi underdog vai (toivottavasti) ihan kunnon overuutta paljon omaava painija. Freak Show-gimmick ei toivon mukaan mihinkään katoa, vaan hienot kasvomaalaukset, aseilla hakkaukset ja spotit eivät katoaisi. Sen suurempia spotteja ei häneltä nyt ole kuukausiin oikein nähtykään, mutta hän on ilman niitäkin ehdottomasti kiinnostava.
RAW: HBK - JBL kuvio. Feudi oli kuumimmillaan, ja yhtäkkiä Shawn on ''töissä'' JBL:llä. Tämä kuvio voi johtaa vaikka mihin, ja tämä onkin suurimpia syitä, miksi odotan ensi yön RAW:ta enemmänkin kuin innolla. Voin vain kuvitella mihin tämä johtaa, itse asiassa toivoisin heel-turnia Shawn Michaelsille, kunhan se ei tarkoittaisi sitä, että hän olisi joku JBL:n kengänkiilloittaja. Itse olen jopa teorioinut, että tämä tietäisi Davey Hart Smithin menemistä RAW:hon, ja WM:ään Shawn Michaels vastaan Smith. Sepä vasta olisi mehukasta, jos Smith keukaroisi, kuinka on läheisiä Shawnin vanhoille riitapukareille DBS:lle ja Bretille. Mutta tämän raha-kuvio on loistava myös siten, että asia on erittäin ajankohtainen oikeassakin elämässä, nyt kun taloustaantumaa on liikkeellä.
ECW: Miz 'N Morrison. Loistava joukkue, erittäin overeita molemmat joukkuepainijoiksi, ja heillä on vielä mahtavuuden mahtavuus eli The Dirt Sheet. Morrison etenkin aivan uskomaton kehässä, ja molemmat hyviä mikissä, The Miz etenkin. Näistä kahdesta myös pursuaa esiintymisen ilo, ja he ovatkin erittäin karismaattisia kumpainenkin.
SD: Monta asiaa; Edgen kuviot, miten jatkuu suhde Vickieen, sitten tuore mestari Jeff Hardy ja hänen ''Freak Show:nsa''. Myös tulokas Hade Vansen promovideoidensa perusteella on kiinnostava, ja jo gimmick vielä on Fallen Angel. Kiinnostavinta silti juuri nyt on Jeff. Hänessä kiinnostaa se, että miten hänen mestaruuskauttansa lähdetään viemään, tuleeko hänestä täysi underdog vai (toivottavasti) ihan kunnon overuutta paljon omaava painija. Freak Show-gimmick ei toivon mukaan mihinkään katoa, vaan hienot kasvomaalaukset, aseilla hakkaukset ja spotit eivät katoaisi. Sen suurempia spotteja ei häneltä nyt ole kuukausiin oikein nähtykään, mutta hän on ilman niitäkin ehdottomasti kiinnostava.