Jos leikitellään ajatuksella että saisit tuoda yhden vanhan mestaruuden takaisin, niin minkä valitsisit? WWE:n mestaruuksia siis kyseessä. Itse valitsin Hardcore-mestaruuden. 24/7 stipulaatio oli välillä hiukan ärsyttävä, mutta siltikin yksiä muistettavimpia asioita WWF:n ajoilta. Kaikkihan alkoi vuodesta 1998, jolloin Mankind kruunattiin mestariksi. Erikoiseksi asian teki, että mestari voi vaihtua missä tahansa paikassa minä hetkenä hyvänsä, kunhan tuomari on paikalla. Tämähän nähtiin useasti, kun mestaruus vaihtui mitä mielikuvituksellisimmilla tavoilla. Siinä oli syitä miksi haluaisin Hardcore-mestaruuden takaisin.

Siinä tuon mestaruuden kuva, mikä on mielestäni aika hieno.
Tarpeen mukaan voin lisätä äänestykseen vaihtoehtoja mikäli se on mahdollista.
Pikaisella selauksella en löytänyt vastaavaa aihetta.

Siinä tuon mestaruuden kuva, mikä on mielestäni aika hieno.
Tarpeen mukaan voin lisätä äänestykseen vaihtoehtoja mikäli se on mahdollista.
Pikaisella selauksella en löytänyt vastaavaa aihetta.